Pasto

Zaterdag 11:00 - 22:00
- Lunch 12:00

John E.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
De ontvangst was zeer vriendelijk. Wij hebben forel en tonijn op wat zeer goed van smaak was. De totale hoeveelheid eten was normaal. De salade was erg gewoon, sober. Maar we hebben lekker bijzondere smaken geproefd. Veel lekkernijen dus. Wij vinden dit restaurant een echte aanrader.
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vandaag gelunched bij dit restaurant. De inrichting is erg smaakvol, gezellig en met oog voor detail. De bediening is vriendelijk en mooi op tijd.
Ik had de club tramezzino, een soort club sandwich. Jammer dat vooraf niet gevraagd was of ik wit of bruin brood wilde. Je krijgt standaard wit. Verder prima sandwich, alleen de pancetta maakte het erg zout. Mijn tafelgenoten hadden spaghetti ragu, die erg goed in de smaak viel. Samengevat, een leuke gezellige plek waar je prima kunt lunchen.
Doornbos .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Zondagavond 5 november met man en vrienden bij Pasto wezen eten.
Heerlijk gegeten en vriendelijke, vlotte bediening.
Vind het eten wel prijzig.
Daarnaast vind ik het persoonlijk niet echt een Italiaan, er staan meer niet Italiaanse gerechten op de menulijst dan wel.
Werd heel goed rekening gehouden met de allergieën van ons, dat is echt een pluspunt!
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Hier op voorspraak van mijn kleindochter op 20 oktober 2016 gaan eten. Zij had zoveel goede dingen over Pasto gehoord dat zij er graag een keer wilde eten. Wij zijn hier voor een uitgebreide lunch geweest. Hele gezellige en gemoedelijk restaurant. Ik ben zelf geen liefhebber van Italiaans dus toen ik de kaart zag had ik zo mijn twijfels..... maar deze werden heel snel weggenomen ! Frisse en adequate bediening. Wij zijn begonnen met een mandje brood en smeersels etc. daarna , Focaccia Rauwe ham, Insalata bresaola en strozzapretti Gamberoni ( veel gambas) en alles in het midden laten zetten als sharing dinner ( lunch) en twee borden gevraagd . Het eten werd mooi uitgeserveerd maar bovenal het smaakte allemaal FANTASTISCH ! De prijzen zijn zeer betaalbaar en dat geldt ook voor thee a 2,50 en de rose ad 3,75 per glas. Wij hebben hier heerlijk gezeten en kunnen met een gerust hart een ieder restaurant PASTO aanraden. Wij komen hier zeker terug
Augusta R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Onlangs weer eens gegeten bij Pasto. Echt een aanwinst voor Berkel en Rodenrijs. We zijn hier al een aantal maal geweest en iedere keer is het weer prima: heerlijke gerechten, uitstekende wijn en ze doen niet moeilijk over een karaf kraanwater op tafel. De bediening is heel goed: we kregen nuttig advies over de grootte van de maaltijden, zodat je kan kiezen voor een kleinere versie en je nog plek overhoudt voor een toetje. Hier gaan we zeker nog vaker eten, een echte aanrader!
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Wij hebben er al een aantal keer heerlijk gegeten met het hele gezin. De bediening is top, de sfeer is top en het eten is top. Wat wij ook belangrijk vinden is dat het zeer kindvriendelijk is. Mijn jongste heeft zelfs een keer zijn eigen pizza mogen maken. Kortom wij zullen er zeker nog vaker gaan eten, de Pasto pizza is echt een aanrader!
ErickB .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Eergisteren bij Pasto gegeten. Ik wilde er al een tijdje naartoe maar had eerlijk gezegd niet van te voren het menu bekeken. De verwachting was om een lekkere pasta te eten maar dat viel een beetje tegen. Veel pasta keus was er namelijk niet. Ik ben voor de kabeljauwfilet gegaan, lekker maar niet speciaal. Service was top, erg vriendelijk! Leuk en gezellig terras.
Esthervdw .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Gisteren gegeten bij Pasto, nieuwe Italiaan in Berkel en Rodenrijs. Eten komt in ruime porties en heeft goed gesmaakt. Aanrader is de antipastimisti als voorgerecht. De bediening is ook erg vriendelijk. Wij komen zeker een keer terug.
Jacques O.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Nadat we het bestelde drankje hebben gehad moesten we zeer lang wachten alvorens we onze bestelling op konden geven. Toen ik de ober gewenkt had antwoordde hij dat het erg druk was in de keuken en dat hij zo spoedig mogelijk de bestelling op zou nemen. Zeer vervelend. Ga naar je klanten toe en vertel gelijk waar het op staat, maar negeer ze niet. Eten was goed maar de hoeveelheid was zeer matig (een petiterig schaaltje aardappeltjes en een dito schaaltje sla voor 4 personen).
Jan Hendrik F.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Met vier volwassenen en twee kinderen van rond 10 jaar gegeten. Zeer warme ontvangst en eerst buiten wijntje gedronken. De geweldiger pizza oven nodigt de kids uit om te kijken naar de bereiding. De kok liet de kinderen zien hoe een pizza gemaakt wordt. Daarna mochten de kids hun eigen pizza maken en samen met de kok in de oven doen. Het eten, de wijnen waten heerlijk
Oscar R.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Een gezellig restaurant dat Italiaans eten voorzet. Modern ingericht en ruim opgezet waardoor je ontspannen eet. De keuken is open en je kan goed zien hoe en wat de koks voorbereiden en hoe schoon wordt gewerkt .
Met tien vrienden bij Pasto gegeten. Allemaal kleine Italiaanse hapjes gehad. Erg lekker en deed Italiaans aan. De kaart is uitgebreider dan alleen maar een pasta gerechten of een pizza's. De moeite waard.
Het personeel is vriendelijk, staat je goed te woord wanneer je vragen over het eten of drinken hebt, werkt hard door en is beleefd. Ga zeker nog vaker naar dit restaurant terug komen.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Nieuwe zaak in Berkel geprobeerd. Gelijk goed. Gezellig druk, op een doordeweekse avond. Beetje trendy inrichting, niet mijn idee van Italiaan maar wel verfrissend. Bediening vriendelijk en adequaat. Het eten een zaak waar je graag nog eens terugkomt.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Wat een leuk restaurant is dit. Leuke sfeer, Jong personeel dat erg hun best doet. Erg lekker eten ook, carpaccio is een aanrader! Wijn was ook prima , werd ook een uitleg van gegeven. Aangeraden werd niet een grote portie te bestellen van het hoofdgerecht, girolle pesto, en dat was een goed en sympatiek advies van de serveerster, was genoeg, en lekker! Ik kom hier vaker! Klein minpuntje was het geluid, het was druk en er waren veel kinderen.
Nic V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Voor het eerst in Pasto. Op zich leuke zaak. Vriendelijke en attente bediening. Blijft wel in een wat sfeerloze omgeving maar van binnen top. We kregen een ronde tafel bij de ingang. Hier hangt een groot gordijn maar de kou slaat continue op je neer. Tip: aparte entree, maak een glazen wand. Eten was prima maar niet bijzonder. Antipasti was lekker. Hoofd was ok. Vispizza was goed. Andere pizza's zou salami op komen maar vergeten (kan gebeuren) maar waren niet heel smaakvol. Andere gerechten waren netjes maar wat vlak. Leuke ervaring maar er moet nog wel wat gebeuren hier.
Charles V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Een tweede bezoek aan Pasto. Gelukkig konden we nog reserveren omdat er een tafeltje Vrij was gekomen. We begrepen dat ze in het weekend tjokvol zitten.

