Paul's Recept

Huis Ter Duinstraat 27 2202 CS Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Paul's Recept

Eigentijds Frans

Een modern restaurant met een wame uitstraling waar op een eigentijdse manier op Franse wijze wordt gekookt. Neem een hap en je proeft de passie en liefde voor heerlijk eten. Aandacht voor de gast staat hier voorop, dat merk je meteen. Je zult ervaren hoe het is om eens echt in de watten te worden gelegd.

Meer informatie over restaurant Paul's Recept

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:30
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Paul's Recept

Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Vanavond 20 sept geboekt met de restaurantactie van AH, volgens de actie side kost een menu 24,50 per persoon, om die reden ook ingeschaald met 3 tekens. Bij het afrekenen 49,00 per couvert moeten betalen. Eten was prima maar de keuze was zeer beperkt en daarom ook zeker geen 49,00 euro pp waard. Hebben deze actie ook gebruikt in Almelo ( De Sociëteit ) had 5 tekens en was ingeschaald voor 35,00 euro per persoon, dit ook daadwerkelijk betaald buiten de drank om. Pauls' recept geeft naar mijn inziens geen correcte weergave van wat er op de side vermeld staat. Voel me enigszins bedot.
W.J. K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lekker gegeten in een leuke omgeving. Prettige bediening, maar onduidelijkheid over 3- of 4-gangenmenu. Beter aangeven op de kaart voorkomt dat.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Margret D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
wachttijd : prima , staat er niet bij.
Erg lekker gegeten met de AH vouchers.
Indien we dit niet gehad zouden hebben , hadden we het wel erg duur gevonden.
Ondanks dat het allemaal heerlijk was , zouden we hier niet meer gaan eten. Reden : te duur.
JGH S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Het eten en de ontvangst waren allemaal prima! Verassende combinaties in de maaltijden.
Wij hadden geboekt via de AH actie. Hierin stonden ze vermeld met een gemiddelde prijs van 25 euro per persoon. Dit was na aftrek van de bon. Bij andere restaurants was dat voor aftrek van de bon. Tevens kost een glas wijn 7,50. Hierdoor viel de prijs duurder uit. Maar het was een mooie ervaring om een keer zo chique uit eten te gaan.
klinkenberg78 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Een top restaurant. Wat een heerlijk eten en perfecte bediening in smaakvol en gezellige ambiance. Knap samengestelde kaart voor ah restairantactie. Hier is moeite voor u gedaan. Doen !!!
b O.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Top restaurant. Gereserveerd via AH actie, redelijke keuze qua menu. Genoten van een drie gangen menu, was voor ons ruim voldoende. Alle gerechten waren buitengewoon smaakvol geserveerd en heerlijk om op te eten!
Jwolff .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Je kunt zien en proeven dat hier mensen werken die er alles aan doen om het je naar de zin te maken.
De gerechten werden mooi opgediend en alles smaakte voortreffelijk.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Super gegeten van de AH actie, mogelijkheid tot uitbreiden van je menu. Daarop passen zij de hoeveelheid aan.
Leuke opgemaakte borden die ook erg smaakvol waren. Van ons krijgen ze een dikke 10. Zeker een aanrader als je van klasse houdt.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Een bijzonder aangenaam verrassend restaurant. De kwaliteit, de aankleding van het bord en de smaak ronduit geweldig. Lang geleden dat wij zo verrast werden door de kok.
Ankie S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
reserveringssysteem is goed, het eten is buitengewoon en zeer goed.
Gezellige gelegenheid, mooi ingericht en leuke indeling, ook de open keuken is leuk om in te kijken.
josekoks .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het is iedere keer weer een feestje om hier te dineren.
Heerlijke smaken, mooi opgemaakte borden en een warme bediening.
De gerechten zijn gewoon voortreffelijk van smaak en samenstelling. Echt genieten!
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Vooral de vriendelijkheid en service waren naast het goede eten is een rede om terug te komen. Lekker dicht bij het strand is ook een plus.
Vincent L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Eten was heerlijk, net als de vorige keer
Saam D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
van te voren via de AH-app aangegeven dat mijn vrouw haar voet in het gips had. Boodschap was keurig aangekomen. speciale tafel geregeld en veel persoonlijke aandacht. Dank! eten en bediening ook verder prima! aanrader
Franci V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Een prima restaurant, fijne sfeer, heerlijk eten met passie bereid! We hebben een relaxte avond gehad met creatieve gerechten en mooie wijnen. Voor herhaling vatbaar.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Al vaker hebben we hier heerlijk gegeten.
De kwaliteit van het eten was nog steeds uitermate goed. Maar wat zijn we teleurgesteld in de service. Na bijna een uur wachten konden we wat te drinken bestellen. Ook duurde het vrij lang voordat we de eerste gang doorkregen en om de wijnkaart moesten we zelf vragen.
Maureen A.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We hebben hier afgelopen week 2x gegeten. Zalig gegeten. Porties zijn precies groot genoeg. Met een 3-gangen menu hadden wij genoeg. Bedienend personeel is erg vriendelijk met hier en daar een grapje. Ze laten je echt thuis voelen, maar dan met een betere kok :) Kaart is klein, maar waarschijnlijk zal deze vaak vernieuwd worden. We komen zeker nog een keer terug!!
jose V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Prima gegeten.Mooie opgemaakte gerechten. Prettige bediening met goed advies voor de wijnkeuze.
Jammer dat jullie op een locatie zitten die voor (vnl toeristen) moeilijk te vinden is.
Wij hadden jullie gevonden via de a.h. restaurantactie.
Leonieke D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
De service viel enorm tegen; we hadden een viergangen menu met wijnarrangement en de wijnen werden vliegensvlucht en onverstaanbaar uitgelegd. Wij hadden het leuk gevonden om te weten waarom de wijn bij het eten is uitgekozen en wat de wijn typeert. Het tussengerecht werd geserveerd met een grote hoeveelheid aardappel puree en was lauw erg sober en saai van smaak. Toen we om wat extra brood vroegen kregen we verrassend een erg onbeschofde 'weet u het zeker vraag'. Ik werd er zelf ongemakkelijk van, alsof ik iets geks had gevraagd. Een van ons had bij het hoofdgerecht de pech met een slecht stuk vlees vol met zenuw, toen er werd gevraagd hoe het was en we dit aangeven kregen we een 'hmm' te horen, meer niet. Twee van de vier wijnen waren erg goed. Er zat voldoende tijd tussen alle gangen dus we hoefden niet gehaast te eten. Ik geef het een 6, door de matigeprijs kwaliteit.