Over het restaurant Paul's Recept

Eigentijds Frans

Een modern restaurant met een wame uitstraling waar op een eigentijdse manier op Franse wijze wordt gekookt. Neem een hap en je proeft de passie en liefde voor heerlijk eten. Aandacht voor de gast staat hier voorop, dat merk je meteen. Je zult ervaren hoe het is om eens echt in de watten te worden gelegd.

Meer informatie over restaurant Paul's Recept

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Superlekker gegeten op onze trouwdag. De bediening was heel attent en kwam uit zichzelf aan het einde van ons heerlijke 4 gangen diner met een grand dessert voor 2 met vuurwerk en felicitatie. Spectaculair maar zeker ook heel lekker. We komen zeker terug!
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Kwaliteit van eten is van goed niveau en de borden zijn mooi opgemaakt. Het geluidsniveau in het restaurant is erg prettig. Groot minpunt vonden wij de snelheid van de bediening. Wij hebben minimaal 2,5 uur aan tafel gezeten voor drie gangen waarbij tijd tussen de gerechten te storend lang was. Ook moesten wij zelf voor nieuwe drankjes vragen. Overal prima gegeten met een aandachtspunt voor de bediening.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Gisteren voor de tweede maal hier geweest, iedereen verdiend een tweede kans tenslotte. Net als de vorige keer via de AH-actie. Het eten in dit restaurant is meer dan prima. Geen hoogstandjes, maar gewoon lekker. Toch valt me op dat ondanks dat dit restaurant de nodige stickers van o.a. michelin op de deur heeft de bediening in dit restaurant niet in verhouding staat tot de kwaliteit van het eten.
Vooraf bij het bestellen duidelijk doorgegeven dat we wijn bij de gerechten wilden, dat ging goed bij de 1e twee gangen, maar toen het hoofdgerecht kwam waren al onze glazen nog steeds leeg (ook het water was op). we moesten notabene zelf vragen of we nog iets konden drinken. Ik ben gewend dat goede restaurants dit zelf aanvoelen. Toen het nagerecht kwam was de tafel nog niet ingedekt dus het ijs begon al te smelten terwijl de ober bestek ging halen. Kortom erg jammer allemaal.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn als je niet vol zit, denk een tafel of 13, en drie mensen in de bediening hebt lopen om dit een beetje goed in de gaten te houden. Bij zo'n bezitting zou er gewoon constant iemand in de zaak moeten lopen, maar helaas dezelfde ervaring hadden wij ook al toen we hier de eerste keer kwamen.
Gemiste kans dus.
Henks99 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
het was gezellig eten bij Paul , de gerechten waren prima en je zit ook op goede stoelen.(ook belangrijk)
Ga zeker nog een keer daar eten.
paul S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. Was allemaal prima verzorgd en de wachttijd tussen de gerechten was niet te lang. Werden ook aardig ontvangen met tips waar je het beste de auto kon parkeren.
Enige is dat het aangeboden menu via de AH actie € 48,- was terwijl dit standaard € 38,- kost. Maar voor € 24,- p.p. was het prima eten.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Geboekt met AH actie. Een leuk keuzemenu maar we hebben de kok de vrijheid gegeven zelf onze gerechten hieruit te kiezen. We kregen ieder een ander gerecht bij elke gang :-). Het eten en de wijnen waren smakelijk en combineerden goed.
Dicky V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Fantastisch restaurant. Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving. De gerechten zijn een genot voor het oog en bovendien tongstrelend.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heelijk 4-gangen menu met wijn arrangement. Goede bediening, open keuken, goede hoeveelheden en lekkere bijpassende wijnen bij elk gerecht. Zeker voor herhaling vatbaar!
Joy O.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst, jassen werden aangenomen en weggebracht. Aan tafel werden we welkom geheten door de gastvrouw en zij gaf ons de -speciaal voor de AH actie gemaakte- menukaart, er was keuze uit een 3/4/ tof 5 keuze gangen menu, waarbij duidelijk vermeld stond dat je per gang maar 1 gerecht betaald voor 2 personen. Heerlijk gegeten! Het hoofdgerecht met sucade met een "korstje"erop was super lekker! Goed geprijsde wijnkaart.
