Pata Negra Tapas

Noordkade 32 9203 CD Drachten Nederland Kaart

Over restaurant Pata Negra Tapas

Duurzaam en onbeperkt genieten

Ben jij dol op het sterke mediterrane karakter van Spanje? Stap dan eens naar binnen bij Pata Negra in Drachten. Hier serveren ze de lekkerste dagverse tapas die altijd met een brede glimlach worden geserveerd. In het warme en stijlvolle restaurant voel je je meteen op je gemak en zal het je absoluut aan niets ontbreken. Het motto van dit bruisende familiebedrijf is ‘duurzaam en onbeperkt genieten’ en deze speerpunten zie je dan ook duidelijk terug!

Meer informatie over restaurant Pata Negra Tapas

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

• Af te huren
7,2
Voordelig
Abaware .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
met oude vriend binnengestapt zonder reservering. iets na half zes. prima plek gevonden en na half uur zat de zaak praktisch vol. mooie gerechtjes die vlot werden geserveerd. wel rumoerig want voor de koffie zijn we naar elders uitgeweken omdat we elkaar slecht konden verstaan. salade geitenkaas met vijgen, dadel bacon, kip sesam allemaal even lekker.
Draat .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Bedenk goed dat de kwaliteit ook is naar het concept: onbeperkt eten. Dus geen uitzonderlijk hoge kwaliteit, veel diepvries en kant-en-klaar opwarmen volgens mij. We hebben 3 koude tapas teruggestuurd naar de keuken: de ijsbergsla was helemaal bruin. Zoiets zou je niet mogen uitserveren. In de herkansing kregen we een ander soort sla. Ik vermoed dat de koude tapas (met sla) niet veel gekozen worden, vandaar dat de gesneden sla te lang heeft gelegen (hoog risico op bacteriën trouwens!!) Het viel ons op dat naarmate de avond vorderde, de inhoud van de schaaltjes kleiner werd. Maar geen enkel probleem voor mijn man om na ronde 5 een nieuwe kaart te vragen. Inrichting vonden wij erg gezellig, personeel mag vriendelijker en wat netter werken: sommigen gaven uitleg bij de gerechtjes (wat is wat) en anderen schoven de plank op tafel en rende door. Maar nogmaals: wat verwacht je van een all-you-can-eat concept? Wij komen zeker nog eens terug. Maar blijven kritisch op wat we voorgeschoteld krijgen.
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
kwaliteit van de gerechten wisselt nogal, maar is prima qua prijs/kwaliteit. Je hebt zo ook nog wat de bespreken. Het is leuk om 10 verschillende tapas te proeven voor een redelijk bedrag. Het was erg druk toen we om 8 uur vertrokken, en ik zag bij vertrek dat we hadden geboft met een rustig plekje helemaal achterin in een hoekje.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
heerlijk gegeten, nette vriendelijke bedienen.
onbeperkt tapa's voor 18.5 pp (op zondag ) hadden niet gereserveerd wat op zich ook niet nodig is maar het was goed dat we op tijd waren want een uurtje later zat het helemaal vol.
Jerome T.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Gister avond weer heerlijk gegeten alles was naar wens vooral de vrolijke bediening.
De eerste ronde duurde iets langer maar daarna ging alles vlotjes.
We komen snel weer terug
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Onbeschoft en ondeskundig personeel. De kwaliteit van de gerechtjes is nogal wisselend. Jammer van mijn verjaardagsfeestje.

Onze pogingen om drankjes te bestellen werden genegeerd. Een bestelling van glazen water werd omgezet naar flesjes water. Toen wij vertelden dat dit niet juist was, werden de flesjes met een "oh" als antwoord gewoon op tafel gezet. Onze gerechten werden in het begin van de avond telkens bij een andere tafel gebracht. De bediening wist niet wat ginger ale is en of ze dat hadden. Bij het afrekenen werd ik nogal onbeschoft aangesproken of ik even opzij wilde gaan, want men moest erlangs. Sowieso was de manier waarmee we door één van degenen die ons bedienden werden aangesproken niet netjes. We hadden niet het gevoel dat we klant waren.
Beste Marjan,

Erg vervelend dat dit is gebeurd. Service staat bij ons zeer hoog in het vaandel. Mijn excuses hiervoor.
Zou u uw telefoonnummer naar ons toe willen mailen (info@patanegradrachten.nl) zodat ik hierover nog telefonisch contact kan opnemen?

Met vriendelijke groet,

Erez Lasker

Knientsje .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Persoonlijk mijn favoriete plek om te eten in Drachten. De kaart is net vernieuwd en ontzettende lekkere nieuwe dingen. Gisteren voor het eerst beproeft dus zal zo niet weten welke het ookal weer zijn.

Favo: geitenkaaskroketjes, geitenkaas met dadels en de macheno (schrijf je dat zo?) kaas.

Yummy! De bediening is overigens ook ontzettend leuk, vlotte dames en heren. Overleg altijd mogelijk.

