Paul's Recept

Huis Ter Duinstraat 27 2202 CS Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Paul's Recept

Eigentijds Frans

Een modern restaurant met een wame uitstraling waar op een eigentijdse manier op Franse wijze wordt gekookt. Neem een hap en je proeft de passie en liefde voor heerlijk eten. Aandacht voor de gast staat hier voorop, dat merk je meteen. Je zult ervaren hoe het is om eens echt in de watten te worden gelegd.

Meer informatie over restaurant Paul's Recept

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:30
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Paul's Recept

Monica S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Overheerlijk heerlijk gegeten! ik zat zelfs echt vol. vriendelijke bediening en een ruime tafel voor twee personen. Entourage mag wat beter en dan met name de verlichting. De spots in het plafond schenen fel maar dat doet niets af aan het heerlijke eten. Verrast over de rekening die helemaal niet zo hoog was als dat we hadden gedacht. Chapeau!
Edwin A.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten en wederon erg lekkere gerechten, veel aandacht en creativiteit. Bediening is snel, coorect en uiterst vriendelijk.
Arnold H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten was goed, de bediening vriendelijk, maar we hebben nog nooit zo lang op een hoofdgerecht gewacht. Gastvrouw gaf aan dat er te weinig personeel was. Dat verklaart het wel, maar is wel erg jammer.
Mona D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Uiterst vriendelijke ontvangst en bediening. Tijd tussen de gerechten goed.
Zeer smaakvolle gerechten, niets aan toe te voegen.
Toch een tafelkleedje gewenst.
jc.haasnoot .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij een uitermate vriendelijke en correcte bediening.
We hebben een fijne avond gehad.
In één woord: genoten!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Buitengewoon vriendelijke en attente ontvangst.
Verassende creatieve en smakelijke gerechten.
Nadeel: betaald parkeren 24/ 7
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk gegeten, bediening zeer gastvrij. Gerechten in combinatie van de geschonken wijnen prima op elkaar afgestemd. Restaurant Paul's Recept kan ik van harte aanbevelen. Prima.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Een vriendelijke ontvangst,mooi opgemaakte borden en smakelijke gerechten. De bediening was attent en uiterst vriendelijk. Het restaurant heeft een sfeervolle uitsraling
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Eten was prima, echter was de aanbieding van AH niet 24,50 pp maar moesten we 49,00 euro betalen. Was niet zoals omschreven en voor 49,50 pp was de keuze uiterst beperkt. Voor dat geld hadden we andere keuzes gemaakt.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Vanavond 20 sept geboekt met de restaurantactie van AH, volgens de actie side kost een menu 24,50 per persoon, om die reden ook ingeschaald met 3 tekens. Bij het afrekenen 49,00 per couvert moeten betalen. Eten was prima maar de keuze was zeer beperkt en daarom ook zeker geen 49,00 euro pp waard. Hebben deze actie ook gebruikt in Almelo ( De Sociëteit ) had 5 tekens en was ingeschaald voor 35,00 euro per persoon, dit ook daadwerkelijk betaald buiten de drank om. Pauls' recept geeft naar mijn inziens geen correcte weergave van wat er op de side vermeld staat. Voel me enigszins bedot.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
W.J. K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker gegeten in een leuke omgeving. Prettige bediening, maar onduidelijkheid over 3- of 4-gangenmenu. Beter aangeven op de kaart voorkomt dat.
Margret D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
wachttijd : prima , staat er niet bij.
Erg lekker gegeten met de AH vouchers.
Indien we dit niet gehad zouden hebben , hadden we het wel erg duur gevonden.
Ondanks dat het allemaal heerlijk was , zouden we hier niet meer gaan eten. Reden : te duur.
JGH S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Het eten en de ontvangst waren allemaal prima! Verassende combinaties in de maaltijden.
Wij hadden geboekt via de AH actie. Hierin stonden ze vermeld met een gemiddelde prijs van 25 euro per persoon. Dit was na aftrek van de bon. Bij andere restaurants was dat voor aftrek van de bon. Tevens kost een glas wijn 7,50. Hierdoor viel de prijs duurder uit. Maar het was een mooie ervaring om een keer zo chique uit eten te gaan.
klinkenberg78 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Een top restaurant. Wat een heerlijk eten en perfecte bediening in smaakvol en gezellige ambiance. Knap samengestelde kaart voor ah restairantactie. Hier is moeite voor u gedaan. Doen !!!
b O.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Top restaurant. Gereserveerd via AH actie, redelijke keuze qua menu. Genoten van een drie gangen menu, was voor ons ruim voldoende. Alle gerechten waren buitengewoon smaakvol geserveerd en heerlijk om op te eten!
Jwolff .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Je kunt zien en proeven dat hier mensen werken die er alles aan doen om het je naar de zin te maken.
De gerechten werden mooi opgediend en alles smaakte voortreffelijk.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Super gegeten van de AH actie, mogelijkheid tot uitbreiden van je menu. Daarop passen zij de hoeveelheid aan.
Leuke opgemaakte borden die ook erg smaakvol waren. Van ons krijgen ze een dikke 10. Zeker een aanrader als je van klasse houdt.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Een bijzonder aangenaam verrassend restaurant. De kwaliteit, de aankleding van het bord en de smaak ronduit geweldig. Lang geleden dat wij zo verrast werden door de kok.
Ankie S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
reserveringssysteem is goed, het eten is buitengewoon en zeer goed.
Gezellige gelegenheid, mooi ingericht en leuke indeling, ook de open keuken is leuk om in te kijken.