Pata Negra Heerenveen

Achter de Kerk 10 8441 ET Heerenveen Nederland Kaart

Over het restaurant Pata Negra Heerenveen

Tapasrestaurant Pata Negra vind je in Drachten, Sneek en Leeuwarden en nu ook in Heerenveen!. Pata Negra is de perfecte plek als je dol bent op de kleine Spaanse hapjes. Je kunt hier namelijk onbeperkt smullen van de lekkerste, vers gemaakte tapas.

Pata Negra Heerenveen is alle dagen van de week geopend en heel goed bereikbaar. Met het OV, maar ook met de auto. Er is voldoende parkeergelegenheid in de nabijgelegen parkeergarage aan het Gashoudersplein. Pata Negra Heerenveen is een prachtig, sfeervol restaurant met twee verdiepingen en een ruim terras gelegen aan een idyllisch parkje.

Meer informatie over restaurant Pata Negra Heerenveen

Wij zijn zeven dagen per week geopend vanaf 17:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Pata Negra Heerenveen

Josie35 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Behoorlijk verbeterd vanaf dat ze geopend zijn. Het eten is lekker, nu wel goed warm en mooier opgediend. Dikke prima nu!
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Ik gebeld en gezegd dat me vriend jarig was die dag en ik graag wat speciaals wou als dat kon en er werd mij toegezegd dat dat wel kon.
Maar toen we er gister kwamen was er niks geregeld dus dat was n dikke tegenvaller en een domper op de avond.
Jskgw19 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Het eten was niet bijzonder, maar ook niet slecht. Zelf miste we meer variatie aan vis zowel warm als koud. het meeste was gefrituurd. Het was vrij druk in de zaak en dat merkte we aan de te lange wachttijden op zowel eten als drankjes. Bediening was ook oké niet geweldig niet slecht. Wel een erg mooie zaak!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Bestelde een sorbet, maar kreeg 2 bolletjes ijs met slagroom in plaats van een hoog glas met ijs, slagroom, siroop en vruchtjes zoals je zou verwachten voor €5,50. Maar in plaats daar van 2 bolletjes ijs van €2,75 per stuk die niet eens heel speciaal lekker smaakten. We hebben het bij 3 medewerkers aangegeven maar niemand kwam met het idee om de sorbet van de rekening af te halen. Dat is wel een service dingetje dat miste. Verder lekker gegeten, leuke sfeer en aardige leuke serveersters en obers.
Ronny L.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Tapas was van hoge kwaliteit, en de porties goed van pas, zeker niet te klein, de bediening was ook vlot met uit serveren, kortom, een aanrader.
M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Het eten was heerlijk en de bediening was vlot en ongedwongen. Zonder problemen konden we op het terras een aantal tafels aaneen schuiven, zodat we als groep bij elkaar konden zitten.
Agnes K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Zeer vriendelijk personeel, was in 1e instantie geen plek op terras, 10 minuten later konden we toch op het terras, top!
Karin N.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
De stoelen met de korte rugleuning zitten niet echt lekker, en het drinken was lauw, beetje jammer met het warme weer. Personeel zeer vriendelijk en letten goed op
Sita V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Alleen jammer dat er betaald moest worden voor een glaasje kraanwater..De ene medewerker vertelde dat we konden kiezen uit Spa blauw of rood. De andere medewerker bracht op ons verzoek een glaasje kraanwater maar dat werd later dus wel in rekening gebracht. Erg jammer.
Pieter J.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Vriendelijk bediening, mooi ingericht en schoon. De snelheid van het opdienen van de gerechten duurde wat lang. De kwaliteit van eten was goed in relatie tot de lage prijs.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Wel lawaaierig. Een gesprek voeren was nog niet zo makkelijk
Manon K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Niet voor de eerste keer en ook zeker niet de laatste keer weer eens lekker een paar uurtjes tapas gegeten.Als vaste en trouwe bezoekers kwamen wij tot de conclusie dat misschien wat kleine dessertachtige tappas ( tegen meerprijs desnoods) een idee zou kunnen zijn om je te onderschijden van de rest. Denk aan soesjes,creme bruleetje, brownie, bolletje ijs etc,etc. in plaats van een dessertkaart. Verder top hoor.
ericaboom .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijke tapas gegeten in een leuke, ongedwongen sfeer! De tapas zijn van goede kwaliteit, aangename wachttijd, lekkere drankjes en fijne, vlotte bediening.
Rianne S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Prima formule voor een gezellg avondje uit met familie of vrienden.
Vlotte bediening en lekkere gerechtjes (bijv wrapjes met zalm)
JanYpe H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Het was wederom prima. Eten is meestal goed hier en we hebben lekker lang kunnen tafelen. We zaten alleen boven en daar werd het erg warm naar mate het later werd gelukkig konden we snel een plek beneden krijgen. Dik in orde allemaal.
Stefan M.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
wachttijd veel te lang 45 min tussen de gerechten, dus te weinig te eten .
prijs kwaliteit slecht . eten wat geserveerd was wel goed . en terras zag er goed uit.
Britt M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Er werd erg goed rekening gehouden met dieetwensen! Doormiddel van een kaart die helemaal is aangepast! Heel fijn. Ook was het eten goed.
Stefan M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
De wachttijd tussen de gerechten was veel te lang ,dan heeft niet de naam onbeperkt eten . 17,30 tot 2100 uur zijn er net 5 gerechten geserveerd .
Wies V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heel gezellige avond gehad en heerlijk gegeten met keurige bediening.
Was prachtig weer zodat we op het terras konden zitten.
Heel sfeervol.
Jeannette S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Nu al meerdere keren hier gegeten. Erg goed! Vriendelijke bediening en de kwaliteit van het eten is erg goed. Zelfs als het erg druk is blijft alles goed gaan