Pata Negra Sneek

Kleinzand 21 8601 BE Sneek Nederland Kaart

Over het restaurant Pata Negra Sneek

Tapas in Sneek

Dit schijnt de beste tapas tent in Sneek te zijn. Tapas die met veel vreugde door de witte keukenbrigade op je bord wordt getoverd. Tapas met vlees, vis en ook vegetarisch is dit prima te bestellen. Proef het sterke mediterrane karakter van Pata Negra in de zalige tapasgerechten die met veel liefde worden bereid en dagvers zijn.

Meer informatie over restaurant Pata Negra Sneek

• Kom je met de auto?
    Per auto en openbaar vervoer zeer goed bereikbaar. Tevens is er voldoende parkeergelegenheid aanwezig voor het pand aan de gracht of achter de McDonalds in Sneek (Gedempte Pol 8, 8601 BZ Sneek). Navigatieadres: Kleinzand 21, 8601 BE Sneek
  • : Parkeerplaats

Wij zijn zeven dagen per week geopend vanaf 17:00 uur.

• Af te huren

Marije H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Na een reservering werd ons een hoge tafel toegewezen met uitzicht op de achterkant van de bar. Niet echt wat je wilt als je een avond met vrienden gaat eten. Een andere tafel gevraagd en die was er gelukkig nog. Wel een tafel direct naast de ingang, waardoor we de gehele avond op de tocht zaten en meerdere malen moesten opstaan en de deur achter vertrekkende/rokende bezoekers moesten dichtdoen (erg jammer dat hier geen actie op wordt ondernomen ik lees dit in meerdere recensies terug) De gerechten waren lekker en werden vlot gebracht terwijl het toch erg druk was deze zondagavond. Het personeel kan zeker nog werken aan een stukje klantvriendelijkheid/ persoonlijk contact. Bij het reserveren van de gerechten werden deze allemaal snel en onduidelijk benoemd en misten we een vriendelijk en open klantcontact. De zaak zat erg vol deze zondagavond en een grote luide groep vlakbij ons maakte het volgen van een gesprek aan onze tafel soms een beetje lastig. (Geen aanrader voor iets ouders minder, horende bezoekers) Naast de tip van de openstaande deur zou ik nog als tip willen meegeven eens goed te kijken naar een stukje uitstraling binnen gebouw (kapotte stoel zitting, vies tapijt, beschadigingen in de verf) Dit zijn echt de kleine dingen die er toe doen en een klant gewaardeerd en welkom doen voelen.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Margreet D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Het is een erg gezellig ingericht etablissement waar ik met vriendinnen heerlijk heb bijgepraat en tegelijk genoten heb van de tapas.
Voor herhaling vatbaar.

Groet Margreet
Rick B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
We hebben afgelopen woensdag een bijzondere gezellige avond gehad.
Goede bediening en alert op wens en (lege) glazen.
Bijzonder vond ik dat de bij mijn gemaakte reservering in de kolom "speciale wensen, opmerkingen" mijn gemaakte opmerking voor 100 percent is ingewilligd.
Mijn vertrouwde Joustra Beerenburg was speciaal ingekocht die middag :) :)
Bijzonder dank!!
Klein detail: De gamba's hadden iets te lang in de (..) gelegen, waren wat droog.
Eind conclusie: Voor herhaling vatbaar/aanrader.
Tot een volgende keer (Met wedeom Joustra op de plank).
Groet Rick
Grieta T.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
In Pata Negra prima gegeten met een groep van 12 mensen. Gezellige sfeer, goede bediening.
Enige minpunt: wanneer je gezamenlijk zo'n € 350 besteedt, doet het bijzonder vreemd aan dat voor een fles water €4,50 in rekening wordt gebracht en voor een klein flesje €2,50.
Met het fenomeen 'gratis kraanwater' is men hier duidelijk onbekend. Ontwikkelpuntje.
S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Het eten was fantastisch.. bij sommige gerechtjes hadden we het idee dat het niet helemaal gaar was. De muziek stond iets te hard. dit merkte. je ook vooral toen het wat rustiger werd in het restaurant. voor de rest top service! zeker een aanrader em voor herhaling vatbaar
Karen Z.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Lekkage aan de muur waardoor ik steeds druppels voelde... niet fris
Werd eerst ontkent later kwam de tafel paar cm van de muur af te staan

Kregen niet altijd het bestelde eten
N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Lekker gegeten! Lekkere hapjes.
Alleen erg jammer dat we op nog geen 35 cm van andere gasten zaten. Elke hoest of kuch kon je lekker van meegenieten. Ook alle gespreksonderwerpen waren letterlijk te horen.
Marieke W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Uitstekende bediening, gezellige sfeervolle ruimte.
Door het vele gebruik van ayoli, werd de smaak van de diverse gerechtjes overheerst.
Verder waren overal sausjes bij, ook daar waar het niet nodig is.
Wel heel veel variatie en keuze.
Paula B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Niet alle gerechtjes waren lekken en niet alle gerechten waren goed bereidt, sommige wel. Drankjes waren duur. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Z.
slechte oplossing door personeel
slechte voorbereiding
al zeer vaak hier geweest,maar nu teleurstellend
mijn geplaatste opmerkingen aan begin avond,zeer onproffessioneel afgehandeld
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Erg lekker gegeten! Helaas werd ons pas na een half uur gevraagd of we iets wouden drinken. Daarna nog een aantal keren lang moeten wachten op drinken/de vraag of we nog iets wouden drinken. Ook duurde het erg lang voor de briefjes werden opgehaald. Bij afrekenen gemeld maar werd niks mee gedaan, ook geen excuus. Helaas!
Swaentsje B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
We hadden een gezellige avond. Het eten smaakte goed, attente bediening. Het was druk, maar dat ging niet ten koste van de service.
Natasja K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Heerlijk gegeten.. goede service en gezellige inrichting. Alleen de ossehaaspuntjes en de gamba’s vonden we niet zo lekker. Verder prima!
H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Sfeer leuke, open zaak met bescheiden entourage, veel aandacht voor lokale producten, doorgevoerd in de aankleding

Eten slimme, interessante gerechten met veel aandacht voor groentenbereidingen, goed vegetarisch aanbod
Annet J.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Tafeltjes wel dicht op elkaar, dat is echt een minpunt. Verder alles super