Pata Negra Drachten

Noordkade 32 9203 CD Drachten Nederland Kaart

Over het restaurant Pata Negra Drachten

Duurzaam en onbeperkt genieten

Ben jij dol op het sterke mediterrane karakter van Spanje? Stap dan eens naar binnen bij Pata Negra in Drachten. Hier serveren ze de lekkerste dagverse tapas die altijd met een brede glimlach worden geserveerd. In het warme en stijlvolle restaurant voel je je meteen op je gemak en zal het je absoluut aan niets ontbreken. Het motto van dit bruisende familiebedrijf is ‘duurzaam en onbeperkt genieten’ en deze speerpunten zie je dan ook duidelijk terug!

Meer informatie over restaurant Pata Negra Drachten

Wij zijn zeven dagen per week geopend vanaf 17:00 uur

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Pata Negra Drachten

Martin C.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben hier erg lekker gegeten met Valentijn. Helaas waren de wachttijden iets minder prettig. Een uur moeten wachten op een volgende ronde...
Dit verpeste het voor ons toch wel een beetje. Verder goede service.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We zijn wezen eten op Valentijnsdag toen was het vrij druk. Maar eerlijk is eerlijk wij vonden het wachten niet zo heel erg. Het was erg gezellig. We hebben echt lekker gegeten . 1 ding vind ik wel erg jammer dat je op die speciale dagen niet gewoon kan eten, ik heb een maagverkleining en kon alleen gebruik maken van het argument en dat betekend dat ik maar 3 x iets van de kaart kan eten en dan moet ik hier wel meer betalen dan andere dagen . Dit vond ik dan wel erg jammer. Ik weet ik heb zelf gekozen voor deze maagverkleining maar misschien kun je voor zo.n dag ook voor deze mensen de prijs aanpassen want we eten wel veel minder. Verder zijn we zeer tevreden en komen graag nog eens eten.
Melissa A.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten, snelle service. Alleen een beetje krap ingericht, dit is vooral hinderend voor het personeel. Ik zou Pata Negra zeker aanbevelen!
Hin K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Vanavond uit eten geweest met vriendin. In eerste instantie moesten wij aan het looppad bij de bar zitten aan een langwerpig tafeltje waardoor wij niet goed met elkaar konden praten. Heel onrustig met al het geloop en geen lekker zittende stoelen. Deze plekken zijn geen aanrader. Nadat we aangeven elders te willen zitten gingen we naar de ruimte er naast waar veel ruimte leeg was en we mochten zelf een tafeltje kiezen. Hier was de inrichting wat minder knus maar beter dan het looppad. We hebben heerlijke tapas gegeten. Alleen de zalm lag op wel heel erg zoute geraspte worteltjes. Heel jammer. Deze niet bestellen. Er mag sowieso wel minder met de zout gewerkt worden. Dit is voor mij de reden dat ik hier niet meer zou komen.
Tip voor het restaurant. De vrouwen toilet was niet te doen na 20:00. Er zijn drie toiletten. Waarvan een kan de deur niet dicht, geen slot. De ander had geen toilet papier, allebei rollen leeg. En de derde was bekotst en dus niet schoon. Heel jammer. Ik ben thuis maar naar de wc gegaan.
tineke B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Snelle service en zeer betrokken personeel.
Gezellige avond en zeker voor herhaling vatbaar.
Enige minpunt dat ik kan bedenken is dat de tafeltjes soms wat aan de kleine kant zijn voor de volle borden.
M.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Bediening is goed, alleen mag er iets meer contact zijn. De briefjes waarop je je keuzes besteld werden, werden vrij nonchalant op tafel gegooid. Ook moesten wij steeds zelf om drinken vragen. Het eten is wel errug lekker!
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Verder prima, maar wat het beter zou maken is als het personeel meer zou vragen of je nog drinken zou willen hebben. Nu niet gevraagd,
Mic D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Een tevreden kant . Goeie sfeer. Vriendelijk personeel. Goed concept. Genoeg keus. Eten smaakt goed.
Kan dit zeker andere mensen aanraden.
Tot de volgende x
Jolanda P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
We werden vriendelijk benaderd bij binnenkomst en mochten zelf een tafeltje voor 2 personen uit kiezen.
Verder was alles naar wens.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Het eten was top, maar de wachtijden waren bij kerst zeer slecht. Vaak driekwarier moeten wachten op de volgende ronde. De tapas waren verder goed.
Floor D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Super lekker en vriendelijke bediening! Zeker het tripje drachten/Groningen waard geweest.

Ik zou alleen niet bij 4 verschillende gerechten dezelfde marinade aanbieden Hihi. But hey! It worked. Was lekker , maar misschien iets meer variatie in het marineren van het vlees☺️
Sjoukje B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Als je tapas zegt, denk ik aan Spanje! Jammer dat er veel Mexicaanse en McDonalds-achtige tapas tussen zaten.
Kraanwater 0,50 ct. per glas? Maak het gratis, is een stukje service!
Teake M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Prachtige en gezellige zaak. Heerlijk gegeten. Naast ons zaten ruidruchtige mensen. Dit werd op zeer rustige prima manier opgelost
HJ W.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Lekker druk voor een dinsdagavond, lekker gegeten, prima bediening. Kortom: gewoon goed.
Terance B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Ging gezellig eten met me vriendin, het begon al met de veelste kleine tafels voor 2pers vond ik persoonlijk, voelde de kou al op het moment dat ik ging zitten deed me sjaal om dat werkte niet heb ik dus met me winterjas 2rondes gegeten bij de 3e ronde besloten we om weg te gaan, dat melden ik netjes aan 1 van de bediendes met de rede waarom maar dat hadden ze ook gewoon kunnen zien ik (vries me ... af) maar wat ik het aller ergste vond TOCH €52 BETALEN!!! EENS EN NOOIT MEER!!
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijke avond gehad met vrienden in een hele gezellige sfeer met ruime keus uit verschillende heerlijke gerechten. Komen zeker terug.
Aline B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Fantastische avond gehad met vriendinnen, lekker eten, vriendelijke bediening. Wachttijd precies goed, we hebben op deze manier de hele avond onder het genot van lekker eten gezellig kunnen praten. Zeker een herhaling waard!
Tjeerdk .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Genoten van het eten en de ambiance, gezellig met vrienden, als aller laatste klanten het pand verlaten...dat zegt genoeg!
Alleen de wachttijd tussen het serveren van de "volgende ronde" van de gerechten was vooral in het begin erg lang.
Daphne R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Het eten was goed. De wachttijd op het eten iets minder (tussen de twee hapjes door soms wel 25 minuten wachten). Tevens vind ik twee hapjes per keer erg weinig. Beter zou zijn 3 hapjes per keer bestellen per per persoon. Porties waren op zich goed, al mocht het iets groter bij sommige dingen.

Bediening was vriendelijk, wat ik jammer vind is dat je best wel hutje mutje zit. Te dicht op elkaar. Het is niet romantisch dineren daar... Met de buren bijna op je schoot.

Inrichting is leuk, maar past niet bij een tapas restaurant (muurschilderingen).