Pata Negra Sneek

Kleinzand 21 8601 BE Sneek Nederland Kaart

Over het restaurant Pata Negra Sneek

Tapas in Sneek

Dit schijnt de beste tapas tent in Sneek te zijn. Tapas die met veel vreugde door de witte keukenbrigade op je bord wordt getoverd. Tapas met vlees, vis en ook vegetarisch is dit prima te bestellen. Proef het sterke mediterrane karakter van Pata Negra in de zalige tapasgerechten die met veel liefde worden bereid en dagvers zijn.

Meer informatie over restaurant Pata Negra Sneek

• Kom je met de auto?
    Per auto en openbaar vervoer zeer goed bereikbaar. Tevens is er voldoende parkeergelegenheid aanwezig voor het pand aan de gracht of achter de McDonalds in Sneek (Gedempte Pol 8, 8601 BZ Sneek). Navigatieadres: Kleinzand 21, 8601 BE Sneek
  • : Parkeerplaats

Wij zijn zeven dagen per week geopend vanaf 17:00 uur.

• Af te huren

• Datum van je bezoek: 15 feb. 2019
Ja best,
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2019
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel!
Ekke D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Te weinig privacy, omdat de dinertafeltjes te dicht aan elkaar stonden.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2019
Heerlijk en lekker ontspannen gegeten. Gerechten kwamen snel door. Goede sfeer. Gunstige prijs-kwaliteit verhouding. Op loopafstand van gratis parkeergelegenheid.
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2019
Het eten viel ons erg tegen, we hadden er wat meer van verwacht. De hapjes waren soms wel extreem klein, de kipgerechten waren taai.
de wachttijden tussen de hapjes was erg lang.
Francis V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
heerlijk gegeten en vriendelijk personeel.
wat ik wel jammer vind is als ze vragen of je een glaasje water bij de wijn wil en dat je het water moet betalen!
Rendel M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Restaurant bezocht tijdens een weekend Sneek. Gezellige locatie en lekker gegeten! Ook leuk met jonge kinderen.
Het aankruisformulier werkte prettig en efficient.
Petra A.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Lekker gegeten, ruime keuze aan gerechtjes, heerlijke huisgemaakte sangria en vlotte bediening.
A.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Lekker eten, goede service! Vriendelijk personeel, precies de juiste tijd tussen de gerechtjes door. Gezellig aangeklede tent.
Geertje A.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Persoonlijk vind ik de tageltjes erg dicht op elkaar staan.
D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Gezellig en lekker gegeten. Eerst zaten we in een tochtig hoekje, maar op ons verzoek mochten we ergens anders plaats nemen. Dat vonden we erg prettig.
K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
“ Feestelijke “ prijs met zo’n slordige 10 euro per persoon verhoogd t.o.v. normale dag. Daar stond echter niets feestelijks tegenover! Geen aandacht voor kerstsfeer, toetje inbegrepen maar dit viel erg tegen. ( harde koek met klein bolletje ijs en toegje slagroom). Bediening en eten was op zich goed net als anders.
Lida V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Dat is goed via internet je ziet meteen hoelaat er nog plaatst is en dan vind ik prima.
En de herrineringen van je resevering prima.
Sieto B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
met grote groep medewerkers 30 personen, heerlijk gegeten . Prima service en erg gezellig.
helemaal prima. Afwisselende gerechten en prima bediening. aanrader.
F.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Leuke tent, zit er heel gezellig en we komen hier zeker vaker. Maar het was alleen erg koud. Zaten niet eens bij het raam. De mensen bij het raam hadden of een sjaal om of zijn naar een andere plek verhuisd. Was buiten winderig en -1. Moet toch op te vangen zijn met de kachel, toch?
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Dat je voor water moet betalen ( ook al was dit bekend) vinden wij zeer ongastvrij. De kipkluifjes waren niet gaar, dit hebben wij aangegeven. Wij waren hier alle drie 2 jaar zeker niet geweest en helaas viel het ons allemaal wat tegen.
Rijanna K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Gezellig restaurant, alleen erg krap met alle tafeltjes erg dicht op lekker. De bediening was super, kwamen optijd bij je voor drinken, en ook het eten werd snel gebracht.
Z.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Gezellig restaurant, ruime keuze uit gerechten. De eerste gerechten kwamen redelijk snel, daarna zat er gelukkig iets meer tijd tussen de hapjes, zodat je het eten wat kon laten zakken. Enige puntje is dat we niet zo'n sfeervol plekje hadden, pal naast de keuken. Verder helemaal leuk en kom er graag nog eens!
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten, prima en vriendelijke bediening. Gezellig restaurant. Goede prijs qualiteit verhouding.
Klein minpuntje: de rokers staan voor de in-uitgang te roken. Als je naar binnen wilt, moet je eerst door een rookwalm.