Pata Negra II Oosterpark

Reinwardtstraat 1 1093 GT Amsterdam Nederland Kaart
31-206922506

Over het restaurant Pata Negra II Oosterpark

Het echte Spanje

Dit restaurant brengt het echte Spanje naar Amsterdam. Het is dan ook vernoemd naar de parel uit de Spaanse keuken: de pata negra ham. Het kleurrijke interieur, de mooie bar, de knusse tafels en het gezellige personeel: het hele plaatje klopt. Eigenaar Jose importeert de allerbeste ingrediënten uit Spanje en creëert hier ambachtelijke, traditionele gerechten mee.

Meer informatie over restaurant Pata Negra II Oosterpark

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Wi-Fi
6,8
Joske K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Ik was hier op een mooie zomeravond en werkelijk waar alles ging maar fout dat fout kon gaan. Het eten was lekker, dat moet ik toegeven. Maar de service.. erg teleurstellend.
Alles durde heel lang (20 minuten voor een drankje?), werd het verkeerde gerecht neergezet, werd ik aangestoten (zonder sorry te zeggen) door de ober omdat het vrij krap was allemaal (je zit dicht op de ander). Er werd geen oogcontact gezocht als je iets wilde bestellen. Een drankje werd helemaal niet bezorgd zelfs. Als klap op de vuurpijl werd ook nog de verkeerde rekening neergelegd... Het was triest..
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
eten is zeer smakelijk , goede keus, zeer vriendelijk personeel en ontvangst, allen bij verschillende gerechten mogen ze wat salade erbij doen en niet zoveel gebakken aardappelschijfjes. Klein probleempje als je moeilijk ter been bent, toilet is een smal trapje af helaas.
Sebastian K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Fucking goeie
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het eten was erg lekker. Communiceren met de bediening was echter af en toe lastig omdat ze vooral Spaanstalig zijn.
Eric F.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
De chorizo was extreem vet, niet erg zacht en de porties waren zo groot dat je weinig kon varieren. De albondijas waren ronduit vies en de ham was op. Het brood was als enige prima. De ontvangst was slordig, ongeinteresseerd. Medewerker met lang haar zou bij ons komen maar ging eerst zelf een sigaret naast ons staan roken. Vriendelijkheid varieert enorm onderling, reserveren is altijd gedoe. Laatste keer Pata Negra...
Jack en gerda B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Heerlijk eten en flinke porties dus voor iemand zoals ik die een bypass heb en een man die niet veel eet zit je met 4 tapas vol.
vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Eten was lekker een aanrader. Deel van de bediening was onvriendelijk.
heleen K.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Heerlijk buiten gezeten, super sfeertje en lekker gegeten
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Fantastish gegeten. Vriendelijk personeel in een hele leuke setup. Je waant je in spanje echt een aanrader als je van tapas houd.
Richarda L.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Dit restaurant is echt geen aanrader. Het eten was niet lekker, vet en weinig bijzonder. De bediening was ongeïnteresseerd. Het is een lawaaiige tent. We werden zelfs gevraagd om ergens anders te gaan zitten omdat men een aantal mensen aan onze (grote )tafel wilden plaatsen. Ongepast.
Ruurd V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Altijd lekker bij Pata Negra. Vrolijk en aardig personeel, door en door Spaans.
Jacco H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten in sfeervolle omgeving. Attente en behulpzame bediening. Jack
mariette V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Al een paar keer hier gegeten en het geeft je het gevoel werkelijk even in Spanje te zijn. Het eten is heerlijk, zoals tapas hoort te zijn. De gerechten komen door in de volgorde dat ze klaar zijn en komen niet zoals we gewend zijn netjes tegelijk. Bijna alle medewerkers zijn Spaans dus je moet niet op kijken als je in het engels word aangesproken met een accent. De sfeer is gezellig en warm. De bediening is erg vrolijk maar op drukke momenten kan het wat tekort schieten. Overall: heerlijke echt Spaans restaurant en zeker een aanrader!
Roy B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Een bediende sprak geen nederlands maar ook geen Engels, nam onze tafel af voordat we klaar waren met eten. Het eten was wat flauw en simpel, zout en peper doen gelukkig wonderen. Niet voor herhaling vatbaar.
Mary L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Vanmiddag met zijn tweeen wezen lunchen hier. Het was werkelijk waar fantastisch! De bedrijfsleider was ontzettend gastvrij en vriendelijk en de Chef maakte de lekkerste tapas voor ons klaar! Ik kom vaak in Spanje, en dit is echt DE beste plek om tapas hier in Amsterdam te eten! Een echte aanrader!
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
We hebben heerlijk en gezellig gegeten maar bij een paar gerechten was de verhouding prijs en hoeveelheid , was weinig voor de prijs , niet in balans. 1 voorbeeld was de gevulde paprika met vlees. We kregen 2 paprikaatjes voor 6.90euro. Maar nogmaals het was allemaal erg lekker en ook reuze gezellig . Plus het shotje 43 was ook een heerlijke afsluiting .
Nathalie M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Titel: "Fucking Busy!"

Deze week hebben we gegeten bij Pata Negra aan het Oosterpark. Het was een drukke gezellige terrrasavond, het personeel leek het echter te veel te worden. We hebben meerdere keren moeten vragen waar de bestelde drankjes bleven. Ook de gamba's lieten 45 minuten op zich wachten, toen we hier de serveerster op attendeerde was het antwoord "it must be in the kitchen, it is to fucking busy!". Op dat moment konden we er nog wel om lachen, maar nadat we na 1,5 uur nog geen gamba hadden gezien hebben we maar afgerekend en zijn we vertrokken.. met nog een lichtelijk hongergevoel helaas.
Foodlover247 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We besloten gisteren bij Pata Negra te gaan eten, omdat ze daar op zondag paella serveren. Maar helaas deze zondag niet. Ook andere gerechten (gamba's op de bakplaat, gefrituurde sardientjes, pimientos de padron, gestoofde kalfswangetjes op speltbrood) bleken op te zijn. Uiteindelijk hebben we alleen gehaktballetjes in tomatensaus en gebakken kaas gegeten, beide niet bijzonder en we hebben er 35 minuten op moeten wachten. Als toetje kozen we de crema catalana, maar helaas, ook die was op. Hierdoor besloten we het diner ergens anders voort te zetten. De communicatie met het bedienend personeel verliep daarnaast moeizaam. Slechts één persoon sprak Nederlands, de rest gebrekkig Engels. Erg jammer, maar wij komen niet meer terug.
Girlly23 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Bediening spreekt alleen engels en lijkt erg veel moeite te hebben met communicatie. Snauwerige opmerkingen bij opmerking over verkeerd bezorgde drankjes. Veel gemompel.
Eten echt teleurstellend: teveel hete saus bij taaie aardappeltjes. Omelet geen smaak. Gerechten koud bij op tafel komen. (Kroketjes) . Kant en klare produten uit blik?
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Drie gerechten besteld: gamba's in knoflook (niet bijzonder), gehaktballen in tomatensaus waren koud (nieuwe gekregen en die waren ok), gegrilde kip smaakte droog en oud (teruggestuurd en geen nieuwe gekregen). Van de bediening kregen we te horen dat de kok nieuw is en nog niet zo goed en raadde ons aan om beter ergens anders te eten. Superraar, kwam allemaal erg onprofessioneel over. Onwijze tegenvaller.