Pauzini

• Mastercard , Pin
  • Airconditioning , Engels gesproken
willyengelen E.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Afgelopen zondag samen gegeten bij Pauzini, het eten is echt geweldig, een heerlijk voorgerecht en een heerlijk hoofdgerecht en als afsluiting een lekker ijsje.
De inrichting is prima, alleen in het restaurant is het erg koud om te zitten eten,
ik heb de jas maar aangehouden.
Wij gaan zeker terug om te eten, maar dan zal ik een bodywarmer aan gaan doen.
Ik kan iedereen restaurant Pauzini qua eten aanbevelen, het is geweldig, zelden zo lekker italiaans gegeten.
De pizza en de pasta's zijn subliem, en het voorgerecht is echt geweldig.
Nee E.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het was niet erg druk, maar we moesten erg lang wachten. Toen we binnen kwamen mochten we ergens een plaatsje zoeken. Pas na 15 minuten kwam de serveerster en nam onze drankjes op. Weer 15 minuten later kwam ze ons drinken brengen en nam ze de bestellingen op. We hebben erg lang gewacht op ons voorgerecht. We hadden ons drinken al bijna op. We hebben daar 2 en een half uur gezeten. Meer gewacht dan gegeten. Het eten zelf was erg lekker.
m.poels .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij kwamen met de spaarkaart van Albert Heyn. Het eten was heerlijk. Alleen was de pizza lauw omdat de zalm uit de diepvries kwam. Na een opmerking hierover werd de pizza even in de magnetron gezet.
Lucia T.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We hebben geluncht en konden de hele kaart gebruiken. Er waren geen beperkingen.
Het was een doordeweekse dag, daarom was het er erg rustig.
De bediening was prettig en ook de kok kwam informeren.
IBoerrigter .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Goed restaurant om even met vrienden te eten na een dagje winkelen in Nijmegen. Service was vriendelijk en het eten van redelijke kwaliteit.
j.zwartkruis .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het was voor ons de tweede keer en die is net zo goed bevallen als de eerste. Het personeel was vriendelijk en het eten was bijzonder lekker .
Mali H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We zijn hier geweest met de AH actie. Voorgerecht was teleurstellend. De ciabatta van het voorgerecht was gewoon stokbrood, dubbel gebakken dus super hard. De presentatie liet absoluut te wensen over. Het nagerecht was echt niets bijzonders (ijs). Het hoofdgerecht was lekker. Niet heel bijzonder en niet mooi gepresenteerd. De bediening was vriendelijk, redelijk vlot. Het restaurant was behoorlijk leeg en de inrichting was niet gezellig. Veel licht, veel tafels. Maar het was absoluut niet duur. We zullen niet teruggaan naar Pauzini, ook niet met onze kinderen.
korian L.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Hier gegeten op 1jan. Fijn dat dit restaurant als één van de weinige toen open was! Het was erg rustig. De bediening was vlot en attent, gaf uitgebreid uitleg op onze vragen. We hebben echt heerlijk gegeten en niet duur. Wat mijn partner van de pizza niet opkon, kregen we op ons verzoek mee in "doggybag", dus 0.0 verspilling. Het is dat we ver weg wonen, anders gingen we beslist snel nog eens heen!
ger80 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We moesten lang wachten totdat iemand de bestelling op kwam nemen. Er werd niet gevraagd of we nog iets te drinken wilden bestellen.
Het eten was prima, niet bijzonder.
Wachttijden tussen de gangen was erg lang. 2,5 uur voor een drie gangen menu.
Bediening was niet in voor een praatje.
vanamero .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Leuke moderne inrichting, vrolijke bediening. En het eten was echt lekker. We hebben er nu met de AH-zegels gegeten, maar komen zeker nog eens terug.
cor.vw .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Goede ontvangst,prima eten voor de prijs.Severen van de gerechten duurde wel erg lang.
Voor 3 gangen in een toch eenvoudig restaurant had men bijna 3 uur nodig!!!
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Prima low profile Italiaans restaurant. Heeft qua sfeer / verlichting iets weg van een fast food gelegenheid maar het eten is zeker beter dan dat. Lage prijzen en zeer smakelijk!
inger57 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Allereerst een super compliment voor de dame die ons bediende. Wat een lieve meid en zeer betrokken bij haar gasten! Daar kan veel horeca personeel een voorbeeld aan nemen.
Het eten was super lekker. Wij waren er met de AH bonnen actie en kimen zeker nog een keer terug. Top,top,top! ????????????????????????????????????????
frans.engel .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Verse gerechten. Dus heerlijk gegeten met een prettige bediening. De inrichting, daar moet je van houden. Wij vinden het te kil.
ellenb74 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Prima eten voor een prima prijs. Personeel kan iets sneller reageren en mag wat beter rondkijken of de klant nog iets wil bestellen.
Poenam ..
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Hele fijne en gezellige avond gehad hier met mijn collega's!
Het was erg fijn dat ze rekening konden houden met onze dieetwensen/allergieën.
De supervriendelijke dame van de bediening heeft ons uitstekend verzorgt.
Bedankt voor de leuke avond en het lekkere eten!
esthervanw .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Hele lekkere pizza kip shoarma! Aardige bediening, lekker eten, nette zaak, leuke avond uit. We komen zeker nog eens terug.
ria D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
heerlijk gegeten, een echt Italiaans restaurant.
vriendelijke bediening en een goede inschatting wat wij wilde, snel en geen lange wachttid tussen tijd tussen de gerechten.
gaan zeker terug om te eten.
Suze T.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Eten was prima ! Ook prijs kwaliteit verhouding klopt ! Bediening niet erg enthousiast en een paar x zelf naar haar toe moeten lopen voor vragen, bestelling etc! Kok daarentegen vriendelijk en attent !
everdinageurtsen .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Gereserveerd met de AH kaart voor een lunch. Ze waren moeilijk te overtuigen dat ook dat kon met de AH actie.
Terwijl het zelf in de mail vermeld staat. Na goedkeuring van de kok is het goed gekomen.
De tomatensoep was prima en ook ons broodje was erg lekker.
Een beetje vlotter in de bediening zou niet verkeerd wezen, het gaat allemaal erg traag.