Pata Negra Drachten

Noordkade 32 9203 CD Drachten Nederland Kaart

Over het restaurant Pata Negra Drachten

Duurzaam en onbeperkt genieten

Ben jij dol op het sterke mediterrane karakter van Spanje? Stap dan eens naar binnen bij Pata Negra in Drachten. Hier serveren ze de lekkerste dagverse tapas die altijd met een brede glimlach worden geserveerd. In het warme en stijlvolle restaurant voel je je meteen op je gemak en zal het je absoluut aan niets ontbreken. Het motto van dit bruisende familiebedrijf is ‘duurzaam en onbeperkt genieten’ en deze speerpunten zie je dan ook duidelijk terug!

Meer informatie over restaurant Pata Negra Drachten

Wij zijn zeven dagen per week geopend vanaf 17:00 uur

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Pata Negra Drachten

Thimo M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Leuke sfeer en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader om heen te gaan. Ze hebben een zeer ruime keuze in eten. Prijs-kwaliteit verhouding is ook prima
R D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het was niet wat wij van Pata Negra gewend zijn.
De kippenpootjes waren niet goed gaar.
In het begin van de avond zo rond 19.30 uur waren de gerechten niet goed warm. later op de avond werd het wel wat beter.
Albert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
In een super gezellige inrichting kun je hier heerlijk genieten van lekkere tapas gerechten. Super vriendelijk en vlot personeel.
Een ware aanrader.
F D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Heerlijk gegeten, was erg gezellig!
Anna P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Helaas liet een serveerster drinken en glazen van haar dienblad vallen wat bij ons in de schoot belande. Van een excuses was geen sprake, dat vonden we erg jammer. Foutje kan gebeuren maar excuses waren wel op zijn plaats geweest, zeker omdat we beide natte kleren hadden.
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We hadden ruim op tijd gereserveerd, om precies te zijn op 1 oktober. Onze wens was een tafel bij het raam maar helaas is dat niet gelukt en zaten we helemaal achter in het restaurant ( achterin bij de Mexicaan). Dit vonden we wel heel jammer maarja. Je kunt bij de online reservering een voorkeur plaats opgeven maar schijnbaar wordt die niet nageleefd.
Gerrit H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Eten was heerlijk nette bediening alleen zaten we met zijn allen wat op elkaar zodat er weinig privacy was voor een gesprek.
Voor de rest een echte aanrader
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Eten gevarieerd en lekker,
vriendelijke bediening en een ongedwongen sfeer.
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
In het eerste uur hebben we nog maar 1 ronde gehad. Onze grooste verbazing was toen we een fles wijn bestelde met een glas kraanwater erbij. We hebben hier per glas water moeten betalen. Lijkt me niets meer dan normaal om een glas kraanwater bij de wijn te krijgen. Erg jammer..
Piter W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Vlotte bediening!????
Bonita K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het eten was heerlijk!
Service was heel goed ze kwamen vaak bij ons checken en we hoefden niet lang op het eten te wachten.
Piter Jakob B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
eten duurde erg lang en daarnaast kwam 5x achter elkaar het verkeerde gerecht. Ook de verbetering was fout. Daarnaast kwam een aantal keer het verkeerde of niet bestelde drinken
T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
We hadden een paar keer een bestelling waarvan iets vergeten was, maar dat werd goed opgelost.Het was wel rumoerig, waardoor voor sommige de uitleg niet was te verstaan,Of als er verteld werd welk eten er geserveerd werd. De tafel was heerlijk ruim voor 6 personen. We hadden een gezellige avond met elkaar.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Prima eten. Mijn aanbeveling is wel dat de drankjes sneller geserveerd kunnen worden. Hier valt volgens mij wel meer in te verdienen.
H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
heerlijk gegeten en super gezellig. Goede keuzes op menu.
Sommige gerechten misten wel wat bijzonderheid qua smaak..
Cocktails duur in verhouding..
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Minpunt: eten was vanaf de 3de gang niet gaar, bijvoorbeeld de bestelde varkenssteak was niet gaar ,de zalm niet, de quiche niet en was koud van binnen, de kip ook niet. Jammer, vandaar 'redelijk' voor het eten.

Pluspunt: Inrichting en bediening.
Dieuwke B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
De bediening en de klantvriendelijkheid was niet zoals we het gewend zijn.
Waar we zaten was het erg rumoerig.
We waren met zijn 6-en
De andere 4 waren hier nog niet eerder geweest.
Wij hadden dit aangeraden, omdat het altijd zo gezellig eten is.
Maar we konden heel moeilijk de aandacht bij de gesprekken houden.
Een paar keer ging het mis met wat we besteld hadden.
En moesten zelf vragen naar drinken.
Wat normaal nooit hoeft.
Andries V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Samen met onze kinderen van 12 en 15 jaar prima gegeten in een sfeervolle setting. Bediening is jong en vlot. Tempo van de rondes is goed. Kanttekening is dat onze kinderen niet veel eten, en dat maakt voor hen het eten relatief duur.
Arnold S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Met 6 personen wij kwamen aan in een redelijk drukke restaurant. Bediening was aardig maar erg slordig. Een paar lekker gerechtjes op, maar over het algemeen niet bijzonder smaakvol. Veel frituur en kant-en-klaar,. Maar goed, misschien ook te verwachten voor die prijs. We komen voorlopig hier niet terug.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Ontvangst was slecht. We hadden gereserveerd, gevraagd naar een plaatst bij het raam. Maar we kwamen binnen en er werd ons van verre een tafeltje aangewezen naast de bar met daarop vieze vaatdoekjes. Daarom maar gevraagd om op een gezellig plekje te mogen gaan zitten. De service was verder goed.