Paulus eten en drinken

Vorstermansplein 1 5725 AM Heusden (Asten) Nederland Kaart

Over restaurant Paulus eten en drinken

Back to the fifties

Asten, een prachtig dorp in Brabant is een en al bedrijvigheid. Van het gieten van klokken tot het bereiden van meesterlijke gerechten. In Paulus eten en drinken word je vriendelijk onthaald door de gastvrije bediening en de warme sfeer. Even terug in de tijd, terwijl je geniet van klassiekers. De overzichtelijke kaart is geïnspireerd op het seizoen en biedt veel ruimte voor variatie. De smaakvolle wijnkaart vult de smaakbeleving verder aan. Kortom, een plek om van te genieten.

Meer informatie over restaurant Paulus eten en drinken

• Kom je met de auto?

- Diner vanaf 17:00

9,1
Bea B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten!!! Leuke gezellige sfeer.. eerlijk personeel ( wel erg veel fooi ;))
Alleen jammer van het wijn arrangement dat er tussendoor niet bij geschonken werd. 15 euro voor 2 glazen dan wel erg prijzig!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Prima restaurant, waar we zeker nog een keer terugkomen.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Een super goed restaurant,
Silvia D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We hadden al geboekt, toen we gebeld werden dat er die avond ook "truffelavond" was. Hiervan hebben we gebruik gemaakt en dit 4-gangenmenu smaakte voortreffelijk ! Gecombineerd met bijpassende wijn en fijn gezelschap was t een topavond!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker eten in gezellige en ongedwongen zaak. Heerlijke wildgerechten!
Bij ieder gerecht kon in overleg een bijpassende wijn worden gekozen, goed advies hierin.
Prima prijs-kwaliteit verhouding.
Jammer dat we Paulus zelf niet even gezien hebben. Cmpliment dus via deze weg!
Komen zeker een keer terug!
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wat een top restaurant! Top service, heerlijk eten en mooie bijpassende wijnen in een fijne ongedwongen sfeer. Wij komen zeker nog een keer terug.
Aniek.albers .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gisteren wel lekker gegeten bij paulus, voor en nagerecht waren top. Hoofdgerecht was wat flauw en de saus, jus en groenten waren een pot nat. Had wat praktischer gepresenteerd kunnen worden. Overal prima, wijn is goed.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijke avond uit! Als je een keer wat specialer wilt gaan uiteten, ben je hier aan het juiste adres. Kwaliteit was erg goed.
Ik miste persoonlijk af en toe nét het spannende tintje aan de gerechten. De borden waren prachtig opgemaakt en het smaakte goed, maar nét dat onverwachte smaakje en feeling miste ik wat ik hier misschien wel had verwacht.
Sem82 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Bediening was vriendelijk en informeel, en de prijs kwaliteit verhouding vonden wij zeer goed. Zaak is leuk ingericht, vooral de mobiele tafellampjes vonden wij heel leuk.
Petrageerts .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk eten met lekkere wijn. De bediening is netjes en checkt bij regelmaat of alles in orde is. Ik beveel dit restaurant zeker aan!
LiesbethGerard .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Het is lang geleden dat we zo'n goed restaurant hebben bezocht. Alles klopte gewoon. We hebben de wandeling gekozen. Een geweldige proeverij van 8 gangen met een erg lekkere fles rosé. De bediening maakte wel het grootste verschil. Aan de rest van Nederland: ga hier eten en leer wat echte service en aandacht inhoud.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Heerlijk gegeten,met veel verschillende smaken!! Vriendelijke personeel,je word in de watten gelegd.. Zeker voor herhaling!!!
Jo L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
"Een oase van originele gerechten"
Wederom met de kerst sfeervol onthaald met een geweldig diner. Het leek wel een competitie in de keuken want het ene na het andere gerecht straalde originaliteit en hoge kwaliteit uit gepaard met een fantastische presentatie en niet te vergeten een uitstekende wijn-spijs relatie. Een gastvrije en vakkundige bediening maakten dit culinair feest compleet. Zo wil je kerst vieren.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Heerlijk gegeten, sunday lazy menu. Je kiest zelf de gerechten van de kaart en alles is inclusief huiswijn, koffie en bier. Prima concept en de wijn waarop het wordt ingevuld is super. Glazen worden goed bijgeschonken en de huiswijn, wit en rood, zijn goed van kwaliteit en prima maaltijd begeleiders. Bediening is vriendelijk en attent en het eten is heerlijk. Borden zijn mooi opgemaakt en alles is van uitstekende kwaliteit.
G D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Dineren in De Eetkamer is een verwarrende ervaring: de kwaliteit van keuken en kok staat buiten kijf, daarentegen is de bediening nors en weinig behulpzaam en is er weinig oog voor details. Als blijkt dat de stoel wiebelt, moeten we zelf sjouwen. Het bloemetje op tafel wacht op water. Toch is het voorgerechtje heerlijk én verrassend en mooi gepresenteerd, wat ons direct met de entourage verzoent. Als we afsluiten met het dessert 'Koffiekamer' wat ons een grote koffie, likeur en friandeses belooft, verheugen we ons op een palet van zoetigheden, een proeverij. Helaas wordt een grote koffie, een glaasje likeur en een schaaltje paaseieren en moccaboontjes. Ai! Nu is ook de kwaliteit zoek en vinden we €8,- toch wel fors. Eetkamer, kom op, dat kan veel beter! De topkok is in huis!
Geachte gast, hartelijk dank voor uw oprechte recensie. Allereerst mijn excuses voor de service. Het is zeker niet "des Eetkamers"om nors te zijn en NIET behulpzaam te zijn. Het koffiekamertje zoals ze het op die dag hebben geserveerd is ook niet juist.!Een terechte opmerking. Met 6 verschillende friandeses op voorraad begrijp ik ook niet waarom deze er niet bij zaten! Het bloemetje op tafel ( blauwe druifjes ) hebben het inderdaad niet gered tot zondag. Dit hadden we eerder moeten zien. Ik ben ook van mening dat details het verschil maken. Bij deze, alle neuzen wijzen weer in dezelfde richting! Hopelijk krijgen we nog een kans om te laten zien dat ook wij een fatsoenlijk service kunnen draaien met oog voor alle details. Nogmaals excuus voor de service.

