Pastanini

7,1
7,2
7,1
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Pastanini

Mario M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Slecht eten en hoge prijzen: dat kan, merkwaardig genoeg, ook een succesformule zijn, bewijst Pastanini. Zo druk als de metro van Tokio in het spitsuur, griezelig veel tafeltjes en stoeltjes in een kleine ruimte. Er wordt voortdurend getrokken en geduwd en geschreeuwd (met boven alles uit ook nog eens harde 'muziek'). Mislukte pizza's, grote stukken niet zomaar een beetje verbrand doch zwart geblakerd. Bijna kurkdroge risotto voor een belachelijke 19,95. Alles staat hier in het teken van winst, winst, winst: zojuist ontdek ik op de rekening nog een flinke fout in mijn nadeel (mag alsnog hersteld hoor, mensen van Pastanini). Geen amuse, geen brood, geen gratis drankje achteraf, zoals bij de gemiddelde Italiaan. De bediening (meestal niet het Nederlands machtig) moet vaak nee verkopen. Een verzoek om een 'dame blanche' als dessert kon niet worden ingewilligd. Koffie zonder cafeïne? Hebben we niet! Op afstand de slechtste 'Italiaan' van Den Haag en heel verre omstreken.
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Fantastisch eten en goede sfeer. Minpuntje: als je voor een X bedrag aan pizza’s eet en wijn drinkt lijkt het mij (zoals vanzelfsprekend in Italië en Spanje) dat je geen € 4,50 PS voor een limoncello (shot glaasje) hoeft af te rekenen.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heel lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Wel wat smal, waardoor je af en toe wordt aangestoten door iemand die langsloopt. Voor herhaling vatbaar.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Mooie sfeervolle inrichting en decoratie. Lekkere Calzone van goede kwaliteit en een eerlijke cappuccino genoten. Heel vriendelijke bediening. Kom hier graag terug.
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
De beste pizza's in Den Haag. Dunne krokante bodem rijkelijk belegd. Pizza's worden gebakken in een houtoven. Zo'n goede pizzaiolo. Regelmatig worden er houtpallets voor de deur afgeleverd, zo'n onzin dat iemand beweert dat het een gasoven is, het is toch echt een houtoven. Ik heb jaren in Rome gewoond, heel wat pizza's gegeten, maar 'these are the best' :)
meester V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Simpel: de beste échte Napolitaans Italiaanse pizza in Nederland. Het personeel is ook Italiaans en de pizzabakkers Napolitanen. Zorgt voor een echt Italiaans sfeertje als je ze onderling hoort praten. En het eten? Simpel. De beste pizza van Den Haag, eigenlijk in heel NL nooit een betere pizza gehad. De tonno is mijn favoriet. Krokante korst en bodem, rijkelijk belegd met echte buffelmozzarella. Erg vriendelijk personeel ook!! Ga zo door cent anni ????????
Louis J.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
De pizza uit de houtoven was meer dan prima. Bodem keurig dus. Had tik krokanter gekund. De pasta met zeevruchten was echt verrukkelijk.

