Paviljoen Badmeester Keimpe

Tsjamkedykje 10 8561 HA Balk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Paviljoen Badmeester Keimpe

Ellen63 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Restaurant op een toplocatie. Vriendelijk personeel. In verhouding tot de kwaliteit zijn de prijzen vrij hoog. Het 2 manieren varken uit Harich viel tegen. De 2 braadworsten waren redelijk lekker alleen het stukje varkensvlees was er droog. Bij de kippedijen zat er weinig vlees aan en was niet helemaal goed gegaard. De borden zagen er wel mooi uit en de garnituren waren heerlijk. Naar onze verwachtingen viel het tegen.
Diederick39 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Geweldige locatie en eten, een echte aanrader! Jonge enthousiaste bediening en een uitdagende kaart. We gaan zeker weer eens genieten aan het Slotermeer.
Jasper Tim H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Prachtig mooie locatie, maar er zijn zeker verbeter punten. De menukaart ziet er origineel uit met mooie originele gerechten. De uitvoering van dezelfde gerechten laat te wensen over. Het Iberico varken smaakte goed alleen werd als een homp vlees geserveerd. Het hoofdgerecht van geitenhaas was prima bereid, maar werd geserveerd met een chutney direct uit wen emmertje gehaald wat natuurlijk erg jammer is. Het nagerecht: halve kokosnoot met yoghurt ijs schepte hoge verwachtingen. Dit was nog wel de grootste teleurstelling. De omschrijving van het gerecht bleek waarheidsgetrouw en was een gehalveerde kokosnoot met 2 bollen yoghurt ijs. Omdat niks gedaan was met het vlees van de kokosnoot was deze oneerbaar en kwa smaak lag deze mijlen ver van de zoete smaak van het ijs waardoor de smaken elkaar niet konden overbruggen. Zelf zou ik de kokosnoot uitgehold hebben en een creme of parfait van de kokos gemaakt hebben, waardoor het yoghurt ijs en de kokos smaakvrienden van elkaar zouden zijn geworden.
De bediening was vriendelijk, maar liep er overzorgd bij. Het restaurant heeft veel potentie met heel veel mooie gerechten, waarvan de uitvoering nog te wensen over laat. Met enkele veranderingen zeker een geweldige toko.