Met culinaire groet,

Paul van der Loo
Chef-kok eigenaar
Restaurant De Eetkamer

Reactie van proever:

Uw toezegging stelt gerust, we hebben het blijkbaar niet getroffen die dag. We gunnen De Eetkamer graag een tweede kans!

anf 2e reactie van restaurant:

Graag zou ik willen weten of in de middag of in de avond bent geweest.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Na een gastvrij onthaal door de gastvrouw namen mijn man en ik plaats aan een tafeltje voor 2 waar broodjes, roomboter en tapenade al voor ons klaarstonden. Onder het genot van twee heerlijke amuses, on the house, kozen we onze gerechten uit. Tonijn voor mijn man en zalm voor mij als voorgerecht, en zwaardvis voor mijn man en skrei voor mij als hoofdgerecht. Die waren subliem. Mijn man heeft wel eens in een tweesterrenrestaurant gegeten, en volgens hem waren de gerechten die wij voorgeschoteld kregen van dezelfde kwaliteit. Na afloop van de maaltijd werden we door de gastvrouw hartelijk uitgeleide gedaan.

We hebben genoten, en als we nog eens in Noord-Brabant komen, gaan we beslist weer bij De Eetkamer eten.
Rens V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
We hebben met kerst heerlijk gegeten. De gerechten zijn van prima kwaliteit, gevarieerde keuze en goed opgediend. De witte huiswijn beviel wat minder. De bediening is vriendelijk en kundig. Het is verder een mooi restaurant, al was het af en toe behoorlijk rumoerig.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Gisteren uiteten geweest bij de Eetkamer om mijn vaders verjaardag te vieren. We kozen voor het 8-gangenmenu, en dat is ons erg goed bevallen! Alles perfect bereid en er zijn heerlijke ingrediënten gebruikt. Ook werden de gangen met goed getimede tussenposen geserveerd, niet te lang en ook niet te kort. Omdat we van te voren hadden gemeld dat mijn vader jarig was, kreeg hij een flesje wijn cadeau en een mooi opgemaakt dessert. Bediening is erg attent, niet te overdreven net, maar wel erg gepast. Toen ik vroeg of er misschien een lijstje was met wat we nu precies allemaal hadden gegeten (moeilijk om allemaal te onthouden met 8 gangen ;) ), is het speciaal voor ons nog even uitgetypt, super! De sfeer die in het restaurant hangt is erg prettig: ontspannen, gezellig en ongedwongen.
Een echte aanrader is de Eetkamer, wij komen er zeker nog eens terug!

De Drie Musketiers M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Kennis gemaakt met dit restaurant in het dorpje Heusden. Op Zondag het all in keuze menu genomen. Voor tussen en hoofdgerecht. Alle gerechten zagen er fantastisch uit en waren prachtig van smaak. Zowel Visgerechten als ook vlees gerecht, Lamszadel en rack ook met een mooie gaarheid. Bediening leuk, vlot en efficiënt.
Hier gaan we zeker terug komen.
Ineseet52 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2013
Op ons 25-jarig huwelijksfeest hebben we hier met onze vrienden gegeten. Het verrassingsmenu is altijd lekker. Voor de kleine eter is het 3-gangen verrassingsmenu meer dan voldoende.
Ik kan altijd genieten van meer kleinere hapjes met aparte smaken die met liefde zijn klaar gemaakt.