Pata Negra Sneek

Kleinzand 21 8601 BE Sneek Nederland Kaart

Over het restaurant Pata Negra Sneek

Tapas in Sneek

Dit schijnt de beste tapas tent in Sneek te zijn. Tapas die met veel vreugde door de witte keukenbrigade op je bord wordt getoverd. Tapas met vlees, vis en ook vegetarisch is dit prima te bestellen. Proef het sterke mediterrane karakter van Pata Negra in de zalige tapasgerechten die met veel liefde worden bereid en dagvers zijn.

Meer informatie over restaurant Pata Negra Sneek

• Kom je met de auto?
    Per auto en openbaar vervoer zeer goed bereikbaar. Tevens is er voldoende parkeergelegenheid aanwezig voor het pand aan de gracht of achter de McDonalds in Sneek (Gedempte Pol 8, 8601 BZ Sneek). Navigatieadres: Kleinzand 21, 8601 BE Sneek
  • : Parkeerplaats

Wij zijn zeven dagen per week geopend vanaf 17:00 uur.

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Pata Negra Sneek

Elly H.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
met veel plezier bij jullie gegeten. Na verloop van tijd werd het drukker en duurde het wat langer voordat we
onze gerechtjes hadden. Verder heerlijk.
Minke T.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Wel wat krap buiten bij de ingang als je daar zat. Verder prima. Attente bediening. Veel keuzes in de gerechten en voor elk wat wils.
Z.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
super gegeten
bediening goed en vriendelijk
lekkere biertjes
komen zeker terug ,eten zeer gevarieerd en super lekker,steeds nieuwe tapas
Alwin T.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Zeer leuke manier om met vrienden te eten. Heerlijk tapas en voor iedereen wat wils. Vriendelijke bediening en de gerechten komen elke keer weer op het juiste moment. Een aanrader!
Durk S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten maar het is wel een beetje als haringen in een ton. Te dicht op elkaar moeten zitten. Maar de bediening en het eten waren fantastisch. Zeker de moeite waard
Regina W.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
7 uur aan tafel, om 11 uur pas tijd voor het toetje, het duurde lang voordat de gerechten steeds op tafel stonden. Was niet echt druk, en was op doordeweekse dag. Gelukkig waren we met een leuke groep mensen, dus vervelen deden we niet. De rest was prima voorelkaar.
ida H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Geweldige eten locatie en vriendelijk personeel.We komen graag terug,
Je kunt de hele avond rustig aan doen.Heerlijke nieuwe gerechten.Een aanrader.
Femke D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Als je er heen gaat omdat het zondag goedkoper is. Maar dat ze eerste pinksterdag, zondag, prijzen rekenen van zaterdag dat vertellen ze niet van tevoren. Dat blijkt pas als je de rekening krijgt. Geen discussie mogelijk. Schandalig
Ronald B. R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
lekkere gegeten
meer dan genoeg
goeie sfeer
voor herhaling vatbaar
drankjes aan de dure kant, maar ja, daar wordt ook het meeste aan verdiend
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Lekkere tapas., leuk restaurant. 2 tapas p.p. Per ronde te bestellen. Leuk personeel.
K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Dit keer viel het ons erg tegen. Het eten was zeer onder de maat. Gamba's super droog en taai, veel te ver door gebakken of gewoon oud. Wraps die eruit zagen en smaakten alsof ze al een week oud waren. Serranoham die gewoon opgedroogd en hard was. Mozzarella zuur. Zo waren er nog wel wat opmerkingen. Maar de tent is zeker gezellig en personeel ook dikke prima!
Hopelijk was dit een pech gevalletje en is het de volgende keer weer beter..
P.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Vriendelijk personeel, het eten was lekker en het stond snel op tafel. Prijs-kwaliteit verhouding was heel goed.
Een geslaagde avond gehad.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk gegeten, gevarieerde tapas. Ondanks de drukte toch rustig gezeten en fijn bediend.
BAM H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Weer lekker gegeten bij Pata Negra. De avond begon goed; leuke ontvangst, lekker eten, sangriaatje. Wat ons alleen een vervelend gevoel gaf, is dat er op het einde van de avond weinig aandacht meer voor ons (en andere gasten) was. Het personeel stond rustig tegen de bar te leunen, terwijl wij graag nog een bestelling hadden gedaan. Uiteindelijk heeft dit ons doen besluiten om het dessert ergens anders te nuttigen. Erg jammer, want we hadden ons verheugd op de churros! Helaas is dit de tweede keer op rij dat dit gebeurd. Dat vinden we erg jammer, want op deze manier eindigt de avond toch met een teleurstelling, waar deze juist zo mooi begon...
monique N.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
We hebben altijd heel goede ervaringen bij patat negra in Sneek alleen was het gister enigzins teleurstellend. Door onverwachte drukte ( vertelde ze nadien ) ging er redelijk wat mis. Bij twee ronden misten er twee gerechtjes en kwamen veel later. Er was een gerecht echt niet gaar en er miste bv saus bij gerechtjes. Degene die de gerechtjes invoerde was compleet op automatische piloot bezig en was niet oprecht geïnteresseerd. Het leek of ze er niet veel zin in had. Ik snap dat als het " te" druk is, je wat langer !iets wachten maar de gasten mogen er niet de dupe van worden.
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
De nieuwe menukaart is heerlijk! Toen we aankwamen was het vrij rustig en werden we vlot geholpen. Naarmate het drukker werd, bleef de service prima. We kregen nog steeds vrij vlot het eten. Bediening was prima. Vragen steeds of het naar wens is en is je drinken op zijn ze er snel bij om te vragen of je nog drinken wil. Prima ervaring!
Jo B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We zijn bij twee Pata Negra’s geweest. 1e keer was Drachten, dit was heerlijk eten was echt uitstekend en lekker! 2e keer in Sneek. Dit was echt een tegenvaller. Zo was de spareribs te hard, Faijta was te vettig, Carpaccio veel te veel olijfolie en de kipkuifjes zat geen smaak aan. We hebben maar twee rondes genomen omdat het niet lekker was helaas:( zonde van ons geld maar we trokken het niet meer om een derde ronde te nemen. Hoop echt dat het eten verbeterd word want het is echt een wereld van verschil met drachten en sneek. We willen nog een keer naar Leeuwarden en Heerenveen. Want we zijn gek op Tapas.
Wytske K.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten (buiten op het terras 18-04-2019) alleen een punt van kritiek is toch wel het bestellen van gewoon kraanwater. Wij hebben alle drie 2 wijntjes ( totaal € 27,00) gehad met een glas kraanwater. Bij het afrekenen constateer ik dat er voor het kraanwater € 0,50 (per glas) moest worden betaald. Toen wij na de wijn om
kraanwater vroegen kon dat niet en moest er Sourcy worden besteld. Waarom nu zo halsstarrig hierin, want het negatieve blijft hangen en dat is alleen maar jammer.
Anke D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Het is een gezellig plekje om heerlijk te eten. Als we weer eens in de buurt zijn komen we graag weer.
De alcohol vrije cocktails zijn absoluut aan te raden
Christian O.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
De sfeer is erg goed in het restaurant, het personeel is beleefd en komt erg vriendelijk over.
Helaas naar mate het drukker wordt in het restaurant je dit begint te merken aan de bereidings kwaliteit van het eten.