Pata Negra Tapas

Noordkade 32 9203 CD Drachten Nederland Kaart

Over het restaurant Pata Negra Tapas

Duurzaam en onbeperkt genieten

Ben jij dol op het sterke mediterrane karakter van Spanje? Stap dan eens naar binnen bij Pata Negra in Drachten. Hier serveren ze de lekkerste dagverse tapas die altijd met een brede glimlach worden geserveerd. In het warme en stijlvolle restaurant voel je je meteen op je gemak en zal het je absoluut aan niets ontbreken. Het motto van dit bruisende familiebedrijf is ‘duurzaam en onbeperkt genieten’ en deze speerpunten zie je dan ook duidelijk terug!

Meer informatie over restaurant Pata Negra Tapas

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Pata Negra Tapas

Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijke avond gehad met vrienden in een hele gezellige sfeer met ruime keus uit verschillende heerlijke gerechten. Komen zeker terug.
Aline B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Fantastische avond gehad met vriendinnen, lekker eten, vriendelijke bediening. Wachttijd precies goed, we hebben op deze manier de hele avond onder het genot van lekker eten gezellig kunnen praten. Zeker een herhaling waard!
Tjeerdk .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Genoten van het eten en de ambiance, gezellig met vrienden, als aller laatste klanten het pand verlaten...dat zegt genoeg!
Alleen de wachttijd tussen het serveren van de "volgende ronde" van de gerechten was vooral in het begin erg lang.
Daphne R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Het eten was goed. De wachttijd op het eten iets minder (tussen de twee hapjes door soms wel 25 minuten wachten). Tevens vind ik twee hapjes per keer erg weinig. Beter zou zijn 3 hapjes per keer bestellen per per persoon. Porties waren op zich goed, al mocht het iets groter bij sommige dingen.

Bediening was vriendelijk, wat ik jammer vind is dat je best wel hutje mutje zit. Te dicht op elkaar. Het is niet romantisch dineren daar... Met de buren bijna op je schoot.

Inrichting is leuk, maar past niet bij een tapas restaurant (muurschilderingen).
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Veel keuze! Dit is echt luxe tapas eten. Heerlijk gegeten, leuke sfeer, vriendelijk personeel. Wat wil je nog meer?! Komen zeker vaker!
Johan O.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Jammer... Wat een leuke avond had moeten worden.

Aan het gezelschap zou het niet hebben gelegen, maar wat een waardeloze bediening.

Onbeperkt Tapas terwijl de lekkere gerechten uitverkocht zouden zijn. Ook een 40 minuten wachten op iedere gang is na mijn beleving toch behoorlijk aan de lange kant! Zeker als je nagaat dat de helft van het restaurant leeg was die dag. Vraag je vervolgens of het nog lang duurt, wordt je vervolgens afgesnauwd.

Ook was het eten best wel vettig geserveerd(olijfolie in de aanbieding?!?) en lang niet alles was op smaak.

Voor mij in ieder geval de laatste keer dat ik hier kom.
Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Ten eerste wat een ontzettend gave en moderne zaak is Pata Negra. De tapas waren met zorg bereid, dit was te zien aan de presentatie, maar smaak was jammer genoeg niet altijd net zo geweldig. Zo viel de flammkuchen en de dame blanche tegen, maar gelukkig was het merendeel zoals de nacho's, wraps met zalm en de hamkroketjes heerlijk, dus wij waren positief over de gerechten. En ook de medewerkers vielen niet tegen, ze waren attent en enthousiast, maar het oogcontact mag worden verbeterd worden, dit was soms moeilijk.
P D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Goede ontvangst. Leuk concept. De kwaliteit van het eten is echter te wisselend. Bruine, oude sla bij de salade appel en biefstukpuntjes die zo door waren gebakken dat het doorgescheurd moest worden. Met het mes kwam je er bijna niet door heen. Anderzijds waren de carpaccio en de spare ribs een echte aanrader. Brood bij ontvangst is ook erg netjes. Sommige porties zoals het brood bii de tapas waren wel erg weinig. Al met al is het eten dus erg afhankelijk van wat je besteld.
Koert S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Teleurstellend, weinig boeiende gerechten. Eigenlijk gewoon saai. De biefstuk was taai en saai, de vleesvingers leken te veel op spek. De prijs kwaliteit verhouding klopt niet. Past niet bij een goed tapas restaurant. De bediening was wel zeer vriendelijk. Helaas..
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Samen met een vriendin hier Tapas gegeten. Het restaurant is passend qua thema aangekleed, bediening is vriendelijk. Alleen de tapas viel tegen, had ik niet verwacht omdat de andere zijde van het restaurant ons altijd zeer goed bevallen is. Maar er zat bij veel gerechten een overdaad aan koriandersaus. Zo zonde. De porties waren ruim genoeg en de sfeer is er goed
Abaware .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
met oude vriend binnengestapt zonder reservering. iets na half zes. prima plek gevonden en na half uur zat de zaak praktisch vol. mooie gerechtjes die vlot werden geserveerd. wel rumoerig want voor de koffie zijn we naar elders uitgeweken omdat we elkaar slecht konden verstaan. salade geitenkaas met vijgen, dadel bacon, kip sesam allemaal even lekker.
Draat .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Bedenk goed dat de kwaliteit ook is naar het concept: onbeperkt eten. Dus geen uitzonderlijk hoge kwaliteit, veel diepvries en kant-en-klaar opwarmen volgens mij. We hebben 3 koude tapas teruggestuurd naar de keuken: de ijsbergsla was helemaal bruin. Zoiets zou je niet mogen uitserveren. In de herkansing kregen we een ander soort sla. Ik vermoed dat de koude tapas (met sla) niet veel gekozen worden, vandaar dat de gesneden sla te lang heeft gelegen (hoog risico op bacteriën trouwens!!) Het viel ons op dat naarmate de avond vorderde, de inhoud van de schaaltjes kleiner werd. Maar geen enkel probleem voor mijn man om na ronde 5 een nieuwe kaart te vragen. Inrichting vonden wij erg gezellig, personeel mag vriendelijker en wat netter werken: sommigen gaven uitleg bij de gerechtjes (wat is wat) en anderen schoven de plank op tafel en rende door. Maar nogmaals: wat verwacht je van een all-you-can-eat concept? Wij komen zeker nog eens terug. Maar blijven kritisch op wat we voorgeschoteld krijgen.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
kwaliteit van de gerechten wisselt nogal, maar is prima qua prijs/kwaliteit. Je hebt zo ook nog wat de bespreken. Het is leuk om 10 verschillende tapas te proeven voor een redelijk bedrag. Het was erg druk toen we om 8 uur vertrokken, en ik zag bij vertrek dat we hadden geboft met een rustig plekje helemaal achterin in een hoekje.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
heerlijk gegeten, nette vriendelijke bedienen.
onbeperkt tapa's voor 18.5 pp (op zondag ) hadden niet gereserveerd wat op zich ook niet nodig is maar het was goed dat we op tijd waren want een uurtje later zat het helemaal vol.
Jerome T.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Gister avond weer heerlijk gegeten alles was naar wens vooral de vrolijke bediening.
De eerste ronde duurde iets langer maar daarna ging alles vlotjes.
We komen snel weer terug
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Onbeschoft en ondeskundig personeel. De kwaliteit van de gerechtjes is nogal wisselend. Jammer van mijn verjaardagsfeestje.

