Pastanini

Frederik Hendriklaan 79 2582 BV Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pastanini

Dennis M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Niet alleen mijzelf, maar ook mijn familie, zakelijke relaties en personeel doe ik een groot plezier wanneer we afspreken bij Pastanini! Inhoudelijk gewoon zeer goed, zowel in gastvrijheid als door het gebruik van verse producten door de keuken. Altijd druk waardoor een geweldige ambiance. De antipasti vooraf icm de primitivo is mijn grote favoriet. Laat het hoofgerecht over aan de keuken en je hebt een geweldige avond!
Nadine L.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
De pizza's zijn altijd overheerlijk hier! Zo ook vanavond! Wat ik wel een enorme misser / tegenvaller vind is dat de champignons uit blik komen! Zit hier een bepaalde reden achter, Pastanini?
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk geluncht! Burrata met caponata. Wat is Burrata toch lekker en helemaal met caponata erbij (had het nog nooit zo gegeten).
Aardige jongen in de bediening, het was rustig, snelle service.
Leuk om te zien dat er allemaal Italianen voorbereidingen aan het maken waren.
Lang gerekt restaurant, met achterin veel licht van doorzichtig dak.
John H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Heerlijke Italiaanse gerechten. Het is alsof ik me even weer waan in de Italiaanse streken. Echt een aanrader. Heerlijke koffie. Espresso zoals het hoort.
Toet_D .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Gisteravond lekker ongedwongen gegeten bij Pastanini. Wij gingen als vooraf voor een bordje met antipasti en voor het hoofd voor de T bone steak. De producten waren eenvoudig maar van zeer goede kwaliteit. Leuke plek om na een drukke dag even wat te eten! Wij komen zeker nog eens terug.
Scholletje P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Wij zijn hier eerder geweest voor de lunch. Vanavond komen wij het diner uitproberen.
Inrichting is simpel en ongedwongen. De pizza-oven in de zaak geeft iets extras.
Personeel is vriendelijk en attent.
Vooraf de aubergine met mozzarella in de oven is goed gekeurd, erg lekker en leuk geserveerd in een klein pannetje. Mijn partner had de gebakken zoute visjes. Deze waren lekker, maar niet veel bijzonder.
Als hoofdgerecht hadden wij de zwarte pasta met zeewolf en een pizza. Allebei heerlijk bereid met verse ingrediënten. Wij gaan hier vaker heen, zeker een aanrader.
dushikorsow .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Heerlijk gegeten! Voorgerecht vitello tonnato was prima en de risotto met shrimp is echt heerlijk! service is goed en vriendelijk. Het is niet heel groot, maar gemoedelijk en heeft iets huiselijks. Een aanrader!
M C.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Onverwacht op zaterdag, maar zeer gastvrij welkom. Heerlijke antipasti, vers en divers. Daarna mijn dochter de risotto om je vingers erbij op te eten en ikzelf de linguine met zeevruchten. Gewoon hartstikke lekker. En de rode huiswijn vloeide zacht en fluwelig. Wat een genot zo dichtbij huis.
M G.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Prima pizza's! Verse ingrediënten zowel in de pasta als op de pizza. Pizza's heb ik in den haag nog niet lekkerder gegeten.
Personeel ook vriendelijk en behulpzaam. Ambiance is ook keurig en gezellig.
Gert239 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Gisteravond voor de zoveelste keer gegeten bij Pastanini. Alles prima verzorgd! Vooraf tafel gereserveerd, want anders lukt het niet om tafel te krijgen, aangezien het altijd vol zit!! Dus ik ben niet de enige die de pizza's lekker vind!

• Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Wij hadden voor 4 personen gereserveerd en kregen een leuk tafeltje achter in, je zit dicht op de andere bezoekers maar dit was voor ons geen probleem. Voorin het restaurant zijn tafeltjes voor 2p, dit zag er wel krap uit. Keuze uit allemaal lekkere verse gerechten buiten de kaart, flinke porties en heerlijk vers. De entrecote en tonijn waren fors van stuk en perfect gebakken op de grill. Super bediening zorgt voor een gezellige sfeer en goede informatie over de wijnen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Wij gaan hier zeker nog eens eten of een pizza afhalen.
Iwan .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Vanavond af wezen halen en de belangstelling voor deze zaak was aanwezig, restaurant zat vol en voor afhalen stonden er ook min tien mensen te wachten. Bij het bestellen van de pizza werd vermeld dat het 30 min kon gaan duren. 50 min later waren onze pizza's klaar, wat het wachten waard was, carpaccio pizza was zalig, lekker krokant korstje en verse carpaccio met pijnboompitten en rucola. Zeker weer een bezoekje waard binnenkort. Enig minpuntje was de dame die de bestelling aannam die steeds een jeuk aan d'r haar scheen te hebben en dit en plein publique wou verhelpen. Daarbuiten, ga zo door, Gracie
B. D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Enige tijd geleden heb ik in dit restaurant gegeten en afgelopen vrijdag twee pizza's afgehaald. Vanwege de (vrijdagavond)drukte moesten we 30-40 minuten wachten, maar het wachten was de moeite waard. Erg lekkere pizza (gemaakt in een houtoven en dat proef je - alle ingrediënten hebben nog hun eigen smaak) en de tiramisu was ook lekker&luchtig.
Lieke B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Afgelopen zondag spontaan, en vroeg (half 6) binnengelopen. T was er al best druk met families en kinderen. We waren met z'n tweeën en konden gelukkig aan de bar eten, daar was het een stuk rustiger. Verrukkelijke pizza's! Ik had de spinaci met aanvulling van spicy worst en tafelgenoot een capriciosa. Wat een mooie dunne bodem! Ook de koffie (espresso, mijn vriend is behoorlijk particular met z'n koffie) was top. Erg leuke barman, met humor en goeie tips. Wat ons betreft een absolute aanrader.
E G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Gezellig restaurantje, levendige sfeer, zeer vriendelijk personeel. Wij aten een niet opwindend, maar aardig bordje met antipasti. Daarna pasta met zeevruchten/pasta met paddenstoelen, truffel en ham: prima gerechten, niet heel bijzonder, maar goed uitgevoerd. Leuk tentje voor een ongedwongen italiaans etentje, zonder al teveel pretenties. De witte huiswijnen vielen ons tegen, zeker de chardonnay was erg vlak van smaak voor de prijs (ruim 6 euro per glas!). Volgende keer de pizza eens uitproberen.
Ronny D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Zeer vriendelijk geholpen door een blonde jongedame. Pizza met carpaccio en pittige salami, lekkere pijnboompitjes en parmezaan. Dunne bodem precies goed en niet te doorbakken. Niet te vergeten , de pizza was binnen no time klaar. Bedankt en tot snel.
Matthias B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Vorige week nog zin in een pizza gehad s’ avonds op de weg naar huis. Op aanraden van een kennis van ons, die kok is, hier gestopt en nog pizza mee naar huis genomen. Tijdens het wachten lekker van een Italiaans Peroni van het tap genoten. Er bestaat een leuke keuze van pizza uit de houtoven en de andere gerechten staan op een klein krijtbord – wel een heel verleidelijk selectie. De jonge bediening was heel attent en vriendelijk de andere wel een beetje “grimmig”. Alleen jammer dat de pizza’s wel heel goed van smaak maar toch een weinig te donker gebakken waren. Toch willen we volgende keer hier eens gaan eten.
Geachte bezoeker,

Bedankt voor uw reactie. Helaas dat de pizza niet donker genoeg was gebakken. Ons streven is dat iedereen tevreden de deur uit gaat of een top pizza met zich meeneemt. Zoveel mensen zoveel smaken... Indien u uw pizza donkerder wil kan dat altijd u kunt dit aangeven bij bestellen en dan houden wij daar altijd rekening mee. Vaak krijgen wij de klacht dat de pizza dan is "aangebrand". Dit omdat de pizza donkerder wordt door de houtoven. Ik eet hem zelf liever ook lekker doorgebakken dus ik begrijp u helemaal.
Wij zien uw graag terug bij ons in het restaurant en hopen u uw mening kan bijstellen mbt grimmig personeel....naar enthousiast en vriendelijke bediening.
Tot snel weer bij ons in het restaurant!
Met vriendelijke groet,
Barbara Calabuig

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Leuke zaak die wij graag aandoen voor even een lekkere pizza, als we zelf niet willen koken. Keuze tussen een kleine en een grotere variant. Ik heb altijd spijt als ik de kleine heb genomen. Daarnaast ook keuze van gewone Italiaanse gerechten op het schoolbord. Leuke internationale sfeer door vele expats die in de wijk wonen. Daardoor/-voor ook internationale, hele aardige bediening. Wijnkeuze is ok en betaalbaar.
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Voor de 2 keer bij dit levendige restaurant gegeten. De sfeer is vrolijk, energiek en internationaal. Belangrijker: het eten is heerlijk. Goede producten. Gisteren met de antipasti begonnen, de ham en de calamaris sprongen er uit. Te lekker! Daarna 3 verschillende pizza's uit de houtoven als hoofdgerecht. Mijn pizza met verschillende kazen was heerlijk: dunne bodem. Ook mijn tafelgenoten aten met smaak. En.....krijg je het niet op, dan krijg je het zonder problemen mee in een pizzadoos. Heerlijk Spaanse rode wijn erbij gedronken.
Het personeel is vriendelijk, spontaan en vrolijk. Aanrader!
Lennart S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Mede dankzij de goede recensies op Iens, had ik Pastanini uitgekozen als lunchgelegenheid voor mijn moeders verjaardag. Ondanks de heftige storm en regen buiten, werden wij warm ontvangen en hadden wij een heerlijk droogje plekje achterin het restaurant. Op advies van de serveerster zijn we gestart met twee borden heerlijke anti-pasti, waarna we allemaal een pizza hebben gegeten. Al het eten was zowel mooi gereserveerd als ook heerlijk van smaak. Ook de bediening was vriendelijk, attent en had een passend gevoel voor humor. Al met al een aanrader om te gaan eten als je een keer in Den Haag bent.