Blijft een hele mooie zaak. Met Oesters als Special konden wij natuurlijk geen nee zeggen. Op 3 manieren bereid en verrukkelijk.

Op inspiratie van alle vele goede recensies hierna de antipasti-misti genomen met heerlijke hapjes. Een ware traktatie!

Als hoofdgerecht de dagspecial genomen. Kabeljauw met Italiaanse kruiden. Wederom perfect!

Het dessert hebben we overgeslagen omdat we niet meer konden, maar wat een heerlijke avond.

Rest nog te zeggen dat de bediening wederom zeer attent was. Ze kwamen vaak langs maar niet teveel. Mooi dat een volle zaak met een jong team zoveel rust uitstraalt.

Pasto bedankt.
Ceespasta .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wat een heerlijke avond beleeft in Berkel, bij Pasto. Vriendelijk ontvangst in een prettige fijne, frisse zaak. Op aanraden gekozen voor de specialiteit, oesters op 3 manieren bereid. Hierna een pizza garnalen, met extra ansjovis erop Top! Nagerecht witte chocolade mousse en kregen hierbij een glaasje huisgemaakte limoncello aangeboden, serieus genieten hier. Komen zeker weer.
Marvaart .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Pizza Pasto was meer dan uitstekend,goede kwaliteit, zeer goede smaak! Bediening ,professioneel en vriendelijk, service gericht. Interieur en terras prachtig ,stijlvol. Om vaker te gaan, was onze 5e keer!!fantastico! Frama
Chantal G.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Wederom weer een bezoek gebracht aan Pasto. Stiekem nu al 1 van de lekkerste restaurants in de buurt! Smaakvol eten, welke wordt geserveerd door het altijd vriendelijke personeel. Elk bezoek bij Pasto sluiten wij dan ook altijd af met een grote glimlach!
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Wij hebben hier echt culinair gegeten, de sfeer is prima en de bediening was erg vriendelijk en accuraat!
Vooraf :hadden wij Anti Pasti Misti, een proeverij voor 2 pers
Hoofgerecht: Gamberoni en Scaloponi
Nagerecht: Zabaglione en Gelato

We komen hier zeker terug!
Kijken ook al stiekem uit naar het terras :-)
Iloon1980 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Mooi ingericht restaurant. Wij zaten op de hoge stoelen en deze zaten heerlijk. Als eerste brood met aioli en nog wat andere smeerseltjes genomen en een heerlijk glaswijn. Ik had de witte huiswijn en deze was heerlijk. Als hoofdgerecht een pizza salami genomen. Ik vond de salami die er op lag niet lekker. Het soort salami paste voor mijn smaak niet op de pizza. En ook zat er teveel ricotta op voor het lekkere. Mijn tafelgenoot had een quatro formaggio pizza. Deze was wel erg lekker.