Pasto

Maandag 12:00 - 22:00
Dinsdag t/m Vrijdag 10:00 - 22:00
Zaterdag 11:00 - 22:00
- Lunch 12:00

Jouw recensie over het restaurant Pasto

henkie13 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Geweldig gegeten. Niet een
traditionele Italiaan, maar vernieuwend. Leuke gerechten welke verrassen, service en kwaliteit absoluut boven gemiddeld. Ook de huisgemaakte Limoncello viel in de smaak. Een aanrader in Berkel.
Den D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Mooie tent. Eten kan beter heb niet slecht gegeten maar had er meer van verwacht en was geen top qualiteit. Voor een pizza in een Italiaans restaurant mag je toch meer verwachten maar is op veel plaatsen een stuk beter te vinden. Service en bediening kan een stuk beter misschien liepen ze net met 1 man personeel te weinig. Maar er was weinig aandacht en interesse.
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Eindelijk een goed en gezellig restaurant in Berkel! Heerlijk eten, zeer attente en leuke bediening en lekkere wijn. En vergeet vooral de zelfgemaakte limoncello niet!
Anton003110 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
's-Ochtends vroeg vlogen we terug van Venetië naar RTH-airport. Op Westpolder uitgestapt om met de koffers verder naar huis te lopen. Zo, net terug uit Italië, bespraken we voor 's-avonds een tafeltje voor ons tweeën bij Pasto. Nog even die heerlijke Italiaanse sfeer vasthouden. En dat is gelukt!
Ook al was er volgens de agenda geen plek meer toch kregen we in de lunchtijd zon een tafeltje voor de avond waarin het inmiddels stortregende. Heerlijk gegeten, gezellig restaurant, en dat zó dicht bij huis. Ècht een aanrader. Enne, kiezen uit 5 beoordelingswoorden zegt niet alles, ga 't gewoon zelf een keer ervaren.
legallys G.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Eten was heerlijk, de service echter was vrij traag. Er werkte maar één ober die alles deed. Deed echt zijn best. Maar duurde dus wat langer.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Zeer fijne avond gehad met een gezin van 4 personen (2 tieners). De gerechten waren zeer goed en de porties zijn Italiaans van formaat. Het was zeer gezellig druk, maar door de opstelling van de tafels, wordt het nooit te luidruchtig. Bediening is zoals je het het liefst wilt: niet té aanwezig, maar altijd op tijd bij de tafel. Beperkte kaart, maar die wordt wel regelmatig gewisseld. Ook kinderen zijn welkom, zoals ook dat hoort bij een Italiaan.
Vcstr .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Vorige week hier gegeten, en het eten was erg lekker ( vooral de carpaccio )
Het is een leuk ingerichte zaak maar niet echt romantisch met die felle industriële lampen boven sommige tafels.
Ik vond de bediening erg vlot en zeer vriendelijk!
Op de menukaart zaten nog wel een beetje etensresten en olie vlekken toen wij hem kregen, dat was iets minder.
John E.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
De ontvangst was zeer vriendelijk. Wij hebben forel en tonijn op wat zeer goed van smaak was. De totale hoeveelheid eten was normaal. De salade was erg gewoon, sober. Maar we hebben lekker bijzondere smaken geproefd. Veel lekkernijen dus. Wij vinden dit restaurant een echte aanrader.
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vandaag gelunched bij dit restaurant. De inrichting is erg smaakvol, gezellig en met oog voor detail. De bediening is vriendelijk en mooi op tijd.
Ik had de club tramezzino, een soort club sandwich. Jammer dat vooraf niet gevraagd was of ik wit of bruin brood wilde. Je krijgt standaard wit. Verder prima sandwich, alleen de pancetta maakte het erg zout. Mijn tafelgenoten hadden spaghetti ragu, die erg goed in de smaak viel. Samengevat, een leuke gezellige plek waar je prima kunt lunchen.
doornbos .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Zondagavond 5 november met man en vrienden bij Pasto wezen eten.
Heerlijk gegeten en vriendelijke, vlotte bediening.
Vind het eten wel prijzig.
Daarnaast vind ik het persoonlijk niet echt een Italiaan, er staan meer niet Italiaanse gerechten op de menulijst dan wel.
Werd heel goed rekening gehouden met de allergieën van ons, dat is echt een pluspunt!