Dikke vette aanrader!!!
Nina O.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Wederom super lekker gegeten. Favoriete restaurant dus zeker een aanrader. Doordat er zoveel keuze is, is er voor iedereen wat. Ook de bediening was erg vriendelijk.
Geke W.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Om onze huwelijksdag met kinderen en kleinkinderen te vieren hadden wij 2 weken v.t.voren gereserveerd, voor 8 pers. een arrangement Pata de luxe. Als je dit leest op de site krijg je na het voorgerecht wel 15 verschillende warme tapas.Het was er erg druk, wij moesten op een hoge kruk vlak bij de keuken zitten.Ik heb gevraagd om een redelijke tafel voor 8 pers, waarop werd gezegd "er zijn meer groepen." Later kregen wij een tafel toegewezen waarvan 4 van ons over andere stoelen moesten klauteren om te kunnen zitten, zo nauw was het.Het welkomsdrankje horend bij het arrangement kregen we na het door ons bestelde drinken. Warme tapas werd ons geserveerd op 2 planken elk voor 4 pers.met daarop elk 8 schaaltjes en nog wat inktvisringen. Er is ons toen wel gevraagd of alles naar wens was, wij dachten dat er nog wel wat andere tapas gebracht zou worden behorend bij arrangement. Omdat alles bij elkaar nogal lang duurde kwam een serveerster ons vertellen dat als wij nog warme tapas wilden dit wel kon maar dan kregen wij geen dessert meer.Onze zoon heeft wel gezegd welk arrangement wij hadden gereserveerd, daar werd op gereageerd dat de kaart veranderd was. Het dessert was pas echt een ramp, werd ook op 2x een plank gebracht,elk voor 4 pers. Op elke hoek een toef slagroom, 4 hele kleine puntjes v.e. soort gebak?, en 2x een glas met iets van vla? En 8 lepeltjes. toen ik om bordjes vroeg werd voor mij één bordje gebracht, dus als wij de glazen wilden legen moesten wij daar met elkaar uit lepelen. Wij zijn te fatsoenlijk om daar stennis over te maken, het heeft wel onze avond bedorven. Nooit weer.
Naline98 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Een tijdje geleden hier weer gegeten en er was alweer een nieuwe kaart. Veel nieuwe lekkere hapjes, maar gelukkig staan mijn favoriete hapjes (geitenkaaskroketjes en quesedilla's) van de vorige kaart er ook nog op! Top bediening zoals gewoonlijk.
Tip: houd ruimte over voor het dessert ;)
Janny S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Omdat het eten nogal wisselend is, is het over het algemeen niet meer dan een voldoende. Terwijl er gerechten tussen zitten die echt wel ruim voldoende tot goed verdienen. Biefstukpuntjes gemarineerd in knoflook waar je geen knoflook aan proeft zijn niet goed. De geitenkaaskroketjes met bosbessenjam zijn daarentegen zo lekker dat deze in een volgende ronde nog een keer mogen komen. Zo is het geheel nogal uiteenlopend qua succes en smaak. Het concept is onbeperkt tapas eten, maar je moet wel de brutaliteit hebben om een extra bestelkaart te vragen als je na 5x2 gerechtjes niet genoeg hebt gegeten. Naar mijn mening hadden de gerechtjes wat groter kunnen zijn of meer gerechten per ronde. De bediening is vriendelijk, maar heeft het later op de avond te druk. Dan komen de gerechtjes ook niet meer zo vlot op tafel.
Culiexpert .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Heerlijk gegeten, lekkere tapas met fantastische smaken en de gerechtjes zagen er ook nog prachtig uit. Alles was goed verzorgd en we hebben een heerlijke avond gehad. lekkere wijnen per glas!
Marinu .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Alles was echt lekker en verzorgd (de vis iets minder, gebakken in oud vet? ??),de bediening voor een vriendelijk. Ideaal voor mensen met een maagverkleining, eten ze ook eens alles warm op. .....

Één min puntje: de muziek stond vrij luid zodat men moest schreeuwen om elkaar te verstaan, als iedereen in het restaurant dat doet is het wel erg lawaaierig. ...erg vervelend als je wat doof bent,kost dan wel erg veel moeite om je op het gesprek te concentreren.
Dus als de muziek wat zachter kan, praat men automatisch bij de tafeltjes ook wat zachter. Dat zou erg fijn zijn.
Klaas.braam .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Goede sfeer, aardig personeel, gezellige decoratie, maar het eten was helaas geen groot succes. De tortilla waren klef, het vlees in de tortilla carne verschrikkelijk taai, de friet ongaar en de salade en sauzen zeer miniem. De zalm was wel voldoende, met lekkere aardappwedges. Toetjes voor jonge kinderen kwam vrij na vrij lang wachten, wat niet ideaal is.
Elssteinmann .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Heel erg druk maar service was prima. Vlotte bediening. Snelheid van uitserveren gerechtjes ook goed. Heerlijke kleine gerechtjes gegeten! Na drie ronden waren we voldaan! Geen plek meer voor het dessert.
Veraroozendaal .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Het was weer super gezellig en lekker. Van de salade tot de vleesgerechten...Alles smaakt heerlijk. Leuke inrichting. Reserveren is wel aan te raden..Het is meestal druk. Bediening is vriendelijk
Dnnsdebruin .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Het eten was perfect en smaakte erg goed - helaas was er bij een bakje de rand wat afgebroken en dat zat in het bakje - dus bijna een tand kapot
Heb dit aangegeven maar alleen een excuus kon eraf - die service had beter gemogen
Aukje07 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Erg gezellig restaurant. Bij de AH Actie krijg je wel een kleinere kaart. Maar nog genoeg keus. En het toetje zit erbij in. Dat is normaal gesproken niet het geval. Je betaalt €25,- plus de consumpties. Je kunt dan 4 keer 2 gerechten uitkiezen p.p. Wij waren voldaan! Echte aanrader! !
19ger51 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Vandaag voor de tweede maal hier gegeten, maar helaas weer een tegenvaller.
Bediening is vlot en correct, maar het eten viel weer tegen.
Volgende keer weer naar Gusto in heerenveen!
Eljardinero .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Sommige gerechten waren heerlijk, maar helaas was niet alles even goed, soms te droog of niet lekker. En dat was jammer. De sfeer is goed en de tijd tussen de gerechten ook.
Wat wij wel erg jammer vonden dat we kip-spiesjes kregen die niet gaar waren, dit hebben we bij de bediening gemeld, maar daar hebben we niks meer van gehoord.....