Paul's Recept

Huis Ter Duinstraat 27 2202 CS Noordwijk Nederland Kaart

Over restaurant Paul's Recept

Eigentijds Frans

Een modern restaurant met een wame uitstraling waar op een eigentijdse manier op Franse wijze wordt gekookt. Neem een hap en je proeft de passie en liefde voor heerlijk eten. Aandacht voor de gast staat hier voorop, dat merk je meteen. Je zult ervaren hoe het is om eens echt in de watten te worden gelegd.

Meer informatie over restaurant Paul's Recept

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Ik heb heerlijk gegeten!
Melchior G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Leuk restaurant met een goede keuken! Erg jammer dat er een jongeman in de bediening loopt die zichzelf en een tafeltje met twee jongedames belangrijker vindt, dan de overige gasten. Daardoor worden dingen vergeten en/of slordig afgehandeld. Dit restaurant verdient beter!
Krul1 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Heerlijk gegeten, prettige bediening.
Vlees was perfect gegaard, toetje een prachtige afsluiting.
De ober deed er alles aan om het ons naar de zin te maken.
HILW .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Super gegeten, je wordt bij Pauls recept als klant is koning behandeld! Een echte aanrader, het eten is tongstrelend, de bediening top!
Smatthews .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Na een warm welkom, kregen we het gevraagde tafeltje aan het raam. Vervolgens een drankje, smakelijke amuse en vers brood & smeersels. We kozen een voor -en hoofdgerecht VIS, welke ècht heerlijk smaakte. Nagerecht: een zoet en een kaas-gerecht metnglaasje port.
Wat vonden we ervan: héérlijke smaaksensaties, mooie presentatie, geraffineerd en met een smakelijke Rueda......alles in een relaxte atmosfeer met een rustig achtergrondmuziekje...... We'll be back....!
Ikke-benerweer .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Een leuk gezellig gastvrij restaurant, met heerlijk eten.
Wij hebben weer een leuke avond gehad.
Maar dat hebben wij altijd als we daar zijn.
Drachten T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Zoals we gewend zijn bij PAUL waren de gerechten perfect, geen hapjes maar lekker voldoende eten.
En met 2for1 een voordelig 4-gangen menu genoten, met amuse en heerlijk brood met liflafjes: prima.
Een aanrader om eens binnen te stappen!
B. R.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
1 november, op onze trouwdag, (48 jaar getrouwd) lekker gegeten en gedronken. Als extra heb ik de kreeftensoep genomen van het "AH menu". Opvallend mooi en lekker varen de wijnen bij de gerechten, deskundig uitgezocht door de sommelier. Gezellige en goede bediening. Erg leuk was het dat de chef met het dessert aandacht had geschonken aan onze trouwdag. Zeker een adres om te onthouden en hopelijk graag weer eens te bezoeken.
Roel
Carine K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met Iens bonnen met 6 personen gegeten.
Drie gangen diner kost dan €48 voor 2 personen i.p.v. €38,50, is dus niet 2 diner gratis. Kraanwater niet beschikbaar,alleen dure flessen.
Kabeljauwfiletportie als hoofdgerecht was minimaal en niet gaar.
Een persoon vroeg Irish koffie i.p.v. dessert, dat was geen bezwaar. Op de rekening stond echter €7,50 voor de Irish koffie. Het dessert dat die persoon dan niet gehad had was pech en werd geen compensatie voor gegeven.
Al met al was het eten goed maar gingen toch met een onvoldaan gevoel naar huis. Wij komen hier niet meer terug. Wachttijd was erg lang. Vier uur totaal voor een 3 gangendiner
Ilaria80 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Fantastic dinner: Paul's Recept welcomes you with brood and tapenade (tomato, alioli) butter and olives, and suprises you with a delicious amuse (vis kroketje en een mousse van tomato en kokommer met een kaasstengel).
