Pasta Vino

Weteringstraat 10 1431 BC Aalsmeer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pasta Vino

Niels H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Pasta's gehaald bij Pasta Vino. De porties zijn ruim en op smaak, maar niet memorabel goed. De service is een goei punt, leuk dat de vrienden van de bediening langs komen maar om dan je gasten niet meer aan te kijken is echt een nogo.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Hier op een koude maandagavond in februari weer eens met z'n vieren gegeten.
Zowel de voor- als hoofdgerechten (en dan heb ik het niet over pizza's) zijn ruim voldoende groot. En qua prijs/kwaliteit hebben we ook geen klagen. Vooraf hadden we een (gedeelde) mozarella met parmaham, vitello tonnato en een tomatensoep. Als hoofdgerechten kwamen daarna: spaghetti vongole, spagetti carbonara, tagliatelle zucchine e camberetti en scaloppina valdostana. Allemaal heerlijk, wel wat weinig verse groente. Nog één minpuntje (vind ik - Anouk Verschuur - toch leuk om te noemen: gevraagd om een fluitje, kreeg Martin Morero een echt "poppenpilsje" :-). Alle gekheid op een stokje: prima eten in een basic Italiaans restaurant.
Bommelstein .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Een echt Italiaans restaurant.
De inrichting is ook Italiaans.
Het eten smaakt zeer goed en de pizza's zijn lekker en knapperig.
De bediening is vlot en vriendelijk.
Yentle G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Gezellige italiaan! Lekker goedkoop eten en gezellige bediening. De quatro formagi pizza is heerlijk en de kaas flensjes zijn de long time favorite van mijn hele volleybal team.
Sharons1971 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Het zijn. De buren.... Op verjaardagen is het bijna stamdaard.. Eten bij pasta vino. Lekkere gerechten, de bediening is aardig. Het restaurant zelf is niet erg mooi, de stoelen zijn wiebelig, maar dat nemen we op de koop toe...
restaurant zit bijna altijd vol...
Patricia W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2015
Smaakvolle pizza's, uitgebreide kaart. Voor ieder wat wils. Lekkere tiramisu en goede koffie. Echte Italiaanse rumoerige hectiek in Aalsmeer!
Thom B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Na thuis lekker pasta te hebben gegeten hadden we enorme zin in tiramisu. We besloten naar Pasta vino te fietsen voor koffie, tiramisu en een limoncello. Daar aangekomen zagen we dat er gelukkig voldoende tafels vrij waren. We namen plaats en gaven aan graag een dessert te willen eten met koffie en een borrel. Hierop werd aangegeven dat dit niet mogelijk was en dat we het restaurant moeten verlaten.

Ik begrijp dat als wij het laatste beschikbare tafeltje bezet zouden houden voor een dessert en koffie, dit niet wenselijk zou zijn. Het was echter 20:30 uur en er waren minimaal zes tafels vrij. Twee weken geleden hebben we uitgebreid gegeten en €140,- afgerekend. We waren simpelweg niet welkom, omdat we 'maar' €30,- tot €35,- wilden besteden.

Voor ons de laatste keer dat we hier hebben gegeten. Jammer, want de voorgaande keren zijn we netjes geholpen.
Ruud E.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
Dit is een echt Italiaans restaurant. Als je je ogen dichtdoet dan waan je je in Italië door het rumoer en de ambiance.
Ze hebben een heerlijke, uitgebreide kaart maar vraag vooral naar de gerechten buiten de kaart en je zal worden verrast!
Sabine H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Na al een aantal keren pizza te hebben gegeten bij Pasta Vino, dit keer gekozen voor een pasta. Erg goede keuze! Waar de pizza's soms wat droog zijn (maar wel erg goed van smaak) en de messen bot, was de pasta heerlijk bereid. Vol bord met veel heerlijke zeevruchten.
De kaart is zeer uitgebreid, er is volop keuze uit pasta, pizza en andere typisch Italiaanse gerechten. De bediening is erg vriendelijk en professioneel, maar niet erg snel. Als ze beter zouden letten op lege glazen etc zouden ze niet alleen meer kunnen verdienen, maar ook hoger scoren voor de service. Jammer. Maar niet te min zullen we hier zeker vaker komen.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2014
De ontvangst is redelijk. Ongeveer de helft van de tafels is bezet. Positief is dat we naar een andere tafel mogen op een plek die ons beter bevalt. Het lekkere brood met kruidenboter en een schaaltje olijven staat al op tafel en vindt gretig aftrek. Eerst een drankje besteld. Helaas is er geen sinaasappelsap of icetea. De bestelling (3 pizza's en 1 lasagne) komt vlot maar de eerste hap valt zwaar tegen. Geen smaak en niet echt verse ingrediënten. Dan de bodem. Dit lijkt op wat je bij de super uit het diepvriesvak haalt. Broodachtig en taai. Het lijkt erop dat de samenstelling van de ingrediënten niet klopt en de pizza te kort dan wel op een te lage temperatuur is gebakken. De lasagne is wel redelijk maar ook wat smakeloos. Als ik antwoord, op de vraag of het heeft gesmaakt, dat ik de bodem taai vond wordt slechts lauwtjes met "ok" geantwoord. Als ik heb afgerekend bij de kassa wordt verder geen aandacht aan ons vertrek geschonken. Dit was vrees ik eens maar nooit meer.
Marc-Philippe V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2014
Voor dit restaurant is een 8 dik op zijn plaats.

