Pastalia by Marianne

Pletsstraat 45 6241 CM Bunde Nederland Kaart

Over restaurant Pastalia by Marianne

Limburgse gezelligheid

In het gezellige Limburgse dorpje Bunde staan Marianne, Mat en Roy altijd voor je klaar. Je komt hier voor de gezelligheid, klassieke eetcafé gerechten en uiteraard een ijsje toe. Het restaurant is goed bereikbaar met de auto en zelfs met de fiets.

Meer informatie over restaurant Pastalia by Marianne

Maandag t/m Woensdag 11:30 - 20:30
Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag 11:30 - 20:30

Loek.helmig .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
De ravioli heerlijk gevuld met spinazie. De gerookte zalm was veel te zout en maakte het geheel onaangenaam van smaak. Opmerking daarover werd niet opgepakt en men ging in de verdediging. Mijn kritiek was alleen maar goed bedoeld zodat men er zijn voordeel mee kon doen. Toch gaan we er nog eens terug om er lekker te eten.
Trudi94tyto .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Bediening was goed. Er werd gevraagd of en wanneer het volgende gerecht gebracht mocht worden. Konden zelf bepalen, waarna het vrij snel gebracht werd.
Eten was vanuit vaststaand menu, keuze uit twee mogelijkheden per gang.
Eten was goed verzorgd en smakelijk opgediend. Ruim voldoende en lekker.
Enige minpuntje was dat er veel verkeer langs kwam als je op het terras zat.
Edith B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Het eten was op zich goed, maar als we kijken wat we voor 32 euro kregen dan is het bedroevend. Voorgerecht tomatensla, hoofdgerecht ravioli, met 4 plakjes prochuto en nagerecht een ijsje...erg weinig voor die prijs! De smaak was goed.
Marion_dassen .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
De gerechten waren allemaal super lekker ,ik had nog nooit zo een lekker chocoladeijs gehad ,ik wilde bijna het bordje schoon likken.
D.B.E. G.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij aten hier tijdens de restaurantactie van Albert Heijn. Bij Pastalia by Marianne betekent dat een vast keuzemenu met een behoorlijke prijs. Dat gaf ons toch een beetje het gevoel dat die prijs kunstmatig hoog was, maar dat weet je natuurlijk nooit zeker. Hoe dan ook was het de prijs voor twee personen wel gewoon waard.
Het enige minpuntje was het voorgerecht: koude tomaat met geitenkaas (?) en rucola met daarbij een bolletje citroensorbetijs (???). En dat smaakt net zo vreemd als het klinkt. Welke combi we ook probeerden: dat ijs paste er gewoon echt niet bij. Uiteindelijk dus maar eerst de tomaat gegeten en daarna het bolletje ijs om de smaakpapillen te neutraliseren. Misschien was dat ook de bedoeling, maar dan zou onze tip zijn om het ijs apart te serveren.
Het hoofdgerecht was ravioli, met daarbij de keuze uit verschillende aanvullingen. Wij kozen voor de zalm en hoewel het in eerste instantie leek alsof het een wel erg klein gerechtje was, bleek dat schijn. Meer dan genoeg, en echt heel erg goed, vers en lekker!
Als nagerecht een flinke ijscoupe: het is duidelijk dat Pastalia by Marianne van oorsprong een ijssalon is. Echt goed, lekker romig ijs, leuk aangekleed en met prima slagroom.
De prijzen op het online menu zijn alleszins redelijk, dus we gaan zeker weer eens terug!
Mariankubben .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Eten was lekker. Menu wel vrij duur. € 32,95 normale prijs. Met actie AH 2e menu gratis.
Ligging restaurant mooi. Konden buiten zitten
Ambiance minder. Personeel in korte broek, t-shirt en wandelschoenen. Serveerster in t-shirt met blote buik. Dat zou van mij anders mogen. Beetje uniformiteit zou beter op zijn plek zijn. Je bent toch avondje uit. Maar salade/ ravioli en toetje waren smaakvol en dat is belangrijkste.
T.nelis .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Eten was erg lekker. Bediening ongedwongen maar attent. Wij zaten buiten op terras, was gezellig en beetje mediterrane sfeer.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijke pasta gegeten. Van het ah menu. Super vers. Soep en ijs waren ook lekker.
Vriendelijke bediening en vakantiegevoel door het decor.
G.a.klop .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was zeer klantvriendelijk. We komen zeker nog een keer terug.
Dit restaurant is een aanrader voor een ieder die gezellig en zonder poespas wil eten.
Bedankt voor jullie bezoek om jullie dan weer te voorzien van allerlij lekkere dingen
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten, aardige mensen, als er Italiaanse huiswijn waas geweest (i.p.v. Franse) waarschijnlijk een 9 gescoord.
Bedankt voor jullie bezoek!
Mirjamanna .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijk gegeten, eerlijk en ambachtelijk bereide maaltijden. Verrassende entrée, tomaten-richtte salade met een bolletje mango sorbet als perfecte smaakmaker erbij. Goede prijs kwaliteit. Hoewel de inrichting smaakvol was, en het terras mooi was aangekleed met planten, is de ligging maar een 7 waard. Midden in het dorp, langs een doorgaande weg. Al met al een aanrader!
Jeannine- .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
De sfeer is echt losjes, iedereen is familie en dat merk je ook.
Gasten die ruim na ons kwamen werden eerder bediend, erg jammer.
Er was geen bestek bij de hoofdmaaltijd. Na vragen werd het emmertje op een
verkeerde tafel gezet. Ook erg jammer.
Het kwam zo niet echt professioneel over.
Het eten smaakte gelukkig goed.
Jammer dat er iets mis is gegaan met het bestek, normaal gezien wordt dit meteen meegebracht als de tafel wordt gedekt en zal dit ook aan ons team meegegeven volgens mij was er op jullie avond inderdaad een grote andere tafel die van te voren had gereserveerd en de hele bestelling al had doorgegeven want ze hadden weinig tijd. Daardoor kwam het misschien wat hectisch over en werden Zij eerder voorzien van hun eten omdat dit al klaar was. We vinden het fijn dat jullie hebben genoten van het lekkere eten! Groetjes team Pastalia