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Hier op voorspraak van mijn kleindochter op 20 oktober 2016 gaan eten. Zij had zoveel goede dingen over Pasto gehoord dat zij er graag een keer wilde eten. Wij zijn hier voor een uitgebreide lunch geweest. Hele gezellige en gemoedelijk restaurant. Ik ben zelf geen liefhebber van Italiaans dus toen ik de kaart zag had ik zo mijn twijfels..... maar deze werden heel snel weggenomen ! Frisse en adequate bediening. Wij zijn begonnen met een mandje brood en smeersels etc. daarna , Focaccia Rauwe ham, Insalata bresaola en strozzapretti Gamberoni ( veel gambas) en alles in het midden laten zetten als sharing dinner ( lunch) en twee borden gevraagd . Het eten werd mooi uitgeserveerd maar bovenal het smaakte allemaal FANTASTISCH ! De prijzen zijn zeer betaalbaar en dat geldt ook voor thee a 2,50 en de rose ad 3,75 per glas. Wij hebben hier heerlijk gezeten en kunnen met een gerust hart een ieder restaurant PASTO aanraden. Wij komen hier zeker terug
Augusta R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Onlangs weer eens gegeten bij Pasto. Echt een aanwinst voor Berkel en Rodenrijs. We zijn hier al een aantal maal geweest en iedere keer is het weer prima: heerlijke gerechten, uitstekende wijn en ze doen niet moeilijk over een karaf kraanwater op tafel. De bediening is heel goed: we kregen nuttig advies over de grootte van de maaltijden, zodat je kan kiezen voor een kleinere versie en je nog plek overhoudt voor een toetje. Hier gaan we zeker nog vaker eten, een echte aanrader!
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Wij hebben er al een aantal keer heerlijk gegeten met het hele gezin. De bediening is top, de sfeer is top en het eten is top. Wat wij ook belangrijk vinden is dat het zeer kindvriendelijk is. Mijn jongste heeft zelfs een keer zijn eigen pizza mogen maken. Kortom wij zullen er zeker nog vaker gaan eten, de Pasto pizza is echt een aanrader!
ErickB .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Eergisteren bij Pasto gegeten. Ik wilde er al een tijdje naartoe maar had eerlijk gezegd niet van te voren het menu bekeken. De verwachting was om een lekkere pasta te eten maar dat viel een beetje tegen. Veel pasta keus was er namelijk niet. Ik ben voor de kabeljauwfilet gegaan, lekker maar niet speciaal. Service was top, erg vriendelijk! Leuk en gezellig terras.
Esthervdw .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Gisteren gegeten bij Pasto, nieuwe Italiaan in Berkel en Rodenrijs. Eten komt in ruime porties en heeft goed gesmaakt. Aanrader is de antipastimisti als voorgerecht. De bediening is ook erg vriendelijk. Wij komen zeker een keer terug.
Jacques O.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Nadat we het bestelde drankje hebben gehad moesten we zeer lang wachten alvorens we onze bestelling op konden geven. Toen ik de ober gewenkt had antwoordde hij dat het erg druk was in de keuken en dat hij zo spoedig mogelijk de bestelling op zou nemen. Zeer vervelend. Ga naar je klanten toe en vertel gelijk waar het op staat, maar negeer ze niet. Eten was goed maar de hoeveelheid was zeer matig (een petiterig schaaltje aardappeltjes en een dito schaaltje sla voor 4 personen).
Jan Hendrik F.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Met vier volwassenen en twee kinderen van rond 10 jaar gegeten. Zeer warme ontvangst en eerst buiten wijntje gedronken. De geweldiger pizza oven nodigt de kids uit om te kijken naar de bereiding. De kok liet de kinderen zien hoe een pizza gemaakt wordt. Daarna mochten de kids hun eigen pizza maken en samen met de kok in de oven doen. Het eten, de wijnen waten heerlijk
Oscar R.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Een gezellig restaurant dat Italiaans eten voorzet. Modern ingericht en ruim opgezet waardoor je ontspannen eet. De keuken is open en je kan goed zien hoe en wat de koks voorbereiden en hoe schoon wordt gewerkt .
Met tien vrienden bij Pasto gegeten. Allemaal kleine Italiaanse hapjes gehad. Erg lekker en deed Italiaans aan. De kaart is uitgebreider dan alleen maar een pasta gerechten of een pizza's. De moeite waard.
Het personeel is vriendelijk, staat je goed te woord wanneer je vragen over het eten of drinken hebt, werkt hard door en is beleefd. Ga zeker nog vaker naar dit restaurant terug komen.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Nieuwe zaak in Berkel geprobeerd. Gelijk goed. Gezellig druk, op een doordeweekse avond. Beetje trendy inrichting, niet mijn idee van Italiaan maar wel verfrissend. Bediening vriendelijk en adequaat. Het eten een zaak waar je graag nog eens terugkomt.
erik D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Wat een leuk restaurant is dit. Leuke sfeer, Jong personeel dat erg hun best doet. Erg lekker eten ook, carpaccio is een aanrader! Wijn was ook prima , werd ook een uitleg van gegeven. Aangeraden werd niet een grote portie te bestellen van het hoofdgerecht, girolle pesto, en dat was een goed en sympatiek advies van de serveerster, was genoeg, en lekker! Ik kom hier vaker! Klein minpuntje was het geluid, het was druk en er waren veel kinderen.