Pata Negra Drachten

Noordkade 32 9203 CD Drachten Nederland Kaart

Over het restaurant Pata Negra Drachten

Duurzaam en onbeperkt genieten

Ben jij dol op het sterke mediterrane karakter van Spanje? Stap dan eens naar binnen bij Pata Negra in Drachten. Hier serveren ze de lekkerste dagverse tapas die altijd met een brede glimlach worden geserveerd. In het warme en stijlvolle restaurant voel je je meteen op je gemak en zal het je absoluut aan niets ontbreken. Het motto van dit bruisende familiebedrijf is ‘duurzaam en onbeperkt genieten’ en deze speerpunten zie je dan ook duidelijk terug!

Meer informatie over restaurant Pata Negra Drachten

Wij zijn zeven dagen per week geopend vanaf 17:00 uur

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Pata Negra Drachten

Rebecca R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Tot de vierde ronde tapas ging het goed! Bij de vijfde ronde moesten we wel erg lang wachten. Ongeveer 50 minuten. Het was op dat moment ook heel erg druk. Maar dat maakte wel dat ik uiteindelijk minder tevreden was over het restaurant.
Miriam F.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Omdat wij na t eten een andere afspraak hadden werd het tempo waarmee de gerechten uitgeserveerd werden aangepast. Goede service!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
We hadden gereserveerd maar moesten bij binnenkomst nog even wachten op een vrije tafel. Er lag geen bestek en servetten, daar moesten we om vragen. He was door de drukte wat rommelig. De bediening was uiterst vriendelijk en dat maakte, samen met het heerlijke eten, alles goed.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Na een vriendelijke ontvangst heerlijk gegeten, in een fijne sfeer, komen zeker terug met familie en vrienden, de moeite waard om door te vertelken
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heel lekker eten, wel iets TE knus ingericht, je zit bijna schouder aan schouder
B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Mijn familie en ik hebben het erg naar ons zin gehad bij Pata Negra. Wij raden het restaurant dan ook zeker aan.
Tip voor het restaurant: de kip iets minder taai laten worden en de ossenhaas wat malser bereiden. Verder heerlijk!
Suzan H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Eten was lekker. Bediening traag. Kan ook komen doordaf het druk was. Muziek stond best hard.
Deborah J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het eten duurde super lang en meercen deels was nog rauw van binnen , service was verder wel goed buiten dat om het zag ee gezellig uit
Iri D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Een paar lekker gerechtjes op, maar over het algemeen niet erg bijzonder smaakvol. Veel frituur en kant-en-klaar. Maar goed, misschien ook te verwachten voor die prijs.
Rianne A.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Jammer dat je na ronde 5 geen nieuw papier krijgt om toch nog een ronde te eten. Als dat Dat wel het geval was hadden we vast ook nog 7x besteld met evt toetje. Jammer .
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Damestoiletten zijn hard aan onderhoud toe: 1 toiletdeur kon niet meer op slot, in 1 toiletdeur zat helemaal geen slot en er hing een penetrante rioolgeur. Ook niet heel fris om een schoonmaakkar in de hal naar de toiletten te zetten.
Bij het uitserveren van de gerechten wist de ober niet wat wat was.
Doetie S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heel lekker en gezellig gegeten. Alleen de muziek mocht van ons wel wat zachter. Konden elkaar moeilijk verstaan.
Lisanne S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Mijn beste vriendin en ik zijn daar heen geweest. De sfeer was goed en het was erg gezellig. We konden meteen aan tafel zonder te wachten en kregen lekker eten. Ik kom graag nog een keer terug.
B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Heel lekker gegeten! Leuk ingericht restaurant en heerlijke tapas voor ieder wat wils.
Kom hier zeker graag nog een keer terug.
Chantal J.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Zeer vriendelijk personeel, goede service en heerlijk eten!
Gerie W.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Heel erg lekker gegeten!!! Super gezellig restaurant en hele vlotte bediening!
Wij komen zeker nog eens terug!
Echte aanrader!
wilma S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Ik had een tafel voor 4 personen gereserveerd. We werden begeleid naar een tafeltje in een ruimte die ,zo bleek, bij drukte ook bij pata negra hoort. Ik vond dit een kille en niet gezellige ruimte. Toen ik hier een opmerking over maakte en vroeg om een ander tafelt je in het restaurant kon dat na aandringen wel geregeld worden, fijn! We konden zelfs nog kiezen uit een tafeltje.

Er werd meerdere malen gevraagd om wat te drinken, terwijl andere collega`s ook al langs waren geweest. Het eten was erg smakelijk, echter de zalm tot twee keer toe teruggestuurd daar deze lang niet gaar was. Ook waren de kleine gehaktballetjes niet gaar en de hamburger van binnen zelfs nog rauw! Erg jammer.
Abigail S.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Was gezellig
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben hier erg lekker gegeten met Valentijn. Helaas waren de wachttijden iets minder prettig. Een uur moeten wachten op een volgende ronde...
Dit verpeste het voor ons toch wel een beetje. Verder goede service.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We zijn wezen eten op Valentijnsdag toen was het vrij druk. Maar eerlijk is eerlijk wij vonden het wachten niet zo heel erg. Het was erg gezellig. We hebben echt lekker gegeten . 1 ding vind ik wel erg jammer dat je op die speciale dagen niet gewoon kan eten, ik heb een maagverkleining en kon alleen gebruik maken van het argument en dat betekend dat ik maar 3 x iets van de kaart kan eten en dan moet ik hier wel meer betalen dan andere dagen . Dit vond ik dan wel erg jammer. Ik weet ik heb zelf gekozen voor deze maagverkleining maar misschien kun je voor zo.n dag ook voor deze mensen de prijs aanpassen want we eten wel veel minder. Verder zijn we zeer tevreden en komen graag nog eens eten.