Uniabuurt 6 8911 LB Leeuwarden Nederland Kaart

Over het restaurant Pata Negra

Tapas van de beste kwaliteit, geserveerd met een oprechte glimlach in dit warme, stijlvolle tapas restaurant! Kom onbeperkt het sterke mediterraanse karakter van Pata Negra proeven in de zalige tapasgerechten die met veel liefde worden bereid en dagvers zijn.

Meer informatie over restaurant Pata Negra

Wij zijn zeven dagen per week geopend vanaf 17:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Pata Negra

Hidde P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Een zeer gezellige en leuke avond gehad met vrienden! Snelle en goede service, verstand van het eten en drinken, lekker eten en een leuke sfeer!

Ik heb een top avond gehad, Pata Negra bedankt!
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
We zijn hier nou al een paar keer geweest en er valt niets aan op te merken. Leuk restaurant, lekker eten, goede service! Ik kom hier zeker veel vaker !
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Zorg dat er geen vieze borden op tafel staan als we plaats nemen. We zouden de borden uitdelen die er stonden en waren vies.
Ook de eerste ronde ontbraken 2 gerechten en zorg dat jullie met alle rust aangeven wat de gerechten zijn.
Marlou M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Vrijdag zijn wij met onze vriendengroep uiteten geweest bij Pata Negra Leeuwarden, op aanrader van familie. Bij binnenkomst werden we zeer vriendelijk ontvangen, we kregen een mooie tafel toegewezen en na enkele seconden kregen we heerlijk brood op tafel, het concept werd duidelijk en leuk uitgelegd en we hebben gelijk heerlijke rode sangria besteld, waar mooie glazen bij werden geserveerd. Het concept was erg leuk, je kon veel verschillende tapas proeven en er was genoeg keus! De tapas waren heerlijk, goed warm en precies de juiste hoeveelheid, ze werden snel geserveerd en er werd steeds duidelijk aangegeven wat wat was. Al met al hebben wij hier een super leuke, gezellige avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar!
Nikki V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Voor Pata Negra Leeuwarden gekozen omdat op de site wordt beloofd dat er wordt gewerkt met verse producten. De prijs is iets hoger dan bij andere tapas restaurants maar omdat deze verwachting werd gewekt maakte ons het prijs verschil niet uit.

Helaas was het eten niet vers, moesten we erg lang wachten en wat ons nog het meeste irriteerde: de porties zijn erg klein. Bestel je de carpaccio dan was het een lepel vol en gamba’s dan had je 4 kleine garnaaltjes in een schaaltje liggen. Als je dan maar 10 gerechten per persoon mag bestellen heb je aan het einde van de avond dus nog honger… (en wij zijn echt geen grote eters!)
Daarop besloten we nog een dessert te nemen, tapas voor 2 personen. Dan verwacht je in ieder geval dat de gerechten per 2 worden geserveerd, niet dus. Daarnaast was de kwaliteit zo slecht dat we 90% van het dessert hebben laten staan. Deze feedback gegeven bij het afrekenen maar hier kreeg ik te horen dat het een smaak verschil is en dat dit heel persoonlijk is.

Al met al een hoop geld kwijt en niet lekker gegeten. Jammer dat Pata Negra zich alleen richt op het verdienen van geld i.p.v. het serveren van een goede maaltijd.
Anouk W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Gisteren hebben wij bij Pata Negra gegeten. We werden ontzettend vriendelijk en gemoedelijk ontvangen. De kerstverlichting was al opgehangen in het restaurant wat de sfeer erg goed deed. Wij kregen een ruime hoge tafel met uitzicht op de bar wat zeker niet verkeerd was. Nadat wij de tafel toegewezen hadden gekregen, kregen wij warm brood met aioli van de gastvrouw en konden we wat te drinken bestellen. Wij hebben voor de sangria gekozen op aanraden van de gastvrouw. Deze was heerlijk. Het concept werd aan ons uitgelegd en al snel konden we de eerste ronde bestellen. De variatie van de kaart was voor ons een groot pluspunt. De gerechten werden snel en warm geserveerd en de bediening was er attent. Wij hebben een heerlijke avond gehad in Pata Negra Leeuwarden en komen zeker terug!
Gehan N.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
De tapas vallen (voor de tweede keer) tegen.
We hebben verschillende tapas geprobeerd maar op een aantal is zeker wat aan te merken.
Helaas echt mindere kwaliteit dan de andere tapas tentjes in Leeuwarden.

Champignons proefden zuur, ossenhaas puntjes te doorbakken, wraps met hummus waar amper hummus in zat, broodje hamburger super pittig in tegenstelling met andere tapas die bijna smaakloos zijn, kaaskroketje die helemaal niet proeft naar kaas... Jammer & zonde!
Beste Gehan,

Wat jammer dat de kwaliteit van het eten jou tegenviel! Graag nemen wij hierover contact met je op. Zou je een mail naar leeuwarden@patanegratapas.nl willen sturen zodat wij contact met je op kunnen nemen?

Wij horen graag van je.

Tjitske B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Goede en vriendelijke personeel.
Beste Tjitske,

Bedankt voor je recensie. Fijn om te horen dat je genoten hebt van onze service!

