Paul Gabriel

Paul Gabriëlstraat 60 2596 VG Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Paul Gabriel

Je hebt van die dagen waarop het fijn is als er iemand voor je zorgt. Met een heerlijke, gezonde maaltijd bijvoorbeeld. Kom dan naar Paul Gabriel in de Haag. Hier staat de hele dag een lekker kopje koffie met een gebakje voor je klaar of een glas verse vruchtensap of fruitshake. Bereid met groente en fruit naar het seizoen. Die verse producten komen ook terug op de kaart. Van ontbijt tot diner, en alles wat daartussen zit, bij Paul Gabriel krijg je weer nieuwe energie.

Meer informatie over restaurant Paul Gabriel

- Ontbijt 09:00 - 17:00
Zo

Cathelijne V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Erg goed, fijne sfeer, leuk voor kinderen (speelgoed aanwezig). Aardige bediening/eigenaars.
Rudolf S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Vriendelijke bediening en verrassend lekkere gerechten: vooraf had ik de st. Jacobsschelpen met granaatappelpitjes, mijn vrouw had de aspergerisotto met munt en geitenkaas. Twee heerlijke starters.
Als hoofd had ik de lamskoteletten met een saus van Guinness. Het bitterzoete paste perfect bij het vlees en bij de pastinaakpuree met dragon en sinaasappel. Mijn vrouw had een steak met Bearnaisse saus, echt een aanrader.
Toe hadden we watermeloenparfait, wat een feestje!
Rudolf S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
We hadden al veel gehoord over dit tentje, maar er nog nooit een keer gegeten...
Alles ademde een ongedwongen huiskamersfeer en we werden gelijk vriendelijk aan een drankje geholpen. Een jongedame legde ons de gerechten, die op een krijtbord geschreven waren, uit.
We besloten de escargots te proberen, erg Frans!
Daarna namen we het kabeljauwhaasje met een heerlijke witte saus met dille en boekweit en vijgen, en met van die zwarte paddenstoeltjes.
Het dessert was voor ons rabarber-crumble
We zijn blij dat we eindelijk kennis gemaakt hebben en we komen zeker nog een keer terug!
Yvette G.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wat ons betreft een tegenvaller. Hoewel er maar 2 tafeltjes bezet waren moesten we ruim een uur op de kindergerechten wachten. Mijn voorgerecht risotto met geitenkaas was geitenkaas met een beetje risotto en het kabeljauw hoofdgerecht was smakeloos. Zo ook de wijn.
Positief was de bediening, zij was erg vriendelijk en de kinderen hadden er alle ruimte om te spelen.
Misschien beter voor lunch, diner geen aanrader.
Piet-Hein M.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Hartstikke leuke tent. Informeel en gezellig. Uitstekend voor lunch en diner. Lekker eten, gezellige ambiance en zeer vriendelijke bediening. Het kan rond lunch/koffietijd weleens wat aan de drukke kant zijn vanwege kinderen.
Heerlijke plek om ook aan de leestafel je krantje te lezen met een kop koffie en een stuk zelfgemaakte taart.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Lekkere salades gegeten voor een hele redelijke prijs!
DANIELLA G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Een buurtkroeg die dat niveau ver overstijgt. Heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs. Perfecte frietjes (dat overkomt me helaas zelden) en de saus van gepofte knoflook en tomaat bij het vlees maakte het zeer bijzonder. De huisgemaakte appeltaart maakte de ervaring af.
Faemke Z.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Voor de 50ste verjaardag van een vriendin hebben we hier met 25 vrouwen gegeten. Alles even lekker en op tijd geserveerd. Heel erg gezellig en vreselijk leuke avond gehad.
Bas P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Eindelijk ook diner bij Paul Gabriel: dezelfde ongedwongen sfeer als overdag en een prima kaart. Ik ben niet zo culinair onderlegd maar ik heb mij laten vertellen dat de kok en eigenaresse hele leuke keuzes gemaakt hebben, ook voor vegetarische gasten.

Ik was erg blij met de hamburger op het menu en was onaangenaam verrast door de hint van gorgonzola. 4 andere tafelgenoten vonden dat juist fantastisch en ik bleek de menukaart niet goed bestudeerd te hebben, my bad. De eigenaresse gaf aan dat ik de volgende keer natuurlijk een andere kaas kon kiezen. Daar ben ik blij mee en dat ga ik doen; ik kom zeker terug!

Oh en btw: ik voel mij nog wel eens ongemakkelijk om onze 2-jarige zoon mee te nemen naar een restaurant. Daar is bij PG geen sprake van; iedereen (jong en oud) is er ontspannen. Heel erg fijn!!!
kimosi .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Latte machiatto is heeeeeeeerlijk! En de broodjes zijn ook echt verukkelijk! Vooral die met zalm en wasabimayo! En qua gebak is vooral de carrotcake en witte chocolade peren taart echt goddelijk! Echt een aanrader! En de eigenaresse is een topper!
E G.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Leuke lunchroom, ongecompliceerde kaart met ontbijtjes, broodjes, salades, soepen en taarten. Ook smoothies en jus op de kaart. In tegenstelling tot voorheen zeer vriendelijk personeel en prima verse gerechtjes. Heerlijke clubsandwich met huisgemaakte kipspread gegeten en ook de tuna melt was uitstekend. Salade met geitenkaas lekker vers. Met mooi weer is er een gezellig terrasje op de stoep. Prijs/kwaliteit ook helemaal in orde. Van dit soort tentjes mogen er wel meer in de buurt komen!