Paul's Recept

Huis Ter Duinstraat 27 2202 CS Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Paul's Recept

Eigentijds Frans

Een modern restaurant met een wame uitstraling waar op een eigentijdse manier op Franse wijze wordt gekookt. Neem een hap en je proeft de passie en liefde voor heerlijk eten. Aandacht voor de gast staat hier voorop, dat merk je meteen. Je zult ervaren hoe het is om eens echt in de watten te worden gelegd.

Meer informatie over restaurant Paul's Recept

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:30
Zondag Gesloten

Saam D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
van te voren via de AH-app aangegeven dat mijn vrouw haar voet in het gips had. Boodschap was keurig aangekomen. speciale tafel geregeld en veel persoonlijke aandacht. Dank! eten en bediening ook verder prima! aanrader
Franci V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Een prima restaurant, fijne sfeer, heerlijk eten met passie bereid! We hebben een relaxte avond gehad met creatieve gerechten en mooie wijnen. Voor herhaling vatbaar.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Al vaker hebben we hier heerlijk gegeten.
De kwaliteit van het eten was nog steeds uitermate goed. Maar wat zijn we teleurgesteld in de service. Na bijna een uur wachten konden we wat te drinken bestellen. Ook duurde het vrij lang voordat we de eerste gang doorkregen en om de wijnkaart moesten we zelf vragen.
Maureen A.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We hebben hier afgelopen week 2x gegeten. Zalig gegeten. Porties zijn precies groot genoeg. Met een 3-gangen menu hadden wij genoeg. Bedienend personeel is erg vriendelijk met hier en daar een grapje. Ze laten je echt thuis voelen, maar dan met een betere kok :) Kaart is klein, maar waarschijnlijk zal deze vaak vernieuwd worden. We komen zeker nog een keer terug!!
jose V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Prima gegeten.Mooie opgemaakte gerechten. Prettige bediening met goed advies voor de wijnkeuze.
Jammer dat jullie op een locatie zitten die voor (vnl toeristen) moeilijk te vinden is.
Wij hadden jullie gevonden via de a.h. restaurantactie.
Leonieke D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
De service viel enorm tegen; we hadden een viergangen menu met wijnarrangement en de wijnen werden vliegensvlucht en onverstaanbaar uitgelegd. Wij hadden het leuk gevonden om te weten waarom de wijn bij het eten is uitgekozen en wat de wijn typeert. Het tussengerecht werd geserveerd met een grote hoeveelheid aardappel puree en was lauw erg sober en saai van smaak. Toen we om wat extra brood vroegen kregen we verrassend een erg onbeschofde 'weet u het zeker vraag'. Ik werd er zelf ongemakkelijk van, alsof ik iets geks had gevraagd. Een van ons had bij het hoofdgerecht de pech met een slecht stuk vlees vol met zenuw, toen er werd gevraagd hoe het was en we dit aangeven kregen we een 'hmm' te horen, meer niet. Twee van de vier wijnen waren erg goed. Er zat voldoende tijd tussen alle gangen dus we hoefden niet gehaast te eten. Ik geef het een 6, door de matigeprijs kwaliteit.
Leonieke D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
De prijs kwaliteit is erg matig, dit kwam voornamelijk door de onaardige service. De wijn was voldoende en de portie grootte ook. Het eten was sober, het tussengerecht bestond voornamelijk uit aardappelpuree.
Sally Ann M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We zijn inmiddels zeker 5 keer bij Paul's Recept geweest, met tussenpozen......
Een aantal keer tijdens/met de AH-actie.
De gastheer 'kent' ons inmiddels: als wij binnenkomen glimlacht hij, wijst ons naar 'dezelfde tafel'.......wéét welke wijn wij graag drinken, met een flesje bruisend water ernaast: wàt een welkom!
We kletsen wat en dan komt de amuse, het brood met smeersels.......en dan het diner. De gastvrouw komt ook nog even 'welkom' zeggen! Lekkere muziek op de achtergrond. Perfect.
Wij zijn van mening dat de chef erg goed is in vis.......meestal nemen we de vis, als voor -en als hoofdgerecht. Het dessert is àltijd een feest! We nemen er lekker een glaasje dessertwijn bij.
Wij raden u graag dit restaurant aan.......! Het is een aanrader!........wij gaan er altijd graag heen!
Sally Ann en Paulette.
a. P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wij hadden niet gekeken naar de prijsklasse van dit restaurant en waren lichtelijk onaangenaam verrast door de minimale hoeveelheden tov de prijs.
Verder goed, netjes en verzorgde sfeer.
tulip .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Prima restaurant. Attente bediening. Een aanrader. We hebben hier gebruik gemaakt van de AH actie en er werd een mooi keuzemenu aangeboden.
