Pata Negra Leeuwarden

Uniabuurt 6 8911 LB Leeuwarden Nederland Kaart

Over het restaurant Pata Negra Leeuwarden

Niet zomaar tapas maar tapas van de beste kwaliteit, geserveerd met een oprechte glimlach in onze warme stijlvolle tapas restaurant & lounge in Leeuwarden! Kom daarom onbeperkt het sterke mediterraanse karakter van Pata Negra proeven in de zalige tapasgerechten die met veel liefde worden bereid en dagvers zijn.

Pata Negra Leeuwarden is geopend in oktober 2015 en is gevestigd in het centrum van de aantrekkelijke en veelzijdige Friese hoofdstad Leeuwarden. Deze vestiging biedt plaats voor ongeveer 80 gasten.

De vestiging is per auto en openbaar vervoer goed bereikbaar. Tevens is er in de omgeving voldoende parkeergelegenheid aanwezig.

Meer informatie over restaurant Pata Negra Leeuwarden

Wij zijn zeven dagen per week geopend vanaf 17:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Pata Negra Leeuwarden

G. M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Gezellige locatie waar de service uitstekend is. Prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed. Zeker op maandag te donderdag. Gerechtjes zijn heerlijk en zeer gevarieerd. Voor elk wat wils.
anneke N.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
met 7 personen heerlijk gegeten alleen met de eindafrekening werd 0,50 cent in rekening gebracht voor een glaasje kraanwater en 1,50 voor een klein bolletje ijs, dat was erg teleurstellend!
Roelof Jan F.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Een goed restaurant waar ik graag terugkom. Ik woon in Heerenveen dus ga meestal naar de Pasta Negra in Heerenveen maar Leeuwarden is net zo subliem. Soms met de drukte kan het wat langer duren voor je gerechten er zijn maar over t algemeen is de wachttijd kort. Een tip voor de klant om het in te korten is om er voor te zorgen dat je de volgende keuze qua gang alvast aangekruist heb op t moment dat ze het eten komen brengen. Zo word je volgende gang al voorbereid terwijl je de huidige zit op te eten. Een fijne plek
aede D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
vriendelijk personeel, eten was goed maar niet bijzonder, schaaltjes nl gloeiend heet en eten zelf lauw. maar gezellige avond gehad hoor!
Anne J.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heerlijk eten, goed systeem, leuke sfeer en de bediening was vriendelijk
EE J.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heerlijk gegeten, voldoende variatie op de kaart en vriendelijk personeel. Mocht je in Leeuwarden zijn dan is dit zeker een aanrader. Ik kom zeker nog eens terug.
K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Het was lekker en leuk alleen wel vervelend dat er maar een beperkt aantal stoelen normaal aan de grond waren. Wij zaten aan een soort bartafel en dat vond ik niet heel erg fijn.
Lisette G.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Voor het eerst bij Pata Negra gegeten en het eten was heerlijk. Werd ook snel geserveerd. Restaurant zag er mooi uit en de bediening was erg vriendelijk
Eva G.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Snelle service, vriendelijke bediening, leuke sfeer, fijne tafel en heerlijk eten
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
De helft vd bestelde gerechten was gewoon niet lekker. Te weinig smaak, bijsmaak of kwalitatief slecht zoals bijvoorbeeld zeentjes in de kipfilet.
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Lekker en gevarieerd eten voor een mooi prijsje. De bediening was verrassend vlot en vriendelijk. Kortom, een aanrader!
liekcornelisse .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Voor de tweede keer een prima ervaring! Vlotte bediening, glazen zijn nooit lang leeg. De keuze in de tapas is erg gevarieerd, De schaaltjes zijn soms gloeiend heet; lastig met pakken, maar wel zo lekker qua eten.
P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Gezellige sfeer, lekkere gerechten, een leuk concept en een goede en snelle bediening. De gerechten waren goed en er is keuze uit 50+ tapas-gerechtjes.
Bregt E.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Een gezellige sfeer, prima eten en goede prijs kwaliteitsverhouding wat betreft het eten.. Alleen wel jammer dat de drankjes het toch wel duurder maken! We betaalden evenveel aan de drankjes vergeleken met het eten en dat voor twee drankjes en een flesje water. In eerste instantie vonden we de wachttijden iets te lang, maar al snel merkten we dat het toch wel lekker was dat je even tijd had om bij te komen voordat de volgende ronde kwam. Desalniettemin een leuke avond gehad en lekker gegeten!
G.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Weer heerlijk gegeten, fijne bediening. Leuke meiden en heel aardig. Lekker eten, goede prijs, ik, zeg... tot volgende keer.
Janet S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Prima eten, prima bediening, prijs/kwaliteitverhouding valt wel tegen.
Froukje V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, gezellig en super personeel, uitstekende service! Vond wel dat we wat een kleine tafel hadden. Bedankt voor een mooie avond!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Top!
Bedankt Marieke! ????
A. H.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Lekker gegeten en een gezellige sfeer. Door de verschillende hoekjes kon je rustig zitten. Sommige gerechtjes kwamen wel wat later dan anderen waardoor je niet altijd tegelijk kon eten.
Anna, bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je een fijne avond hebt gehad. ????
Nicky S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Superavond gehad, personeel en vooral de bedrijfsleider denkt goed met je mee en helpt je mits er dieet- of allergiewensen zijn.
Bedankt Nicky! Blij om te horen dat je goed geholpen bent en genoten hebt van Pata Negra. ????