Patagonia Beach

Meer informatie over restaurant Patagonia Beach

6,5
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Naar aanleiding van een leuk artikel in Den Haag centraal gingen wij deze week lunchen bij Patagonia. In het artikel geven de eigenaren aan michelinsterrenambities te hebben. Dat wilden we meemaken: een strandtent met sterrenambities. Eindelijk dachten wij. Het begon met lang wachten voordat de drankjes werden opgenomen en vervolgens duurde het lang voordat ze kwamen. Datzelfde gold voor het eten: ruim 20 minuten wachten en een gerecht vergeten. Betalen idem dito. En als dat alles het wachten waard was maar het eten was ok en dat was het dan ook. Rond broodje was half donker en half mais met olie en aioli. Tja dat heb ik in een sterrenrestaurant nooit gekregen: daar kreeg ik altijd lekker knapperig stokbrood met lekkere boter en zeezout. Ook de gerechten die op de kaart staan heb ik in een sterrenrestaurant nog nooit gezien. Een advies aan de eigenaren: ga eens eten bij een michelinsterrenrestaurant. Dan weet je gelijk dat je nog een lange weg te gaan hebt, maar doe je misschien wel wat goeie ideeën op. Intussen ga ik ergens anders eten.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Jaja, het decor haalt het cijfer natuurlijk erg omhoog, want wat zit je hier prachtig. Van een strandtent kun je natuurlijk wel verwachten dat het allemaal wat langer duurt, maar ruim drie kwartier wachten op je gerecht, terwijl het niet helemaal vol zit, vinden wij wat lang. Maar ja, het uitzicht op de ondergaande zon maakt dan wel heel veel goed. Aardige bediening maar scoort nu wat laag omdat het allemaal zo lang duurt en dat hoort tenslotte ook bij service. Het eten zelf: goed gebakken zeebaars maar de zeekraal die eronder ligt is werkelijk bremzout, proeft de chef zijn eten niet? De frietjes die erbij komen zijn lauw en niet knapperig (meer). Aan de andere kant van de tafel staat een vegetarische pasta die lekker is maar lauw geserveerd wordt. Beide gerechten dus wel met wat minpuntjes, maar goed, misschien moet je ook je eisen wat bijstellen als je aan het strand eet. De prijzen zijn echter wel flink uitgevallen, want 23 euro voor twee zeebaarsfilets, wat bremzoute zeekraal en een schaaltje lauwe frites vinden wij wel wat erg veel. Afgelopen jaren aten wij stukken beter bij Patagonia, dus we gaan het gewoon nog eens proberen, misschien hadden wij net pech?
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Hippe strandtent. Hier eigenlijk alleen wat gedronken met een hapje met de bedoeling om hier s' avonds ook wat te eten. Tafel waaraan we zaten werd leeg gehaald, maar niet schoon gemaakt. We moetsen een hele tour uithalen om te bestellen.
Personeel werkt niet efficient en is niet ontvankelijk voor haar omgeving en vooral met zichzelf of collega's in de weer. Omzet kennelijk niet belangrijk.
Heerlijke zelfgemaakte bitterballen gegeten. Het feit dat we lang moesten voordat we konden afrekenen, bevestigde weer het voorgaande en heeft ons doen besluiten om elders te eten waar we wel welkom waren.
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
We hebben de Zuid-Amerikaanse steak en de Papardelle pasta besteld. Bijzonder fantasieloos. Nou verwacht ik niet de hoogste culinaire kunsten op een plek als deze, maar dat stukje vlees, friet en salad goed gaat mag je hopen. Echter smaakloos vlees, minder dan een handje friet, kale sla zonder dressing. 21,90 aub. Ook de pasta was niet op smaak, en de pasta / overige ingrediënten verhouding volledig uit balans, met gewicht naar voornamelijk heel veel pasta. 16,90 aub. Jammerlijke afsluiting van leuk dagje strand. De cheesecake was overigens wel
prima, lekker luchtig. Overigens verzorgd door een lokale patissier bekende men.
Timbinnendijk .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
In deze sfeervol ingerichte strandtent kun je heerlijk dineren.

