Paul Gabriel

Paul Gabriëlstraat 60 2596 VG Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Paul Gabriel

Je hebt van die dagen waarop het fijn is als er iemand voor je zorgt. Met een heerlijke, gezonde maaltijd bijvoorbeeld. Kom dan naar Paul Gabriel in de Haag. Hier staat de hele dag een lekker kopje koffie met een gebakje voor je klaar of een glas verse vruchtensap of fruitshake. Bereid met groente en fruit naar het seizoen. Die verse producten komen ook terug op de kaart. Van ontbijt tot diner, en alles wat daartussen zit, bij Paul Gabriel krijg je weer nieuwe energie.

Halve fles mineraalwater

Erg voordelig
Erg rustig
Daniella G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Een buurtkroeg die dat niveau ver overstijgt. Heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs. Perfecte frietjes (dat overkomt me helaas zelden) en de saus van gepofte knoflook en tomaat bij het vlees maakte het zeer bijzonder. De huisgemaakte appeltaart maakte de ervaring af.
Bas P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Eindelijk ook diner bij Paul Gabriel: dezelfde ongedwongen sfeer als overdag en een prima kaart. Ik ben niet zo culinair onderlegd maar ik heb mij laten vertellen dat de kok en eigenaresse hele leuke keuzes gemaakt hebben, ook voor vegetarische gasten.

Ik was erg blij met de hamburger op het menu en was onaangenaam verrast door de hint van gorgonzola. 4 andere tafelgenoten vonden dat juist fantastisch en ik bleek de menukaart niet goed bestudeerd te hebben, my bad. De eigenaresse gaf aan dat ik de volgende keer natuurlijk een andere kaas kon kiezen. Daar ben ik blij mee en dat ga ik doen; ik kom zeker terug!

Oh en btw: ik voel mij nog wel eens ongemakkelijk om onze 2-jarige zoon mee te nemen naar een restaurant. Daar is bij PG geen sprake van; iedereen (jong en oud) is er ontspannen. Heel erg fijn!!!
Kimosi .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Latte machiatto is heeeeeeeerlijk! En de broodjes zijn ook echt verukkelijk! Vooral die met zalm en wasabimayo! En qua gebak is vooral de carrotcake en witte chocolade peren taart echt goddelijk! Echt een aanrader! En de eigenaresse is een topper!
E G.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Leuke lunchroom, ongecompliceerde kaart met ontbijtjes, broodjes, salades, soepen en taarten. Ook smoothies en jus op de kaart. In tegenstelling tot voorheen zeer vriendelijk personeel en prima verse gerechtjes. Heerlijke clubsandwich met huisgemaakte kipspread gegeten en ook de tuna melt was uitstekend. Salade met geitenkaas lekker vers. Met mooi weer is er een gezellig terrasje op de stoep. Prijs/kwaliteit ook helemaal in orde. Van dit soort tentjes mogen er wel meer in de buurt komen!