Pata Negra Sneek

Kleinzand 21 8601 BE Sneek Nederland Kaart

Over het restaurant Pata Negra Sneek

Tapas in Sneek

Dit schijnt de beste tapas tent in Sneek te zijn. Tapas die met veel vreugde door de witte keukenbrigade op je bord wordt getoverd. Tapas met vlees, vis en ook vegetarisch is dit prima te bestellen. Proef het sterke mediterrane karakter van Pata Negra in de zalige tapasgerechten die met veel liefde worden bereid en dagvers zijn.

Meer informatie over restaurant Pata Negra Sneek

• Kom je met de auto?
    Per auto en openbaar vervoer zeer goed bereikbaar. Tevens is er voldoende parkeergelegenheid aanwezig voor het pand aan de gracht of achter de McDonalds in Sneek (Gedempte Pol 8, 8601 BZ Sneek). Navigatieadres: Kleinzand 21, 8601 BE Sneek
  • : Parkeerplaats

Wij zijn zeven dagen per week geopend vanaf 17:00 uur.

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Pata Negra Sneek

Jo B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We zijn bij twee Pata Negra’s geweest. 1e keer was Drachten, dit was heerlijk eten was echt uitstekend en lekker! 2e keer in Sneek. Dit was echt een tegenvaller. Zo was de spareribs te hard, Faijta was te vettig, Carpaccio veel te veel olijfolie en de kipkuifjes zat geen smaak aan. We hebben maar twee rondes genomen omdat het niet lekker was helaas:( zonde van ons geld maar we trokken het niet meer om een derde ronde te nemen. Hoop echt dat het eten verbeterd word want het is echt een wereld van verschil met drachten en sneek. We willen nog een keer naar Leeuwarden en Heerenveen. Want we zijn gek op Tapas.
Wytske K.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten (buiten op het terras 18-04-2019) alleen een punt van kritiek is toch wel het bestellen van gewoon kraanwater. Wij hebben alle drie 2 wijntjes ( totaal € 27,00) gehad met een glas kraanwater. Bij het afrekenen constateer ik dat er voor het kraanwater € 0,50 (per glas) moest worden betaald. Toen wij na de wijn om
kraanwater vroegen kon dat niet en moest er Sourcy worden besteld. Waarom nu zo halsstarrig hierin, want het negatieve blijft hangen en dat is alleen maar jammer.
Anke D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Het is een gezellig plekje om heerlijk te eten. Als we weer eens in de buurt zijn komen we graag weer.
De alcohol vrije cocktails zijn absoluut aan te raden
Christian O.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
De sfeer is erg goed in het restaurant, het personeel is beleefd en komt erg vriendelijk over.
Helaas naar mate het drukker wordt in het restaurant je dit begint te merken aan de bereidings kwaliteit van het eten.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Goede en snelle service. Tapas meer dan voldoende en van prima kwaliteit. Prijs kwaliteit goed in balans. Aanrader voor gezellige avond.
Coby D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Milou P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Teveel tafeltjes, je zit bijna bij je buren op schoot. Het eten geeft je een beetje een snackbar gevoel, veel sauzen, broodjes, beslag om het eten heen enz. Het hoort natuurlijk wel bij het concept, de klant zo snel mogelijk vol krijgen en ook zo goedkoop mogelijk anders kan het niet uit. Voor ons hoeft het alleen niet weer.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Toppers en lekker eten! Het personeel loopt wat af en alles met een glimlach! Het eten en keus was top! Regelmatig vernieuwing van de kaart, leuk!
Brant M.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Je kan hier op heerlijke ontspannen manier tafelen.Het mooie is dat de gerechtjes altijd tegelijk en lekker warm geserveerd worden. Wij komen hier graag en komen dus zeker weer terug.
Eva G.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Het eten bij Pata Negra was zo als gewoonlijk weer om te smullen. Ik kom hier wel vaker en de kwaliteit is altijd constant en de service is over het algemeen snel. Deze keer was ik niet zo tevreden over de service. Ondanks dat ik ruim op tijd had gereserveerd werd ik weggestopt in een hoekje bij de keuken en de wc. Erg luidruchtig om telkens de spoelkeuken te zien en te horen aangezien we er echt vlak naast zaten, ik kon mijn vriend niet eens verstaan. Toen wij vervolgens om een andere tafel vroegen was dat volgens onze serveerder geen probleem, de eerst volgende tafel die vrij kwam zou ons worden toe gekend. Helaas kostte het 2 uur en nog een aantal keer vragen voor dat we naar een tafeltje aan de bar werden verwezen. Inmiddels waren we al bijna toe aan het toetje, maar in ieder geval kon ik het laatste half uur mijn vriend nog verstaan. Ook het leveren van de bestelde tapas duurde langer dan normaal. Erg jammer
Wanda V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Goed eten, goeie bediening.
Tafeltjes staan wat te dicht op elkaar waardoor je wat te weinig ruimte hebt.
Verder erg leuke avond gehad.
Sietske V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Leuke ruimte, erg gezellig. Jammer was dat toen ee aangaven dat er zand in de sla zat, dit meegenomen werd en we niet iets nieuws aangeboden kregen. Was wel zo netjes geweest.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Smaak kan beter. Gerechten zijn vlak van smaak. Verder vind ik dat er teveel ijsblokjes in de sangria werden gedaan. Vooral vlees gerechten waren iets minder.
Ramiro G.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heel gezellige sfeer en leuke gesprekken met de bediening. Niet altijd heel zakelijk maar ook wel eens grappend. Het personeel is professioneel en toegankelijk. We waren met een baby en daar waren ze heel behulpzaam mee.
K L.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Bij dit restaurant is het onbeperkt tapas eten. Je krijgt een briefje waarop je per keer 2 tapas kunt bestellen; Na de 5e keer is het briefje vol en wordt je NIET gevraagd of je meer tapas wilt. Daar moet je zelf dan om vragen... Ook vonden we het eten te zout.
Wietske B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Heerlijk gegeten, super goed personeel en het zit er altijd erg knus en gezellig. Zeker aan te raden voor een gezellig avondje met vriendinnen en/of partner
Rennie D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten, gezellig restaurant. Goede bediening.
Beetje rare ‘route’ naar het nieuwe gedeelte.
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Tafels staan erg dicht op elkaar waardoor je bijna met de gesprekken van degenen naast je mee praten. Verder is het wel een erg gezellig restaurant met heerlijke tapas hapjes. De tapas kaart zou nóg wel iets uitgebreider mochten.
Eelkje F.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Wij hadden genoeg ruimte met 4 personen maar de 2 persoonstafels waren maar klein. Meer fruit toevoegen aan de hapjes zou ook fijn zijn. Maar we hebben een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten.
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Vrij lange wachttijden tussen de gerechten. van bepaalde gerechten bv zalm/courgettetaart wel erg kleine porties (eenhaps formaat, dan is de lange wachttijd 30 minuten te lang)