Patmos

6,3
Lang
Fulco28 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Leuk met de familie gegeten bij Patmos. Vooraf heerlijke Pikilia, hoofdgerecht goed gevarieerde grill schotels met uitstekende tzatziki. Minpuntjes? Door de drukte gaat het uitserveren van de drankjes niet altijd even goed en snel. Bediening verdient versterking.

Prima restaurant met constante goede kwaliteit en leuke sfeer.
Danny G.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
vooraf glaasje ouzo lekker
de voorgerechten waren geweldig
daarna de gemengde visschotel genomen veel gefrituurd niet echt lekker met veel te veel aardappelen en rijst en slappe salade
mooie witte wijn die goed paste bij de vis
heel aangename bediening
aankleding gaat wel
wij komen niet terug
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Naar aanleiding van goede berichten hier gaan eten en het viel zeker niet tegen. Heerlijk eten tegen een zeer goede prijs. In combinatie met gezellige personeel echt een aanrader, aangezien je absoluut een leuke avond hebt. De aankleding van het restaurant mag beter.
?ob K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Patmos is een restaurant met prima voedsel, goede porties en een degelijke prijs/kwaliteitsverhouding. Ik vind vooral de Gyros echt heel smakelijk. De bediening is erg vriendelijk, maar schiet soms te kort door de (gebruikelijke) drukte. De sfeer is over het algemeen goed, maar (zoals meerdere mensen hier al hebben aangegeven) het interieur kan inderdaad wel een make-over gebruiken.

