Pasundan

Woensdag 14:00 - 20:00
Donderdag 14:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 14:00 - 20:00

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Pasundan

dick W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Dit was absoluut het slechtste Indonesisch eten wat ik gegeten heb. De zaak ziet er onverzorgd uit en alles wordt opgewarmd in een magnetron, dus prep-voedsel. De saté was ranzig vet. De Soto Ajam compleet kreeg ik koud opgediend en moest dus retour in de magnetron. Het was een kop laffe kippenbouillon, half gevuld met lontong waar de kip doorheen gevlogen was en bijkans alles verder ontbrak. Een paar flinke scheppen sambal kon de soep ook niet redden, brrrrr. Pasudan beroept zich op traditioneel Indonesisch eten. Het komt in de verste verte niet in de buurt. Nou was ik net enige dagen in Den Haag waar ik 4 uitstekende Indonesische restaurants bezocht heb en dat was traditioneel Indonesisch eten.
André J.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Op een doordeweekse dag een bestelling geplaatst via thuisbezorgd.nl. Na een dikke uur maar eens gaan Bellem werd me doodleuk aangegeven dat ze het vergeten waren.

Na 2 uur werd het eten bezorgd. Het eten was koud en smakeloos.

Ik raad een ieder aan om nooit bij dit restaurant iets te bestellen. Schandalig slechte service en het eten smaakt nergens naar.
waar-voor-je-geld .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Een paar jaar geleden hier al eens een maaltijd afgehaald, maar niet meer terug gegaan omdat er voor "veel" geld, gierig weinig gegeven werd. Ik besloot het laatst nog eens te proberen in de hoop dat het wat beter georganiseerd zou zijn. Helaas, niet dus. Er stond een portie (van 750 gram) bami voor € 7,50. Toen ik thuis kwam was ik echt teleurgesteld omdat ik al kon zien dat dat geen 750 gram zou zijn. Op de weegschaal bleek het uiteindelijk 450 gram te zijn. :((( Gebeld! Ik kon de "rest" alsnog op komen halen. Een paar weken later, vandaag dus, de "rest" opgehaald. Maar ik wilde weer een portie van 750 gram bestellen, maar tot mijn verbazing vertelde men mij dat ze nu alleen nog maar porties deden. Een grote bak of een halve bak. Dan heb je dus geen idee hoe groot die portie (of bak) is. Er wordt niks afgewogen, hetgeen op mij een nogal "sjoemelende" en amateuristische indruk maakt. Jammer ......
Indonesie .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Dit kwamen we gelukkig tegen!! Het is een afhaalrestaurant met de mogelijkheid om daar te eten. De bediening is vriendelijk. De menukaart is heel duidelijk; vooral voor mensen met allergie voor gluten of lactose staat dat bij elk gerecht vermeld . Het eten was prima, met goede smaak. De bediening was echt vriendelijk.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Eerlijk is eerlijk, we waren er in het verleden al een paar keer voorbijgelopen, gewoon om dat we dachten dat het een cafetaria was. Deze keer toch maar binnengewipt.

Qua inrichting is deze zaak ik eerste instantie niet echt bijzonder te noemen, een eenvoudige bank en een paar tafeltjes, en toch heeft het een aangename sfeer, vandaar de hoge cijfer voor service en decor. Het past gewoon bij deze aanpak. Lekkere originele Indonesische gerechten, duidelijk beter van smaak dan we op vele andere plaatsen op hebben.

Bent u afhaler hier dan krijgt u eventueel uitgebreide voorlichting van de kok/eigenaar die desgewenst ook nog ingrediënten uit de keuken tevoorschijn haalt.

Een eethuisje zoals een eethuisje moet zijn... zo goed als perfect.
Jacques B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2013
Heerlijk eten! Compleet goedgekeurd en wij kunnen het weten want qua Indonesisch eten volledig verwend door ons Indische (schoon)moesje! Ik weet ook zeker dat ze een duim opgestoken zou hebben. Tot ziens in Pasundan!
Trees i.
Frank721959 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2013
Erg lekker gegeten vorige week. Sotosoep heerlijk! Daarna nasi rames met allerlei lekkers. Sambal goreng tempeh in een woord TOP! Een van de weinige plaatsen waar je nog de authentieke smaak van Indonesisch eten kunt proeven. De eigenaar zelf staat dan ook met veel plezier elke dag weer achter het fornuis om weer alles net zo te laten smaken zoals zijn moeder het hem geleerd heeft. Zelfs de vele toetjes en koekjes zijn huisgemaakt. Beslist niet! ( zoals veel mensen dat doen) te vergelijken met de Indische rijsttafel van de chinees.
Wil je de echte Indonesische keuken proeven dan moet je hier zijn!
Bas T.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2013
Ik heb hier inmiddels 3x afgehaald maar helaas blijft het hierbij. Men schept altijd met pijn op, de porties zijn erg klein. Ook de smaak valt tegen.