Pata Negra Heerenveen

Achter de Kerk 10 8441 ET Heerenveen Nederland Kaart

Over het restaurant Pata Negra Heerenveen

Tapasrestaurant Pata Negra vind je in Drachten, Sneek en Leeuwarden en nu ook in Heerenveen!. Pata Negra is de perfecte plek als je dol bent op de kleine Spaanse hapjes. Je kunt hier namelijk onbeperkt smullen van de lekkerste, vers gemaakte tapas.

Pata Negra Heerenveen is alle dagen van de week geopend en heel goed bereikbaar. Met het OV, maar ook met de auto. Er is voldoende parkeergelegenheid in de nabijgelegen parkeergarage aan het Gashoudersplein. Pata Negra Heerenveen is een prachtig, sfeervol restaurant met twee verdiepingen en een ruim terras gelegen aan een idyllisch parkje.

Meer informatie over restaurant Pata Negra Heerenveen

Wij zijn zeven dagen per week geopend vanaf 17:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Pata Negra Heerenveen

Shailinder S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
De service was perfect het eten was ook heel goed, je word tijdig geholpen en de smaak van de tappas is uitstekend. Een aanrader we gaan zeker nog een keertje eten!
Hielke M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Hoeveelheid prima, temperatuur van het eten niet altijd goed. Soms zelfs lauw. Wordt wel vaak gevraagd voor nieuw drinken.
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
gezellig avondje uit gehad met vrienden en onder het genot van heerlijk eten en goede snelle bediening goed bij kunnen kletsen
Jeldau F.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Pata Negra is ons favoriete restaurant van Heerenveen.
Wij komen hier 2 x in de maand.
En vinden het altijd heerlijk in een sfeervolle zaak met leuk enthousiast personeel.
Ga zo door
nanelleke .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Het was een heerlijke ervaring. Lekker eten voor een goede prijs. Plekjes voor 2 maar ook voor meerdere mensen en groepen.
ericaboom .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijke tapas gegeten in een gezellig restaurant met heel vriendelijk personeel. De tapas zijn van heel goede kwaliteit en er wordt lekkere wijn geserveerd. Een aanrader!
Pienproeft .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Eten was erg lekker, bediening was, op een enkele uitzondering na, slecht. Er was geen aandacht voor het ophalen van de kaarten met de aangekruiste tapas. We moesten de kaarten letterlijk bij het bedienend personeel in de handen drukken. De tapas werden soms op tafel gesmeten en drankjes werden vergeten. Tenslotte werd het dessert voor 2 personen op 1 bord geserveerd. Raar, je wilt toch niet met je schoonvader van hetzelfde bord eten? Jammer hoor, de slechte bediening/service doet echt afbreuk aan dit leuke restaurant. Misschien een training hospitality voor de bediening ‘er tegen aan gooien?’
Wiekie K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Met 5 personen heerlijk gegeten, personeel is erg vriendelijk. Ruime keuze in tapas gerechtjes, tempo van volgende gang kun je zelf bepalen. Komen hier zeker nog een keer terug.
Jarmila D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijk gegeten, passende muziek op de achtergrond. Snelle en vriendelijke bediening. Prima keuze uit diverse tapas gerechten en eventuele kleine aanpassingen zijn zo geregeld.
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Voor de tweede keer super lekker gegeten! De cheesecake is goddelijk! De service is ook geweldig en erg vriendelijk. Een aanrader in Heerenveen!
Jolanda T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijk gegeten met de familie. Leuke bediening. En wie werden niet weggestuurd naar een bepaalde tijd. Het was wel druk en dat gaf veel lawaai, waardoor spreken lastig was.
Irma B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Geweldig genoten! Goede,v;otte bediening en heerlijk gegeten. Veel variatie, ook dingen gegeten waar ik normaal nooit aan gedacht zou hebben.
Sabina R.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Een fijn restaurant, zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten. Wij genieten altijd!
Marion P.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Lekker gegeten, porties precies goed. De hoge tafels, of eigenlijk de hoge krukken, zijn niet geschikt voor alle senioren of mensen met een lichamelijke beperking. Wij zijn om die reden verhuisd naar een gewone tafel, maar naast ons kwam een grote groep aan een hoge tafel. Daardoor werd het voor ons wel erg rumoerig. Beter was het geweest als het personeel ingeschat had met welk publiek ze te maken had. Ze hadden ons als klein groepje van 3 waarvan 1 senior, beter op een andere plek kunnen zetten. Wel jammer dat het toilet zich niet op de begane grond bevind. Trap lopen is ook niet voor iedereen te doen. Maar verder was het eten en de ontvangst prima.
marije K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We hebben er gisteren heerlijk gegeten. We waren er voor de eerste keer en komen zeker vaker. Een leuk restaurant. Een aanrader
Jo V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Eten was prima, bediening was goed.
Als minpunt vond ik het glutenvrije aanbod. Aangezien er wel vermeld wordt dat er rekening mee wordt gehouden. Dat wil zeggen dat er gewoon 3/4 van de kaart wordt doorgestreept.
Jo V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Goed eten, goede bediening.
Als minpunt vond ik de erg! weinige keus in glutenvrije aanbod.
Aangezien op de site wel vermeld wordt dat er rekening mee wordt gehouden. Maar dat houdt in dat 1/4 van de kaart gewoon wordt doorgestreept.
csp .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekker gegeten en gedronken! Vriendelijke bediening. Fijne sfeer! Het was ontzettend druk, maar voldoende aandacht en acceptabele wachttijden.
Yfonka V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Zeer vriendelijke bediening. Lekkere tapas. Super gezellig.

Mvg.
Y van aalsum

Bernier H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijke avond met vrienden onder het genot van heerlijke tapas gerechten. Gezellige entourage en prima bediening. We zijn ruim vier uur binnen geweest!