Pata Negra Sneek

Kleinzand 21 8601 BE Sneek Nederland Kaart

Over restaurant Pata Negra Sneek

Tapas in Sneek

Dit schijnt de beste tapas tent in Sneek te zijn. Tapas die met veel vreugde door de witte keukenbrigade op je bord wordt getoverd. Tapas met vlees, vis en ook vegetarisch is dit prima te bestellen. Proef het sterke mediterrane karakter van Pata Negra in de zalige tapasgerechten die met veel liefde worden bereid en dagvers zijn.

Meer informatie over restaurant Pata Negra Sneek

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren
6,5
Kerelman .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Ik was twee jaar geleden toen ie net opende. Het was toen fantastisch! Behalve dat de drankjes het duur maakten. Nu was ik er weer en de kaart was onveranderd. Het probleem was dat het eten enorm was achteruit gegaan. Kipgerechten waren niet meer vers, maar leken warm gehouden. Andere gerechten waren veel te zout! Biefstukpuntjes waren niet bijzonder meer. Kabeljauw was zo vermalen dat het een zoute smurrie in een kroketje was. Andere Kok die niet meer proeft of niet meer proeft na zo lang dezelfde dingen maken? Het is geen fastfoodrestaurant! Ga terug naar de kwaliteit die er eerst was! Mensen wachten liever op iets lekkers dan snel snel snel en matig. Wel leuk personeel daar!
TReitsma68 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
na hier een paar keer eerder te zijn geweest, viel het ons deze keer rauw op ons dak! de kwaliteit van het eten is naar onze mening een stuk minder geworden. de nieuwe kaart sprak ons in eerste instantie nog wel aan maar het lijkt of de (nieuwe?) keuken het allemaal niet op de rit heeft. het eten uit de frituur was over het algemeen het lekkerste en zelfs daarvan was de "krokante" kip nogal volgezogen met vet. Ook komt de bediening vrij onzeker over, misschien dat er een paar ervaren krachten tussen al die jonge meisjes kunnen lopen. voorlopig slaan wij even over.
Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Tijdens de Sneekweek als afsluiter een hapje gaan eten bij pata negra. De 1e indruk was veelbelovend! Erg mooi aangekleed op een mooie locatie in Sneek. Bij binnenkomst ging het al heel snel mis. We kregen een tafel toegewezen waar wij minder blij mee waren omdat er vlakbij een deur open stond. Gevraagd specifiek om een andere tafel. Helaas kregen wij die niet omdat het voor 3 pers. Was. Dit is terecht! Vervolgens komen er 2 pers binnen die deze tafel wel toegewezen kregen waarvan wij verbaast waren. Kwartier later moesten wij zelf vragen om wat te drinken en hoe het concept werkte. De manager neemt onze drankjes op en even later komt er een serveerster vragen wat onze drankjes ook alweer waren. Na dit doorgegeven te hebben worden er alsnog verkeerde drankjes afgeleverd. 1e ronde van het eten was mooi vlot en smaakte goed! Na dit moment werd het 1 chaos. Eten duurde erg lang, sommige gerechten waren koud, en het verkeerde eten werd gebracht. Al met al Wel lekker gegeten maar Bediening en gastvrijheid was ver te zoeken... Erg jammer want het kan een veelbelovende zaak zijn.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Tijdens de vakantie hier gegeten zonder reservering en gelokt door de grote reclameborden in de stad. En de aantrekkelijke prijs. Het decor is erg mooi. Het krijgt alleen 8 punten omdat het wat krap op elkaar staat en de vaste tafel attributen een beetje overbodig zijn. Lees: als het bestek bakje eenmaal leeg is, kon/werd deze niet mee genomen. Ook de kaars en de kaarten in lengte richting namen wat ruimte in. Je hebt ze nodig, misschien is en hangend bakje aan de tafel iets voor de kaarten? Concept is leuk, veel keuze en goede porties. Geen overdreven gerechten, het kopt gewoon. Ik heb mij wel verbaasd over de sangria. Een glas kost 3,70 (uit mijn hoofd) en een halve liter 12euro. Mijn vriendin en ik kregen maar twee glazen uit en halve liter(tot net onde de tekst) en man die en los glas bestelde kreeg even veel. Uiteindelijk en fles wijn besteld en die was baan goede kwaliteit, die van 23€. Al met al lekker gegeten en gezeten, mooie gerechten en lekker wijn. Bediening was uiterst vriendelijk.
John H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
25-7-16 Op vakantie in Sneek gereserveerd bij Pata negra om 19.00 uur. Van te voren gebeld voor de uitleg want meestal zit er aan onbeperkt toch een beperking, maar hier is dus onbeperkt echt onbeperkt. Bij binnenkomst goed ontvangen en mochten kiezen uit 3 vrij tafels. Hebben plaats genomen en vanaf daar liep te niet zo soepel meer. Duurde lang voor we ons 1ste drankje konden bestellen en bij te opnemen van dit 1ste drankje werd ons het concept uitgelegd. Toch nog een kleine beperking en dat was dat er per ronde maar 2 gerechtjes aangekruist konden woorden per gast. Maar oké uit verspilling overweging vind ik dit ook wel goed want er is geen tijd aan verbonden. Drankje gekregen en bestelling gedaan, waren op dit moment al een half uur binnen. Precies om 20.00 uur werden onze 1ste gerechten geserveerd. En dan wordt ik al wat kritischer over de rest van de avond. De 1ste gerechten waren Zalm, beetje droog en plakte aan 't schaaltje, garnalen uit de roomsaus beetje taai en de porties waren echt heel klein. Ook voor tapas begrippen.
1ste ronde op gelijk nieuwe op de kaart aangekruist en om 20.15 werd deze weer opgehaald. Ronde 2 werd om 20.55 geserveerd en hierbij was onze hoop om vanavond voor 22.00 uur 5 rondes te kunnen bestellen vervlogen. Drankjes opnemen ging ook al niet soepel, stond te lang leeg en moest verschillende keren personeel hier zelf op wijzen. Zeker na ronde 3 deze werd pas om 21.15 geserveerd. Iets over 22.00 afgerekend na toch de 5 rondes te hebben gehaald want de kok wil ook naar huis. Ik vind 't concept voor dit restaurant niet geslaagt. Eten middelmatig, bediening wel vriendelijk maar niet allert, wachttijden tussen de gerechten veel te lang.
Wel een mooie zaak die gezellig aandoet waardoor t toch een leuke avond was.
Maar de volgende keer lopen we toch een deurtje verder.
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Helaas moesten wij bij aankomst meer betalen dan aangegeven op de site. Namelijk €23,50. Reden was omdat het pinksteren was.