Bediening vriendelijk. Door drukte duurde drankjes en toetje soms lang. In het smalle deel bij de bar kan het door de warmte van de houtoven erg warm worden. Achterin was helaas geen plek meer.
Marten H.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Onderweg in dit restaurant terecht gekomen, aanvankelijk vonden wij het een leuke plek. Later bleek het echt een plaatselijke zaak te zijn, met veel gezinnen en kinderen. Wij namen een Pizza, de kleine van de kaart is wel erg klein, de grote blijkt een normale maat te hebben, echt geen grote ! Prijs / kwaliteit verhouding naar onze mening slecht, echt te duur voor wat je krijgt. Uiteindelijk konden we ook niet betalen met een credit card, dit vinden wij heel erg raar en slecht.
Arash R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Leuk klein zaakje met vriendelijk personeel. Eten was goed met veel verse ingrediënten ,maar niet geweldig. Brood maken ze niet zelf! Pizza was heel mooi om te zien met verse ingrediënten erop, maar deeg was taai en droog. Ze adverteren met een houtoven, maar hebben een gasoven. Om de illusie te creëren dat het een houtoven is, hebben ze stapels brandhout. Jammer dat ze daar niet eerlijk mee adverteren.
J V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Vanavond met de familie gegeten. We waren al een aantal malen eerder geweest, dus we hadden voldoende ervaring bij hen.
Voorgerecht helemaal Ok, behalve dat de porties per keer dat we zijn geweest kleiner worden.
Hoofdgerecht Ribeye. Dit was tot vanavond onze favoriet. Besteld rare/medium. Krijgen weldone. Geven het aan en wordt direct van tafel gehaald met excuses. Vrij snel komen de nieuwe Ribeyes eraan. 2 van de 3 waren Ok. De andere was een dunne plak en wederom welldone.
Er wordt aangegeven dat die van de rekening afgaat. Daarnaast kreeg je bij je hoofdgerecht altijd aardappelen, nu blijkt dat je die apart moet bij bestellen. Omdat het een misser van het huis was kregen we die. Maar ook hier weer niet zo als in het verleden geserveerd de Ribeye. Ja geeft de kelner aan het is druk en daarom is daar geen tijd voor. Wees constant met je product, daar komen je klanten voor. Ook al is het ramvol!
Desserts waren Ok, zeker niets op aan te merken.
Als laatste nog dit: vorige keer hebben we pizza's (4x) meegenomen. Hebben de verkeerde gekregen. Direct thuis gebeld en zou bij de volgende keer verrekend worden. Bijzonder dat dit dus niet was gebeurt met de rekening, terwijl jullie ons wel degelijk kennen.
Algemeen, slechte ervaring bij jullie. Helaas voorlopig geen volgende keer.
Dennis M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Niet alleen mijzelf, maar ook mijn familie, zakelijke relaties en personeel doe ik een groot plezier wanneer we afspreken bij Pastanini! Inhoudelijk gewoon zeer goed, zowel in gastvrijheid als door het gebruik van verse producten door de keuken. Altijd druk waardoor een geweldige ambiance. De antipasti vooraf icm de primitivo is mijn grote favoriet. Laat het hoofgerecht over aan de keuken en je hebt een geweldige avond!
Nadine L.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
De pizza's zijn altijd overheerlijk hier! Zo ook vanavond! Wat ik wel een enorme misser / tegenvaller vind is dat de champignons uit blik komen! Zit hier een bepaalde reden achter, Pastanini?
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk geluncht! Burrata met caponata. Wat is Burrata toch lekker en helemaal met caponata erbij (had het nog nooit zo gegeten).
Aardige jongen in de bediening, het was rustig, snelle service.
Leuk om te zien dat er allemaal Italianen voorbereidingen aan het maken waren.
Lang gerekt restaurant, met achterin veel licht van doorzichtig dak.
John H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Heerlijke Italiaanse gerechten. Het is alsof ik me even weer waan in de Italiaanse streken. Echt een aanrader. Heerlijke koffie. Espresso zoals het hoort.
Toet_D .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Gisteravond lekker ongedwongen gegeten bij Pastanini. Wij gingen als vooraf voor een bordje met antipasti en voor het hoofd voor de T bone steak. De producten waren eenvoudig maar van zeer goede kwaliteit. Leuke plek om na een drukke dag even wat te eten! Wij komen zeker nog eens terug.
Scholletje P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Wij zijn hier eerder geweest voor de lunch. Vanavond komen wij het diner uitproberen.
Inrichting is simpel en ongedwongen. De pizza-oven in de zaak geeft iets extras.
Personeel is vriendelijk en attent.
Vooraf de aubergine met mozzarella in de oven is goed gekeurd, erg lekker en leuk geserveerd in een klein pannetje. Mijn partner had de gebakken zoute visjes. Deze waren lekker, maar niet veel bijzonder.
Als hoofdgerecht hadden wij de zwarte pasta met zeewolf en een pizza. Allebei heerlijk bereid met verse ingrediënten. Wij gaan hier vaker heen, zeker een aanrader.
dushikorsow .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Heerlijk gegeten! Voorgerecht vitello tonnato was prima en de risotto met shrimp is echt heerlijk! service is goed en vriendelijk. Het is niet heel groot, maar gemoedelijk en heeft iets huiselijks. Een aanrader!
Monique C.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Onverwacht op zaterdag, maar zeer gastvrij welkom. Heerlijke antipasti, vers en divers. Daarna mijn dochter de risotto om je vingers erbij op te eten en ikzelf de linguine met zeevruchten. Gewoon hartstikke lekker. En de rode huiswijn vloeide zacht en fluwelig. Wat een genot zo dichtbij huis.
M G.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Prima pizza's! Verse ingrediënten zowel in de pasta als op de pizza. Pizza's heb ik in den haag nog niet lekkerder gegeten.
Personeel ook vriendelijk en behulpzaam. Ambiance is ook keurig en gezellig.
Gert239 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Gisteravond voor de zoveelste keer gegeten bij Pastanini. Alles prima verzorgd! Vooraf tafel gereserveerd, want anders lukt het niet om tafel te krijgen, aangezien het altijd vol zit!! Dus ik ben niet de enige die de pizza's lekker vind!