Kaas was mogelijk als laatste gang, tegen een kleine meerprijs van de menuprijs. Wij hebben een heerlijke avond gehad; vriendelijke bediening, lekker eten, lekker druk in et restaurant zonder dat dit ten koste ging van de persoonlijke aandacht. Dank aan het team van Paul's Recept .
j.duif.47 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Goed gegeten met vrienden in een rustig gezellig restaurant. Dit was de AHactie maar menu was prima. Zeker niet erg voordelig maar kwaliteit is ook wat waard.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Ik heb heerlijk gegeten!
Melchior G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Leuk restaurant met een goede keuken! Erg jammer dat er een jongeman in de bediening loopt die zichzelf en een tafeltje met twee jongedames belangrijker vindt, dan de overige gasten. Daardoor worden dingen vergeten en/of slordig afgehandeld. Dit restaurant verdient beter!
Krul1 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Heerlijk gegeten, prettige bediening.
Vlees was perfect gegaard, toetje een prachtige afsluiting.
De ober deed er alles aan om het ons naar de zin te maken.
HILW .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Super gegeten, je wordt bij Pauls recept als klant is koning behandeld! Een echte aanrader, het eten is tongstrelend, de bediening top!
smatthews .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Na een warm welkom, kregen we het gevraagde tafeltje aan het raam. Vervolgens een drankje, smakelijke amuse en vers brood & smeersels. We kozen een voor -en hoofdgerecht VIS, welke ècht heerlijk smaakte. Nagerecht: een zoet en een kaas-gerecht metnglaasje port.
Wat vonden we ervan: héérlijke smaaksensaties, mooie presentatie, geraffineerd en met een smakelijke Rueda......alles in een relaxte atmosfeer met een rustig achtergrondmuziekje...... We'll be back....!
ikke-benerweer .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Een leuk gezellig gastvrij restaurant, met heerlijk eten.
Wij hebben weer een leuke avond gehad.
Maar dat hebben wij altijd als we daar zijn.
Drachten T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Zoals we gewend zijn bij PAUL waren de gerechten perfect, geen hapjes maar lekker voldoende eten.
En met 2for1 een voordelig 4-gangen menu genoten, met amuse en heerlijk brood met liflafjes: prima.
Een aanrader om eens binnen te stappen!
B. R.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
1 november, op onze trouwdag, (48 jaar getrouwd) lekker gegeten en gedronken. Als extra heb ik de kreeftensoep genomen van het "AH menu". Opvallend mooi en lekker varen de wijnen bij de gerechten, deskundig uitgezocht door de sommelier. Gezellige en goede bediening. Erg leuk was het dat de chef met het dessert aandacht had geschonken aan onze trouwdag. Zeker een adres om te onthouden en hopelijk graag weer eens te bezoeken.
Roel
Carine K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met Iens bonnen met 6 personen gegeten.
Drie gangen diner kost dan €48 voor 2 personen i.p.v. €38,50, is dus niet 2 diner gratis. Kraanwater niet beschikbaar,alleen dure flessen.
Kabeljauwfiletportie als hoofdgerecht was minimaal en niet gaar.
Een persoon vroeg Irish koffie i.p.v. dessert, dat was geen bezwaar. Op de rekening stond echter €7,50 voor de Irish koffie. Het dessert dat die persoon dan niet gehad had was pech en werd geen compensatie voor gegeven.
Al met al was het eten goed maar gingen toch met een onvoldaan gevoel naar huis. Wij komen hier niet meer terug. Wachttijd was erg lang. Vier uur totaal voor een 3 gangendiner
Ilaria80 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Fantastic dinner: Paul's Recept welcomes you with brood and tapenade (tomato, alioli) butter and olives, and suprises you with a delicious amuse (vis kroketje en een mousse van tomato en kokommer met een kaasstengel).
You cna choose a 3/4 or 5-gangen menu. We went for 3-gangen at 48,0 Euros each, selecting: kalfsukade roasted met rode biet rijst and creme van spinazie en zoete aardappelen (heerlijk!); entrecote met pommes dauphines, creme vab pastinaak, paddenstoelen en jus van truffel. Dessert was een combinatie van: bosvruchten cheescake, mousse van chocolade en aadbeien sorbet. Mijn partner heft een allergie an aardbeeien en krijgt hij een mango sorbet ipv aardbeien sorbet.
Service was uitstekend. Wij moeten terug te komen!
Tijn tussen gerechten is een betje te lang...maar wij zijn niet in a rush 's Zaterdag avond! :)