Pasta & Pesto

Maandag t/m Donderdag vanaf 12:00
Vrijdag t/m Zondag 10:00 - 12:00
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Heerlijk Italiaans concept met diverse vers gemaakte antipasti. Goed van smaak en mooi gepresenteerd door zeer vriendelijke bediening. Alles wat op tafel kwam werd goed uitgelegd. Goede prijs kwaliteitverhouding. Voor herhaling vatbaar.
Remy D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Weer een keertje langsgeweest en dit keer het all you can eat italiaanse gerechten concept geprobeerd. De gerechten waren wederom van hoge kwaliteit en alles smaakt hier altijd goed. Ondanks dat je zou denken dat dit concept niet zou passen in dit restaurant pakt het goed uit. Fijn dat je ook nog van de kaart kan blijven eten als je daar zin in hebt. Service was weer volgens verwachting, altijd vriendelijk en snel.
Job V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Wij kwamen voor de lunch maar het leek alsof personeel druk was met hele andere dingen. Daardoor lang wachten op bestellingen en geen aandacht en dat is jammer als er maar drie tafeltjes bezet zijn. Wij kozen allebij een salade en kregen overmatig saus over de bladgroenten en vis.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2015
Met collega's gegeten bij Pasta & Pesto..
Aangezien ik echt heel erg fan ben van Italiaans eten ging ik graag mee en was ik erg benieuwd!

Bij binnenkomst heb ik niet meteen het idee dat ik een restaurant binnen kom, maar het is zeker wel sfeervol en je wordt dan ook erg vriendelijk ontvangen.
We zijn aan een hoge tafel gaan zitten en kregen de kaart (placemat)..

Gekozen voor 1 van de 'standaard' gerechten, maar het is ook mogelijk zelf het een en ander samen te stellen begreep ik als ik de kaart zo zag. De uitleg heb ik niet gekregen, even ervan uitgaande dat je die normaal wel krijg. Dit kom omdat m'n collega's hier al vaker geweest waren en al redelijk bekende waren van de eigenaar en bediening..

Maar goed, tussen de gerechten stond genoeg wat me heerlijk leek..

De pasta met pesto was dan ook echt heerlijk en we hebben goed gegeten en lekker getafeld.
Nu nog een cursusje Italiaans voor de bediening misschien om alle Italiaanse benamingen etc. goed uit te spreken ? ;-) Maar goed, dat is iets waar ik dan weer op let..

Daarna nog een toetje, Crème Brulee... Jammer van de slagroom er bovenop, maar verder goed van smaak..

Zeker voor herhaling vatbaar, ben benieuwd naar een aantal andere gerechten op de kaart namelijk..
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Een pastazaak in een oude bruine boerderij; het is even wennen. De antipasti waren lekker en daardoor ook heel snel op. De drie varianten van pasta waren zeer divers: een overheerlijke pasta gevuld met wilde champignons tot een wat simpelere pappardelle met spinazie en zalm. Dessert was een mooi slot door een trio van typisch Italiaanse nagerechten.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
De Pasta & Pesto formule is weer net iets anders dan in andere 'Do It Yourself' restaurants. DE menukaart is afgedrukt op je placemat. Hierop kun je naast de voor- en nagerechten zelf je pasta samenstellen; soort pasta, saus, pesto, vlees/vis en kaas.

De variatie is redelijk groot en het eindresultaat smaakt goed. Natuurlijk is het ook mogelijk om kant een klare pasta gerechten te bestellen recepten en staan er wat menu's op de kaart.

De jonge bediening is vlot en vriendelijk maar bij een drukte worden de wachttijden wel aan de lange kant.

De inrichting kom over als een omgebouwde kroeg, veel donder hou en eenvoudig zitmeubilair. Denk dat hier wel iets aan gedaan kan worden om het meer als een restaurant te laten overkomen. Maar misschien heeft dit er me te maken dat de zaak ook nog voor andere activiteiten gebruikt wordt.

Samengevat, een leuke zaak om een langs te wippen als het allemaal wat informeel mag.