You cna choose a 3/4 or 5-gangen menu. We went for 3-gangen at 48,0 Euros each, selecting: kalfsukade roasted met rode biet rijst and creme van spinazie en zoete aardappelen (heerlijk!); entrecote met pommes dauphines, creme vab pastinaak, paddenstoelen en jus van truffel. Dessert was een combinatie van: bosvruchten cheescake, mousse van chocolade en aadbeien sorbet. Mijn partner heft een allergie an aardbeeien en krijgt hij een mango sorbet ipv aardbeien sorbet.
Service was uitstekend. Wij moeten terug te komen!
Tijn tussen gerechten is een betje te lang...maar wij zijn niet in a rush 's Zaterdag avond! :)
Marian F.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Erg vriendelijke en goede bediening en heerlijk eten. Eten wordt mooi opgediend, zijn kleine schilderijtjes. Smaak combinaties zijn apart en allemaal even lekker.
Breggitta D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
On line gereserveerd en online de reservering gewijzigd. Dit is door het restaurant niet gelezen
Bij binnenkomst werd hier wat geïrriteerd op gereageerd. Ik had beter kunnen bellen.
Dit vond ik nogal een domper. We leven in een digitaal tijdperk, dus ik ga er van uit dat als ik on line de reservering wijzig, dit ook binnenkomt en naar gekeken wordt.
Er werden wat tafels verschoven en probleem was opgelost. We hebben het vier gangen menu genomen en het was voortreffelijk. Amuse en broodje van het huis, prima wijn. Kortom een geslaagd avondje uit eten.
Sfeervol restaurant.
Corien V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk gegeten, door deze actie is het mogelijk om vaker bij Pauls recept te gaan eten. Vandaar dat we voordelig hebben gescoord. Er is duidelijk aandacht besteed aan alle gerechten. Met liefde klaargemaakt en geserveerd!
Top!!
H. V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance en vriendelijke ontvangst. Het startersmandje brood met lekkere smeerseltjes en de amuses die tussendoor aangeboden werden, waren een verrassend bijkomstigheid. Kortom een verwenavond met mooie gerechten en dat met een AH restaurantkaart 2 voor 1.. overigens hiervoor een aparte menukaart.
10stit .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Net even anders dan normaal. Amuse vooraf en brood met aioli. Vriendelijk personeel. Gaan zeker nog een keer terug.
Ilona06 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
We werden vriendelijk ontvangen, heerlijk gegeten en er werd op een hele leuke manier aandacht geschonken aan de verjaardag van mijn vriendin, heel attent en maakte de avond compleet.
Janlemain .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Met vier personen geweldig lekker gegeten met de AH actie, waarbij alledrie de gangen uitstekend waren ; vooral de kalfssucade viel ons daarbij op; de extra bij bestelde eendelever was uitmuntend en de dranken waren netjes geprijsd.
Paulus56 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Op maandag 3 oktober bezochten wij Paul,s recept. Met de AH actie via IENS geboekt. Vooraf al wat recensies gelezen, eigenlijk alleen maar lof, en dat klopte ook! Hartelijke ontvangst en bediening. Heerlijk broodje vooraf en kleine tussengerechtjes van het huis. Een en al aandacht voor de klant. Alle gerechten van topkwaliteit. En bij het kopje koffie nog een keur aan heerlijkheden. Een zaak om te onthouden en terug te komen!
Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Prima restaurant, vriendelijk personeel, prima keuken. Leuk was dat mijn vrouw bij haar gerecht één oester zou krijgen. Toen zij echter aangaf geen oesters te lusten, kreeg ik als voorafje i.p.v. zes oesters die van haar extra.
Diana T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Heerlijk met vier personen gegeten via de AH Aktie.
Mooie zaak, goed uitziende open keuken.
We werden door de gastvrouw op een hele spontane manier ontvangen, we voelden ons echt welkom, ondank onze verwaaide haren en strandoutfit.
Zeer uitgebreid gegeten, veel lof voor de tussendoortjes van het huis! en de uitleg over de gerechten. Ook de lekkernijen bij de koffie en thee.
Schone handdoekjes in het toilet, echt top.
Kortom, schoon, gezellig, vriendelijke nette , attente bediening en vooral heerlijk eten! ????