Paulus eten en drinken

Vorstermansplein 1 5725 AM Heusden (Asten) Nederland Kaart

Over het restaurant Paulus eten en drinken

Back to the fifties

Asten, een prachtig dorp in Brabant is een en al bedrijvigheid. Van het gieten van klokken tot het bereiden van meesterlijke gerechten. In Paulus eten en drinken word je vriendelijk onthaald door de gastvrije bediening en de warme sfeer. Even terug in de tijd, terwijl je geniet van klassiekers. De overzichtelijke kaart is geïnspireerd op het seizoen en biedt veel ruimte voor variatie. De smaakvolle wijnkaart vult de smaakbeleving verder aan. Kortom, een plek om van te genieten.

Meer informatie over restaurant Paulus eten en drinken

• Kom je met de auto?

Annemie V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Toen dit restaurant nog de Eetkamer heette vonden wij het beter. Wij zijn daar vaker destijds geweest, echter nog niet sinds het Paulus heet. Wij vonden het nu goed, maar toen het nog de Eetkamer was toch wel stukken beter. Jammer dat ik geen verrassingsmenu kon kiezen omdat mijn partner gewoon van de kaart wou eten. Destijds kon dat wel en werd je heerlijk verrast.
Mieke G.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Een prima restaurant, voor iedereen aan te bevelen!
Martje D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Super lekker eten. Smaakvol ingericht. Brabantse gastvrijheid en gezelligheid. Een heerlijke avond!
Annie G.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Het eten was heerlijk. We kregen de tip voor het proeverij menu. Wij kozen voor proeverij menu. Helemaal goed. De bediening vonden we ook erg goed. Dank je wel.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Ik ben hier met mijn partner gaan eten en wij zijn zeer tevreden. Kwaliteit van het eten was prima. Wij werden op een vriendelijke en deskundige manier geholpen. Restaurant ziet er van binnen gezellig uit en de sfeer is goed. Wij hebben een geslaagde avond gehad. Aanrader!
tonny K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk avondje uit. Hartelijke ontvangst. Heerlijk jubileummenu met uitgebreide keuzes. De bediening was perfect. De verhouding kwaliteit/prijs prima. Kortom alles naar wens.
marjonlinders .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Mooie locatie, vriendelijk personeel en keurige ontvangst. We hebben alle vier gekozen voor het 5 gangen Jubileum menu en dat was heerlijk. Niet te snel achter elkaar, zodat er tijd was voor gezellig te kletsen. Voor herhaling vatbaar!
marcel D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, a la carte geeft ruime keuze, vriendelijk personeel.
Olaf L.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Ons 12.5 jarig bruiloft gevierd met familie, een hele fijne avond gehad ! Het menu was heerlijk en alles keurig verzorgd.
Wiesje H.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Diverse smaaksensaties beleefd! Zeker voor herhaling vatbaar.
Silvia D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
We hebben ons laten verrassen met 5 gangenmenu, fijne variatie en porties die zorgden dat je met een voldaan gevoel naar huis kon. Weer tevreden dus!
Evert M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk eten met vlotte vriendelijke bediening met uitleg van de spijzen. De vis en het hoofdgerecht was lekker met de daarbij passende betaalbare wijn.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten met 10 personen. Hadden een 5 gangen keuze menu en iedereen had genoten.
Madeleine62 M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezellig ingericht restaurant. Aardige bediening. Beperkte maar goed uitziende menukaart. Er is een lazy sunday menu inclusief aperitief, wijn en koffie voor een aantrekkelijke prijs.
Wij namen als voorgerecht diverse visbereidingen met o.a. Prima gebakken grote garnalen en gerookte zalm. Daarna kozen we de maandspecialiteit die bestond uit hazenpeper en hazenrug. Hierbij een garnituur van rode kool, witlof, gegratineerde aardappelen. Dit was allemaal heerlijk bereid. De huiswijnen combineerden hier goed mee. Als afsluiting crème brulee en een bereiding van zeven soorten chocolade. Aan dit restaurant kunnen velen een voorbeeld nemen, alles klopt hier.
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker en super gastvrij!
Echt een heerlijke avond gehad bij Paulus. Gerechten waren heerlijk vol van smaak. Mooi opgediende borden. Geen opschmuk maar eerlijk eten!
Dankjewel voor een mooie avond.
Willemien V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben lekker gegeten, de bediening was erg vriendelijk, een mooie gezellige inrichting.
We komen zeker een keertje terug.
Jo L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Zoals ieder jaar presenteerde restaurant Paulus Eten&Drinken weer een fantastisch kerstdiner met ruimschootse keuzes uit de gerechten. Uniek van smaak was de Vaudevansaus bij het tussengerecht, die met durf was gemaakt.
Passende wijnen en een gezellige atmosfeer en niet te vergeten het vriendelijke personeel maakten deze avond weer tot een magnifieke kerstgebeurtenis.
Dorien S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Weer super lekker gegeten! Maar dat zijn we gewend :)
Heerlijke gerechten, en toch net allemaal anders dan anders! Ons favoriete restaurant!
Bea B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten!!! Leuke gezellige sfeer.. eerlijk personeel ( wel erg veel fooi ;))
Alleen jammer van het wijn arrangement dat er tussendoor niet bij geschonken werd. 15 euro voor 2 glazen dan wel erg prijzig!