Van een sympathieke collega.
Judithz15 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Gisteren met vier personen wezen eten bij de Badmeester, handige locatie ivm vakantiehuis op het park Markant, en passantenhaven voor de deur. Gelukkig gereserveerd want het was gezellig druk! Gestart met de zelfgerookte paling! Wat heerlijk was deze! Netjes geserveerd met (verrukkelijk) brood, mooie garnering en boter. Als hoofdgerecht hebben twee personen gekozen voor de visspecialiteit: de Thaise Viscurry. Deze was erg goed op smaak. De andere twee personen hadden de ribroast met chocoladejus en sinaasappelgarnering. Rose gebakken, erg sappig! Als nagerecht de spannende Dame Blanche en de Parfait van Maltezer, karamel en zeezout. Perfecte afsluiting van de avond. Ik zou hier met gemak nogmaals eten als ik in de buurt ben!!
Info140 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
In dit restaurant, gelegen aan het Slotermeer (Sleatermar) eet je natuurlijk de op het terras gerookte paling. Weliswaar was die lekker, maar viel toch wat tegen omdat hij aan de dunne kant was en wat mij betreft wat langer in de rookoven had mogen hangen.
De man die daarvoor verantwoordelijk was was overigens bijzonder vriendelijk, evenals trouwens het overige personeel.
De prijzen zijn wat aan de forse kant, maar wat wil je ook op zo'n geweldige lokatie.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Vooral de paling was echt subliem hier en dan natuurlijk het uitzicht .
wij hebben gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu .
Er was niks mis mee maar het was ook niet echt heel bijzonder van smaak alleen die paling ,nog nooit zo lekker gegeten.
Als ik hier nog een keer zou komen dan neem ik paling ,paling en nog eens paling ..omrijden waard,
Nicky87 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Afgelopen zondag met ons gezin een paasbrunch gedaan in de vorm van een proeverij. Voordat we aan tafel gingen hebben we nog heerlijk in de zon op het terras gezeten met zeer goede koffie. Binnen kregen we een plateau op tafel met genoeg happen voor iedereen: gerookte paling, gerookte zalm, geitenkaas mouse, parmaham met schapenkaas, kalfsleverpate en eendenborst. De smaken en combinaties waren erg goed en zeer betaalbaar! (E 15,-). Tip: als laatste de paling fileren, je bord wordt erg vet - niet zo handig als je de rest van de hapjes nog moet eten. Hoeveelheid brood mocht wat meer zijn (per broodmandje had je pp 2 broodjes - staat niet in verhouding tot het aantal happen wat je krijgt). De Sauvignon blanc smaakte er overigens goed bij. De bediening weet waar ze het over hebben qua wijnkeus en eten. De borden waren niet heel erg schoon, maar de bediening en de kwaliteit van het eten hebben dat ruimschoots overtroffen.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
afgelopen zondag lekker onderweg met het mooie weer kwamen hier uit om lekker te lunchen
broodjes waren prima voor elkaar goeie en snelle service en de kinderen heerlijke aan de frietjes
nog even lekker buiten gezeten aan het water en toen weer veder
Willemijn B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Ga je met 4 volwassenen en een klein kind van 3 jaar gezellig iets eten bij Keimpe.
Gezellig werd het niet, wij bestelden van alles ,kind wilde een ijsje op een stokje maar dat mocht niet.
Niet binnen en zelfs niet op het terras.
Op het terras zat niemand vanwege de wind en de kou.
Dus hebben we het eten maar gauw opgegeten en snel weer weggegaan.
Heel raar was het dat er wel andere kinderen rond liepen met ijsjes, dus ze zijn niet consequent.
Prijzen van het menu niet op internet te vinden, logisch het was er overpriced helaas.
Jammer van zo'n prachtplek!!
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
Hier speciaal voor mijn oom gestopt voor de huisgerookte paling. Deze beschreef hij als de beste paling die hij ooit had gegeten. Ik zelf heb de huisgemaakte hamburger gehad. Deze was heel erg lekker. Bediening was enthousiast en hard werkend. Leuke tent en zit gezellig. Aanrader!
R. R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
hele leuke locatie aan het Slotermeer. heerlijke terras aan water. soep met paling besteld,maar er was geen paling te bekennen. logisch,het blijkt een soep met coquilles te zijn! bestelde water is ook nooit geserveerd. personeel vriendelijk maar onervaren.
Feillu .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
Je kunt er heerlijk aan het water zitten, dat maakt veel goed. Bediening is en komt onervaren over, er lijkt weinig structuur in service te zitten. Jammer dat er zowel binnen als buiten personeel in het zicht van de gasten pauze aan het houden is. We wilden iets van de kaart bestellen wat alleen in de avond te bestellen was, was beetje onduidelijk. Lunch was geen onvoldoende maar ook niks speciaals.
Wellicht waren we er op het verkeerde moment en moeten we het een andere keer nog een kans geven.
J. Z.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2012
Hier (echtpaar 60+) tijdens 11-steden fietstocht gegeten. Dachten eerst aan soort clubhuis, maar bleek restaurant te zijn. Geen hoogstaand diner, maar wel goed. Zeker de eigen gemaakte rabarber...Best wel verrassende gerechten op de kaart (red snapper met banaan en zo). Bij binnenkomst (met gemaakte reservering) zeker 15 minuten aan ons lot overgelaten. Merkwaardig, want later bleek personeel super leuk en attent, alhoewel ook 2de glas wijn werd vergeten. Stond wél op de nota. Mooie lokatie aan het water
19proever65 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Prachtige locatie aan het Slotermeer. Prima terras aan water, leuk restaurant met ruime opzet. De geitenkaassalade was groot, maar erg rommelig. Zelden heb ik zoveel smaken doorelkaar gegeten. Dat zou wel wat eenvoudiger kunnen. Niet echt goedkoop: lunch 2 x salade en twee frisjes en twee koffie >30 euro!