Pata Negra Drachten

Noordkade 32 9203 CD Drachten Nederland Kaart

Over het restaurant Pata Negra Drachten

Duurzaam en onbeperkt genieten

Ben jij dol op het sterke mediterrane karakter van Spanje? Stap dan eens naar binnen bij Pata Negra in Drachten. Hier serveren ze de lekkerste dagverse tapas die altijd met een brede glimlach worden geserveerd. In het warme en stijlvolle restaurant voel je je meteen op je gemak en zal het je absoluut aan niets ontbreken. Het motto van dit bruisende familiebedrijf is ‘duurzaam en onbeperkt genieten’ en deze speerpunten zie je dan ook duidelijk terug!

Meer informatie over restaurant Pata Negra Drachten

Wij zijn zeven dagen per week geopend vanaf 17:00 uur

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Pata Negra Drachten

Harmke H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijk gegeten! Alleen omdat het mooi weer was hadden ze de pui aan de voorkant open en er was nogal wat verkeerslawaai, dat vonden wij iets minder. We mochten echter wel wat meer naar achteren zitten zodat we er minder last van hadden dus het is wel goed opgelost.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Super snelle bediening, veel personeel!
Lekker eten en gezellig gezeten!
Het is een mooie eetgelegenheid en gezellige inrichting
Zeker tot een volgende keer????????
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Erg rumoerig, de muziek staat vrij luid waardoor andere gasten luidruchtig gaan praten om elkaar te verstaan.
Bediening was goed en vriendelijk, maar als je een vraag had zagen ze dat niet.
Beau V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten met zn zessen! Bediening mag tussendoor wat vaker vragen of we nog wat willen drinken, verder top!
Carla I.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Ik was voor de 2e keer in Pata Negra Drachten. De kaart is zeer uitgebreid en de gerechtjes zijn heerlijk. Het restaurant ziet er gezellig uit en het personeel is vriendelijk. Jammer vonden wij dat er op het terras gerookt wordt. Het was prachtig weer en wij zaten binnen, direct aansluitend aan het buitenterras. Halverwege de avond kwamen er andere gasten voor ons zitten die continu zaten te roken, toevallig iedere keer als onze gang opgediend werd. De wind stond niet erg gunstig, waardoor wij steeds in de rook zaten. Het sloeg ons zelfs op de stem en de smaak van de heerlijke gerechtjes werd er ook door bedorven. Toch na een poosje bij de bediening aangegeven dat we er echt wel last van hadden. De medewerkster gaf aan dat er op het terras geroookt mocht worden en dat ze er verder niets aan kon veranderen. Er werd ons ook geen andere tafel aangeboden. Ik heb aangegeven dat ik het niet meer van deze tijd vond. Heel fijn voor rokers dat er op dit terras nog gerookt mag worden en ik zeur echt niet over een sigaretje, maar dit ging echt alle perken te buiten. Het heeft wel een vervelende nasmaak gegeven aan een verder zeer geslaagde avond. Erg jammer!
Robert P.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Eten was goed
Ze kwamen alleen regelmatig met eten en drinken bij ons wat we niet besteld hadden
En moesten lang wachten op drinken wat we wel besteld hadden
Yaella S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Erg lekker gegeten! Bediening was erg vriendelijk. Enige minpunt is dat de wachttijden tussen de rondes door soms erg lang waren
Janine H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heel goed eten, vriendelijke en attente bediening. De eerste ronde was er iets mis gegaan met onze bestelling, maar we kregen welgemeende excuses. De gangen daarna gingen, ondanks dat het een drukke avond was, allemaal vlot. Wij komen zeker nog een keer terug.
W.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Er stonden mensen voorin te roken. Dat is erg hinderlijk voor niet-rokers. Graag aandacht daarvoor. Verder prima en lekker eten en vriendelijk personeel.
Angela .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Helaas werden we bij het ontvangst door 3 verschillende personen gevraagd of we wel gereserveerd hadden en ook specifiek voor buiten. Terwijl er bij ontvangst werd gezegd dat we gerust buiten mochten zitten. De onderlinge communicatie tussen het personeel vond ik in dat opzicht niet erg goed. De kwaliteit van het eten was prima gezien de prijsstelling. Ik vond het alleen wel jammer dat de tafeltjes op het terras erg dicht op elkaar stonden. Je kon je op deze manier moeilijk van je plaats vandaan wurmen.
Lianne D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Eten was heerlijk, personeel was super vriendelijk, snelle service en toch 2,5 uur op het terras gezeten. De tafels buiten stonden alleen wel erg dicht op elkaar. Wellicht een tafel minder buiten neerzetten zodat je niet bij elkaar op schoot zit. Al met al een goede ervaring, we komen zeker nog een keer dineren.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Leuke vlotte bediening. Wachttijden waren dik in orde. Goede keuze in de diverse tapas die allemaal smaakvol waren.
