Pastis Amsterdam

• Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Franse sfeer, heel prettig
Marga R.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Fijne en attente bediening, heerlijk eten. We komen hier al jaren heel graag en worden nooit teleurgesteld!
vondeltje K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten en leuke bediening. Wel wat gehorig. Maar het was dan ook erg vol
Kiek B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Lekker in de buurt. Echt prima gegeten, goede porties. Vooraf de steak tartare, precies genoeg. Goed op smaak. Daarna de steak met frites, mooi getrancheerd met witlof en heerlijke frietjes. Als dessert het vanille-ijs met zoute caramel, simpel maar oh zó lekker! Prima wijn, gratis kraanwater en erg vriendelijke bediening. Zaak zat helemaal vol waardoor een echte Franse bistrosfeer ontstond. Reserveren is wel aan te raden. Echt voor herhaling vatbaar. Prijzen waren oké, niet te duur maar ook niet heel goedkoop. Echt een avondje lekker uit eten geweest!
Martine H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Een plek waar je eigenlijk elke maand wilt terugkomen!
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Voor de 2e keer deze week bij Pastis gegeten met andere samenstelling van gezelschap. Deze vrienden waren ook zeer tevreden over het geserveerde en de bediening. Prima dus!
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Kleine, maar verrassende kaart. Heerlijk gegeten, zeker een restaurantje om aan te raden en vaker te bezoeken
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Zeer aardige bediening. We konden zelf aangeven wanneer we de volgende gang wensten. Een glas wijn wat niet beviel werd gewisseld met proeven aan de bar. Alles heel relaxt en vriendelijk. E de gerechten apart en heerlijk. Wij waren echt uit.
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Zeer vriendelijke en attente bediening, heerlijk bereid eten. Porties niet groot maar zeer goed van smaak; het hoofdgerecht en dessert waren voor ons zeker voldoende. Prima plek om lekker te praten en te tafelen.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Lekker eten relaxte sfeer uitstekende service
juul1986 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Lekker gegeten op de woensdagavond. Erg vriendelijk personeel en goede service. Als ik weer in de buurt ben, zou ik zeker weer langs gaan.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Prima eten, bijzondere (ook goede vegetarische) gerechten, zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Je zit vrij dicht op elkaar en er was veel herrie, dat was n beetje lastig. Maar voor deze kwaliteit / prijs heb ik dat er ook een volgende keer wel voor over.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Leuk gelegen restaurant. Ook wel een verrassende kaart, in ieder geval geen standdaardgerechten. De bloemkoolcreme (vegetarisch) was erg smaakvol, het toetje (lemon custard) vond ik persoonlijk wat minder. Redelijk vlotte bediening en een leuke, maar redelijk doorsnee uitstraling van het restaurant.
Martine H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Vanavond met m'n vader gegeten bij Pastis. Absoluut heerlijk in een mooie ambiance en met fijn en goed personeel. Komen gauw terug!!
Olga P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Erg gezellig en heerlijk gegeten.
Boven wordt het als het druk is alleen te warm, dus beter beneden gaan zitten
Anu V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Een leuk restaurant met heel vriendelijke bediening. De gerechten waren heerlijk, wel een beetje klein. Als je dat van te voren weet kan je dat compenseren met de keuze van je voorgerecht.
Annemarie S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Heerlijk gegegen bij Pastis met 5 vriendinnen aan mooie met linnen gedekte tafel. De oesters krakend vers. De charcuterie bijzonder lekker en ook de ceasar salad was top. De kip die hier in zat was zeer smaakvol.
Dit alles gecombineerd met een prima huiswijn maakte dat wij een mooie avond hadden en snel weer terugkomen.
Walter K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten en gedronken: wijn en gerechten waren van prima kwaliteit. Met name de oesters waren erg goed. Ook de bediening was zeer vriendelijk en attent. Kortom, echt een aanrader, Pastis! Een vleugje Parijs in Amsterdam.
ilze B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Bediening vriendelijk, gezellige sfeer.Gerechten waren erg lekker klaargemaakt.
Karafje water doen ze ook,bravo!
Gerechten waren beslist duurder dan op de site werd aangegeven: 2 gerechten toch gemiddeld wel 27 euro.
Porties ook wel klein: visje heerlijk maar wat een klein stukje!
Patat apart erbij bestellen, anders is het niet genoeg.
Ook het toetje was heel minimaal voor 8,50: een klein bolletje heerlijke chocolademousse maar dat chocolaatje met witte vulling...was dat de panna cotta?
Al met al toch een gezellige avond gehad!
n1806 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Lekker gegeten! Ze hebben bijzondere gerechten gecombineerd met een fijne Franse bistro sfeer. Zeker een aanrader om een keer te bezoeken.