De Patachonia Burger is zeker aan te raden. De uien compote in combinatie met avocado had ik nog niet eerder geproefd. Het geeft een zoete smaak aan de burger.

Als nagerecht koos ik voor de Pavlova. Terugdenkend begin ik spontaan weer te watertanden! Wat een heerlijke verwennerij was dat!

Helaas zit het strandseizoen er voor hen bijna op. Maar volgend jaar kom ik vanaf het begin van het seizoen proeven!
Angélique W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Om ons vakantiegevoel nog even te verlengen neergestreken bij Patagonia en wat een aangename verrassing, Gewoon overheerlijk eten gemaakt met goede producten. vis en vlees waren beiden prima ! Pittige gambasalade was om je vingers bij op te eten.
Het was druk na een warme stranddag, dat was te merken maar de medewerkers bleven vriendelijk en vertoonde geen haast gedrag. Overheerlijke desserts met het uitzicht op zee....wat wil een mens nog meer
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Gisteravond hier gegeten met vier meiden. Het eten was lekker alleen de bediening is een beetje traag, niet genoeg mensen aanwezig en wat ik echt wel een beetje storend vond is de toileten, die zouden ze ieder uur moeten checken. Het mag dan wel een strandtent zijn, maar de prijzen zijn ernaar om sowieso een schoner toilet te handhaven. Verder blijft het een leuke "tent"...
Annamaria H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Lastig lastig, langs de boulevard van Scheveningen is het niet gemakkelijk een echt goed restaurant te vinden. Zeker niet als je geen zin hebt in witte patat en aangebrande satesaus. Deze keer probeerden we Patagonia. Hun kaart is in elk geval een zucht van frisse wind, originele gerechten en goede leveranciers. Hun inrichting is minimalistisch, maar met uitzicht op zee en de zon op je gezicht boeit dat toch niks. Maar zoals bij de meeste strandtenten en zo ook hier, weten ze zich geen raad met het personeel en als het dan eindelijk die mooie zomerdag is dan ontploft de boel. Personeel rent zich rot, maar wel als kippen zonder kop. Keuken loopt de soep, bar loopt in de soep, chaos breekt uit. Wel hielp onze glas wijn ons geduld bewaren, maar een uur moeten wachten op je foutieve bestelling. Ugh.
Robert .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
De zon schijnt, uit de wind is het warm genoeg om in je polo te zitten. Het decor met zo'n blauwe lucht is natuurlijk top. De strandtent zelf is ook precies wat je verwacht. Heerlijk. Bediening vrolijk, vriendelijk en actief. We hebben wat hapjes genomen van de 'bites kaart'. Prima! Voor de baas-plank komen we echt nog een keer terug (en nemen vrienden mee). Patagonia, misschien wel de beste strandtent van Scheveningen.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Nog een keer een recensie over deze strandtent. Twee maanden geleden waren we al tevreden, nu helemaal! De ossenhaas die we eten is namelijk verrukkelijk. Ongekend goed bereid voor een strandtent. De frietjes zijn perfect gebakken en we zijn blij met de salade die uit diverse verse slasoorten bestaat. Niets ongewoons voor een gemiddeld restaurant, maar voor een strandtent vinden we dit echt top. Bediening is allervriendelijkst maar mag wel wat beter opgeleid worden. Want als je niet eens weet uit welk land de huisrosé komt. Ook de reactie op onze bestelling van de ossenhaas is wat suf: 'ik weet niet zeker of die er nog is, want gister was hij op'. Op onze reactie dat die dan vandaag toch wel zal zijn bijgesteld, worden wij door het piepjonge meisje terecht gewezen dat ' het zo niet werkt'. Tja.....
Maar we nemen het voor lief, want de ossenhaas is er wel en blijkt dus heerlijk te zijn. Op zo'n locatie beslist een gerecht om voor terug te komen.
Henry L.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Het eten was ok. De hamburger (vers) smaakte goed. De kinderkip nuggets waren heerlijk, maar te scherp voor de kinderen. In de appelmoes leek een likeur te zitten. Prijsstelling was erg hoog voor het broodje Hamburger.
Helaas zaten we in de opbouw van een feest. We zaten naast een "nooddeur"dat voldeed als voorraadkast en verkleedruimte. Medewerkers en gasten voor het feest liepen in en uit, zonder de deur dicht te doen. Daardoor zaten we flink op de tocht en hadden het koud.
De service was goed. De bediening had het druk en deden hun best. Maar doordat andere medewerkers duidelijke aanwezig waren, krijgt de service een 2.
Decor is prachtig. Heerlijke omgeving. Ook aan de kinderen wordt gedacht. Op zaterdagavond geen aanrader om hier rustig te eten. De prijsstelling is echt te hoog als ze ook feesten en partijen blijven geven tijdens het eten.
PdeM .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Na ons eerste bezoek viel ons op dat de bediening zeer gast vrij was,we willen zeker Wendy noemen.
Een bijzondere kaart met niet alledaagse combinaties en een goede kwaliteit van producten.
Inmiddels zijn we er al 4 maal geweest,voor lunch en diner.
Inmiddels onze vrienden kring op de hoogte gebracht dat zij Patagonia moeten leren kennen.

