Pata Negra II Oosterpark

Reinwardtstraat 1 1093 GT Amsterdam Nederland Kaart
31-206922506

Over het restaurant Pata Negra II Oosterpark

Het echte Spanje

Dit restaurant brengt het echte Spanje naar Amsterdam. Het is dan ook vernoemd naar de parel uit de Spaanse keuken: de pata negra ham. Het kleurrijke interieur, de mooie bar, de knusse tafels en het gezellige personeel: het hele plaatje klopt. Eigenaar Jose importeert de allerbeste ingrediënten uit Spanje en creëert hier ambachtelijke, traditionele gerechten mee.

Meer informatie over restaurant Pata Negra II Oosterpark

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Pata Negra II Oosterpark

Iris S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Altijd een feestje om hier te komen. Lekker eten in een gezellig restaurant, doen!
J. M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
gerechten waren van uitstekende kwaliteit en "very tasty" de bediening is snel, vriendelijk en kundig! De Cava was sprankelend lekker en zonder bijwerkingen de volgende dag.
kortom we hebben weer genoten van onze heerlijke dinner.
Veerle W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Lekker gegeten, snelle service, vriendelijke bediening en goeie kwaliteit! Was een geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar ????
Eeke H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het was niet druk maar er zaten twee heel rumoerige groepen, zodat wij elkaar bijna niet konden verstaan. Serveersters waren zeer vriendelijk en behulpzaam. De tapas waren van goede kwaliteit evenals de huiswijnen.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Ik was met mijn schoolvriendinnen heerlijk wezen eten bediening was leuk het eten was heerlijk. Conclusie een geweldige avond Oja een aanrader de sangria
Serena V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Vaak hier geweest en altijd zeer , tevreden tot vannavond. Eten redelijk goed, maar som wat weinig , maar bovenal nog nooit zo slecht bediend. 4 gerechtjes besteld maar 2 gekregen ,daarna waren ze ons vergeten en duurde 3 kwartier na een paar keer vragen totdat we ons andere 2 gerechtjes kregen . Kwamen niet vragen of we nog wat te drinken wilde. Rekening klopte ook niet.. jammer wel dit want meestal goed!! Hoop dat ze daar wat aan doen. Zo raak je klanten kwijt !!!
Ans B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Gewoon lekker gegeten,,,in een ongedwongen sfeer
Helene V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Super restaurant. Heerlijk eten
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Ontzettend lekker gegeten en de porties zijn redelijk groot.
rolf S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Leuke bediening
misschien is het ook leuk Spaanse muziek op de achtergrond
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
We moesten zeer lang wachten (meer dan een uur). Kennelijk werd er iemand in de bediening nieuw ingewerkt en diegene was onze bestelling vergeten door te geven. Dat werd echter goed gemaakt met twee gratis tapas en koffie toe. Het eten smaakte verder prima.
Carola S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Na lange tijd weer gegeten bij pata negra die ik altijd als 1 van de beste heb gezien. Helaas was het eten beneden niveau, zout en peper benodigd, gamba’s die kleine garnalen zijn. Wat is er gebeurd? Gaat het succes ten koste van kwaliteit? Prijzen niet in verhouding, erg duur, ook drankjes, 5,50 voor aldi wijn.. Ik en min vriendin waren teleurgesteld. Ik hoop dat jullie kunnen kijken naar de kwaliteit van het eten zodat ik weer kan zeggen dat het de beste tapas bar in Amsterdam is.
Henri D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijke tapas. Vriendelijke bediening. De eigenaar weet echt precies tot in de kleinste details wat er in zijn eten zit hetgeen bijzonder goed is voor mensen met allergieën. Een aanrader.
Sabine N.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Eten is altijd goed en het personeel is altijd super vriendelijk
Sabine N.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Personeel super vriendelijk en het eten is altijd vers en goed.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Het was heerlijk om buiten (overdekt terras ) te kunnen eten , maar de aanwezigheid van veel rokers was ergerlijk!
De sigarettenrook blijft hangen in de tentvormige paraplu`s.
Dus geluidloos afzuigsysteem zal waarschijnlijk iets helpen.
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Slechte service, eten was uitstekend.
Joske K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Ik was hier op een mooie zomeravond en werkelijk waar alles ging maar fout dat fout kon gaan. Het eten was lekker, dat moet ik toegeven. Maar de service.. erg teleurstellend.
Alles durde heel lang (20 minuten voor een drankje?), werd het verkeerde gerecht neergezet, werd ik aangestoten (zonder sorry te zeggen) door de ober omdat het vrij krap was allemaal (je zit dicht op de ander). Er werd geen oogcontact gezocht als je iets wilde bestellen. Een drankje werd helemaal niet bezorgd zelfs. Als klap op de vuurpijl werd ook nog de verkeerde rekening neergelegd... Het was triest..
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
eten is zeer smakelijk , goede keus, zeer vriendelijk personeel en ontvangst, allen bij verschillende gerechten mogen ze wat salade erbij doen en niet zoveel gebakken aardappelschijfjes. Klein probleempje als je moeilijk ter been bent, toilet is een smal trapje af helaas.
Sebastian K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017