Paul's Recept

Huis Ter Duinstraat 27 2202 CS Noordwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Paul's Recept

Eigentijds Frans

Een modern restaurant met een wame uitstraling waar op een eigentijdse manier op Franse wijze wordt gekookt. Neem een hap en je proeft de passie en liefde voor heerlijk eten. Aandacht voor de gast staat hier voorop, dat merk je meteen. Je zult ervaren hoe het is om eens echt in de watten te worden gelegd.

Meer informatie over restaurant Paul's Recept

Maandag t/m Zaterdag 18:00 - 22:30
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Geijk E.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Restaurant is ruimer dan je verwacht.
Gezellige ambiance.
Goede service.
Eten super, 4 gangen uitgekozen.
Bijpassende wijnen heerlijk.
Komen zeker terug.
Rosalie F.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten, kleine porties, maar met de ah restaurantactie was dat bij vijf gangen met amuses en brood vooraf meer dan voldoende. Schilderijtjes op je bord en alles netjes en kloppend. We vonden de saus bij de eend ietwat overheersend, en ik had wel veel dorst de rest van de avond dus misschien wat royaal net t zout geweest.
bert S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Bij Pauls recept is het altijd heerlijk eten, het is wel jammer dat je niet van een gedekte tafel eet,
de kale tafel doet wat armoedig aan.
Het gaat natuurlijk om het eten maar het oog wil ook wat.
Tsing wai T.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
We zijn vriendelijke ontvangen. Er waren nog een paar tafeltjes waar we uit konden kiezen. Een heerlijke kaart met veel zeebanket. Maar ook voldoende keuze voor als je geen visliefhebber bent. Voordat we ons voorgerecht kregen. Werd een schaaltje met brood en smeerseltjes. Daarna kregen we nog een amuse, wat meer leek op een voorgerecht. Tot nu toe heerlijke smaken. Ook het voorgerecht en hoofdgerecht waren uiterst smaakvol. De prijzen zijn wat hoger, dan gemiddelde restaurant. Maar is het zeker wel waard met de producten, waar mee gewerkt wordt. Alles is volgens mij huisgemaakt. Zelfs de lekkernijen bij de koffie. Heerlijk buikje rond gegeten.
Suzan D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vanavond heerlijk gegeten bij Paul's Recept. Vooral de vis van de dag, zeebaars met mooi gegaarde coquilles viel erg in de smaak. Tot slot kozen wij unaniem het mango dessert, dit was opgemaakt als een heus schilderij en smaakte fantastisch! Enig aandachtspunt was de bediening, wij hebben een gastheer en een gastvrouw gezien. Gezien het aantal bezette tafels was er meer ruimte geweest voor persoonlijke aandacht als er een gastvrouw of -heer extra was.
Carina H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk eten en leuk valentijnsmenu. Zag er ook nog eens top uit!
Bij aanvang erg stilletjes (fluisterrestaurant), maar dat kwam in de loop van de avond helemaal goed.
tip: Wij hadden vooraf niet gekeken naar menukaart, wisten niet dat dat er een speciaal valentijnsmenu was. De eerste vraag van de ober was of we voor het valentijnsmenu gingen, terwijl we niet wisten wat het menu was. Toen we de menukaart bekeken, vroeg hij niet of we iets te drinken wensten.
Ian T.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Super gegeten bij Pauls recept! Smaakten klopten helemaal! Erg chique restaurant. Gerechten zijn alleen wel erg klein en er wordt geen patat of aardappeltjes bij geserveerd waardoor het allemaal wat karig is, prijzen zijn erg hoog! Leuk verrast door de amuse.
Pp A.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten! Verrassende en zeer smakelijke gerechten.
Het is een gezellig, mooi en modern restaurant. Het ontvangst en bediening waren prima!
Anita M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het was een gezellige avond en heerlijk gegeten van de Albert Heijn actie!!!