Reactie van proever:

In uw genoemde geval had ik er zeer waarschijnlijk niet eens een vermelding van gemaakt, maar het was een zeer rustige avond. Er waren hooguit vijf tafeltjes buiten bezet. Ivm de warmte zat er niemand binnen. Na ons kwamen maar drie personen, man-vrouw-kind.
Maar zoals al vermeld, het eten smaakte goed en daar ging het uiteindelijk om.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Zalig gegeten, de ravioli met zalm als hoofdgerecht was om te smullen, vers gemaakt met een heerlijke saus, vooraf had ik tomatensalade met geitenkaas en mijn vriend had soep deze waren beide heerlijk vol van smaak! Nagerechten absoluut top met vers fruit en huisgemaakte ijs. Bediening geweldig, geen haast super vriendelijk, gezellige plek!
FritsDuiven .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk gegeten. We zaten lekker buiten. Jammer dat er dan een drukke weg langs ligt. Bediening was ook prima en vriendelijk.
GinaGkp .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heel goed gegeten, vers / homemade is een fantastische combinatie. Gezellig gezeten op het terras. Bediening was vriendelijk en keurig. Aanrader.
Spijkkoll .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Eten was heerlijk ( vooral de tomatensoep ), bediening vriendelijk en ongedwongen. Jammer dat je via Ah spaaractie maar beperkte keuze hebt en dat dat niet duidelijk bij reservering naar voren kwam.
D.albersen .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
De Toscaanse tomatensoep was heel erg lekker en de home made ravioli met spinazie en gerookte zalm was heerlijk..... Voor herhaling vatbaar.
J-I-P .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Sfeervolle restaurant, kleurrijk ingericht. Muziek stond iets te hard toen we plaats namen, is op ons verzoek zachter gezet. Eten was heerlijk, lekker gevulde pasta, zeer smaakvol. Het is een familiebedrijfje, amicale sfeer is te proeven.
Tc58 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Gebruikt gemaakt van de AH restaurantactie. Bleek dat men speciaal voor de actie een menu voor 32,50 euro had samengesteld. Voorgerecht had men alleen de keuze uit tomatensoep of tomaten/geitekaassalade. Hoofdgerecht ravioli met keuze uit zalm of ham. Nagerecht alleen ijs.
Hoewel men pretendeert de pasta's zelf te bereiden (men noemt zich tenslotte niet voor niets pastalia) was het een kleffe, fantasieloze en smaakloze bedoeling. Je denk dat bij zo'n voorgerecht weinig mis kan gaan maar het was het serveren niet waard. Dit is absoluut beneden alle peil. Omdat men zich ook nog 4,50 euro voor een flesje water telt, is men tenslotte toch nog voldoende geld kwijt voor een absoluut onvoldoende.
Jammer dat het niet zo naar jullie smaak was. Als jullie wat hadden aangekaart tijdens jullie dinertje hadden we het zeker kunnen oplossen, zoals we ook jullie ijsje voor een kopje koffie met likeur hebben omgewisseld. De keuzes van ons menuutje staan ook vermeld op het moment dat jullie reserveren bij Iens zoals dat bij de meeste andere zaken ook is, een grotere keuze kan de keuken helaas niet aan. we hopen jullie binnenkort nog een iets misschien meer naar jullie smaakt te mogen koken van onze ruime kaart. Bedankt voor jullie bezoek
Amberrr .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Gegeten via de AH restaurantenactie. Voor- en nagerecht keuze uit 2 gerechten. Het hoofdgerecht wel wat meer keuze. Als voorgerecht tomatensoep, als hoofdgerecht flamm met salami en als nagerecht ijsburger met chocolade.
Het voorgerecht en nagerecht was zeker lekker en genoeg! Het hoofdgerecht viel een beetje tegen, het was niet heel speciaal zoals we hadden verwacht. Het was echter wel lekker en rijk belegd.
Vanwege het lekkere weer lekker buiten kunnen zitten op het gezellige terras.