Patagonias

31-206400422

Meer informatie over restaurant Patagonias

Marco T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Met het warme weer hier met z'n vijven een ijsje gehaald. De dag ervoor hebben we dat ook gedaan. Wat een lekker ijs! Heerlijke smaken. Als we een ijsje halen, gaan we hier naar toe. Vergeet niet een stempelkaart te vragen.
A. S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Wow, dit is IJs! Echt heerlijk ijs. We hebben allevier genoten. Ik vond met name de Patagonias smaak creatie super, met name de heerlijke dulce de leche swirls erdoor waren een success.
We komen zeker terug!
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Hier koop je het lekkerste ijs van Amstelveen en omstreken.
Wat dacht je van Banaan XL , Dulce de Leche of Tramontana. Ze hebben veel meer lekkere soorten.
Daar opeten of meenemen. Bestellen kan ook dan brengen ze het thuis.
Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Als fervente dulce de leche fan rijdt mijn man regelmatig naar Amstelveen voor een kilootje ijs met deze smaak. Nu had hij echter ook Flan Patagonias, Cocos & Pistache meegenomen en ohhhhhhh wat hebben wij genoten. Het cocosijs was voortreffelijk, en de andere 2 smaken waren ook heerlijk. Een dikke 10 met een griffel, ook voor de vriendelijke bediening.
Renske M.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
In Amstelveen vind je een van de betere ijssalons in de omgeving van Amsterdam. De eigenares komt uit Buenos Aires (Argentinië) en heeft de smaken uit Buenos Aires meegenomen. Een middelgroot bakje van 3 euro wordt royaal gevuld met het lekkerste ijs. Er is ruime keuze uit roomijs en sorbet ijs. Originele sorbet smaken zoals Caja, Caju, Graviola. Maar ook het roomijs zitten heerlijke smaken tussen, verlaat deze ijssalon niet voordat je de smaak Patagonias (flan (Spaans dessert) met stukjes merenque en caramelsaus) hebt geproefd. Het personeel is zeer vriendelijk en helpt je graag in de moeilijke keuze welke smaken je moet kiezen.