De eigenaar is een prachtkerel. Lijkt echt plezier in het werk te hebben. Is ook oprecht geïnteresseerd (ik kom er al meerdere jaren).

Het is inderdaad vaak druk en rumoerig. Wat het voor mij de moeite waard maakt is de uitgebreide kaart en de prijs/kwaliteit. Vaak neem ik de Antipasto Misto per Due. Een grote hoeveelheid verschillende mooie, Italiaanse gerechtjes.
Manuela1980 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2014
Heerlijk echt Italiaans eten. Als voorgerecht de anti pasto die rijkelijk gevuld is. Als hoofdgerecht tortelini de favoriet van ons op de kaart. Erg druk hier , verstandig om eerst te reserveren. Bediening doet zijn best.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
Vooraf uiensoep. Deze soep kwam al kokend op tafel, geen uien te bekennen, die waren gepureerd door de soep. Pizza arabiata zaten champignons op die leken erg oud en pizza was in het midden wat waterig. Personeel is plichtmatig aan het werk, correct maar niet vriendelijk. OOk als je iets wilde drinken, moest je de aandacht trekken van een ober. Lopen ongeinteresseerd in de rondte. Als je van een restaurant houdt waar het heel rumoerig is, ben je hier aan het goede adres. Mijn indruk is dat het hier een Italiaans restaurant is waar snel even een hapje wordt gegeten.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Wij gaan hier af en toe eten - meestal met z'n vieren. Het valt op dat het er altijd druk is, dan moet het eten wel goed zijn. Het is er ook altijd lawaaiig, maar als je dat weet, stel je je daar op in. De service ervaren wij niet als geweldig maar degelijk. Dat komt o.a. door de ietwat norsige ober, het gekletter van de borden op tafel, papieren servetten en de snelheid waarin de gangen elkaar opvolgen. Ook heeft het restaurant niet echt sfeer en is er door de harde, rechte stoelen sprake van 'actief zitten'. Goed, we waren wederom met 4 personen, we hadden gereserveerd en het was druk en lawaaiig. Niettemin heerlijk gegeten: vooraf de Antipasto Misto per Due met twee extra bordjes (één portie is meer dan genoeg voor 4 personen). Héérlijk! Hoofdgerechten o.a. Tris dello Chef (drie soorten pasta met drie soorten saus), Sogliola alla Marinara (gebakken tong met zeevruchten en tomaten), Cotoletta Milanese (Wiener Schnitzel - kalfsvlees) en Fegato di Vitello alla Veneziana (kalslever met uien in witte wijnsaus). Alle gerechten heerlijk en goed geportioneerd, behalve het trio van pasta. Dat was far too much qua hoeveelheid. Met de kwaliteit en smaak van de hoofdgerechten laat de kok zien wat hij in huis heeft! Het ijs in de toetjes was wel lekker, maar niet bijzonder. De koffie toe daarentegen heeft Italiaanse klasse. Qua drankjes kan ik niet veel melden, want dat was een enkel los glas wijn en verder water. Ik heb de rekening niet gezien, maar heb mijn beoordeling uitsluitend gebaseerd op smaak, service en ambiance - niet op prijs.
TV12 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2013
Op aanraden hier gaan eten. Bij binnenkomst echt Italiaans met een Italiaanse gastheer. We kregen van het huis heerlijke bruschetta. Het decor een beetje saai, maar wel echt Italiaans.

Helaas moesten we lang wachten tot we konden bestellen. Ook leek het personeel erg ongeïnteresseerd verder. Je moest echt aanhouden voordat ze je kwamen helpen.

Eten was prima, alleen de carpaccio leek aan verschillende kanten niet meer goed. Verder was deze ook heel saai, alleen een paar grote brokken parmezaanse kaas erop.
Het hoofdgerecht was bij ons allemaal prima, alleen werd er in het eten van een tafelgenoot een stukje ijzer gevonden. Werd goed opgepakt door de gastheer!
Helaas werd er na het dessert eigenlijk geen aandacht meer aan ons gegeven en werd ons ook geen koffie of thee gevraagd.

Verder wel een gezellige avond! Prijs/kwaliteitsverhouding goed.
maar wat enthousiaster personeel zou leuk zijn (op de gastheer zelf na)
Gegeten op: 22 april 2013.
Mieke1976 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2012
Geweldig Italiaans restaurant! Ik heb hier nog nooit niet lekker gegeten. Het eten is heerlijk en de bediening erg vriendelijk. Reserveren is noodzakelijk omdat het hier altijd druk is. Veel Italianen eten hier ook en een beter compliment kunnen ze niet krijgen denk ik!
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Ik heb hier vaker gegeten en het was altijd prima. Het decor is niet bijzonder - een beetje doorsnee-Italiaan - maar wat me vooral opvalt is het Italiaanse enthousiasme van de bediening. Vooraf een klein bordje met wat bruschetta van het huis We aten allebei een saltimbocca alla Romana die lekker was met een keurig garnituur. Een fles Verdicchio erbij maakte het af. Toen we vragen hadden over de herkomst van de wijn, kregen van de jongeman in de bediening (met Del Piero-shirt) uitgebreide uitleg die heel adequaat was. Dit is een goed adres voor een goed bord eten.