Patthamawan Khroewa Thai

Meer informatie over restaurant Patthamawan Khroewa Thai

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
SilviaKluvers .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Echt geweldig lekker eten, normaal geprijsd.
Veel verse producten en alles wordt ter plekke bereid. Komt dus niet al voorbereid uit de koeling!
Keuken is open en erg schoon.
Aardig stel samen.
Helemaal TOP
LiesR .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Ik kom al een tijdje met enige regelmaat bij Khroewa Thai, zelfs nu het niet meer op de route ligt ga ik nog vaak afhalen, dan maar omrijden. Super vriendelijke mensen, ze werken hard en dat proef je! Eten staat altijd op de afgesproken tijd klaar en is iedere keer weer heerlijk en tegen een eerlijke prijs.
Lekkerweernietkoken .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Heerlijke afhaalthai. Tot nu toe altijd ter plekke besteld, hooguit 20 minuten wachten, je ziet hoe het eten wordt gekookt, heel erg vers en lekker. De beef salad (voorgerecht) is lekker pittig en zeer smaakvol. Verder is de kokkin heel erg makkelijk, als je vraagt om bv iets met eend maar dan niet zo pittig dan maakt ze het. Goed eten, vers, uitermate vriendelijke mensen.
Gabsy .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Hebben gister besteld.
Het eten stond keurig netjes op de afgesproken tijd klaar.
Vriendelijke bediening.
Ben meerdere malen ik Thailand geweest.
En het eten hier is echt mooie lekkere balans van kruiden zeer smaakvol.
Gaan hier zeker vaker eten halen.
Mmmarc .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2014
Prima Thais afhaalrestaurantje met vriendelijke bediening en heerlijk eten met verse ingrediënten uit een schone open keuken.