Pauzini

• Airconditioning , Engels gesproken
Voordelig
Inger57 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Allereerst een super compliment voor de dame die ons bediende. Wat een lieve meid en zeer betrokken bij haar gasten! Daar kan veel horeca personeel een voorbeeld aan nemen.
Het eten was super lekker. Wij waren er met de AH bonnen actie en kimen zeker nog een keer terug. Top,top,top! ????????????????????????????????????????
Frans.engel .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Verse gerechten. Dus heerlijk gegeten met een prettige bediening. De inrichting, daar moet je van houden. Wij vinden het te kil.
Ellenb74 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Prima eten voor een prima prijs. Personeel kan iets sneller reageren en mag wat beter rondkijken of de klant nog iets wil bestellen.
Poenam ..
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Hele fijne en gezellige avond gehad hier met mijn collega's!
Het was erg fijn dat ze rekening konden houden met onze dieetwensen/allergieën.
De supervriendelijke dame van de bediening heeft ons uitstekend verzorgt.
Bedankt voor de leuke avond en het lekkere eten!
Esthervanw .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Hele lekkere pizza kip shoarma! Aardige bediening, lekker eten, nette zaak, leuke avond uit. We komen zeker nog eens terug.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
heerlijk gegeten, een echt Italiaans restaurant.
vriendelijke bediening en een goede inschatting wat wij wilde, snel en geen lange wachttid tussen tijd tussen de gerechten.
gaan zeker terug om te eten.
Suze T.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Eten was prima ! Ook prijs kwaliteit verhouding klopt ! Bediening niet erg enthousiast en een paar x zelf naar haar toe moeten lopen voor vragen, bestelling etc! Kok daarentegen vriendelijk en attent !
Everdinageurtsen .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Gereserveerd met de AH kaart voor een lunch. Ze waren moeilijk te overtuigen dat ook dat kon met de AH actie.
Terwijl het zelf in de mail vermeld staat. Na goedkeuring van de kok is het goed gekomen.
De tomatensoep was prima en ook ons broodje was erg lekker.
Een beetje vlotter in de bediening zou niet verkeerd wezen, het gaat allemaal erg traag.
Bianca289 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Een hip en trendy Italiaans restaurant..doet wel wat "fastfoodketen-achtig" aan. Maar de kwaliteit van het eten is goed. Lekkere verse tomatensoep, verse pasta en ingrediënten en redelijke pizza's. Ook de huisgemaakye cheesecake was lekker. Wel kregen we bij de cheesecake een kuipje jam..ik zou zelf in de keuken de jam erop te smeren..oogt beter. Verder zeer goede service en bediening, wel wetende dat het erg rustig was.
Arwinvdv .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heerlijk geluncht met AH actie. Broodjes met mozzarella en pesto was erg lekker en goed belegd. We werden vriendelijke geholpen en ging snel.
Ra_dejong .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Niet te dure eettent, goede prijs/kwaliteit. Binnen was de temperatuur erg hoog, benauwd. Ongezellige inrichting. Nodige niet echt uit om gezellig te gaan dineren, meer voor een snelle hap na het shoppen.
Hijl .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Erg lekker gegeten. Begonnen met de bruchetta die verrassend lekker was. Daarna de carpaccio en de champignons. Daarna pasta met kip en de spinazie lasagna. Mijn vriendin vond de pasta een beetje droog. De lasagna was bijzonder smaakvol.
Als toet een caramel dessert (goedgekeurd door de kenner) en een lekkere ijskoffie.
Zoals gezegd erg lekker allemaal. Enig nadeel was de gebrekkige bediening. Vol goede wil maar alles duurde -veel te- lang. Zelfs na een paar opmerkingen en het zelf gaan halen van de bestelde wijn viel het kwartje niet.
Jammer.
De rekening viel mede dankzij de AH actie bon erg mee.
Voor herhaling vatbaar maar Pauzini moet dan wel werken aan het trainen van de medewerkers.
Nicoline.schenk-bouwman .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het eten was echt heerlijk. De bediening was zeer vriendelijk en dacht goed met ons mee. Een aanrader om naar toe te gaan!
Jodionne .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het was een leuk gelegen plekje in nijmegen. De pizza's waren erg lekker. Maar je hoeft hier geen toetje te nemen, die zijn waardeloos. Ook hebben we er meer dan 2 uur gezeten omdat het zo lang duurde. Terwijl er 5 tafeltjes bezet waren.
