Pata Negra Heerenveen

Achter de Kerk 10 8441 ET Heerenveen Nederland Kaart

Over het restaurant Pata Negra Heerenveen

Tapasrestaurant Pata Negra vind je in Drachten, Sneek en Leeuwarden en nu ook in Heerenveen!. Pata Negra is de perfecte plek als je dol bent op de kleine Spaanse hapjes. Je kunt hier namelijk onbeperkt smullen van de lekkerste, vers gemaakte tapas.

Pata Negra Heerenveen is alle dagen van de week geopend en heel goed bereikbaar. Met het OV, maar ook met de auto. Er is voldoende parkeergelegenheid in de nabijgelegen parkeergarage aan het Gashoudersplein. Pata Negra Heerenveen is een prachtig, sfeervol restaurant met twee verdiepingen en een ruim terras gelegen aan een idyllisch parkje.

Meer informatie over restaurant Pata Negra Heerenveen

Wij zijn zeven dagen per week geopend vanaf 17:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Pata Negra Heerenveen

M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
goed eten en erg gezellig. Enkele mensen hadden graag wat vaker drinken willen bestellen en er was vrij weinig flexibiliteit met het aanpassen van de tapasplanken.
Maurits B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Het is een feestje om bij jullie te eten. Alles is WOW. Het tempo van het uitserveren van de gerechten is ook prima en de bediening is ook top.
Catrienka R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Lekker
V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Leuk concept, eten was redelijk en de bediening vriendelijk. De wachttijden tussen gangen was erg lang en het was er erg luid. Het aanbod is niet geweldig maar prima voor een keer.
L.D. T.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Bij drukte veel omgevingsgeluid wat wij erg onrustig en vermoeiend vonden. Het eten maakte veel goed!
Judith P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Lekker eten, gezellig zitten, leuke bediening en als klap op de vuurpijl heerlijk zelf gemaakt ijs.
Was een geslaagde avond.
V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Prima eten! Heerlijke avond gehad. De zitplaatsen aan de tafel kunnen wat ruimer. Met daarbij houten stoelen, is jammer.
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Super lekker gegeten. Vlottebedieng. Goede service. Een aanrader,wijwaren met 14 personen.
Leuk aaneen hoge tafelgezeten
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
gezellige tent. heerlijk gegeten. zeker aanrader!
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten. De tapas vielen stuk voor stuk in de smaak. Er hing een gezellige, ontspannen sfeer. Het eten kwam vlot door. We kunnen niets negatiefs bedenken. Wij komen zeker nog een keer!
Bennie M.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Lekker avondje uit, bediening had er zin in en was vrolijk en behulpzaam. Blijft wel jammer dat je naast de fles wijn die we bestelde niet gewoon kraanwater konden krijgen.
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten alleen ik vond het erg fris binnen had maar me jas omgeslagen en we moesten soms wat lang wachten op het eten.
Els B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Met vriendinnen een heerlijke avond gehad, eten (tapas) was heerlijk!
Vriendelijke bediening,
Een min puntje....
Wij vroegen een glaasje water bij onze wijn, maar dat kon niet!
We waren verplicht een fles water te bestellen...en dit stond ook op de rekening!
Jammer, dit mag toch wel wat klantvriendelijker......
Cheryl M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
We hebben gisteravond echt genoten. Willen het liefste vaker gaan, als hij in de buurt van amsterdam komt.

Het was echt een top afsluiting van onze avond!!
Debbie V.
Heel vriendelijk
En goed hoe zen allies in de gaten houden
Is het leeg nemen zen het mee
Glas leeg vragen zen heel goed of je nog way drinken
Wij Hebben het heel erg goed naar ons gezin gehad
Nogmaals bedankt voor jullie heelijke eten en bezorging bij de tafel;)
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Er was n grote groep mensen die erg veel lawaai maakten en die werden er niet op aangesproken pas nadat ik er iets van gezegd heb tegen de bediening.
Wij moeten sparen voor n avondje uit en onze avond uit was hierdoor aardig na de klote sorrry en daar baal ik behoorlijk van.
urania .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten en het personeel is erg vriendelijk en oplettend. Op de avond dat wij er waren zat er ook een groep 55+ met veel drank en kabaal bij zich.
Maar het personeel ging hier goed mee om. Hebben ze een paar keer netjes aangesproken op hij gedrag.....super gedaan. Jammer dat deze mensen zelf zo onvolwassen waren
Maar dit is echt een super leuke tent om een gezellige avond te hebben
Jens B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
De vorige keer was de tafel naar mijn idee groter en dus konden we makkelijker ons eten e.d. kwijt.

Misschien is dat een ding om te kijken kunnen we op een bepaalde manier meer tafel creëren .

Verder prima !
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Heerlijk gegeten samen met mijn dochters .
Leuk was om te zien dat mijn dochters van alles probeerden te proeven .
Komen graag een keer terug
Sonja J.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Een zeer gezellig restaurant. Personeel is zeer vriendelijk en het eten was heerlijk. Voor ieder wat wils. Zou ik zeker aanraden aan anderen! De enige opmerking die ik zou willen plaatsen is dat de drankjes toch wel een beetje aan de prijs zijn.