Pata Negra Heerenveen

Achter de Kerk 10 8441 ET Heerenveen Nederland Kaart

Over het restaurant Pata Negra Heerenveen

Tapasrestaurant Pata Negra vind je in Drachten, Sneek en Leeuwarden en nu ook in Heerenveen!. Pata Negra is de perfecte plek als je dol bent op de kleine Spaanse hapjes. Je kunt hier namelijk onbeperkt smullen van de lekkerste, vers gemaakte tapas.

Pata Negra Heerenveen is alle dagen van de week geopend en heel goed bereikbaar. Met het OV, maar ook met de auto. Er is voldoende parkeergelegenheid in de nabijgelegen parkeergarage aan het Gashoudersplein. Pata Negra Heerenveen is een prachtig, sfeervol restaurant met twee verdiepingen en een ruim terras gelegen aan een idyllisch parkje.

Meer informatie over restaurant Pata Negra Heerenveen

Wij zijn zeven dagen per week geopend vanaf 17:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Pata Negra Heerenveen

Mariel P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
lekker gegeten! alleen was er 1 jonge die super boos deed tegen zin collegas terwijl die juist super gast vriendelijk waren! en die jonge die zo boos deed totaal niet aardig was
P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Drukke avond in het restaurant ivm Kroegentocht. Toch goede service, klantgericht personeel. Veel diversiteit aan tapas op de menukaart
S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Wij moesten erg lang wachten ook nadat wij een klacht hadden ingediend waren ons tafeltje vergeten.
na de klacht waren ze ons weer vergeten zijn toen weg gegaan met de manager overleg gehad hebben geld terug gehad erg teleurstellend dit wat een gezellige avond was werd teniet gedaan.
V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Gezellige sfeer, je kunt zelf bepalen hoe snel je de goed bereide tapa's achter elkaar wilt hebben, leuke vlotte medewerkers.
Ik was hier al een aantal keren eerder geweest en kom zeker weer hier eten.
J.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Op momenten dat het druk was in het restaurant kon je duidelijk merken dat het een stuk langer duurde voor de gerechten kwamen. Daarnaast werden wij geplaatst aan een hoge tafel wat niet helemaal comfortabel zat. Verder een heerlijke avond gehad!!
P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Qua indeling erg vol en druk. Meer ruimte om de tafels heen zou prettiger zijn. In het restaurant zelf was het erg donker. Je kon de menu kaart bijna niet lezen en het eten slecht zien.
Frank N.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Goed eten in een mooie ambiance!
Judith A.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Tapas is echt mijn favoriet en ben dan ook bij verschillende restaurants geweest, maar dit restaurant staat zeker in mijn top 3! Sfeervol restaurant, het formaat van de porties is precies goed, voedsel goed bereidt met veel smaak, ruime keuze aan gerechten en leuk geserveerd. Echt top!Ik zal hier zeker vaker gaan eten en raad het iedereen ook aan om te proberen!
A. L.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Lekker gegeten en leuk met die verschillende gerechtjes steeds.
W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
We hebben een leuke avond gehad; zalig gegeten , leuke bediening, prima prijs kwaliteit.
Fijn dat er een allergenen kaart beschikbaar is. Klein minpuntje, er komt iets te zware Bass uit de boxen maar dat mag de pret niet drukken, wij komen zeker nog eens terug!
Ann B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Altijd goed geregeld. Bij drukte iets langer wachten, maar dat is prima. Af en toe verkeerde bestelling, het blijft mensen werk. Zijn vaste gasten hier, altijd gezellig zowel met zn tweeën als met een grote groep.
Denice L.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Het eten en de service waren uitstekend en het restaurant was erg gezellig en mooi ingericht.
Het restaurant was wel erg warm op het moment dat veel gasten waren.

Met veel plezier heerlijk gegeten dus zeker een aanrader
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Veel keus, dus voor ieder wat wils. Vlotte en vriendelijke bediening. Gezellige sfeer in het restaurant.
Sieb F.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Bediening matig. Een aantal keren werd het gekeerde gebracht. Eten is wel eens beter geweest. Verder was het vrij warm binnen
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Storend vond ik het dat de tafels zo dicht op elkaar staan, dat je steeds naar voren moet schuiven om het bedienend personeel er langs te laten
Rianne T.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Het eten is erg flauw. Zit weinig smaak aan en er worden te weinig ingrediënten gebruikt. Het wachten tussen gerechten duurt enorm lang, 5 rondes gehad en in totaal 3,5 uur gezeten. Bediening is wel erg vriendelijk.
Siebren B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
We hebben lekker gegeten, niet alle porties van hetzelfde gerecht waren van gelijke grootte ( lees sommige heeeeel klein, terwijl ander groot stuk had) De één wel saus op het gerecht en de ander zonder.
Eerste twee rondjes duurde lang, maar het was druk, dus dat nemen we voor lief, want later liep het gesmeerd.
Kwamen vaak langs voor een drankje. Prima service, 2x werd iets verkeerd geserveerd, maar in no time opgelost.
We zaten onder de box en daarom was het soms moeilijk elkaar te verstaan.
Heerlijk toetjes. Aardige bediening, wij hebben een zeer leuke avond gehad
Magda P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk gegeten!!!!!!!!!!!!
Anna1995 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Dit was niet de eerste keer, en zeker niet de laatste keer. Heerlijk gegeten & een gezellige avond gehad! Goeie bediening.
ericaboom .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Gezellig restaurant met heerlijke tapas, lekkere drankjes en toetjes. Vriendelijk personeel. Er is voor ieder wat wils, ook voldoende vegetarische tapas. Echt de moeite waard!