Paviljoen Brinkpark

Brinklaan 145 7311 JM Apeldoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Paviljoen Brinkpark

Francie V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Op Vaderdag waren wij om half zes de enige gasten, dat zegt denk ik al iets (de andere pannenkoekenrestaurants waar ik wilde reserveren zaten stampvol). Eenvoudige, gedateerde zaak en ook zeer eenvoudige pannenkoeken, zeker niet bijzonder. Na de pannenkoek nog maar wat poffertjes genomen omdat we nog niet vol zaten. Aan het eind ook nog geen mogelijkheid om te pinnen, wat ook echt niet meer van deze tijd is. Niet voor herhaling vatbaar dus,
Martijn T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Dit restaurant (voorheen een ouderwetse poffertjeskraam gevestigd aan de Loolaan), hoort voor mij al meer dan 30 jaar bij vakantie op de veluwe / een bezoek aan Apeldoorn. De kwaliteit van de poffertjes en pannenkoeken is in al die jaren gelijk gebleven. Toen we er vandaag aten bleek dat weer eens. De poffertjes naturel en die met advocaat en slagroom smaakten heerlijk. Mijn oudste zoon bestelde een pannenkoek met appel en ananas en vond hem zo lekker, dat hij hem helemaal op at, wat zeer zelden voorkom't bij deze moeilijke eter met een erg kleine maag... De altijd vriendelijke mevrouw Van Onselen runt de zaak alleen, omdat er weinig klanten zijn. Dat is onbegrijpelijk, want aan haar gastvrijheid en de kwaliteit van de poffertjes en de pannenkoeken zal het zeker niet liggen. Wellicht dat het ietwat oubollige interieur hier een rol in speelt. De rest van de kaart, die o.a. bestaat uit broodjes, uitsmijters, hamburgers en saté, hebben wij nog niet geprobeerd. Maar ja; de poffertjes zijn dan ook zó lekker... Wij hopen hier volgend jaar weer terug te komen.
Daisy J.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Gezellig met z'n drietjes wezen eten. Pannenkoeken, poffertjes en een uitsmijter. Ruime keuze en supersnel vers gemaakt. Je waant je echt in een ouderwetse poffertjeskraam met veel koper.
Vriendelijk geholpen en niet lang hoeven wachten. Kortom een aanrader.