Pata Negra Drachten

Noordkade 32 9203 CD Drachten Nederland Kaart

Over het restaurant Pata Negra Drachten

Duurzaam en onbeperkt genieten

Ben jij dol op het sterke mediterrane karakter van Spanje? Stap dan eens naar binnen bij Pata Negra in Drachten. Hier serveren ze de lekkerste dagverse tapas die altijd met een brede glimlach worden geserveerd. In het warme en stijlvolle restaurant voel je je meteen op je gemak en zal het je absoluut aan niets ontbreken. Het motto van dit bruisende familiebedrijf is ‘duurzaam en onbeperkt genieten’ en deze speerpunten zie je dan ook duidelijk terug!

Meer informatie over restaurant Pata Negra Drachten

24Koeien .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Nelleke C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
We hebben met ons vieren heerlijk gegeten. Op een zondag avond. We zaten heerlijk rustig in het achterste gedeelte. Na 4 ronden waren we allemaal verzadigd. Nog lang niet alle hapjes geprobeerd. Dus we komen zeker terug om nog meer te proeven.. Blij met Pata Negra in Drachten!
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
We hebben met zijn negenen daar gegeten. Heb een half uurtje van tevoren gebeld en er was nog plek. We hebben daar heerlijk gegeten en er was veel keuze qua hapjes.
Geartsje Z.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Lekker gegeten! Een hol kroketje, maar de rest was goed! Vriendelijk personeel, nog wel jong. We wachten nog op het toetje
Jaap Z.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
We zijn twee keer in korte tijd geweest maar de ene keer waren de garnalen naturel en niet gaar en de tweede keer waren ze wel gaar en gemarineerd. De wit vis was deze keer te lang gebakken zodat er bijna geen vis meer was te bekennen
Verder is het dik in orde Vlotte bediening vriendelijk en ik zeker nog eens weer
V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Ik had gevraagd om een tafeltje bij het raam maar we werden achterin aan een hoge tafel geplaatst waar het echt koud was en bij de keuken. Onze kleren, jassen en zelfs onze haren stonken verschrikkelijk naar frituur lucht!
Eten was niet altijd goed warm en voor ronde 4 hebben we meer dan een uur moet wachten. Voor ons was het geen absoluut geen succes!!
Femke T.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Het was echt super! Enige jammere is dat de tafeltjes erg dicht op elkaar staan waardoor je niet echt "rustig" zit. Maar een andere optie is er ook niet daar. Dus voor hier is het prima.
bj K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
geef mij maar pata negra .ook vaak naar andere restaurrants geweest , en dan toch vaak weer teleurgesteld omdat je gaat vergelijken met pata negra .en dan tot de conclusie komen dat er maar 1 echt goed restaurant is in drachten
Sietske V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Veel keuze in heerlijke kleine gerechten. Zo zit je ruim 2 uren te eten en is je eten iedere keer weer vers en warm.
Het tempo kun je gedeeltelijk zelf bepalen doordat je snel of juist minder snel je bestelling voor de volgende ronde bestelt.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Heerlijk gegeten en bediening top. Erg vriendelijk en werden vlot geholpen.
Tapas principe met 2 gerechtjes per ronde is ideaal.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
we hebben prima gegeten alleen zaten wij bij een tafel dicht bij de keuken , een minder gezellige plek. Ook vroeg ik me af hoe het met de hygiëne is gesteld, er kroop namelijk een beestje van ca 1,5 a 2 cm over de muur achter ons die ik dood gemept heb.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
We hadden om 5 uur gereserveerd voor 3 personen. we waren 5 minuten voor 5 aanwezig en de deur was al open. Er was niemand aanwezig in de ruimte en hebben daar 5 minuten gestaan. We hebben besloten om weg te gaan aangezien we het niet erg netjes vonden. Prima als je nog niet volledig open bent maar laat de deur dan ook gesloten, dit kwam niet gastvrij over.
Fimke B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Leuke sfeer, attent personeel, lekker gegeten
Johanna P.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
We zaten met een groepje van 10 personen in een extra gedeelte aan de andere kant van de gelegenheid.
Deze ruimte was gehorig (veel tegels en koude producten in de ruimte) De stoelen zaten hard en we vonden het koud in de ruimte waar we zaten. Dit punt heb ik doorgegeven aan de medewerkster van Pata Negra, waarop ze als antwoord gaf dat het voorste gedeelte van pata negra extra verwarmt werd met een heater, het achterste gedeelte wat kouder was en het gedeelte aan de andere kant nog wat kouder was. Dit vond ik een raar antwoord, want als het bij het personeel wel bekend is dat het niet warm is vind ik het jammer dat er niets mee gedaan wordt. Koud zitten is namelijk niet gezellig. We zijn vorig jaar ook als personeelsgroepje bij jullie geweest en dat was echt heel gezellig. We zaten toen in het gedeelte van Pata Negra zelf. Het eten wat opgediend werd was niet echt heet, de boven of onderkant wel maar binnenin niet. Jammer, maar helaas.
Wanda G.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Weer heerlijk gegeten
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Ik vind het fijn als er naar je wordt omgekeken in een restaurant echter hier werd werkelijk om de vijf minuten gevraagd of we nog drinken wilden. Eten is verder prima.
Ruben V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Kwaliteit van het eten viel tegen.
Veel 2-persoons tafels.
Jonge personeel doen hun best.
Willy B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Heel gezellige avond gehad samen met mijn sissie. Heerlijk gegeten, erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Wachttijd erg kort ondanks veel bezoekers. Gelegenheid niet alleen geschikt om naar toe te gaan met vrienden maar ook met partner, familie, alleen en zakelijk. Dikke pluim voor Pata Negra Drachten! WB
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Echt de moeite waard om daar een heen te gaan. De keuze is uitgebreid, goede sfeer en vriendelijke bediening