Paviljoen De Colonie

Grote Markt 26 4811 XR Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Paviljoen De Colonie

Dineer in de huiskamer van Breda

Kom binnen in de huiskamer van Breda. Hier kun je genieten van een heerlijke simpele daghap tot aan uitgebreidere groepsmenu's. Neem plaats op een warm plekje binnen of zoek een plekje op hun grote zonnige terras buiten. De Colonie in Breda is een perfecte plek om uit te rusten na een dag winkelen in de stad of een goede plek om je avondje uit te starten.

Meer informatie over restaurant Paviljoen De Colonie

Maandag t/m Woensdag 09:00 - 23:00
Donderdag t/m Zaterdag 09:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Paviljoen De Colonie

Mark en Ina B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De colonie op de markt in Breda is samen met hotel de klok een bijzonder pand met van binnen een Franse sfeer. Nu in het seizoen met uitgebreide mosselkaart en die waren heerlijk. Mooie opgemaakte gerechten, vegetarisch ook voldoende keuze. Samen met de heerlijke wijn een mooie avond.
Eduard V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
De medewerker(s) waren super vriendelijk en zeer attent
Bert G.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Helaas was het geen weer om met vrienden buiten te eten dus toch maar binnen. De temperatuur binnen viel echter heel veel mee. Wel rook je erg goed als er ergens een pan mosselen open ging maar dat is niet te voorkomen . Het eten was prijs / kwaliteit goed. Aanrader is de frikandel speciaal gemaakt van spitskool. Ook de rib roast was om te smullen. Leuk is ook dat alle gerechten op een ander bord geserveerd wordt en met een andere groenten. De bediening was correct alleen jammer dat we een paar keer op onze wijntjes hebben moeten wachten en er om moesten vragen terwijl het personeel het niet echt druk had. Op de bon ontbrak een fles wijn , slordig, hebben we wel gezegd. Thuis bleek achteraf ook dat 2 flessen water a €4 niet waren gerekend. Bij elkaar zou dat toch een 10% omzet gekost hebben.....
Zeeuwse P.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
In juni hier gegeten. Vooraf had mijn vrouw de carpaccio en ik de gamba's. Carpaccio was goed maar voorgerecht van mij 2 gamba's met wat salade en sausje was wel erg matig voor de prijs. Hoofdgerecht speenvarken van mij was heel lekker maar de asperges van mijn vrouw...wat aangebrande ham, gesmolten boter in een bakje maar geen ei te bekennen. Gemiste kans. Geen nagerecht meer genomen.
Janinab4 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het is jammer dat je de friet en mayonaise extra moet betalen en niet bij de prijs is inbegrepen.
En dat het er niet bij verteld wordt
Willemijn T.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij De Colonie met vrienden met de AH actie. De gerechten waren smaakvol, er was voor mij een heerlijke vegetarische optie en de borden werden mooi opgediend. Enige minpuntje was dat de frietjes apart betaald moesten worden, dit zagen wij achteraf op de rekening. Bij een menu van E 35 zou je die er toch wel bij mogen verwachten.
elly H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben hier gisterenavond heerlijk gegeten.het menu was erg verrassend maar ontzettend lekker.De bediening was ook erg vriendelijk.
we komen zeker nog een keer terug.
ChielPauwelsen .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst, daarna tafeltje in de serre. Redelijk beperkte keuze maar dat wisten we vooraf. Heerlijk voorgerecht en daarna een redelijk hoofdgerecht van vlees met prima bijbehorende groenten en aardappeltjes. Het geheel werd afgesloten met een mooi nagerecht. Met de AH bon een aardige prijs, zonder zou het wel wat aan de prijs zijn. Al met al een fijne avond met goede gerechten. Extra compliment nog voor de ontvangst en verdere service, die was prima.
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gezellig, sfeervol restaurant met fijne bediening, niets was hen teveel!
Lekker gegeten en borden waren leuk opgemaakt.
Wij komen zeker nog een keer terug!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Hier gedineerd in het kader van de AH-Iensactie. Restaurant ligt prachtig op de Grote Markt, maar was mij van buitenaf nooit zo opgevallen temidden overigens van wel heel veel horecagelegenheden naast en tegenover elkaar.
Ontvangst vriendelijk en toelichting op de dinermogelijkheden bij deze actie duidelijk.
De gerechten zagen er fantastisch uit en waren heerlijk.
Enige minpuntje het erg lange wachten op een gerecht na binnenkomst en tussen de gerechten.
wim_gaby .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Hebben met 5 vriendinnen hier gegeten van de AH-actie. Ontvangst was vriendelijk en gezellig restaurant. Keus van het menu was niet veel. Hebben gewoon goed gegeten. Alleen de pastinaak was nog vrij hard om te eten. De borden waren leuk opgemaakt. Hebben een gezellige avond gehad.
Renate Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima gegeten! Mooi gerechten, lekkere wijn, zeer attente bediening en gezellige entourage! Absoluut voor herhaling vatbaar!
L.D.E. D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Informeel bruin café-achtig restaurant met heel goed eten. Het is er druk en rommelig, maar daardoor ook gezellig. Sommige tafeltjes en stoelen zijn wat gammel en het staat allemaal wat dicht op elkaar, maar als je voor goed eten komt ben je hier aan het juiste adres. Dit restaurant is een tip voor vegetariërs: geen pasta of risotto hier, maar creatieve gerechten met groente. Het voorgerecht van pastinaak zag eruit als een tuintje en de gepofte gevulde ui ben ik nog nergens tegengekomen. Mijn partner genoot van de satéschotel met nasi. Groot pluspunt was ook dat er spaarzaam met zout was omgegaan.
We dronken de Ugni Blanc wijn, heerlijk fris en fruitig, en sloten af met een hele goede koffie compleet.
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gisteren met 4 meiden hier heerlijk gegeten, gerechten waren erg lekker.
Bediening mag alleen iets vaker langs komen om te vragen of we nog wat willen drinken.
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Hier samen met mijn man op 27-12 gegeten,iets wat dit keer een beetje tegen viel.
Ik had zalmforel maar die vond ik niet zo lekker en erg flauw van smaak,ook alle gerechtjes die erbij lagen(het werd wel mooi opgediend) vond ik niet passen bij de zalm en waren koude gerechten(behalve de zoete aardappel frietjes).Zelf heb ik er graag iets warms bij.
Heel erg jammer want ik had me er echt meer van voor gesteld.
Thijs W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten op een drukke zaterdagavond! Erg vriendelijke en goede service en ontvangst. De sfeer was erg goed in het restaurant, ondanks de drukte was het geluid in het restaurant prima. Eten was erg smaakvol en het restaurant heeft een leuke gevarieerde menukaart.
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Een leuke avond gehad door de goede bediening, lekkere gerechten, mooie ambiance!
Kortom; Een echte aanrader.
Verder geen toevoegingen.
Conny M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heel lekker gegeten. Zowel voor vlees en visliefhebber is er een keuze te maken als voor de vegetariër. En dit laatste was een heel verrassend gerecht. Heel vriendelijke attente bediening. Ik ga daar zeker nog eens terug!
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Lekker gegeten. Gezellige plek. Keuze uit drie opties per gang. Eén vegetarisch, één vlees, één vis. Vriendelijke bediening.
raaymakers .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
In een gezellige ambiance gegeten. Prettige bediening. In een voor mij nostalgie omgeving. Ga vooral zo door. In het begin had ik wat last van de airco, maar daar werd al snel iets aan gedaan.