Onze pogingen om drankjes te bestellen werden genegeerd. Een bestelling van glazen water werd omgezet naar flesjes water. Toen wij vertelden dat dit niet juist was, werden de flesjes met een "oh" als antwoord gewoon op tafel gezet. Onze gerechten werden in het begin van de avond telkens bij een andere tafel gebracht. De bediening wist niet wat ginger ale is en of ze dat hadden. Bij het afrekenen werd ik nogal onbeschoft aangesproken of ik even opzij wilde gaan, want men moest erlangs. Sowieso was de manier waarmee we door één van degenen die ons bedienden werden aangesproken niet netjes. We hadden niet het gevoel dat we klant waren.
Beste Marjan,

Erg vervelend dat dit is gebeurd. Service staat bij ons zeer hoog in het vaandel. Mijn excuses hiervoor.
Zou u uw telefoonnummer naar ons toe willen mailen (info@patanegradrachten.nl) zodat ik hierover nog telefonisch contact kan opnemen?

Met vriendelijke groet,

Erez Lasker

Knientsje .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Persoonlijk mijn favoriete plek om te eten in Drachten. De kaart is net vernieuwd en ontzettende lekkere nieuwe dingen. Gisteren voor het eerst beproeft dus zal zo niet weten welke het ookal weer zijn.

Favo: geitenkaaskroketjes, geitenkaas met dadels en de macheno (schrijf je dat zo?) kaas.

Yummy! De bediening is overigens ook ontzettend leuk, vlotte dames en heren. Overleg altijd mogelijk.

Dikke vette aanrader!!!
Nina O.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Wederom super lekker gegeten. Favoriete restaurant dus zeker een aanrader. Doordat er zoveel keuze is, is er voor iedereen wat. Ook de bediening was erg vriendelijk.
Geke W.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Om onze huwelijksdag met kinderen en kleinkinderen te vieren hadden wij 2 weken v.t.voren gereserveerd, voor 8 pers. een arrangement Pata de luxe. Als je dit leest op de site krijg je na het voorgerecht wel 15 verschillende warme tapas.Het was er erg druk, wij moesten op een hoge kruk vlak bij de keuken zitten.Ik heb gevraagd om een redelijke tafel voor 8 pers, waarop werd gezegd "er zijn meer groepen." Later kregen wij een tafel toegewezen waarvan 4 van ons over andere stoelen moesten klauteren om te kunnen zitten, zo nauw was het.Het welkomsdrankje horend bij het arrangement kregen we na het door ons bestelde drinken. Warme tapas werd ons geserveerd op 2 planken elk voor 4 pers.met daarop elk 8 schaaltjes en nog wat inktvisringen. Er is ons toen wel gevraagd of alles naar wens was, wij dachten dat er nog wel wat andere tapas gebracht zou worden behorend bij arrangement. Omdat alles bij elkaar nogal lang duurde kwam een serveerster ons vertellen dat als wij nog warme tapas wilden dit wel kon maar dan kregen wij geen dessert meer.Onze zoon heeft wel gezegd welk arrangement wij hadden gereserveerd, daar werd op gereageerd dat de kaart veranderd was. Het dessert was pas echt een ramp, werd ook op 2x een plank gebracht,elk voor 4 pers. Op elke hoek een toef slagroom, 4 hele kleine puntjes v.e. soort gebak?, en 2x een glas met iets van vla? En 8 lepeltjes. toen ik om bordjes vroeg werd voor mij één bordje gebracht, dus als wij de glazen wilden legen moesten wij daar met elkaar uit lepelen. Wij zijn te fatsoenlijk om daar stennis over te maken, het heeft wel onze avond bedorven. Nooit weer.
Naline98 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Een tijdje geleden hier weer gegeten en er was alweer een nieuwe kaart. Veel nieuwe lekkere hapjes, maar gelukkig staan mijn favoriete hapjes (geitenkaaskroketjes en quesedilla's) van de vorige kaart er ook nog op! Top bediening zoals gewoonlijk.
Tip: houd ruimte over voor het dessert ;)