Pata Negra

• Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Fijnproever L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Sta versteld van alle negatieve ervaringen. Ik ben al minstens 4 maal in dit restaurant geweest en keer op keer erg lekker gegeten. Niks op aan te merken. Ook de bediening was prima! Honger kun je beslist niet hebben want het is all-you-can -eat. Is je kaartje vol, dan krijg je gewoon een nieuwe. Er is volop keuze en vind je de portie te klein dan bestel je het toch gewoon nóg een keer. Zelfs toen de keuken al dicht ging, mochten we nog wat bestellen. Volgende week komen we weer!
Gesina G.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Gezellig met mn dochter een hapje eten. Wat zo gezellig had moeten zijn, liep uit op een heel vervelende avond. De biefstukpuntjes waren ronduit zeer taai. De meloen was niet rijp. En over de gambo's wil al helemaal niets vermelden. Tot 2 x aangegeven bij de bediening dat de gamba's goed mis waren. Maar daar werd niks mee gedaan.Ja ik krijg een glaasje water. en ik mocht een portie nieuwe gamba's. Maar daar stond mn hoofd niet na. We zijn opgestaan, en weggegaan. Na een gesprek met de leidinggevende is er wel op een juiste manier gehoor gegeven aan mijn klacht.
Renkie .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
De kwaliteit van de gerechtjes is wat wisselend. En ik moet zeggen dat in positieve zin mij niet echt een gerechtje heel erg is bijgebleven. Mijn tafelgast was wel redelijk positief, en smaken verschillen natuurlijk ook. Persoonlijk vond ik dat de kruiden erg overheersten. De in knoflook gemarineerde biefstukpuntjes waren mooi roze gebakken, maar de kruiden waren zo sterk dat je niks van het mooie vlees proefde en de chickenwings waren zo pittig dat je de kip of iets anders niet echt kon proeven. Even twee voorbeelden zo.
Service was wel oké, eenmaal werd een ronde van ons niet goed doorgegeven, waardoor we echt lang zaten te wachten. Maar dit werd vervolgens goed opgepakt door het personeel.
Dk1977 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Het eten was prima (niet erg speciaal) en het duurde inderdaad lang voordat we een nieuwe ronde kregen. We hadden het heel gezellig, dus dat gaf niet, maar als je snel wilt eten moet je hier niet zijn. Wat we erg jammer vinden aan het decor is dat er erg veel (Engelse) taalfouten op de muur staan en er bijzonder laconiek op onze opmerking daarover werd gereageerd. Men was op de hoogte, maar vindt het blijkbaar niet belangrijk om er iets aan te veranderen. Slordig vinden we dat en het toont een gebrek aan interesse bij het personeel.
Lena74 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Mooie tent, maar we hadden hier te maken met de wet van Murphy of te wel er ging een hoop mis bij ons aan tafel, verkeerde tapas, biefpuntjes doorgebakken tot 2x toe , uiteindelijk wel nieuwe gekregen maar deze geurden en smaakten sterk, salade geen smaak aan, chutney op wat bij kaaskroketjes hoorde was vergeten te melden toen we ze bestelde, veel na geleverd. Bediening deed zijn best maar was er vanaf, wijn werd vergeten, 2 soorten door elkaar geschonken, en dames aan tafel werden elke keer vergeten of ze ook wat drinken wilden. Voor we dat konden aangeven waren ze weer weg. Omdat we het onderling mega gezellig hadden toch een leuke avond gehad.
Wilma W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Gezellig ingericht restaurant. Kwaliteit eten voldoende. Bij presentatie viel tot een paar keer toe een verlept groen blaadje op. Smaak was ok! Porties vrij klein. Bediening vriendelijk. Prijs/ kwaliteit ok!
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Al drie keer gegeten bij dit restaurant en ik snap de beoordelingen onder mij echt niet. Erg vriendelijk personeel dat je graag helpt. Het is een prima all you can eat concept. Kaartje invullen en binnen 10minuten heb je het eten op tafel. Alle drie keren dat ik ben geweest heeft het nog nooit langer dan die 10minuten geduurd! De menukaart is redelijk uitgebreid en voor ieder wat wils. Ik zou graag nog wel wat pittigere vlees op de kaart willen. Vlees wordt goed klaargemaakt en is niks op aan te merken. Tegenwoordig hebben ze ook studentenkorting. Top!

Al met al ga zo door en het moet helemaal goed komen.
Laura T.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Concept is 'all you can eat' en dat klinkt soms wat ordinair maar dat is het hier zeker niet. Uitstekende wijn, beter dan de meeste eenvoudige restaurants als huiswijn hebben. Eenvoudig is het hier dan ook zeker niet. Allemaal lekkere gerechten met voldoende aandacht gemaakt. Biefstuk is ook nog echt medium en niet grijs. Top. Interieur is smaakvol en gezellig. Kortom, hier wil ik nog wel eens eten.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Vorige week hier gegeten.
Tapas waren kwaliteit goed alleen de kwantiteit liet te wensen over.
Bediening erg traag. Zeker toen het drukker werd.
Kortom: lekker gegeten maar nog honger na afloop.
Youri P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Pata negra was nieuw in leeuwarden, en na goede verhalen over vestiging drachten toch maar even gekeken.
Bij binnenkomst loop je een restaurant binnen met een mooi/warm decor. Dat scoorde punten.
Maar waarom ga je vooral uit eten? Eten, juist ja.
Helaas werd hier de plank volledig mis geslagen.. Met de reclame all you can eat tapas gaat het restaurant volledig het schip in. Je mag 5 rondes en 2 gerecht(JES) per keer bestellen. Eten duurt +\- 40 min per ronde voor je het hebt in een restaurant waar toen nog maar 3 tafels zaten omdat het later op de avond was. Het eten zelf laat ook te wensen over, lauw, overcooked en superklein zijn de sleutelwoorden van het eten
Na 2 en een half uur binnen te hebben gezeten en 50 euro (ook drankjes ) verder, met nog een hongerige maag naar de nabijgelegen fastfood restaurant...
Helaas, ik ga hier niet meer heen en zal het zeker niet aanraden.
2 dagen later een ander tapas restaurant gedaan en daar rollend de deur uit gegaan van het goede lekkere vele eten dat echt onbeperkt was.