Paviljoen De Colonie

Grote Markt 26 4811 XR Breda Nederland Kaart

Over restaurant Paviljoen De Colonie

Dineer in de huiskamer van Breda

Kom binnen in de huiskamer van Breda. Hier kun je genieten van een heerlijke simpele daghap tot aan uitgebreidere groepsmenu's. Neem plaats op een warm plekje binnen of zoek een plekje op hun grote zonnige terras buiten. De Colonie in Breda is een perfecte plek om uit te rusten na een dag winkelen in de stad of een goede plek om je avondje uit te starten.

Meer informatie over restaurant Paviljoen De Colonie

Maandag t/m Woensdag 09:00 - 23:00
Donderdag t/m Zaterdag 09:00 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Conny M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heel lekker gegeten. Zowel voor vlees en visliefhebber is er een keuze te maken als voor de vegetariër. En dit laatste was een heel verrassend gerecht. Heel vriendelijke attente bediening. Ik ga daar zeker nog eens terug!
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Raaymakers .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
In een gezellige ambiance gegeten. Prettige bediening. In een voor mij nostalgie omgeving. Ga vooral zo door. In het begin had ik wat last van de airco, maar daar werd al snel iets aan gedaan.
Trui2 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Met vriendinnen gezellig gegeten. Alle gerechtjes zagen er bijzonder verzorgd uit en waren ook stuk voor stuk heerlijk. Erg leuke vriendelijke bediening.
Mmgerrissen .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Gegeten met de AH-actie. De zalm in het voorgerecht was lekker gemarineerd. Best een aardig voorgerecht. Hoofdgerecht was echter in niet zo'n goede verhouding. 2 kleine aardappeltjes in schil versus 2 grote bollen pulled pork met veel groentes. Als ik dit van te voren had geweten had ik er een schaaltje aardappels of frietjes bijbesteld. Een groente (winterpeen?) was helemaal zwart aan de buitenkant. Na het proeven hiervan, bleek het vermoedelijk de zwarte kleur te hebben door een marinade ( ketjap ofzo). Het zag er echter helemaal niet lekker uit en proefde ook niet bijzonder lekker. Vond ik het gestoomde/gekookte peentje dat erbij zal veel lekkerder en er beter uitzien. Qua verhouding zou ik dus als tip geven: als je veel vlees hebt, ook iets meer aardappel erbij. nagerecht met caramel was erg smakelijk!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Zeer smakelijk gegeten als vegetarier (iets meer keuze gewenst) Ook de service was voortreffelijk. Heerlijke avond gehad!
Tinyvertriest .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
we vonden het met de ah bon de moeite waard.
Zonder ah bon toch veel 35 euro.
Dit doe je dan niet eventjes en moet er een reden zijn om iets te vieren.
Schippers.dercksen1 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
wij hebben met vrienden met de ah-kaart gegeten. het eten was heeeeeerlijk en zag er prachtig uit. de bediening was heel vriendelijk. ze kwamen wel wat vaak vragen of we nog wat wilden drinken. dat had wel wat minder gemogen. prijs-kwaliteit verhouding met de ah-kaart was prima, maar we kregen de volledige rekening waar het actie-bedrag was afgetrokken, maar het volledige bedrag was wel heel fors. we denken niet dat we voor dat geld daar zomaar zouden gaan eten.
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
VOor herhaling vatbaar Jammar dat ik zoveel telelens moet invoeren om commentaar te geven. dat belet me om een commentar te geven op alle info die ik al gegeven heb
Henkenvera .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
gezellig, goed diner.
Leuke bediening, gezellige ambiance.
een puntje van ,, kritiek'" jammer dat je voor een paar frietjes 3 euro extra moet betalen.
verder heel erg fijne avond gehad.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heb hier al vaker gegeten, sfeervol en knus restaurant. Het eten was lekker en zag er leuk opgemaakt uit alleen kwam de garnering minder tot zijn recht omdat het donkere aardewerk borden waren, maar dat maakte de gerechten niet minder smakelijk. Ik vind het alleen een nadeel dat je aan een keuzemenu gebonden bent omdat het de AH restaurant actie betrof waar we mee gingen eten.
Buizerdoog .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Leuk restaurant met aardige bediening! Er is een speciaal menu voor de ah actie maar wij vonden dat prima. Wij hadden pulled pork, erg lekker en het ziet er allemaal prachtig uit. Porties zijn niet groot maar wel voldoende en de drank is normaal geprijsd.
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Het hoofdgerecht ( kabeljauw) was erg flauw. voor 't bedje van puree. Te weinig groente erbij !1 Slappe hap.
Geen tafelwater, maar een fles chaudfontaine. Jammer
Tvissers000 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Leuke plek in Breda om samen te eten. Vriendelijke bediening. Eten van een goed kwaliteit; AH menu eenvoudig, maar verzorgd en lekker.Door de AH actie was het volgens mij wel drukker dan normaal. Men kon het niet aan. Kopjes en glazen stapelde zich op op de bar. Jongen die de drank uit moest schenken kon het niet aan in zijn eentje. Daar valt een hoop winst te behalen. We moesten een paar keer zelf vragen om een drankje. Extra bestelde frietjes kwamen te laat. Daar kregen we wel 1000 x excuses voor en die stonden niet op de rekening. Dat vind ik een prima gebaar. Al met al een prima restaurant in vintage style. Ik kom hier zeker nog eens terug
Renske B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Het menu voor AH actie had veel variatie. Service en eten was goed alleen moesten we helaas heel lang wachten tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht.
Tim N.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gezellig personeel en verassend lekker eten. Verlichting iets te geel voor mijn smaak maar uniek stijltje interieur. Zeker leuk om eens (of vaker) heen te gaan.
Kraan1937 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
De uitvoering van het keuzemenu viel kwalitatief tegen. We waren eerder deze dagen erg verwend en daardoor viel het extra tegen.
Maggywegman .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
De sfeer was erg leuk, gastvrij maar wel formeel, je kunt zien dat het al heel lang een goed restaurant is met daaraan gekoppeld een hotel. Wij voelden ons daardoor echt even uit al was het gewoon een diner tijdens een zakelijk bezoek aan Breda. Wat vooral opviel was de bereidheid rekening te houden met mijn dieet wensen, daar werd goede zorg aan besteed. Het dessert was de verrassing van de kok en smaakte heerlijk. Ze blijken ook een menukaart te hebben voor mensen met allergien en intoleranties. Niets dan lof, wij komen er zeker terug! Voor mij extra leuk omdat ik als kind van 1954 tot 1967 in Breda ben opgegroeid en mijn ouders regelmatig in de Klok kwamen. Er kwam iets van de sfeer terug in mijn herinnering als ik ze daar opzocht tijdens de carnaval. Geslaagde avond dus!!!!
Forzaberg .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Heel erg lekker gegeten via de AH actie. Prima keuzemenu van goede kwaliteit. Top service: goede en gastvrije bediening, behulpzaam en vriendelijk. Leuke en sfeervolle inrichting van het restaurant. Dit is zeker een aanrader om naartoe te gaan