Xuan N.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Met social deal daar gegeten. Konden 2 gangen kiezen uit de gehele menu, dat was wel fijn. Het eten was flauw van smaak. We hebben overal peper en zout op moeten doen. Sommige borden werden al meegenomen terwijl ik nog aan het eten was. Werd niet gevraagd of het gemaakt had. Na 20 minuten kwam iemand anders mijn bord ophalen en wij vroegen de kaart om een toetje te bestellen. Man keek raar op en zei dat de keuken al gesloten was en de kok was al weg.
Voor het nieuwe meisje wil ik ondanks dat ze de deal verkeerd begrepen heeft wel een compliment geven voor haar service! Ze was vriendelijk en kwam nogmaals haar excuses aanbieden.
Ellenb74 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Vandaag weer eens gegeten bij Pauzini als voorgerecht de carpaccio Het lijkt zo simpel om te maken maar hier is die altijd heerlijk. Het vlees is mals voldoende pijn boompitten kaas olie en ruccola Als hoofdgerecht wilde ik de lasagna spinazie maar deze is zo populair dat t al op was jammer... Toen toch maar de spagethi met spinazie en garnalen genomen ook lekker vers. Mijn tafelgenoot had de pizza met rauwe ham en deze was ook goed gebakken in de oven. Voor het nagercht kozen we ijs met caramel altijd goed en de tiramisu Duidelijk huisgemaakt en om je vingers bij af te likken. Daarnaast serveren ze ook de pickwick slowthee Deze zijn net even iets bijzonderder dan gewone pickwick en ook de sappen zijn zeker de moeite waard
Verheijen .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Met 2 personen wezen eten via social deal. 3 gangen voor 10 euro, dus we verwachtten niet veel. Het eten was snel klaar, maar onze drankjes duurden soms wat langer.

Ons voorgerecht , de carpaccio, was prima. Wel moeten vragen om besteld bijgerecht, maar dit werd ,ondanks dat het vergeten was, snel geserveerd.
Bij het hoofdgerecht kreeg mijn gezelschap het verkeerde gerecht. De kok zou het even nakijken en na 10 minuten nergens bediening gezien te hebben, kwam toch het goede gerecht. Allebei de pizzas waren rijkelijk belegd, maar de bodems van de pizza waren slap en niet echt krokant. Helaas was weer nergens bediening te bekennen om dit te melden of om nieuwe drankjes te bestellen. Onze tafel stond vol met de lege glazen en het duurde lang voor onze borden werden uitgehaald.
Het nagerecht was snel klaar en prima.
Jammer dat het eten en drinken door de bediening zonder "alstublieft" , " eet smakelijk" of zelfs maar een glimlach op tafel werd gezet. De kok was wel erg gastvrij.
Kortom oke plek voor een pizza, maar meer aandacht zou fijn zijn.
Chuanyan C.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Ik en mijn vriend wilden ergens snel wat eten maar wilde geen fastfood. Dus kozen deze restaurantje. Bij de vorige eigenaar, ook weleens gegeten toen er met tabletten werden gewerkt. Dit was toen ok maar niet bijzonder. We worden snel geholpen. Het was ook opvallend rustig op een zaterdagavond. Ik ging voor de ravioli gevuld met paddestoelen in een roomsaus met champignons en truffel. Mijn vriend koos voor de papperdelle met arabiatta saus. Mijn gerecht was erg smaakvol en royaal geserveerd. Erg lekker! Die van mijn vriend was ook lekker maar het kon wel iets pittiger voor een arabiattasaus. Snelle en vriendelijke bediening. We waren binnen 3 kwartier al klaar met eten, fijn! Voor een snelle en gezonde hap zit je hier goed.
Hilde94 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2015
Met een social deal bij Pauzini gegeten. Prima 3-gangen keuze diner. Vooraf de carpaccio, een goede! Daarna een pizza, heerlijke zelfgemaakte bodem. Wel erg veel kaas en hij was al niet helemaal warm meer bij het serveren. De desserts zijn een beetje eentonig, alles met ijs. Iets meer variatie daarin zou leuk zijn. Desalniettemin is dit een plek om terug te komen! Hele enthousiaste bediening en in het restaurantgedeelte zit je leuk.
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Niks mis voor een FF restaurant en voor een snelle hap. De carpaccio was prima. De pasta was te gaar en dreef in de (te natte) saus, de smaak was redelijk goed. Mijn sorbet met caramel als dessert was goed. Jeugdig en enthousiaste bediening.