Paul Kruger

• Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,9
Maurits S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Een paar keer bij Grandcafé Paul Kruger gegeten. De inrichting is ouderwets, maar ga die alsjeblieft niet opleuken. Laten zo. Bediening is vriendelijk en spontaan en correct. Het eten en de drank zijn verrassend lekker voor een Grandcafé. Voorgerechten: steak tartaar en Filet American zalm: verrassend. De rode mul was precies goed gegaard. Na een drukke dag en hard werken is het heerlijk om daar te vertoeven.
Ilse G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Sfeervol restaurant met lekker eten. Dit keer de black angus biefstuk gegeten: heerlijk mals en goed gebakken. Mijn vader en zus willen biefstuk altijd rood. Een kunst om toch warm te serveren en dat gaat perfect bij Paul Kruger. De toetjes vielen wat tegen: op de kaart klonk alles even lekker en was het moeilijk kiezen. Eenmaal op tafel bleek de brownie koud en een beetje taai te zijn en was de proeverij niet echt bijzonder. De bediening is vriendelijk, maar het gaat niet helemaal goed: we aten met zijn achten en een van ons kreeg het toetje pas toen de rest het al op had (na een tijd gewacht te hebben met op eten). Ondanks deze niet perfecte ervaring, komen wij wel weer eens terug. Het eten is lekker en de sfeer is heel fijn.
-Lisa- .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Erg mooi restaurant. Zijn hier nu een aantal keer geweest maar deze keer is de laatste geweest. Ondanks dat het eten erg lekker is, valt de service erg tegen. Uren wachten op je eten is daar blijkbaar normaal, aangezien dit de vierde keer was dat wij er waren en het elke keer uren duurde. Erg jammer want de sfeer en het eten zijn verder erg goed!
Mart V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Op Valentijnsdag aten wij met ons gezin bij Paul Kruger. Wij zijn erg teleurgesteld. We moesten lang op ons eten wachten. Het broodplankje kwam na een uur, het hoofdgerecht na 2 uren. Ondanks de drukte, besloot men toch om de terrasmeubels ook binnen te zetten, zodat er nog meer klanten bij konden. Helaas was hier niet voldoende personeel voor.

Niet alle gerechten vielen bij ons even goed in de smaak. De biefstukken waren prima: Deze waren mooi medium gebakken. De saté en spareribs vonden wij minder qua smaak: de spareribs leken nauwelijks gemarineerd. De mixed grill was ook prima, het was alleen jammer dat niet alle beloofde sausjes geleverd werden. Het garnituur was klein van formaat, maar gelukkig bood de aardige serveerster aan dat wij bij konden bestellen. Helaas hebben wij dit niet meer gezien. Toen wij onze borden leeg hadden, moesten de bestelde drankjes en patat nog geleverd worden. Daar hebben we niet meer op gewacht, we zaten er tenslotte al een tijdje.

Voor het decor geef ik een 8. Het restaurant is erg mooi ingericht. Bij ons geen harde muziek zoals in een andere recensie genoemd wordt. Wel stond de verlichting erg fel, maar deze werd gedimd nadat we het drie keer gevraagd hadden.

Het personeel was erg vriendelijk en deed hun uiterste best om de drukte aan te kunnen. Toch is deze avond ons zo slecht bevallen, dat wij niet weer een bezoek zullen brengen aan Paul Kruger.
Derk8441 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Paul Kruger, een mooi, stijlvol pand, waar ik vroeger gedanst heb. Ik woon nu ver weg en kom regelmatig in Heerenveen. Het eten is bij Paul Kruger goed en niet te duur. De bediening is uitermate vriendelijk, dat wel, maar ik heb nu definitief besloten er niet meer te komen; het restaurant hinkt op twee gedachten: de gedachte van het sfeervolle restaurant en dat van het café met harde discomuziek. Dat is me ook eens uitgelegd door een van de bediendes. Toen ik haar vroeg om de muziek zachter te zetten, zei ze, dat de barbezoekers ook tevreden gesteld moesten worden. De muziek werd die avond dus niet aangepast, ondanks mijn klacht. De klant koning? Het dinerende publiek moest het hier maar mee doen.
Dat is nu weer gebeurd: afgelopen vrijdag aten mijn partner en ik weer eens bij Paul Kruger, en daar was de harde muziek; nog harder, en voortdurend met de bekende discodreun waar de middelbare scholieren op dansen. Ik vroeg de ober of hij er er iets aan wilde doen, of hij de muziek wilde aanpassen aan de stijlvolle ambiance van het interieur en de smaak van het wat oudere, goed betalende dinerende publiek. Maar... over zijn kennis van muziekstijlen wil ik geen oordeel vellen: het werd anders, maar ook erger. Ik zag een gezelschap van oudere mensen, waaronder een zeer oude dame in een rolstoel vertrekken. Ik dacht, zullen die hier ooit nog terugkomen?
Jammer, dat de sfeer zo bepaald wordt door de dominantie van de smaak van het bedienedde personeel, dat -nogmaals- erg vriendelijk is.
Derk
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2014
Leuke sfeer in dit restaurant. Leuke en vrolijke bediening. Vooral aan te raden als je een bier liefhebber met te veel pils om uit te kiezen. Ook de carpacio is aan te raden smaakt elke keer weer goed.
Marinda R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Op een middag stapten we binnen om lekker te eten en te drinken. Het was niet druk in de zaak. Tot onze grote verbazing moesten we erg lang wachten. Ook mensen om ons heen zaten te kijken wanneer er eens bediening op zou komen dagen. We hebben zo lang zitten wachten, dat we bijna onze jassen hadden aangedaan en naar een gelegenheid vlakbij waren gelopen. Toen kwam eindelijk een mevrouw onze bestelling opnemen. We hadden er eigenlijk geen zin meer in, ook omdat de mensen die wel al besteld hadden duidelijk om zich heen keken waar het eten toch bleef. We bestelden een soepje, er stonden maar 2 soorten op de kaart. En TOCH weer erg lang moeten wachten. Toen de soep eindelijk werd geserveerd, bleek er geen bestek bij te zijn. Weer wachten en om aandacht vragen. Toen de lepel er dan eindelijk was, bleek de mosterdsoep ook nog vies tegen te vallen. De mevrouw heeft ook nooit gevraagd of we er drinken bij wilden, dus dat hebben we maar niet besteld. Afsluitend een bezoek aan de wc en bij de dames was de wasbak belachelijk vies. Natuurlijk moesten we ook nog eens wachten tot de rekening kwam, dus zelf maar naar de bar gelopen. Nee, hier komen we nooit weer!
Auke D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Leuke brasserie/ eetcafe. Ruim opgezet met prima kaart. Ik had de proeverij van voorgerechten als eerste. Dat viel me iets tegen. De bouillon was erg sterk en de overige gerechtjes waren te zwak van smaak. De anderen hadden normale voorgerechten en waren wel tevreden. Het hoofdgerecht vond iedereen heerlijk en meer dan genoeg. De bediening was vriendelijk en aanwezig als je ze nodig had. Alleen de rekening klopte niet. Maar werd goed en snel aangepast. Al met al leuk restourant dat ik kan aanbevelen voor simpel diner.
FotoRein .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Zorgvuldig gerenoveerde locatie - je bent weer 100 jaar terug in de tijd. Goede keuken - boven eetcafé niveau. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding en bovenal bijzonder charmante bediening - een klassiek familiebedrijf.