Pata Negra II Oosterpark

Reinwardtstraat 1 1093 GT Amsterdam Nederland Kaart
31-206922506

Over het restaurant Pata Negra II Oosterpark

Het echte Spanje

Dit restaurant brengt het echte Spanje naar Amsterdam. Het is dan ook vernoemd naar de parel uit de Spaanse keuken: de pata negra ham. Het kleurrijke interieur, de mooie bar, de knusse tafels en het gezellige personeel: het hele plaatje klopt. Eigenaar Jose importeert de allerbeste ingrediënten uit Spanje en creëert hier ambachtelijke, traditionele gerechten mee.

Meer informatie over restaurant Pata Negra II Oosterpark

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Wi-Fi
7,1
Carola S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Na lange tijd weer gegeten bij pata negra die ik altijd als 1 van de beste heb gezien. Helaas was het eten beneden niveau, zout en peper benodigd, gamba’s die kleine garnalen zijn. Wat is er gebeurd? Gaat het succes ten koste van kwaliteit? Prijzen niet in verhouding, erg duur, ook drankjes, 5,50 voor aldi wijn.. Ik en min vriendin waren teleurgesteld. Ik hoop dat jullie kunnen kijken naar de kwaliteit van het eten zodat ik weer kan zeggen dat het de beste tapas bar in Amsterdam is.
Henri D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijke tapas. Vriendelijke bediening. De eigenaar weet echt precies tot in de kleinste details wat er in zijn eten zit hetgeen bijzonder goed is voor mensen met allergieën. Een aanrader.
Sabine N.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Eten is altijd goed en het personeel is altijd super vriendelijk
Sabine N.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Personeel super vriendelijk en het eten is altijd vers en goed.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Het was heerlijk om buiten (overdekt terras ) te kunnen eten , maar de aanwezigheid van veel rokers was ergerlijk!
De sigarettenrook blijft hangen in de tentvormige paraplu`s.
Dus geluidloos afzuigsysteem zal waarschijnlijk iets helpen.
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Slechte service, eten was uitstekend.
Joske K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Ik was hier op een mooie zomeravond en werkelijk waar alles ging maar fout dat fout kon gaan. Het eten was lekker, dat moet ik toegeven. Maar de service.. erg teleurstellend.
Alles durde heel lang (20 minuten voor een drankje?), werd het verkeerde gerecht neergezet, werd ik aangestoten (zonder sorry te zeggen) door de ober omdat het vrij krap was allemaal (je zit dicht op de ander). Er werd geen oogcontact gezocht als je iets wilde bestellen. Een drankje werd helemaal niet bezorgd zelfs. Als klap op de vuurpijl werd ook nog de verkeerde rekening neergelegd... Het was triest..
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
eten is zeer smakelijk , goede keus, zeer vriendelijk personeel en ontvangst, allen bij verschillende gerechten mogen ze wat salade erbij doen en niet zoveel gebakken aardappelschijfjes. Klein probleempje als je moeilijk ter been bent, toilet is een smal trapje af helaas.
Sebastian K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Fucking goeie
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het eten was erg lekker. Communiceren met de bediening was echter af en toe lastig omdat ze vooral Spaanstalig zijn.
Eric F.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
De chorizo was extreem vet, niet erg zacht en de porties waren zo groot dat je weinig kon varieren. De albondijas waren ronduit vies en de ham was op. Het brood was als enige prima. De ontvangst was slordig, ongeinteresseerd. Medewerker met lang haar zou bij ons komen maar ging eerst zelf een sigaret naast ons staan roken. Vriendelijkheid varieert enorm onderling, reserveren is altijd gedoe. Laatste keer Pata Negra...
Jack en gerda B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Heerlijk eten en flinke porties dus voor iemand zoals ik die een bypass heb en een man die niet veel eet zit je met 4 tapas vol.
vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Eten was lekker een aanrader. Deel van de bediening was onvriendelijk.
Heleen K.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Heerlijk buiten gezeten, super sfeertje en lekker gegeten
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Fantastish gegeten. Vriendelijk personeel in een hele leuke setup. Je waant je in spanje echt een aanrader als je van tapas houd.
Richarda L.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Dit restaurant is echt geen aanrader. Het eten was niet lekker, vet en weinig bijzonder. De bediening was ongeïnteresseerd. Het is een lawaaiige tent. We werden zelfs gevraagd om ergens anders te gaan zitten omdat men een aantal mensen aan onze (grote )tafel wilden plaatsen. Ongepast.
Ruurd V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Altijd lekker bij Pata Negra. Vrolijk en aardig personeel, door en door Spaans.
Jacco H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten in sfeervolle omgeving. Attente en behulpzame bediening. Jack
mariette V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Al een paar keer hier gegeten en het geeft je het gevoel werkelijk even in Spanje te zijn. Het eten is heerlijk, zoals tapas hoort te zijn. De gerechten komen door in de volgorde dat ze klaar zijn en komen niet zoals we gewend zijn netjes tegelijk. Bijna alle medewerkers zijn Spaans dus je moet niet op kijken als je in het engels word aangesproken met een accent. De sfeer is gezellig en warm. De bediening is erg vrolijk maar op drukke momenten kan het wat tekort schieten. Overall: heerlijke echt Spaans restaurant en zeker een aanrader!
Roy B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Een bediende sprak geen nederlands maar ook geen Engels, nam onze tafel af voordat we klaar waren met eten. Het eten was wat flauw en simpel, zout en peper doen gelukkig wonderen. Niet voor herhaling vatbaar.