Het eten viel enorm tegen in kwaliteit. De biefstukpuntjes waren of rauw of doorgebakken. Het lekkerste kwam uit de frituur en dat zegt genoeg.

Helaas maar wij geven het geen tweede kans
Anna1995 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Wauw, wat hebben wij hier lekker gegeten, super leuke sfeer! Herhalingvatbaar! Attente bediening. Biefstuk puntjes waren een beetje taai, kaas kroketjes de favoriet! Ook de loempia met feta is fantastisch.... Tot snel!
Kerelman .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
We hadden van tevoren gereserveerd en dat was ook wel nodig. Om een uur of zes was het al redelijk vol. Het restaurant is erg gezellig ingericht met leuk meubilair. De bediening was snel. Al het eten smaakte prima! drankjes zijn niet goedkoop, maar dat lijkt overal wel normaal te zijn tegenwoordig. Ik ga hier zeker nog een keer eten!
Floor288 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Met de Sneek week waren wij te eten bij Pata Negra. Erg gezellige sfeer en lekkere tapas. Wel was het heel druk! Er was een aangepaste kaart met de Sneek week, maar dit vonden wij niet erg en begrijpelijk. Als je het fijn vindt om gezellig lang te tafelen met tapas en drankjes, dan is dit zeker een aanrader! Tot volgend jaar. :-)
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Onsportief en oneerlijk restaurant.

Ik heb 2 augustus gereserveerd voor 5 personen.
Op de site wordt aangegeven dat je zondag tot vrijdag 'onbeperkt kunt eten voor 18,50 euro.

3 augustus hebben wij met 5 personen gegeten. De avond was op maandag.
Volgens pata negra dus 18,50 per persoon.

Wij vinden de drank overigens onevenredig duur. Een radler van 25 cc kost 3,60 euro en voor een flesje Water, ja gewoon water van ,075 kost 4,50 euro.

Ik rekende af en moest ipv 18,50 per persoon 23,50 euro betalen.
Ik wees de dame op het feit dat dit niet goed was.
Ik kreeg te horen dat er tijdens de sneekweek 23,50 wordt gehanteerd.
Ik vroeg uiteraard waar ik dat kon lezen. Nou nergens dus!
Er werd mij gewezen op de placemat. Daar stond inderdaad 23,50 euro.
Maar op de zelfde tafel lag een folder waar duidelijk op staat dat het 18, 50 per persoon kost en de Sneekweek werd niet uitgezonderd.

Kortom ik kreeg mijn geld niet terug. Er werd mij een kop koffie aangeboden.

Wat kinderachtig. Voor 25 euro laten ze zich toch flink kennen.
Uit principe kom ik nooit meer in dit restaurant en zal ze zeker niet aanbevelen.
Mormil M.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Wel een beetje jammer dat je maar 2 gerechtjes pp kan bestellen want erg groot zijn de portie's nu ook weer niet, ik weet dat dat ook de bedoeling is maar een carpaccio die je in 1 hap weg hapt is erg jammer. De runderburger idem dito en nog flauw ook, ik zag uit naar de biefstukpuntjes, die elders niet te versmaden zijn, deze waren ook flauw en lagen in de olie, erg jammer en de gepofte aardappel was eerder een ontplofte aardappel, nu kan je met peper heel veel doen maar dat is toch ook niet de bedoeling? Het smaakte wel maar ik had mij er meer van voorgesteld, Erg jammer en ik denk niet dat we terug komen.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Errug lekker eten, vriendelijk personeel en het sfeertje is goed, ideaal voor een spaans avondje!! Ga op zondag.. Buen provecho!!
Robert J.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Gezellig beladen restaurant, vriendelijk personeel en de tapas smaken allemaal tastisch! Raad aan om op zondag te komen, dan is het €18,50 p.p. onbeperkt. Eetse!
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Het concept is hier dat je per ronde twee tapasgerechten kunt bestellen. We hebben rustig kunnen kiezen en het eten werd vlot opgediend zonder dat het te snel ging.
De keuze uit de verschillende tapasgerechten was behoorlijk. De enige opmerking daarbij is dat er mee groentegerechten op de kaart zouden kunnen.
De garnalen waren erg lekker.
De bediening was vriendelijk.
Het restaurant zelf was erg rumoerig, dat was wel jammer.