Paulus eten en drinken

Vorstermansplein 1 5725 AM Heusden (Asten) Nederland Kaart

Over het restaurant Paulus eten en drinken

Back to the fifties

Asten, een prachtig dorp in Brabant is een en al bedrijvigheid. Van het gieten van klokken tot het bereiden van meesterlijke gerechten. In Paulus eten en drinken word je vriendelijk onthaald door de gastvrije bediening en de warme sfeer. Even terug in de tijd, terwijl je geniet van klassiekers. De overzichtelijke kaart is geïnspireerd op het seizoen en biedt veel ruimte voor variatie. De smaakvolle wijnkaart vult de smaakbeleving verder aan. Kortom, een plek om van te genieten.

Meer informatie over restaurant Paulus eten en drinken

• Kom je met de auto?

Uitmuntend
9,3
Antoon D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
We komen hier regelmatig en het is altijd top.
Paul en zijn team weten je iedere keer weer te verrassen.
Wij kennen geen beter restaurant in de regio en ook de lunch gerechten zijn altijd heerlijk.
Een echte aanrader.
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Hele vriendelijke bediening.Veel aandacht voor de gasten.Start met extra amuses op tafel.Heeeeerlijk gegeten ! Top avond.
LeonHuissen .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Lekker aspergemenuutje, goede fles wijn erbij, lekker brood en gratis water (bij de fles wijn) en een vriendelijke bediening. Aanbeveling!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wanneer je met een knorrende maag van Eindhoven naar Venlo (of vice versa) rond lunch- of dinertijd onderweg bent, bezoek dan dit restaurant. Bij aankomst staat de tafel al vol lekkernijen (plakjes harde worst, olijventapenade en dipsausjes met vers brood. Wij hebben een heerlijk 3 gangen verrassingsmenu gegeten met een bijpassend wijnarrangement. Vooraf een zalm mousse, als hoofdgerecht botermalse runderhaas medaillons met gerookte knoflookjus en toe een kaasplankje met 4 kazen in smaaksterkte van links naar rechts oplopend. Daarbij achtereenvolgens een Chenin blanc (Zuid-Afrika), een pinot noir (Californië) en een glaasje port. Heerlijk eten, mooie porties, een goed tempo en een attente en kundige bediening. Gelet op het gebodene zijn de prijzen alleszins redelijk. Voor ons een absolute aanrader.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Toen dit restaurant nog de Eetkamer heette vonden wij het beter. Wij zijn daar vaker destijds geweest, echter nog niet sinds het Paulus heet. Wij vonden het nu goed, maar toen het nog de Eetkamer was toch wel stukken beter. Jammer dat ik geen verrassingsmenu kon kiezen omdat mijn partner gewoon van de kaart wou eten. Destijds kon dat wel en werd je heerlijk verrast.
Beste Rob, telefonisch is het niet meer gelukt u te woord te staan. Ik begrijp uw reactie wel. De formule is gewijzigd. De reden dat wij verrassingsmenu's alleen per tafel serveren komt omdat wij nu met meer gerechten en menu's werken dan destijds met de Eetkamer. Het is niet dat wij niet willen, maar we komen op piekmomenten dan gewoon capaciteit te kort. Ik begrijp uw reactie. Hartelijk dank voor jullie bezoek, en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Paul van der Loo Paulus eten en drinken.
Mieke G.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Een prima restaurant, voor iedereen aan te bevelen!
Martje D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Super lekker eten. Smaakvol ingericht. Brabantse gastvrijheid en gezelligheid. Een heerlijke avond!
Annie G.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Het eten was heerlijk. We kregen de tip voor het proeverij menu. Wij kozen voor proeverij menu. Helemaal goed. De bediening vonden we ook erg goed. Dank je wel.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Ik ben hier met mijn partner gaan eten en wij zijn zeer tevreden. Kwaliteit van het eten was prima. Wij werden op een vriendelijke en deskundige manier geholpen. Restaurant ziet er van binnen gezellig uit en de sfeer is goed. Wij hebben een geslaagde avond gehad. Aanrader!
tonny K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk avondje uit. Hartelijke ontvangst. Heerlijk jubileummenu met uitgebreide keuzes. De bediening was perfect. De verhouding kwaliteit/prijs prima. Kortom alles naar wens.
marjonlinders .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Mooie locatie, vriendelijk personeel en keurige ontvangst. We hebben alle vier gekozen voor het 5 gangen Jubileum menu en dat was heerlijk. Niet te snel achter elkaar, zodat er tijd was voor gezellig te kletsen. Voor herhaling vatbaar!
marcel D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, a la carte geeft ruime keuze, vriendelijk personeel.
Olaf L.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Ons 12.5 jarig bruiloft gevierd met familie, een hele fijne avond gehad ! Het menu was heerlijk en alles keurig verzorgd.
Wiesje H.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Diverse smaaksensaties beleefd! Zeker voor herhaling vatbaar.
Silvia D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
We hebben ons laten verrassen met 5 gangenmenu, fijne variatie en porties die zorgden dat je met een voldaan gevoel naar huis kon. Weer tevreden dus!
Evert M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk eten met vlotte vriendelijke bediening met uitleg van de spijzen. De vis en het hoofdgerecht was lekker met de daarbij passende betaalbare wijn.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten met 10 personen. Hadden een 5 gangen keuze menu en iedereen had genoten.
Madeleine62 M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezellig ingericht restaurant. Aardige bediening. Beperkte maar goed uitziende menukaart. Er is een lazy sunday menu inclusief aperitief, wijn en koffie voor een aantrekkelijke prijs.
Wij namen als voorgerecht diverse visbereidingen met o.a. Prima gebakken grote garnalen en gerookte zalm. Daarna kozen we de maandspecialiteit die bestond uit hazenpeper en hazenrug. Hierbij een garnituur van rode kool, witlof, gegratineerde aardappelen. Dit was allemaal heerlijk bereid. De huiswijnen combineerden hier goed mee. Als afsluiting crème brulee en een bereiding van zeven soorten chocolade. Aan dit restaurant kunnen velen een voorbeeld nemen, alles klopt hier.
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker en super gastvrij!
Echt een heerlijke avond gehad bij Paulus. Gerechten waren heerlijk vol van smaak. Mooi opgediende borden. Geen opschmuk maar eerlijk eten!
Dankjewel voor een mooie avond.
Willemien V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben lekker gegeten, de bediening was erg vriendelijk, een mooie gezellige inrichting.
We komen zeker een keertje terug.