Wij zien je graag terug in Pata Negra Leeuwarden.

Kazimier G.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Gelegenheid ook voor partner en familie....................................................................................................................................................................................................
Beste Kazimier,

Bedankt voor je recensie!

Wij verwelkomen je graag nog eens in Pata Negra Leeuwarden.

EowynB .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Zeer matig en teleurstellend. Dat is hoe wij ons avondje uit bij Pata Negra hebben ervaren. We waren vroeg uit eten gegaan (18.15) omdat zoon (10 jr) mee was en we niet te laat weer thuis wilden zijn. Na 2 uren hadden we nog maar 2 gangetjes mogen ontvangen aan tafel. Naast het feit dat we vreselijk lang moesten wachten en we uiteindelijk om 21.00 noodgedwongen zijn vertrokken met nog trek vond ik de kwaliteit van wat dan op tafel kwam niet goed. Het gehakt was extreem zout, varkensvlees taai (spareribs niet van bot af te krijgen, speklapjes taai en droog) Groente te lang gekookt, aardappeltjes nog hard etc. Gewoon niet op orde! We werden bediend door een zeer onervaren gastheer, de 2 rode wijnen kon hij bijv niet benoemen (tja uh de een is droog en de andere meer zoet....?) en wist de ontevreden stemming van veel gasten deze avond niet om te buigen. De Dame Blanche was een schoteltje met paar bolletjes goedkoop vanille ijs en wat choladesaus er op gekwakt, te triest voor woorden! Nadat we €.95,- moesten afrekenen en men aangaf dat het niet zo is gegaan zoals het hoort, zijn we met een zeer ontevreden gevoel afgetaaid. Wij komen zeker niet terug!
welmoed W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Door drukte was onze tafel pas 50 min later dan gereserveerde tijd beschikbaar. Na verplaatsen naar de gereserveerde tafel werd ons geen drinken aangeboden en tafel werd voor de helft gedekt. Na 1,5 uur hadden we 1 tapasgang gehad. De druppel was dat mijn wijnglas vol met lipstick afdruk zat. De bediening was vriendelijk en nadat we hadden aangegeven dat we niet tevreden waren zijn de zaken zeer netjes opgelost! We mochten extra tapas bestellen per ronde en een wijntje van de zaak. We hebben op z’n mediterraans gegeten, van 19:00 tot 22:30 De tapas waren heerlijk, zoals altijd...
EowynB .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Zeer matig en teleurstellend. Dat is hoe wij ons avondje uit bij Para Negra hebben ervaren. We waren vroeg uit eten gegaan (18.15) omdat zoon (10 jr) mee was en we niet te laat weer thuis wilden zijn. Na 2 uren hadden we nog maar 2 gangetjes mogen ontvangen aan tafel. Naast het feit dat we vreselijk lang moesten wachten en we uiteindelijk om 21.00 noodgedwongen zijn vertrokken met nog trek vond ik de kwaliteit van wat dan op tafel kwam niet goed. Het gehakt was extreem zout, varkensvlees taai (spareribs niet van bot af te krijgen, speklapjes taai en droog) Groente te lang gekookt, aardappeltjes nog hard etc. Gewoon niet op orde! We werden bediend door een zeer onervaren gastheer, de 2 rode wijnen kon hij bijv niet benoemen (tja uh de een is droog en de andere meer zoet....?) en wist de ontevreden stemming van veel gasten deze avond niet om te buigen. De Dame Blanche was een schoteltje met paar bolletjes goedkoop vanille ijs en wat choladesaus er op gekwakt, te triest voor woorden! Nadat we €.95,- moesten afrekenen en men aangaf dat het niet zo is gegaan zoals het hoort, zijn we met een zeer ontevreden gevoel afgetaaid. Wij komen zeker niet terug!
Arjan H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
De eerste 3 rondes steeds meer dan 40 minuten wachten op onze tapas.. pas vanaf 21:00 kregen we het idee dat de keuken het iets meer onder controle kreeg. Kwaliteit van het eten was wel goed!
Charlotte L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Bij de deur was het erg koud waar we zaten. Eerste uur duurde service erg lang daarna ging het sneller. Gezellig en lekker gegeten ! Leuke bediening !
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten.. je kunt zo veel verschillende dingen kiezen en allemaal even lekker. Heel veel vegetarische gerechtjes ook en dat vind ik heel positief.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
De tapas was erg lekker. Na 5de ronde zat ik echt goed vol. Maar de dessert voor 2 personen was super lekker! Een aanrader. Sfeer was gezellig! Een rustige omgeving. Helemaal goed.
Ronald A.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
We hebben heerlijk knus zitten eten. Lekker bier op de tap en goede service. Eten was lekker en smaakvol. Zeker voor herhaling waard.
Sylvia G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Heerlijk gegeten!
De sfeer was heel gezellig.
Met vriendelijke personeel en zeer behulpzaam.
Marije A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Gisteren voor de 2e keer hier gegeten. Zeer tevreden en vriendelijk personeel! We hebben een hele gezellige lekkere avond gehad . (Met goede sangria )
Steffen B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lekker eten voor een leuk prijsje, zal het zeker aan mensen aanbevelen. De inrichting van de Pata Negra is zeer sfeervol en de wachttijd is kort.