Pauzini

Maandag 11:00 - 18:00
Dinsdag t/m Vrijdag 09:30 - 18:00
Zaterdag 09:30 - 17:00

Lang

Jouw recensie over het restaurant Pauzini

rodney W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
IK was hier vandaag met 2 personen geweest. We hadden een koffie en een Pauzini besteld. Na ongeveer 20 minuten hadden we alleen de koffie gehad. Dus ging ik eens vragen waar ons broodje bleef. Ik kreeg te horen dat deze er zo aan kwam. Vervolgens 10 minuten later (30 minuten in totaal) was mijn broodje er nog steeds niet. Toen ik echter nogmaals ging vragen reageerde de serveerster verontwaardig. "Ik zei toch dat deze er zo aan komt.". Na 35 minuten kreeg ik dan eindelijk mijn broodje die ik op het terras zou opeten, maar ik kreeg deze dus in een zak om mee te nemen. Belabberde service en er zijn veel betere plekken om een broodje te kopen op City plaza. Mij zien ze in ieder geval er niet meer terug.
lekkerweernietkoken .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
De laatste keer dat ik hier heb gegeten was ook meteen de laatste keer. Personeel is niet deskundig, de pannini had weinig smaak, was spijtig. De tosti die mijn partner had was ook met weinig smaak, de kaas was te zoeken. Er werd gevraagd of hij de tosti met ketchup wilde of met curry. Hij wilde ketchup. Toch werd curry gebracht. Jammer. De koffie was niet zoals in andere barristo plaatsen binnen city plaza, al met al een teleurstellende ervaring. Thuis kan ik dit beter. Ondeskundig personeel, vanuit de eigenaresse veel aandacht voor vaste klanten maar verder ho maar.
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Broodje gegeten & 'n kopje koffie gedronken bij Pauzini in Nieuwegein, City Plaza. Decor kent vooral de vrolijke kleur groen. ;) Gezellige inrichting. Vriendelijke bediening ook. Ze stonden gelijk voor ons klaar! Keuze uit diverse broodjes & koffiesoorten. Panini mozerella gegeten. Goed, smaakvol broodje. Koffie was ook zalig! Mijn vriendin nam 'n tosti en 'n chocolademelk. Ze vond dat ook heerlijk. En Pauzini is ook betaalbaar. Kortom prima ervaring. Aanrader!