Pata Negra Heerenveen

Jo V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Yfonka V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Lekkere tapas. Super gezellig.

Mvg.
Y van aalsum

Bernier H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijke avond met vrienden onder het genot van heerlijke tapas gerechten. Gezellige entourage en prima bediening. We zijn ruim vier uur binnen geweest!
Rosanne V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Het is een all you can eat, dan kan het niet arbeidsintensief zijn natuurlijk. Het zou mooi zijn als er een aantal signaturen dishes zijn die dan niet overgoten worden met dezelfde aioli (die ook al op andere gerechten zit). Alles heeft dezelfde smaak en is heel zout. Ideaal voor een grote groep om iets te vieren, want de muziek staat ook luid waardoor je niet met je partner fatsoenlijk kan eten.
Lisette T.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk gegeten en super bediend! Ik vond de porties wel wat klein en vond twee hapjes per persoon weinig, maar daar kom ik op terug: ik ging meer dan vol(daan) de deur uit! Persoonlijk mogen de 'patatas' en de patat wel wat meer doorbakken (maar dan moet je maar geen aardappels en patat bestellen als je tapas gaat eten, ik weet het haha ;)) Bediening was heel vriendelijk en alert.
Andries K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Zeer vriendelijk geprijsd tapasaanbod, zodat er gemakkelijk een extra drankje afkan. De toetjes hebben ook een heel schappelijk prijsje. We hebben gezellig en lekker gegeten.
Willy M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hadden geen ervaring met een tapas restaurant ,wij hebben het heel fijn ervaren, en zeker voor herhaling, om het weer te gaan doen
Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben een erg gezellige avond gehad. het eten was heerlijk en de bediening super!
We komen vast en zeker weer een keer!
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Blijf het jammer vinden dat je voor dezelfde gerechten in het weekend zoveel meer moet betalen.
De bediening en de kwaliteit van het eten was ruimschoots voldoende.
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Veel tafels staan recht in het gangpad zoals wij aan tafel 15 zaten.. we konden amper een normaal gesprek voeren aangezien onze buren zeer luidruchtig waren.. en we in de buurt van het bereiden zaten waardoor er veel gelopen werd geroepen e.d. ik zou eerder van de tafel waar wij zaten een 6 persoons tafel maken zodat je niet gelijk in gangpad zit maar nog wel een normaal gesprek kan voeren.. het eten is prima voor een volgende keer zouden we vragen voor boven een tafel te reserveren.
Sanne M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De prijs kwaliteitverhouding is goed. Gastvrije bediening, erg vriendelijk. Is voor herhaling vatbaar.
debbieblok74 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Vlotte bediening. Ruime keuze in tapa's, zowel vlees, vis als vegetarisch. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening.
Sven D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Super ingericht, en fantastisch personeel! Gerechten opgediend zonder al te veel onnodige poespas, en de porties waren voldoende!