Rennie P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Prima eten, gezellige accommodatie.
Er werd wel erg vaak gevraagd of je nog iets wilde drinken.
Tanja B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten en top service!! Veel variatie. Veel geprobeerd en veel keuze Kom zeker een x terug!!! Echt een aanrader!!
B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
We zijn op hemelvaart hier wezen eten.
Het eten was heerlijk, de tijd er tussen met wachten ook goed.
Kan je mooi even rustig bekomen voor het volgende komt.
We komen zeker weer terug
Jannie K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Super lekker gegeten, de nieuwe menukaart viel zeker in de smaak???????? We komen zeker weer eens te eten. Ook het de bediening was super niks oo aan temerken!
Lily-Ann R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten en een goede sfeer en goede service van het personeel. Het eten was goed en heerlijk. En de nieuwe menukaart is ook weer fantastisch.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Na meerdere tevreden etentjes in heerenveen wilden wij het in drachten proberen. Viel helaas tegen. Meerdere malen rouw vlees op tafel gekregen. Op de rekening werden wij verrast met een stuk of 5 consumpties die niet door ons besteld waren. Natuurlijk kun je voor deze prijs geen 5 sterren eten verwachten. Maar wij gaan in het vervolg gewoon weer naar heerenveen.
alie R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Gereserveerd om 8 uur, binnenkomend zit de tent aardig vol en we worden door de zaak geloodst, door de keuken (!) naar het restaurant er naast wat schijnbaar van de zelfde eigenaar is. Toen we daar zaten werd ons direct een broodplankje aan geboden erg netjes! Ook neemt iemand de drankjes op en komt iemand anders nog lampjes brengen, het was erg donker, schijnbaar hadden ze een storing kan je niet veel aan doen natuurlijk. We kregen geen uitleg van het concept en hadden ook geen menukaart, wel een aankruislijstje....maar geen pen. Na meer dan 20 minuten hadden we nog geen drankjes en hadden we de neiging om het broodplankje af te rekenen en een andere plek te zoeken om te gaan eten. Personeel vliegt met hazenvet onder de schoenen de toko door en het was moeilijk om iemands aandacht te trekken (het was nog altijd erg donker, werkt ook niet mee natuurlijk) toen dat lukte aangegeven dat wij al 20 minuten wachten op onze drankjes en zonder menukaart en pen ook geen bestelling te kunnen plaatsen. De jongen verontschuldigde zich en kwam snel een pen en drankjes brengen, en toen nog maar een keer om de menu kaart gevraagd... JA we konden gaan beginnen! Helaas was het eten niet van de zelfde kwaliteit als dat wij gewend zijn, weinig creativiteit en vlak van smaak, maar misschien lag dat ook aan de stroeve start en onze verwachting. De jongen die ons bediende vroeg nog netjes naar wat onze bevinding van de avond was, we hebben toen aangegeven dat het veel beter kan, deze feedback werd gewaardeerd compliment daarvoor. Ik denk niet dat wij nog eens naar Pata Negra Drachten zullen gaan, volgende keer maar weer als vanouds naar Leeuwarden of Groningen....
Miranda T.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Om 19:30 werden we vriendelijk welkom geheten door een leuke medewerkster! Ze bracht ons door de keuken heen naar de achterkant van el pacho en vroeg of deze tafel wel oké was omdat het een hoge tafel betrof! Dit vonden we geen probleem! Ze nam de bestelling van de drankjes op en de verwerkte de eerste ronde van de tapas. Ook kwam ze de eerste ronde tapas brengen en toen bleek ons drinken er nog niet te zijn en regelde ze dit ook nog even snel. Helaas werd onze tafel daarna door veel anderen overgenomen en dit hebben we geweten, de tweede ronde duurde ruim 45 minuten. Omdat het zo lang duurde hebben we steeds meteen de andere rondes ingevuld om te hopen dat dit wat sneller zou zijn maar dan werd het papiertje weer veel te laat bij de tafel weggehaald! bij de derde ronde leek de bestelling niet compleet maar kwam de jongen toch terug met de mededeling dat die twee pannetjes om de hoek stonden. De 4e ronde werd helaas weer niet compleet geleverd, nadat we er weer om hadden gevraagd kwam de verkeerde bestelling. Het zorgzame meisje kwam inmiddels terug en bracht mij de juiste bestelling en bood ons een drankje van het huis aan hiervoor! Dit meisje weet wat service is en weet goed hoe het zou moeten gaan maar het was gewoon te druk en te weinig goed personeel en helaas kan ze niet alle tafels alleen doen! Overigens vond ik de tapas heerlijk!