Pastalia by Marianne

Pletsstraat 45 6241 CM Bunde Nederland Kaart

Over het restaurant Pastalia by Marianne

Limburgse gezelligheid

In het gezellige Limburgse dorpje Bunde staan Marianne, Mat en Roy altijd voor je klaar. Je komt hier voor de gezelligheid, klassieke eetcafé gerechten en uiteraard een ijsje toe. Het restaurant is goed bereikbaar met de auto en zelfs met de fiets.

Meer informatie over restaurant Pastalia by Marianne

Maandag t/m Woensdag 11:30 - 20:30
Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag 11:30 - 20:30

Jouw recensie over het restaurant Pastalia by Marianne

Dion G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Zeer eenvoudig restaurantje, prijs voor het AH-menuutje is aan de hoge kant, eten was met zorg klaargemaakt en was zeker voldoende.
J.M.J. M.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Het eten was verschrikkelijk. 3 gangenmenu voor € 31,95. Flammkuche en pasta niet te eten. Opmerking van de eigenaar om alleen maar de randen te eten. De randen waren nog krokant en het midden was gewoon een drap.
Volgens de eigenaar smaken verschillen. We hebben wijn besteld. Vlg ons behoort een wijnglas droog te zijn. Wij kregen natte glazen, zo uit de spoelbak. Zelf moeten vragen voor droge glazen.
Niet Albert Heijn waardig.
Will B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Restaurant ligt aan een wat drukkere weg. Het verkeer is er levendig maar dat stoort niet als je op het terras zit. Binnen heb je hier helemaal geen last van.
De aankleding buiten zowel als binnen is sfeervol
Het eten is prima, heerlijk gegeten. wij gaan nog eens terug om andere gerechten van de kaart te proberen.
A W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Op onze AH bon werden we vriendelijk ontvangen en een vast menu waar we wel van af konden wijken helemaal goed. Het eten was heel erg lekker en de bediening was heel gezellig , dus een plek om terug te komen ook zonder AH bonnen.
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Eerlijke gerechten met een goede prijs-kwaliteit verhouding. De rode wijn was geweldig maar de witte wijn viel behoorlijk tegen. Gaan er zeker weer terug.
mraadschelders52 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Wij hebben lekker gegeten, aardig personeel.Je kunt er prima met kleine kinderen eten....tussendoor een spel aangeboden ...heel gemoedelijk.
W. D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, zeker aan te bevelen, goede prijs kwaliteit verhouding. Als ik in de buurt ben ga ik zeker nog een terug.
coenegrachta .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Voorgerechten, hoofdgerechten en toetjes waren erg lekker. Alles was versgemaakt en dat was duidelijk te proeven.
De bediening was ook top. Erg gastvrij.
Zeker aan te raden!
josje U.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
was lekker en gezellig bediening heel vriendelijk prijs ook heel goed en zeker het ijs was super lekker buiten terras heel leuk ingericht voor herhaling vatbaar
Jeannet J.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Restaurant zit aan een doorgaande drukke weg. Veel verkeer

Voorgerecht: toscaanse tomatensoep:
Soep was dun en heel erg peperig, smaak van de soep ging totaal verloren.

Hoofdgerecht: pasta met witte saus en gamba,s: vrij smaakloos geheel , geen kruiden toegevoegd.

Bijgerecht: Salade: krop sla met worteltjes en ei. Geen dressing.

