Pata Negra Sneek

Kleinzand 21 8601 BE Sneek Nederland Kaart

Over het restaurant Pata Negra Sneek

Tapas in Sneek

Dit schijnt de beste tapas tent in Sneek te zijn. Tapas die met veel vreugde door de witte keukenbrigade op je bord wordt getoverd. Tapas met vlees, vis en ook vegetarisch is dit prima te bestellen. Proef het sterke mediterrane karakter van Pata Negra in de zalige tapasgerechten die met veel liefde worden bereid en dagvers zijn.

Meer informatie over restaurant Pata Negra Sneek

• Kom je met de auto?
    Per auto en openbaar vervoer zeer goed bereikbaar. Tevens is er voldoende parkeergelegenheid aanwezig voor het pand aan de gracht of achter de McDonalds in Sneek (Gedempte Pol 8, 8601 BZ Sneek). Navigatieadres: Kleinzand 21, 8601 BE Sneek
  • : Parkeerplaats

Wij zijn zeven dagen per week geopend vanaf 17:00 uur.

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Pata Negra Sneek

Louise J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gezellig gegeten, heerlijke gerechtjes en vriendelijke en vlotte bediening.
........................................................................
H. T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We besloten voor onze verjaardag uiteten te gaan bij jullie. Ik zelf zaterdag en mijn vriendin vandaag. We keken er erg naar uit omdat we allebei de hele week hard gewerkt hadden. Na de eerste bestelling duurde het even, maar wij hadden geduld. De 2e bestelling duurde nog langer. We besloten de 3e bestelling snel te bestellen, echter hadden wij de gerechtjes na 55min nog niet! Toen kwam de serveerster langs en zei dat wij er vol gegeten uitzagen! Niet te geloven, wij zaten al zolang te wachten, en onze gerechten klopten ook nog geen eens. Ze kwamen het gelijk brengen werd er gezegd, 25min later nog niet! Erg teleurgesteld. Ben van plan niet weer te komen.
Miriam T.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Heerlijke tapas! Ook vegetarische tapas, vind ik een pluspunt. Je zit er zo drie uren. Erg gezellig! Aanrader: de churros!
Tjerk K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Weer erg gezellig gezeten en lekker gegeten!
Eva G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heel lekker gegeten, goede sfeer. Het was erg druk waardoor we een tafeltje vlak naast de keuken kregen toegewezen. Erg jammer omdat we last hadden van alle geluiden uit de keuken. Na 1,5 uur was er een ander tafeltje voor ons beschikbaar en hebben we in iets meer rust ons etentje kunnen voortzetten. Voor de rest snelle service wat betreft eten en drinken.
K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
De bediening was slordig en langzaam, wat mij betreft onvoldoende. Onlangs in de vestiging in Leeuwarden veel betere ervaring en sfeervoller restaurant, volgende keer gaan we daar heen.
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
ossenhaas puntjes waren wel heel heel zout en peperachtig van smaak
verder geen aanmerkingen
bediening goed
kregen eten snel
Jessy D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Fijne sfeer, bediening vriendelijk maar een beetje gehaast (uiteraard ook door drukte), lekker eten!
Jolanda O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
De tafels staan te dicht op elkaar, zodat je niet op een normale manier met elkaar een gesprek kan voeren en het eet niet zo prettig.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Het was vrij druk en de plaats die we hadden was niet prettig en om dan er 3 uur te zitten viel niet mee voor ons, we zijn ruim 70 jaar. Voor ons had de levering van de bestelling wat vlugger gekund.
Joanna W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten, veel keuze, ook vegetarisch. Bediening was vriendelijk, wel erg snel weer weg. Twee keer een foutje in de geleverde hapjes, maar netjes opgelost. Prijs ook prima.
Doede D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
erg druk en veel herrie ,een gesprek voeren met je vrienden was moeilijk
Huite V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Vriendelijke gastvrouwen
Pauline S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. Top! Zeker een aanrader voor een gezellig avondje eten met vrienden of familie.
Arno A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Van de ontvangst tot het hartelijke afscheid een heel gezellige en heerlijke avond gehad. We hebben een heel goede eerste kennismaking met Pata Negra Sneek. Niet in de laatste plaats door onze gastvrouw Dieuwke. Een heel attente en goedlachse dame met pit! Hartelijk dank!
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Je hoort/voelt Boem Boem Boem en om de muziek zelf te horen moet je op scherp zitten. Kortom, de muziek is geen aanvulling op de sfeer maar irritant aanwezig.
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Alleen de toetjes (brownie) wordt per keer kleiner. Het is belachelijk dat je 3 kleine dobbelsteentjes krijgt voor €5,4. Dat doen we dus niet weer!
Arman P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Bij je laatste slok staan ze al aan je tafel of je een nieuwe biertje wil waar niks mis mee is maar als je tapas bestel briefje vol is zien ze je niet meer zitten. Je moet vragen om een nieuw briefje en dat terwijl er onbeperkt tapas is. Verder alles prima
Jennifer Z.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Perfecte service, personeel erg attent. Wel grote kwaliteitsverschillen in het eten: het ene gerecht was top en het andere gerecht smaakte alsof het was opgewarmd.
Michellé W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
We werden ontvangen door een super enthousiaste dame die ons ook drinken heeft bezorgd. Na elke ronde werd er gevraagd of het gesmaakt had. Super service!