Pata Negra

6,9

Jouw recensie over het restaurant Pata Negra

Chris S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Onze reservering via IENS was niet doorgekomen. Uiteindelijk na 1 uur wachten (in de bar aan de overkant) en aandringen een tafel. Deze was vlakbij de deur. De deur die continue open werd gelaten door gasten die in en uit gaan, onder andere om te roken. We zijn wel 30 keer opgestaan om deze te sluiten. Plaats een dranger op die deur!
Deborah K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Leuk casual tapas tentje met ontspannen sfeer en lekkere gerechten
Annegien C.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Met onze Engelse familie gisteravond daar gegeten. Heerlijk! Enige minpunt is de bediening, tapas komen redelijk snel, maar drankjes duren heel lang, 1 bestelling was zelfs vergeten!
Lex D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
De gerechten waren goed. Bediening doet zijn best, maar 20 minuten of langer wachten voor je drinken na 3x vragen is te lang.
Esmee F.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Hoewel het iets rommelige interieur juist zijn charmes kan hebben en het zeker een spaanse uitstraling heeft. Was ik niet te spreken over de kwaliteit van het eten. De salade mixta was gewoon wat groenten neer gegooid op een Bord. De tortilla was heel droog en zat geen smaak aan. En nog wat teleurstellende gerechten. Ik vind het jammer om te zeggen want ik kwam hier vroeger echt graag maar zal dit nu helaas niet meer doen.
Lars K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Echt even het gevoel alsof je in Spanje zit! Heerlijke Tapas, simpele inrichting maar echt top!
Merve C.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Super lekker, relaxte sfeer!
Jane D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
The best !!
Barış E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Restaurant was top, maar dienstverlening van Iens om te huilen. Restaurant neemt geen reserveringen aan voor dezelfde dag, maar kon toch reserveren bij iens. De reservering was dan ook niet doorgekomen en waren wij door iens voor niets naar het restaurant gekomen. Omdat er op het nippertje toch nog een tafel vrij kwam hebben we toch plaats kunnen nemen. Iens is dus een waardeloze site om reserveringen te doen.
Aida O.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
SUPER
Xerox H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
's Middags geprobeerd te reserveren, toen werd er gemeld dat dit niet nodig was/niet gedaan wordt, ik moest gewoon langskomen. Die avond aangekomen kwamen ze aan met de lijst met reserveringen. Pardon? Omdat ik hier niet op stond had ik een makkelijke keuze: 30 minuten wachten of simpel gezegd opzouten. Gekozen om te wachten...

Eenmaal aan de beurt kregen we een tafel aan de bar in het gangpad. Iedere keer de bediening langs je rug.
Tot twee keer toe kregen we een verkeerd product wat we niet hadden besteld. Bij de tweede keer bestellen kregen we de rekening, er werd raar opgekeken toen we nog een keer wilde bestellen.

We werden naar aangekeken en weggekeken. Bij het betalen werd er geen contact met ons gehouden, de pinautomaat werd voor ons gezet en er werd ongeduldig om hun heen gekeken. Erg onvriendelijk.

Tevens spreekt het personeel amper Nederlands en hun Engels is ook niet al te best.

Al met al een NIET geslaagde avond!
Doris W.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Je waant je in Spanje!
els D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
hadden hoofdpijn na het eten. kwam niet door de wijn of iets. sommige dingen werden niet gebracht. eten duurde lang. als je niet van pittig houd moet je hier zeker niet gaan eten !!
Kylie M.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Kleine donkere en naar mijn beleving vieze zaak. Graffiti op de muren, namen overal ingekerfd..vitrine a la snckbar in de zaak...Je moet er van houden. Bediening is matig, spreekt geen Nederlands en ziet de verkoop momenten net niet lekker. Zelfs tikkeltje opdringerig omdat tafel snel weer bezet kan/moet worden door nieuwe gasten. Eten is prima, maar net geen lust voor het oog. Simpel op plankjes. Ok..das wel echt a la tapas, maar beetje meer andacht mag van mij wel. Gamba's, ham, lam allemaal lekker hoor. Creme catalunya ook niks mis mee.

Meer een backpackers zaak qua sfeer...drukte met wachtrij voor de deur.
Anne1970 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Veemkade: Uitgebreide kaart, niet goedkoop. Zeker de gevulde eieren met tonijn. €5 voor 1 ei met tonijn die ver te zoeken was. Belachelijk. Klacht bij ober ingediend en hij was het met ons eens. Maar de chefkok is niet bereid dit aan te passen helaas. Bij afrekenen wilde ik dit niet betalen. Bediening erg onaardig dus stik maar in jullie belachelijk over priced eggs (10 cent in de winkel, blikje tonijn misschien €1). Wij komen hier niet meer terug!
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Vrijdagavond met twee vriendinnen bij dit restaurant gegeten. We hadden gereserveerd maar kregen een heel krap plekje aan dezelfde tafel met andere mensen. Eten was prima, vooral de champignons in knoflooksaus en de ham waren lekker maar hier kan natuurlijk ook niet veel mis gaan.

Bediening spreekt geen Nederlands, wat prima is maar zijn erg onbeleefd. Meerdere keren gevraagd of we al klaar waren terwijl we nog rustig zaten. Het was erg druk en stonden veel mensen te wachten maar wij hebben niet ontspannen kunnen zitten. Zou hier zeker niet terug gaan, grote tegenvaller!
corstiaan .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Gegeten op de Veemkade op het terras. Het eten werd snel gebracht, het personeel was ondanks de grote drukte van een warme zaterdagavond, attent en vriendelijk. Het was opvallend lekker eten(schelpdieren,vis, charcuterie, tortilla) . Alleen kwam ook hier het brood weer met zo'n bakje (nu geen boter maar een soort mayo) terwijl je juist wat neutraal brood bij je gerecht wilt eten. Het mag ook best wat steviger brood zijn. Maar wat een heerlijke olijven dan weer! Toen ik even binnen was, viel me de nogal nadrukkelijke muziek op. Dat lijkt me irritant. Er is speelgoed voor kleine kindjes ], dat is dan weer aangenaam.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Blijft een fantastische plek om in NL een beetje Spanje te beleven... pimientos, calamaris en pata negra zijn heerlijk, schelpjes (vongoles) fantastisch en de bediening lijkt rommelig, maar is dat niet. Juist het ongedwongen sfeertje maakt het zo relaxed!
JohannesJ86 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Pata Negra in de Utrechtse straat is altijd erg gezellig! het zat helemaal vol en daarom aan de bar gegeten. Het eten is altijd goed en hier heb ik nooit iets op aan te merken. in de bediening zijn ze bijna altijd vriendelijk en attent, af en toe een chagrijnige spanjaard maar dat hoort er natuurlijk bij! Het decor is gezellig en hoort bij het type cafe/restaurant! Ze hebben heerlijke sangria!