Elmac .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Mooie locatie en inrichting. We hadden er al eens een keer ontbeten, toen viel het niet eens tegen. Recent op een mooie zomeravond maar eens voor diner langsgegaan. Nou, dat werd bijna weer ontbijten, ruim twee uur bezig geweest voor een voor- en hoofdgerecht voor drie personen, en dat terwijl het nog niet eens voor een kwart vol zat. Geen enkel excuus of zelfs maar een drankje aangeboden voor het lange wachten. De Patagonian steak werd lauw tot koud geserveerd en de friet die daarbij zat was zo doorbakken dat je je tanden er op stuk kon bijten. Toen we dat aangaven kwam weliswaar een nieuwe portie met het commentaar "ik heb de teruggestuurde friet ook nog even geprobeerd, inderdaad, dit kan echt niet", terwijl je aan de kleur toch al kon zien dat het inderdaad niet kon dus zet het dan niet neer en bespreek het later met de kok. Bij het afrekenen werd de vraag of alles naar wens was geweest angstvallig vermeden, en de fooi bleek al ingecalculeerd in de rekening door er een extra (niet besteld en niet gedronken) drankje op te zetten. We komen graag terug als Herman den Blijker is langsgeweest....
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Leuke strandtent: ruim en mooi gelegen. Zeer vriendelijk en alert personeel. Dit in tegenstelling tot een buurstrandtent waar wij na een kwartier zijn weg gegaan, omdat het personeel te druk met zichzelf bezig was om ons eens te vragen of we iets wilden drinken. Toen dus naar Patagonia en daar komen we terug! Lekkere muziek, leuk ingericht met het moderne steigerhout, maar eindelijk eens zonder al te heftige roze loungekussens die je overal ziet tegenwoordig. Goede rosé huiswijn, licht en fruitig. We aten de gamba's en zeebaars. Beide gerechten waren goed bereid, alleen de beloofde chili/knoflookolie van de gamba's smaakte eigenlijk naar niets. De gamba's zelf waren gelukkig heel goed. Jammer dat er geen schaaltje met citroenwater bij komt, want na het pellen en kluiven is 1 servetje eigenlijk niet genoeg. Erg lekkere frietjes en een eenvoudige salade erbij. Gewoon prima in orde voor een strandtent. Tja, en het decor.......de zon, het strand, de zee!! Maar slechte bediening en slecht eten kunnen dat zo bederven en dat is hier gelukkig totaal niet aan de orde.