Titia L.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Paul's recept heeft perfecte, persoonlijke en contactvolle bediening en heerlijk, verfijnd eten door verassend jonge koks klaargemaakt. We kregen lekkere, goed bij de gerechten passende wijnen. Een extra bonus was de goede akoestiek in het restaurant. Geen geluidsvervuilling!
theovr .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was zeer aardig en vriendelijk. Ook een goede uitleg bij alle gerechten. Buiten het AH-menu om kregen we breekbroodjes met sausjes en een amuse aangeboden van het huis. De amuse bestond uit vis en nadat ik had aangegeven geen vis te eten, werd het direct vervangen voor een amuse van vlees. Super!!! Het dessert hebben wij mogen omruilen voor koffie en daarbij werden heerlijke zoetigheden geserveerd. Het was er die avond behoorlijk druk, zodat het wel wat langer duurde tussen de gerechten door. Toch komen wij zeker een keer weer en kunnen het restaurant een ieder aan bevelen.
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Met de AH-actie hier gegeten en gekozen voor de 4 –gangen variant. Ikzelf had bisque vooraf. Lekker, maar letterlijk zonder één stukje kreeft, zeevrucht of andere vis. Mijn partner had de bisque als tweede gang en dezelfde ervaring. Voor mij waren de andere gangen (eendebout en entrecote) goed, maar niet erg bijzonder.
De tijd tussen de gangen was erg ruim en de kleine amuse die we vooraf kregen, had beter tussendoor gegeven kunnen worden. ‘Verrassend’ vond ik het dat voor het kraanwater € 3,- werd gevraagd. Wij hadden nu een drankje vooraf, kraanwater, 4-gangen en een fles wijn voor zo’n € 110,- omdat het tweede menu dankzij AH gratis was. Met anders nog eens ruim € 60,- extra, is Paul’s Recept wat mij betreft (veel) te duur het gebodene.
Geijk E.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Restaurant is ruimer dan je verwacht.
Gezellige ambiance.
Goede service.
Eten super, 4 gangen uitgekozen.
Bijpassende wijnen heerlijk.
Komen zeker terug.
Rosalie F.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten, kleine porties, maar met de ah restaurantactie was dat bij vijf gangen met amuses en brood vooraf meer dan voldoende. Schilderijtjes op je bord en alles netjes en kloppend. We vonden de saus bij de eend ietwat overheersend, en ik had wel veel dorst de rest van de avond dus misschien wat royaal net t zout geweest.
bert S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Bij Pauls recept is het altijd heerlijk eten, het is wel jammer dat je niet van een gedekte tafel eet,
de kale tafel doet wat armoedig aan.
Het gaat natuurlijk om het eten maar het oog wil ook wat.
Tsing wai T.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
We zijn vriendelijke ontvangen. Er waren nog een paar tafeltjes waar we uit konden kiezen. Een heerlijke kaart met veel zeebanket. Maar ook voldoende keuze voor als je geen visliefhebber bent. Voordat we ons voorgerecht kregen. Werd een schaaltje met brood en smeerseltjes. Daarna kregen we nog een amuse, wat meer leek op een voorgerecht. Tot nu toe heerlijke smaken. Ook het voorgerecht en hoofdgerecht waren uiterst smaakvol. De prijzen zijn wat hoger, dan gemiddelde restaurant. Maar is het zeker wel waard met de producten, waar mee gewerkt wordt. Alles is volgens mij huisgemaakt. Zelfs de lekkernijen bij de koffie. Heerlijk buikje rond gegeten.
Suzan D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vanavond heerlijk gegeten bij Paul's Recept. Vooral de vis van de dag, zeebaars met mooi gegaarde coquilles viel erg in de smaak. Tot slot kozen wij unaniem het mango dessert, dit was opgemaakt als een heus schilderij en smaakte fantastisch! Enig aandachtspunt was de bediening, wij hebben een gastheer en een gastvrouw gezien. Gezien het aantal bezette tafels was er meer ruimte geweest voor persoonlijke aandacht als er een gastvrouw of -heer extra was.
Carina H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk eten en leuk valentijnsmenu. Zag er ook nog eens top uit!
Bij aanvang erg stilletjes (fluisterrestaurant), maar dat kwam in de loop van de avond helemaal goed.
tip: Wij hadden vooraf niet gekeken naar menukaart, wisten niet dat dat er een speciaal valentijnsmenu was. De eerste vraag van de ober was of we voor het valentijnsmenu gingen, terwijl we niet wisten wat het menu was. Toen we de menukaart bekeken, vroeg hij niet of we iets te drinken wensten.
Ian T.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Super gegeten bij Pauls recept! Smaakten klopten helemaal! Erg chique restaurant. Gerechten zijn alleen wel erg klein en er wordt geen patat of aardappeltjes bij geserveerd waardoor het allemaal wat karig is, prijzen zijn erg hoog! Leuk verrast door de amuse.