Leenheer L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Heerlijk gegeten, grote porties tegen redelijke prijzen. Gezellige en vlotte bediening. Interieur is niet echt Grieks . Mistte bij het afrekenen de bij een Griek gebruikelijke ouzo van het huis. Minpuntje. Maar totaal zeker aan te raden.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Het eten is gemiddeld, niet slecht niet supergoed, de porties zijn groot. De prijzen iets boven gemiddeld. Wij bestelde de huiswijn. Ik vond die matig. De entourage is simpel. Geen Griekse sfeer. Al met al net een voldoende. Geen hoogvlieger. Heel gewoontjes.
Hoekiepa .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Voor de eerste keer in Pathos gegeten. Fantastisch voorgerecht mosselen saganaki met tomatensaus en feta. En mijn geliefde spinazie pita. Hoofdgerecht lamskoteletten was ook heerlijk en het vlees was perfect gegrild. Zelden zo goed meegemaakt. Samos schotel ook fantastisch. Echt top. Enige punt van kritiek is de ongezellige entourage. Jammer!
Brigitta V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Het is alwwer een tijdje geleden dat we hier hebben zeer slecht hebben gegeten
de chef had voor het vlees maar 1 kruiden potje alles smaakte het zelfde
Het bestelde broodmandje vonden ze overbodig
voorgerecht op bord weg en het halflauwe hoofd gerecht stond al op tafel vergezeld met vieze borden
Erg verouderde inrichting gaan hier zeker nooit meer heen
AngieD .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Wij komen hier zeer regelmatig en met zeer veel plezier! Er wordt rekening gehouden met bepaalde dieetwensen wat heel prettig is (zeker met koolhydraatarm eten wat vrij onbekend is). Wat wij altijd plezierig vinden is de hartelijke ontvangst en het rondje door de zaak door de kok om te kijken of alles naar wens is.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Voor de deur afgemeerd met ons bootje. We komen hier vaker en het eten is altijd prima en smaakvol. Mijn vrouw kon met een voorgerecht, tomatensalade en rijst zelf haar hoofdgerecht samenstellen. Dat werd met zorg samengesteld. Ook de bediening is vriendelijk en correct. Wel een minpuntje: we zaten in het achterste deel van het restaurant. Dat voelde minder plezierig vanwege tocht en koude wind. Jammer, want je merkt verder aan alles dat Patmos het de gast een plezierig verblijf aan wil bieden.
Rebecca V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Al bij vele Griekse restaurants gegeten, maar deze blijft toch echt de beste - qua eten en service! Heerlijk mals vlees en super vriendelijk personeel. De kok komt altijd vragen of alles naar wens is. Ik moet zeggen dat zelfs restaurants in Griekenland niet kunnen tippen aan Patmos. Onze favoriet waar we keer op keer graag terugkomen. Een aanrader!
Mrjolein .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Met een grote groep hier gegeten. De service was helemaal perfect, regelmatig werd gevraagd naar het drinken en er was ook ruimte voor individuele wensen met betrekking tot de gerechten. Er werd ook leuk rekening gehouden met de jarige. De porties zijn wel enorm, waardoor er erg veel werd laten staan. Ik zou als restaurant hier rekening mee houden door de porties ook in een 'small'-variant aan te bieden, want we vonden dit best zonde. Het is Grieks dus uiteraard veel vlees. Het eten was prima te doen, weinig mis mee, maar ook niet spectaculair. Wel een hele leuke avond gehad, dankzij de leuke service.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2014
Het Griekse eten was verzorgd en smaakvol. Stokbrood kruidenboter vooraf voor een vriendelijke prijs. Voor individuele wensen is plaats, zoals hoofdgerecht van voorgerecht (gebakken feta), rijst en tomatensalade. Het verbaast ons dat Griekse restaurants niet vaker van feta sagarnaki gebruik maken als vegetarische hoofdmaaltijd. Patmos maakte dat op verzoek klaar. Ook de vleesschotel (samos piato) smaakte goed.
Jacomientje (ineke) J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2014
Na een zeer hartelijk ontvangst met ouzo, smaakten de voorgerechten (Keftedakia en Meze met ouzo) goed, maar meer ook niet. Als hoofdgerecht had ik een leeg bord, want de porties eten zijn mij altijd veel te groot. Ik at dus kleine hapjes van mijn disgenoten. De hoofdgerechten (de vleesgerechten: Athina, Lindos en Ermis) hadden geen diversiteit in smaak, alsof er slechts één kruidenmix/-melange gebruikt wordt. Er bleef een enorme hoeveelheid rijst en aardappelen op de borden liggen: zonde! De retsina mag wat mij betreft iets kouder geserveerd worden.
Wij komen hier vaker, omdat het vlakbij en gezellig is. Onze kinderen wilden hier ook altijd graag naartoe. De bediening is meestal gewoon goed. Reserveren is echt een must.
Het restaurant is onlangs onder handen genomen. Het oogt fris en voor het eerst in al de jaren dat wij er komen, roken onze kleren niet naar Patmos.
Om even spontaan, onconventioneel en gezellig uit eten te gaan, is Patmos een aanrader. Jonge kinderen zullen zich hier ook meestal thuis voelen, want lang wachten op eten hoef je meestal niet. Tegenwoordig kiezen ook onze, inmiddels volwassen, kinderen voor een ander restaurant.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Prima gegeten bij Patmos. Ik ben een grote eter maar zelfs ik kon geen voor en hoofdgerecht aan. Snelle aardige professionele bediening. De inrichting? Grappig...maar het eten maakt alles goed.
Nathalie W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Wij hadden vooraf simpel stokbrood met kruidenboter. Als hoofdgerecht hadden wij een mixed grill schotel voor twee personen besteld. Heerlijke keftedakes, twee kleine kotelletjes, twee biefstuk spiesjes, twee kipspiesjes en natuurlijk gyros. Salade erbij, gebakken aardappelen en de welbekende griekse rijst. Laatste hou ik niet zo van, de aardappelen mogen iets meer gebakken maar dat is puur persoonlijk. Waren namelijk niet glazig maar ik hou van iets doorbakken. Zeer vriendelijk personeel, de eigenaar kwam de zaak in om met zijn gasten te praten en te vragen of alles naar wens was. Hij was namelijk zelf de kok. De prijs is zeer betaalbaar. Reserveren is inderdaad wel het beste omdat het er niet groot is. Met goed weer is er de mogelijkheid om buiten op het teras aan de achterzijde van het pand te kunnen eten. Ik zag ook dat er mensen kwamen afhalen. Mij zien ze er zeker terug. Super! Netjes, schoon, snelle service, en goed mals vlees!
Christine P.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2012
Het is klein, maar gezellig. reserveren is een must! Oh ja, vergeet ook niet een week te vasten, want de porties zijn enorm. Ik kwam uit de VS en ben met mijn jetlag daar gaan eten. Leek mij handig, want ik was de Amerikaanse porties toch nog gewend. Nou ik kreeg zelfs mijn bord niet leeg hoor! En een honger dat ik had. De bediening is niet hoog opgeleid in het vak, maar zeer gastvriendlijk en snel. Ik zal er niet terug komen.
Karin-willem .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2012
komen hier al vele jaren altijd goed eten ,zou bijna zeggen constante kwaliteit, houden rekening met je wensen of je nu snel , of gezellig langzaam wilt eten alles kan ook vegataries) vind ik lekker, tot slot een van mijn favo aubergine salade !!
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2012
Reserveren was niet voor niets. Het was op zondagavond "de komende en gaande man". Heel plezierige bediening, smaakvolle maaltijden, plezierige prijs. Met persoonlijke wensen werd rekening gehouden.