Pauzini

Dinsdag t/m Vrijdag 09:30 - 18:00
Zaterdag 09:30 - 17:00

Steven B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Klein zaakje onder het "Stadshuis" van Nieuwegein. Prima broodjes, smakelijk, niet heel bijzonder. Bediening vriendelijk en vlot. Inrichting strak, niet ongezellig. Prijs-kwaliteitverhouding is prima in orde.
Lekkerweernietkoken .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
De laatste keer dat ik hier heb gegeten was ook meteen de laatste keer. Personeel is niet deskundig, de pannini had weinig smaak, was spijtig. De tosti die mijn partner had was ook met weinig smaak, de kaas was te zoeken. Er werd gevraagd of hij de tosti met ketchup wilde of met curry. Hij wilde ketchup. Toch werd curry gebracht. Jammer. De koffie was niet zoals in andere barristo plaatsen binnen city plaza, al met al een teleurstellende ervaring. Thuis kan ik dit beter. Ondeskundig personeel, vanuit de eigenaresse veel aandacht voor vaste klanten maar verder ho maar.
Marc .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Broodje gegeten & 'n kopje koffie gedronken bij Pauzini in Nieuwegein, City Plaza. Decor kent vooral de vrolijke kleur groen. ;) Gezellige inrichting. Vriendelijke bediening ook. Ze stonden gelijk voor ons klaar! Keuze uit diverse broodjes & koffiesoorten. Panini mozerella gegeten. Goed, smaakvol broodje. Koffie was ook zalig! Mijn vriendin nam 'n tosti en 'n chocolademelk. Ze vond dat ook heerlijk. En Pauzini is ook betaalbaar. Kortom prima ervaring. Aanrader!