Paviljoen De Colonie

Grote Markt 26 4811 XR Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Paviljoen De Colonie

Dineer in de huiskamer van Breda

Kom binnen in de huiskamer van Breda. Hier kun je genieten van een heerlijke simpele daghap tot aan uitgebreidere groepsmenu's. Neem plaats op een warm plekje binnen of zoek een plekje op hun grote zonnige terras buiten. De Colonie in Breda is een perfecte plek om uit te rusten na een dag winkelen in de stad of een goede plek om je avondje uit te starten.

Meer informatie over restaurant Paviljoen De Colonie

Maandag t/m Woensdag 09:00 - 23:00
Donderdag t/m Zaterdag 09:00 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
inekesopers .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
wim_gaby .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Hebben met 5 vriendinnen hier gegeten van de AH-actie. Ontvangst was vriendelijk en gezellig restaurant. Keus van het menu was niet veel. Hebben gewoon goed gegeten. Alleen de pastinaak was nog vrij hard om te eten. De borden waren leuk opgemaakt. Hebben een gezellige avond gehad.
Renate Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima gegeten! Mooi gerechten, lekkere wijn, zeer attente bediening en gezellige entourage! Absoluut voor herhaling vatbaar!
Berdine D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Informeel bruin café-achtig restaurant met heel goed eten. Het is er druk en rommelig, maar daardoor ook gezellig. Sommige tafeltjes en stoelen zijn wat gammel en het staat allemaal wat dicht op elkaar, maar als je voor goed eten komt ben je hier aan het juiste adres. Dit restaurant is een tip voor vegetariërs: geen pasta of risotto hier, maar creatieve gerechten met groente. Het voorgerecht van pastinaak zag eruit als een tuintje en de gepofte gevulde ui ben ik nog nergens tegengekomen. Mijn partner genoot van de satéschotel met nasi. Groot pluspunt was ook dat er spaarzaam met zout was omgegaan.
We dronken de Ugni Blanc wijn, heerlijk fris en fruitig, en sloten af met een hele goede koffie compleet.
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gisteren met 4 meiden hier heerlijk gegeten, gerechten waren erg lekker.
Bediening mag alleen iets vaker langs komen om te vragen of we nog wat willen drinken.
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Hier samen met mijn man op 27-12 gegeten,iets wat dit keer een beetje tegen viel.
Ik had zalmforel maar die vond ik niet zo lekker en erg flauw van smaak,ook alle gerechtjes die erbij lagen(het werd wel mooi opgediend) vond ik niet passen bij de zalm en waren koude gerechten(behalve de zoete aardappel frietjes).Zelf heb ik er graag iets warms bij.
Heel erg jammer want ik had me er echt meer van voor gesteld.
Thijs W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten op een drukke zaterdagavond! Erg vriendelijke en goede service en ontvangst. De sfeer was erg goed in het restaurant, ondanks de drukte was het geluid in het restaurant prima. Eten was erg smaakvol en het restaurant heeft een leuke gevarieerde menukaart.
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Een leuke avond gehad door de goede bediening, lekkere gerechten, mooie ambiance!
Kortom; Een echte aanrader.
Verder geen toevoegingen.
Conny M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heel lekker gegeten. Zowel voor vlees en visliefhebber is er een keuze te maken als voor de vegetariër. En dit laatste was een heel verrassend gerecht. Heel vriendelijke attente bediening. Ik ga daar zeker nog eens terug!
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Lekker gegeten. Gezellige plek. Keuze uit drie opties per gang. Eén vegetarisch, één vlees, één vis. Vriendelijke bediening.
raaymakers .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
In een gezellige ambiance gegeten. Prettige bediening. In een voor mij nostalgie omgeving. Ga vooral zo door. In het begin had ik wat last van de airco, maar daar werd al snel iets aan gedaan.
trui2 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Met vriendinnen gezellig gegeten. Alle gerechtjes zagen er bijzonder verzorgd uit en waren ook stuk voor stuk heerlijk. Erg leuke vriendelijke bediening.
mmgerrissen .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Gegeten met de AH-actie. De zalm in het voorgerecht was lekker gemarineerd. Best een aardig voorgerecht. Hoofdgerecht was echter in niet zo'n goede verhouding. 2 kleine aardappeltjes in schil versus 2 grote bollen pulled pork met veel groentes. Als ik dit van te voren had geweten had ik er een schaaltje aardappels of frietjes bijbesteld. Een groente (winterpeen?) was helemaal zwart aan de buitenkant. Na het proeven hiervan, bleek het vermoedelijk de zwarte kleur te hebben door een marinade ( ketjap ofzo). Het zag er echter helemaal niet lekker uit en proefde ook niet bijzonder lekker. Vond ik het gestoomde/gekookte peentje dat erbij zal veel lekkerder en er beter uitzien. Qua verhouding zou ik dus als tip geven: als je veel vlees hebt, ook iets meer aardappel erbij. nagerecht met caramel was erg smakelijk!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Zeer smakelijk gegeten als vegetarier (iets meer keuze gewenst) Ook de service was voortreffelijk. Heerlijke avond gehad!
tinyvertriest .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
we vonden het met de ah bon de moeite waard.
Zonder ah bon toch veel 35 euro.
Dit doe je dan niet eventjes en moet er een reden zijn om iets te vieren.
schippers.dercksen1 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
wij hebben met vrienden met de ah-kaart gegeten. het eten was heeeeeerlijk en zag er prachtig uit. de bediening was heel vriendelijk. ze kwamen wel wat vaak vragen of we nog wat wilden drinken. dat had wel wat minder gemogen. prijs-kwaliteit verhouding met de ah-kaart was prima, maar we kregen de volledige rekening waar het actie-bedrag was afgetrokken, maar het volledige bedrag was wel heel fors. we denken niet dat we voor dat geld daar zomaar zouden gaan eten.
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
VOor herhaling vatbaar Jammar dat ik zoveel telelens moet invoeren om commentaar te geven. dat belet me om een commentar te geven op alle info die ik al gegeven heb
henkenvera .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
gezellig, goed diner.
Leuke bediening, gezellige ambiance.
een puntje van ,, kritiek'" jammer dat je voor een paar frietjes 3 euro extra moet betalen.
verder heel erg fijne avond gehad.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heb hier al vaker gegeten, sfeervol en knus restaurant. Het eten was lekker en zag er leuk opgemaakt uit alleen kwam de garnering minder tot zijn recht omdat het donkere aardewerk borden waren, maar dat maakte de gerechten niet minder smakelijk. Ik vind het alleen een nadeel dat je aan een keuzemenu gebonden bent omdat het de AH restaurant actie betrof waar we mee gingen eten.
Buizerdoog .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Leuk restaurant met aardige bediening! Er is een speciaal menu voor de ah actie maar wij vonden dat prima. Wij hadden pulled pork, erg lekker en het ziet er allemaal prachtig uit. Porties zijn niet groot maar wel voldoende en de drank is normaal geprijsd.