Paulus eten en drinken

Vorstermansplein 1 5725 AM Heusden (Asten) Nederland Kaart

Over het restaurant Paulus eten en drinken

Back to the fifties

Asten, een prachtig dorp in Brabant is een en al bedrijvigheid. Van het gieten van klokken tot het bereiden van meesterlijke gerechten. In Paulus eten en drinken word je vriendelijk onthaald door de gastvrije bediening en de warme sfeer. Even terug in de tijd, terwijl je geniet van klassiekers. De overzichtelijke kaart is geïnspireerd op het seizoen en biedt veel ruimte voor variatie. De smaakvolle wijnkaart vult de smaakbeleving verder aan. Kortom, een plek om van te genieten.

Meer informatie over restaurant Paulus eten en drinken

• Kom je met de auto?

- Diner vanaf 17:00

9,3
Evert M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk eten met vlotte vriendelijke bediening met uitleg van de spijzen. De vis en het hoofdgerecht was lekker met de daarbij passende betaalbare wijn.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten met 10 personen. Hadden een 5 gangen keuze menu en iedereen had genoten.
Madeleine62 M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezellig ingericht restaurant. Aardige bediening. Beperkte maar goed uitziende menukaart. Er is een lazy sunday menu inclusief aperitief, wijn en koffie voor een aantrekkelijke prijs.
Wij namen als voorgerecht diverse visbereidingen met o.a. Prima gebakken grote garnalen en gerookte zalm. Daarna kozen we de maandspecialiteit die bestond uit hazenpeper en hazenrug. Hierbij een garnituur van rode kool, witlof, gegratineerde aardappelen. Dit was allemaal heerlijk bereid. De huiswijnen combineerden hier goed mee. Als afsluiting crème brulee en een bereiding van zeven soorten chocolade. Aan dit restaurant kunnen velen een voorbeeld nemen, alles klopt hier.
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker en super gastvrij!
Echt een heerlijke avond gehad bij Paulus. Gerechten waren heerlijk vol van smaak. Mooi opgediende borden. Geen opschmuk maar eerlijk eten!
Dankjewel voor een mooie avond.
Willemien V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben lekker gegeten, de bediening was erg vriendelijk, een mooie gezellige inrichting.
We komen zeker een keertje terug.
Jo L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Zoals ieder jaar presenteerde restaurant Paulus Eten&Drinken weer een fantastisch kerstdiner met ruimschootse keuzes uit de gerechten. Uniek van smaak was de Vaudevansaus bij het tussengerecht, die met durf was gemaakt.
Passende wijnen en een gezellige atmosfeer en niet te vergeten het vriendelijke personeel maakten deze avond weer tot een magnifieke kerstgebeurtenis.
Dorien S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Weer super lekker gegeten! Maar dat zijn we gewend :)
Heerlijke gerechten, en toch net allemaal anders dan anders! Ons favoriete restaurant!
Bea B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten!!! Leuke gezellige sfeer.. eerlijk personeel ( wel erg veel fooi ;))
Alleen jammer van het wijn arrangement dat er tussendoor niet bij geschonken werd. 15 euro voor 2 glazen dan wel erg prijzig!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Prima restaurant, waar we zeker nog een keer terugkomen.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Een super goed restaurant,
Silvia D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We hadden al geboekt, toen we gebeld werden dat er die avond ook "truffelavond" was. Hiervan hebben we gebruik gemaakt en dit 4-gangenmenu smaakte voortreffelijk ! Gecombineerd met bijpassende wijn en fijn gezelschap was t een topavond!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker eten in gezellige en ongedwongen zaak. Heerlijke wildgerechten!
Bij ieder gerecht kon in overleg een bijpassende wijn worden gekozen, goed advies hierin.
Prima prijs-kwaliteit verhouding.
Jammer dat we Paulus zelf niet even gezien hebben. Cmpliment dus via deze weg!
Komen zeker een keer terug!
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wat een top restaurant! Top service, heerlijk eten en mooie bijpassende wijnen in een fijne ongedwongen sfeer. Wij komen zeker nog een keer terug.
aniek.albers .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gisteren wel lekker gegeten bij paulus, voor en nagerecht waren top. Hoofdgerecht was wat flauw en de saus, jus en groenten waren een pot nat. Had wat praktischer gepresenteerd kunnen worden. Overal prima, wijn is goed.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijke avond uit! Als je een keer wat specialer wilt gaan uiteten, ben je hier aan het juiste adres. Kwaliteit was erg goed.
Ik miste persoonlijk af en toe nét het spannende tintje aan de gerechten. De borden waren prachtig opgemaakt en het smaakte goed, maar nét dat onverwachte smaakje en feeling miste ik wat ik hier misschien wel had verwacht.
Sem82 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Bediening was vriendelijk en informeel, en de prijs kwaliteit verhouding vonden wij zeer goed. Zaak is leuk ingericht, vooral de mobiele tafellampjes vonden wij heel leuk.
petrageerts .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk eten met lekkere wijn. De bediening is netjes en checkt bij regelmaat of alles in orde is. Ik beveel dit restaurant zeker aan!
LiesbethGerard .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Het is lang geleden dat we zo'n goed restaurant hebben bezocht. Alles klopte gewoon. We hebben de wandeling gekozen. Een geweldige proeverij van 8 gangen met een erg lekkere fles rosé. De bediening maakte wel het grootste verschil. Aan de rest van Nederland: ga hier eten en leer wat echte service en aandacht inhoud.
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Heerlijk gegeten,met veel verschillende smaken!! Vriendelijke personeel,je word in de watten gelegd.. Zeker voor herhaling!!!
Jo L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
"Een oase van originele gerechten"
Wederom met de kerst sfeervol onthaald met een geweldig diner. Het leek wel een competitie in de keuken want het ene na het andere gerecht straalde originaliteit en hoge kwaliteit uit gepaard met een fantastische presentatie en niet te vergeten een uitstekende wijn-spijs relatie. Een gastvrije en vakkundige bediening maakten dit culinair feest compleet. Zo wil je kerst vieren.