Pata Negra Drachten

Noordkade 32 9203 CD Drachten Nederland Kaart

Over het restaurant Pata Negra Drachten

Duurzaam en onbeperkt genieten

Ben jij dol op het sterke mediterrane karakter van Spanje? Stap dan eens naar binnen bij Pata Negra in Drachten. Hier serveren ze de lekkerste dagverse tapas die altijd met een brede glimlach worden geserveerd. In het warme en stijlvolle restaurant voel je je meteen op je gemak en zal het je absoluut aan niets ontbreken. Het motto van dit bruisende familiebedrijf is ‘duurzaam en onbeperkt genieten’ en deze speerpunten zie je dan ook duidelijk terug!

Meer informatie over restaurant Pata Negra Drachten

Wij zijn zeven dagen per week geopend vanaf 17:00 uur

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Pata Negra Drachten

• Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Minpunt: eten was vanaf de 3de gang niet gaar, bijvoorbeeld de bestelde varkenssteak was niet gaar ,de zalm niet, de quiche niet en was koud van binnen, de kip ook niet. Jammer, vandaar 'redelijk' voor het eten.

Pluspunt: Inrichting en bediening.
Dieuwke B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
De bediening en de klantvriendelijkheid was niet zoals we het gewend zijn.
Waar we zaten was het erg rumoerig.
We waren met zijn 6-en
De andere 4 waren hier nog niet eerder geweest.
Wij hadden dit aangeraden, omdat het altijd zo gezellig eten is.
Maar we konden heel moeilijk de aandacht bij de gesprekken houden.
Een paar keer ging het mis met wat we besteld hadden.
En moesten zelf vragen naar drinken.
Wat normaal nooit hoeft.
Andries V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Samen met onze kinderen van 12 en 15 jaar prima gegeten in een sfeervolle setting. Bediening is jong en vlot. Tempo van de rondes is goed. Kanttekening is dat onze kinderen niet veel eten, en dat maakt voor hen het eten relatief duur.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Ontvangst was slecht. We hadden gereserveerd, gevraagd naar een plaatst bij het raam. Maar we kwamen binnen en er werd ons van verre een tafeltje aangewezen naast de bar met daarop vieze vaatdoekjes. Daarom maar gevraagd om op een gezellig plekje te mogen gaan zitten. De service was verder goed.
Gryt S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
service bediening uitstekend, heel snel voor drankjes en ook het eten komt snel. kwaliteit eten is niet hoogstaand, maar goed genoeg. prijs kwaliteit is te hoog naar mijn mening.
kraanwater wordt niet geleverd, dat is echt een min punt, en geeft te denken.
Corrie W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten op onze trouwdag. Het was behoorlijk druk, maar daardoor juist weer erg gezellig. Het eten was perfect, veel keuze en ieder gerechtje was ook mooi verzorgd. Wij zijn niet eens aan de laatste ronde toegekomen,want wij zaten helemaal vol en wilden nog een beetje ruimte overhouden voor het heerlijke Tapas dessert voor twee personen. Een heerlijke proeverij van heerlijke desserts!
Het was onze eerste x in Pata Negra, maar we komen zeker een keer terug. Bedankt voor de leuke avond.
Reinoud M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
I.v.m. kinderwagen werden we via de keuken naar het naastgelegen El Pacho restaurant geleid. Opzich prima i.v.m. de ruimte aan de tafel, echter waren de stoelen nogal hard, kraken en krakkemikkig. Het eten was qua smaak prima echter onderweg kreeg ik (en bij thuiskomst mijn vrouw) erg last van mijn darmen. Aangezien het tapas betreft is het lastig te duiden welk(e) gerecht(en) hiervan de oorzaak is/zijn. Al met al helaas een teleurstelling.
jiscaebelties .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
De gerechten waren lekker en er was voldoende keus. Helaas waren de porties erg klein en moesten we lang wachten voordat er iets geserveerd was. We hebben er 2.5 uur gezeten, maar hadden eigenlijk nog niet voldoende gegeten.
G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Personeel is erg vriendelijk en werken snel. Het eten was echter niet goed. Crostini zo hard als een steen. Taai vlees. Rauwe groente in de taco en ga zo maar door.
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Diverse keren hier al gegeten en nu was het weer erg lekker.
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten, heel veel keuze in gerechten, goede service, kortom genoten van een geweldige avond! Voor herhaling vatbaar!
Ada L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Leuk restaurant, lekker gegeten!! Heel vriendelijke bediening. Was gezellig,!!!!!!!!!
We wonen te ver om nog eens te gaan, anders zeker gedaan
Lisa H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Prima restaurant maar het drinken was erg prijzig.
Frisdrank (200ml) kost tussen de €2,50 en €3,00.
Eten was lekker, vriendelijk personeel (ondanks 35 graden) en snelle service
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Eerst duurde het niet zolang tot wij onze eten kregen, maar later duurde het veel te lang. En de toetjes zijn prijzig en echt niet speciaal heel simpel en goedkoop ziet het eruit.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Een zeer gezellig restaurant! Heerlijk gevarieerd menu, snelle spontane bediening en alles komt super heet op tafel. Zeker een aanrader voor een heerlijk avondje uit!!
Lianne D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Lekker gegeten, ondanks dat het restaurant goed vol zat, werden de tapasgerechten vrij vlot gebracht. We hebben niet lang hoeven wachten. 1 vaste vrouwelijke bediende informeerde regelmatig of alles naar wens was en/of we nog iets wilden drinken. Fijn 1 gezicht. We zaten in het gedeelte van El Pacho. Daar waren de tafeltjes redelijk bezet, maar het gonsde niet zo erg als in Pata Negra eigen gedeelte.
Daar waren we erg blij mee.
We komen hier zeker eens terug of bij een andere vestiging.
Harmke H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijk gegeten! Alleen omdat het mooi weer was hadden ze de pui aan de voorkant open en er was nogal wat verkeerslawaai, dat vonden wij iets minder. We mochten echter wel wat meer naar achteren zitten zodat we er minder last van hadden dus het is wel goed opgelost.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Super snelle bediening, veel personeel!
Lekker eten en gezellig gezeten!
Het is een mooie eetgelegenheid en gezellige inrichting
Zeker tot een volgende keer????????
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Erg rumoerig, de muziek staat vrij luid waardoor andere gasten luidruchtig gaan praten om elkaar te verstaan.
Bediening was goed en vriendelijk, maar als je een vraag had zagen ze dat niet.
Beau V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten met zn zessen! Bediening mag tussendoor wat vaker vragen of we nog wat willen drinken, verder top!