Pata Negra

7,1
6,7
Els D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
hadden hoofdpijn na het eten. kwam niet door de wijn of iets. sommige dingen werden niet gebracht. eten duurde lang. als je niet van pittig houd moet je hier zeker niet gaan eten !!
Kylie M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Kleine donkere en naar mijn beleving vieze zaak. Graffiti op de muren, namen overal ingekerfd..vitrine a la snckbar in de zaak...Je moet er van houden. Bediening is matig, spreekt geen Nederlands en ziet de verkoop momenten net niet lekker. Zelfs tikkeltje opdringerig omdat tafel snel weer bezet kan/moet worden door nieuwe gasten. Eten is prima, maar net geen lust voor het oog. Simpel op plankjes. Ok..das wel echt a la tapas, maar beetje meer andacht mag van mij wel. Gamba's, ham, lam allemaal lekker hoor. Creme catalunya ook niks mis mee.

Meer een backpackers zaak qua sfeer...drukte met wachtrij voor de deur.
Anne1970 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Veemkade: Uitgebreide kaart, niet goedkoop. Zeker de gevulde eieren met tonijn. €5 voor 1 ei met tonijn die ver te zoeken was. Belachelijk. Klacht bij ober ingediend en hij was het met ons eens. Maar de chefkok is niet bereid dit aan te passen helaas. Bij afrekenen wilde ik dit niet betalen. Bediening erg onaardig dus stik maar in jullie belachelijk over priced eggs (10 cent in de winkel, blikje tonijn misschien €1). Wij komen hier niet meer terug!
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Vrijdagavond met twee vriendinnen bij dit restaurant gegeten. We hadden gereserveerd maar kregen een heel krap plekje aan dezelfde tafel met andere mensen. Eten was prima, vooral de champignons in knoflooksaus en de ham waren lekker maar hier kan natuurlijk ook niet veel mis gaan.