Nagerecht: 3 soorten chocolade ijs
Bavarois van likeur
Nagerecht was heerlijk

Als afsluiter een cappucino met Ammaretto :
Cappucino bestond voornl. Uit
Warme melk en de likeur was een goedkoop merk. Was niet de echte.
Zeker geen aanrader!!
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten! Voorgerecht een heerlijke soep, was wel erg veel maar superlekker en een tomaat/mozzarella salade, ook erg lekker. Als hoofdgerecht hadden we pasta carpaccio, deze was ook erg lekker, verse pasta, altijd goed, zat iets minder smaak aan, maar dat was met dit gerecht wel te verwachten, op de kaart staan wat meer variaties met waarschijnlijk iets meer smaak. (wij eten altijd pittig). Het ijs toe was erg lekker en dat was te verwachten aangezien wij al vaker daar ijs hebben gehaald. Wij komen zeker terug voor nog eens een hapje verse pasta!
Helwig L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het eten was goed, maar niet bijzonder.
Door de kortingsactie van de AH was de prijs zeker acceptabel, echter de normaal te betalen prijs komt niet overeen met de geleverde kwaliteit/service
loek.helmig .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
De ravioli heerlijk gevuld met spinazie. De gerookte zalm was veel te zout en maakte het geheel onaangenaam van smaak. Opmerking daarover werd niet opgepakt en men ging in de verdediging. Mijn kritiek was alleen maar goed bedoeld zodat men er zijn voordeel mee kon doen. Toch gaan we er nog eens terug om er lekker te eten.
Trudi A.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Bediening was goed. Er werd gevraagd of en wanneer het volgende gerecht gebracht mocht worden. Konden zelf bepalen, waarna het vrij snel gebracht werd.
Eten was vanuit vaststaand menu, keuze uit twee mogelijkheden per gang.
Eten was goed verzorgd en smakelijk opgediend. Ruim voldoende en lekker.
Enige minpuntje was dat er veel verkeer langs kwam als je op het terras zat.
Edith B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Het eten was op zich goed, maar als we kijken wat we voor 32 euro kregen dan is het bedroevend. Voorgerecht tomatensla, hoofdgerecht ravioli, met 4 plakjes prochuto en nagerecht een ijsje...erg weinig voor die prijs! De smaak was goed.
marion_dassen .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
De gerechten waren allemaal super lekker ,ik had nog nooit zo een lekker chocoladeijs gehad ,ik wilde bijna het bordje schoon likken.
D.B.E. G.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij aten hier tijdens de restaurantactie van Albert Heijn. Bij Pastalia by Marianne betekent dat een vast keuzemenu met een behoorlijke prijs. Dat gaf ons toch een beetje het gevoel dat die prijs kunstmatig hoog was, maar dat weet je natuurlijk nooit zeker. Hoe dan ook was het de prijs voor twee personen wel gewoon waard.
Het enige minpuntje was het voorgerecht: koude tomaat met geitenkaas (?) en rucola met daarbij een bolletje citroensorbetijs (???). En dat smaakt net zo vreemd als het klinkt. Welke combi we ook probeerden: dat ijs paste er gewoon echt niet bij. Uiteindelijk dus maar eerst de tomaat gegeten en daarna het bolletje ijs om de smaakpapillen te neutraliseren. Misschien was dat ook de bedoeling, maar dan zou onze tip zijn om het ijs apart te serveren.
Het hoofdgerecht was ravioli, met daarbij de keuze uit verschillende aanvullingen. Wij kozen voor de zalm en hoewel het in eerste instantie leek alsof het een wel erg klein gerechtje was, bleek dat schijn. Meer dan genoeg, en echt heel erg goed, vers en lekker!
Als nagerecht een flinke ijscoupe: het is duidelijk dat Pastalia by Marianne van oorsprong een ijssalon is. Echt goed, lekker romig ijs, leuk aangekleed en met prima slagroom.
De prijzen op het online menu zijn alleszins redelijk, dus we gaan zeker weer eens terug!
mariankubben .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Eten was lekker. Menu wel vrij duur. € 32,95 normale prijs. Met actie AH 2e menu gratis.
Ligging restaurant mooi. Konden buiten zitten
Ambiance minder. Personeel in korte broek, t-shirt en wandelschoenen. Serveerster in t-shirt met blote buik. Dat zou van mij anders mogen. Beetje uniformiteit zou beter op zijn plek zijn. Je bent toch avondje uit. Maar salade/ ravioli en toetje waren smaakvol en dat is belangrijkste.
t.nelis .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Eten was erg lekker. Bediening ongedwongen maar attent. Wij zaten buiten op terras, was gezellig en beetje mediterrane sfeer.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijke pasta gegeten. Van het ah menu. Super vers. Soep en ijs waren ook lekker.
Vriendelijke bediening en vakantiegevoel door het decor.