Pata Negra

Meer informatie over restaurant Pata Negra

Jouw recensie over het restaurant Pata Negra

barbara B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het eten is heerlijk. Net alsof je in Spanje bent. De bediening is goed en werken erg hard. Ze zijn wel erg gehaast.
Danny W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Het personeel was vriendelijk, maar de gerechten waren rampzalig. Het begon al met het oude brood, daarna kreeg mijn vriendin Albondigas, gehaktballen in tomatensaus. Kwaliteit slecht, tomatensaus uit een pakje. De patatas bravas waren voorgebakken zonder smaak. Calvé Sambasaus er overheen met wat gedroogde peterselie. De eerste portie gegrilde sardines die ik voorgeschoteld kreeg zat onder het zout, niet goed schoongemaakt, bitter. De vervangende portie was niet zout, maar smerig. Oude tranige sardines. De huiswijn is zuur en wordt steeds zuurder. De kaart is onleesbaar. Geen herhalingsbezoek gepland.
Ingeborg B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Altijd gezellig druk
Twan V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
tijdens weekendje Amsterdam hier terecht gekomen. Niet te reserveren voor 2 p maar we konden (op z'n Spaans) aan de bar zitten.
Het was er druk, en dat snappen we nu ook wel, leuke sfeer en lekker eten.
Erg sfeervol, voelt Spaans.
echt aan te raden!
Kelly K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Top!
Sophie S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Na jaren weer eens hier gegeten. Helaas viel het erg tegen. Het was gezellig druk, alle tafels zaten vol. Het personeel kon bijna niet bij onze tafel komen en we moesten veel moeite doen om hun aandacht te krijgen.
De grootste tegenvaller was het eten. Echt heel flauw en smakeloos. Ik zal hier niet meer gaan eten.
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Onze reservering via IENS was niet doorgekomen. Uiteindelijk na 1 uur wachten (in de bar aan de overkant) en aandringen een tafel. Deze was vlakbij de deur. De deur die continue open werd gelaten door gasten die in en uit gaan, onder andere om te roken. We zijn wel 30 keer opgestaan om deze te sluiten. Plaats een dranger op die deur!
Deborah K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Leuk casual tapas tentje met ontspannen sfeer en lekkere gerechten
Annegien C.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Met onze Engelse familie gisteravond daar gegeten. Heerlijk! Enige minpunt is de bediening, tapas komen redelijk snel, maar drankjes duren heel lang, 1 bestelling was zelfs vergeten!
Lex D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
De gerechten waren goed. Bediening doet zijn best, maar 20 minuten of langer wachten voor je drinken na 3x vragen is te lang.
Esmee F.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Hoewel het iets rommelige interieur juist zijn charmes kan hebben en het zeker een spaanse uitstraling heeft. Was ik niet te spreken over de kwaliteit van het eten. De salade mixta was gewoon wat groenten neer gegooid op een Bord. De tortilla was heel droog en zat geen smaak aan. En nog wat teleurstellende gerechten. Ik vind het jammer om te zeggen want ik kwam hier vroeger echt graag maar zal dit nu helaas niet meer doen.
Lars K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Echt even het gevoel alsof je in Spanje zit! Heerlijke Tapas, simpele inrichting maar echt top!
Merve C.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Super lekker, relaxte sfeer!
Jane D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
The best !!
Barış E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Restaurant was top, maar dienstverlening van Iens om te huilen. Restaurant neemt geen reserveringen aan voor dezelfde dag, maar kon toch reserveren bij iens. De reservering was dan ook niet doorgekomen en waren wij door iens voor niets naar het restaurant gekomen. Omdat er op het nippertje toch nog een tafel vrij kwam hebben we toch plaats kunnen nemen. Iens is dus een waardeloze site om reserveringen te doen.
Aida O.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
SUPER
Xerox H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
's Middags geprobeerd te reserveren, toen werd er gemeld dat dit niet nodig was/niet gedaan wordt, ik moest gewoon langskomen. Die avond aangekomen kwamen ze aan met de lijst met reserveringen. Pardon? Omdat ik hier niet op stond had ik een makkelijke keuze: 30 minuten wachten of simpel gezegd opzouten. Gekozen om te wachten...

Eenmaal aan de beurt kregen we een tafel aan de bar in het gangpad. Iedere keer de bediening langs je rug.
Tot twee keer toe kregen we een verkeerd product wat we niet hadden besteld. Bij de tweede keer bestellen kregen we de rekening, er werd raar opgekeken toen we nog een keer wilde bestellen.

We werden naar aangekeken en weggekeken. Bij het betalen werd er geen contact met ons gehouden, de pinautomaat werd voor ons gezet en er werd ongeduldig om hun heen gekeken. Erg onvriendelijk.

Tevens spreekt het personeel amper Nederlands en hun Engels is ook niet al te best.

Al met al een NIET geslaagde avond!
Herman R.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Je waant je in Spanje!
els D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
hadden hoofdpijn na het eten. kwam niet door de wijn of iets. sommige dingen werden niet gebracht. eten duurde lang. als je niet van pittig houd moet je hier zeker niet gaan eten !!