minpuntje van ons
We waren met z'n vijven en er werd een voorstel gedaan...1 menu werd van de AH Actie de volle prijs gerekend of keuze van de kaart.....wij dachten misschien een voorstel de 5de persoon voor de helft (van de AH Actie) of een prijsje gemaakt...
Hélène K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Goede prijs-kwaliteit verhouding van de maaltijden. De porties waren wat aan de grote kant bij een 4 gangen diner. Kennis van de wijnen kan bij de gastvrouwen beter. Vriendelijk en welkom ontvangen.
Anthony V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Ik kom al jaren bij Pauls recept. Heeft me nog nooit een keer teleurgesteld. De familie zorgt altijd voor een warm onthaal en het eten is van topkwaliteit. De prijs kwaliteit verhouding is prima en de portioneringen zijn precies goed. Chef Paul zorgt altijd voor een goede combinatie van smaken op het bord!
tonluijten .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het was ons tweede bezoek aan dit restaurant en wederom werd de juistheid van de keuze bevestigd door het team dat kookt, ontvangt en bedient. Een echte aanrader.
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Superlekker gegeten op onze trouwdag. De bediening was heel attent en kwam uit zichzelf aan het einde van ons heerlijke 4 gangen diner met een grand dessert voor 2 met vuurwerk en felicitatie. Spectaculair maar zeker ook heel lekker. We komen zeker terug!
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Kwaliteit van eten is van goed niveau en de borden zijn mooi opgemaakt. Het geluidsniveau in het restaurant is erg prettig. Groot minpunt vonden wij de snelheid van de bediening. Wij hebben minimaal 2,5 uur aan tafel gezeten voor drie gangen waarbij tijd tussen de gerechten te storend lang was. Ook moesten wij zelf voor nieuwe drankjes vragen. Overal prima gegeten met een aandachtspunt voor de bediening.
gijsplug .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De ontvangst was vriendelijk in een vol restaurant. Naderhand werd er alleen nog vrij zakelijk gereageerd en alleen bij het weghalen van de lege borden gevraagd of het had gesmaakt. Maar daarna moesten we vrij lang wachten tot er iemand langs kwam om te vragen wat we wilden drinken, waarna het ook nog even duurde voordat we de wijnkaart kregen. De tijd tot we het voorgerecht kregen was ook aan de lange kant. De kwaliteit van de gerechten was op zich redelijk tot okay, maar in verhouding tot de prijs hadden we er meer van verwacht. Bij het moeten betalen voor het kraanwater naast de wijn hebben we ook zo onze bedenkingen. Al met al zijn wij minder enthousiast dan de meeste eerdere reviews en hadden we op basis daarvan juist hogere verwachtingen.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Gisteren voor de tweede maal hier geweest, iedereen verdiend een tweede kans tenslotte. Net als de vorige keer via de AH-actie. Het eten in dit restaurant is meer dan prima. Geen hoogstandjes, maar gewoon lekker. Toch valt me op dat ondanks dat dit restaurant de nodige stickers van o.a. michelin op de deur heeft de bediening in dit restaurant niet in verhouding staat tot de kwaliteit van het eten.
Vooraf bij het bestellen duidelijk doorgegeven dat we wijn bij de gerechten wilden, dat ging goed bij de 1e twee gangen, maar toen het hoofdgerecht kwam waren al onze glazen nog steeds leeg (ook het water was op). we moesten notabene zelf vragen of we nog iets konden drinken. Ik ben gewend dat goede restaurants dit zelf aanvoelen. Toen het nagerecht kwam was de tafel nog niet ingedekt dus het ijs begon al te smelten terwijl de ober bestek ging halen. Kortom erg jammer allemaal.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn als je niet vol zit, denk een tafel of 13, en drie mensen in de bediening hebt lopen om dit een beetje goed in de gaten te houden. Bij zo'n bezitting zou er gewoon constant iemand in de zaak moeten lopen, maar helaas dezelfde ervaring hadden wij ook al toen we hier de eerste keer kwamen.
Gemiste kans dus.
Henks99 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
het was gezellig eten bij Paul , de gerechten waren prima en je zit ook op goede stoelen.(ook belangrijk)
Ga zeker nog een keer daar eten.
paul S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. Was allemaal prima verzorgd en de wachttijd tussen de gerechten was niet te lang. Werden ook aardig ontvangen met tips waar je het beste de auto kon parkeren.
Enige is dat het aangeboden menu via de AH actie € 48,- was terwijl dit standaard € 38,- kost. Maar voor € 24,- p.p. was het prima eten.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Geboekt met AH actie. Een leuk keuzemenu maar we hebben de kok de vrijheid gegeven zelf onze gerechten hieruit te kiezen. We kregen ieder een ander gerecht bij elke gang :-). Het eten en de wijnen waren smakelijk en combineerden goed.
Dicky V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Fantastisch restaurant. Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving. De gerechten zijn een genot voor het oog en bovendien tongstrelend.
Zeker voor herhaling vatbaar.