Bediening spreekt geen Nederlands, wat prima is maar zijn erg onbeleefd. Meerdere keren gevraagd of we al klaar waren terwijl we nog rustig zaten. Het was erg druk en stonden veel mensen te wachten maar wij hebben niet ontspannen kunnen zitten. Zou hier zeker niet terug gaan, grote tegenvaller!
Corstiaan .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Gegeten op de Veemkade op het terras. Het eten werd snel gebracht, het personeel was ondanks de grote drukte van een warme zaterdagavond, attent en vriendelijk. Het was opvallend lekker eten(schelpdieren,vis, charcuterie, tortilla) . Alleen kwam ook hier het brood weer met zo'n bakje (nu geen boter maar een soort mayo) terwijl je juist wat neutraal brood bij je gerecht wilt eten. Het mag ook best wat steviger brood zijn. Maar wat een heerlijke olijven dan weer! Toen ik even binnen was, viel me de nogal nadrukkelijke muziek op. Dat lijkt me irritant. Er is speelgoed voor kleine kindjes ], dat is dan weer aangenaam.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Blijft een fantastische plek om in NL een beetje Spanje te beleven... pimientos, calamaris en pata negra zijn heerlijk, schelpjes (vongoles) fantastisch en de bediening lijkt rommelig, maar is dat niet. Juist het ongedwongen sfeertje maakt het zo relaxed!
JohannesJ86 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Pata Negra in de Utrechtse straat is altijd erg gezellig! het zat helemaal vol en daarom aan de bar gegeten. Het eten is altijd goed en hier heb ik nooit iets op aan te merken. in de bediening zijn ze bijna altijd vriendelijk en attent, af en toe een chagrijnige spanjaard maar dat hoort er natuurlijk bij! Het decor is gezellig en hoort bij het type cafe/restaurant! Ze hebben heerlijke sangria!
Florenville .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Met een gezelschap gegeten bij Pata Negra. Prima tapas voor ieder wat wils. O.a. heerlijke gamba's al ajillo, bocquerones, albondigas, patats bravas, calamares, enz. Helaas was het heel erg druk en rumoerig, zodat het erg lastig was om elkaar te verstaan. Nadat het luidruchtige gezelschap naast ons weggegaan was, was er even sprake van het kunnen voeren van een gesprek. Maar dit werd bijna meteen teniet gedaan, omdat de volumeknop van de muziek open werd gezet. Kortom een ideale tent om naar toe te gaan, als je elkaar niets te melden hebt. De bediening was overigens zeer attent.
Boom010 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Als geboren Amsterdammer wilde ik met mijn vriend lekker tapas eten. Ik was er al lang niet geweest maar Pata Negra was altijd een begrip. Niet meer iig! Bij binnenkomst was het op eerste gezicht erg druk, maar het leek wel een mooie ambiance. Het eten was dramatisch mediteraans zout! Volgens mij zitten de smaakpapillen van de kok in een zoutvaatje! Geen aanrader!
TROY K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
ik heb er genoten van tapas een voor een voor al de gamba's En Pata negra Iberico ham smeelt op jou tong. Heerlijk flan was lekker maar niet mijn smaak mijn vrienden vond heerlijk mooie tapas restaurant. Leuke service kom snel weer
Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Zeer lange tijd geleden dat we hier gegeten hebben, mede door het minder goede eten maar vooral omdat de service destijds ronduit slecht was. Maar... na al die jaren toch weer eens binnengelopen en blij verrast. Zeer netjes ontvangen en de bediening was uitstekend. Nog steeds heerlijk rommelig alsof je je in Spanje waant. Verschillende soorten tapas gegeten, het was lekker maar helaas waren de gamba's ajillo niet vers, op de overige gerechtjes geen commentaar.
Nel M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Ik kwam hier vroeger vaker. Nu viel het wel tegen. De pata negra was verrukkelijk maar de rest niets bijzonders. De sardientjes waren oud., en de pulpo koud.
PieterenMax .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Het interieur is erg leuk, maar dat is dan ook het enige positieve.
De Mojito is veel te zuur, de boquerones fritos niet knapperig, maar zacht, de Croquetas een meelbal met vrijwel geen vlees en de vissoep is een half kommetje met twee stukjes vis. Alleen de Calamares was redelijk.
We moesten ook lang wachten op de rekening.
Geen aanrader.
Simonebos .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Pata Negra is een hele leuke echt Spaans aanvoelende tent. Het eten is voortreffelijk. Van gefrituurde ansjovis tot de kleine groene Spaanse paprikaatjes. Je begeeft je midden in Amsterdam even in Spanje. De prijs-kwaliteit verhouding is goed.
Mm-aria .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Kom hier meerdere keren per jaar. Typisch Spaans eten. Spaanse vriendelijke bediening. Gamba's zijn heerlijk! Brood en saus heerlijk! Vergeleken met Spanje wel aan de prijs. Maar ik kom hier heel graag. Verwacht van de inrichting niks. Gewoon lekker Spaans simpel en rustiek.
Tommy88 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Heb alleen wat tapas gegeten en een glas sangria, maar het was wel allemaal erg lekker. We zaten aan de bar, en konden de werknemers allerlei tapas zien bereiden, zag er allemaal heerlijk uit. De tapas zijn wel aan de dure kant. Voor een simpel kaasplankje ben je al gauw 8 - 9 euro kwijt. Bediening is druk, en niet iedereen spreekt goed Nederlands. Maar kom er zeker een keertje terug om wat meer tapas te proberen!
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Afgelopen vrijdag met 10 vriendinnen wezen eten bij dit tapasrestaurant. Bij binnenkomst werden we welkom geheten door een spaanse jongen die ons niet kon verstaan. Ook zijn engels was heel minimaal, hij moest er direct iemand bij halen. Het eten was best oke, niet super maar wat verwacht je ook voor die prijs. De bediening daarentegen was heel slecht, spraken de taal niet, hadden het naar ons idee veel te druk en kwamen geen enkele keer vragen of we nog iets te drinken wilden.
Normaal zou ik nooit mijn hand opsteken in een restaurant maar bij deze bediening MOET je wel om eindelijk eens aandacht te krijgen.
Desondanks zaten ze meer dan vol, blijkbaar gaat de doelgroep op de prijs af en maakt de kwaliteit van het eten en de service hen niet uit.
Jos E.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Kwamen hier vroeger altijd graag. Eten is niet meer zoals het was. Veel tapas waren erg vet en onsmakelijk. Bediening heeft er geen zin in en is onaardig. Vergane glorie, jammer.
Wimbeelen .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Wij hebben op een doordeweekse dag gegeten bij Para Negra, dit houdt voor € 17,50 p.p. onbeperkt tapas eten. Wij hadden gereserveerd, bij het reserveren hadden we al een Engels sprekend iemand aan de lijn. Bij een restaurant bij het centrum van Amsterdam gaan we er gewoon vanuit dat we gewoon in het Nederlands geholpen worden. In het restaurant werden we ook in Engels geholpen, dus dat is minder.

In het begin werden we goed geholpen, kregen snel drinken en de eerste bestelling werdsnel opgenomen. De eerste ronde was goed, maar ik vond de porties voor het mooiere groot. We hadden de eerste ronde 5 verschillende tapas uitgekozen. Na deze eerste vijf hadden we eigenlijk al wel een vol gevoel. We hebben toch nog een tweede ronde genomen met wat andere dingen. Ook deze porties waren lekker, maar ook erg groot. Aangezien je moet betalen wat je afneemt en laat staan hebben we toch geprobeerd zoveel mogelijk te eten. Hierna werd de bediening ook langzamer.

We zaten wel lekker buiten op het terras, hier was de sfeer goed en was leuk aan het water.
Jelle F.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Moet zeggen dat ik het echt een beetje vond tegenvallen.
Ben er al zo vaak geweest, maar ga er voorlopig niet meer heen.
Leuke tent blijft het, maar het eten was niet meer wat het geweest is.

Lamsvlees, droog en weinig, gehaktballetjes vielen tegen en waren erg flauw. Patatas Bravas waren nog niet echt gaar en sausje veels te pittig. Entrecote was wel erg lekker, maar wel erg duur.

De schelpdieren waren wel lekker.