Pasta Pasta

Warmoesstraat 49 1012 HW Amsterdam Nederland Kaart
31-203311199

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Pasta Pasta

We prepare your pasta with the best ingredients. We take our time to mix the semolina flour into a perfect dough that makes our pasta so delightfully soft. To top that off, all sauces have been made that day, with real ingredients!

Meer informatie over restaurant Pasta Pasta

Vrijdag t/m Maandag 17:00 -22:00

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Pasta Pasta

Kai W.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Personeel kwam over alsof ze je zo snel mogelijk weer weg wilden hebben en het was er zeer toeristisch, achteraf logisch gezien de locatie. Prijzen lagen boven de prijzen die IENS aangaf. Eten was redelijk flauw. Geen aanrader.
Michael G.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Wij waren vorige week woensdag in Pasta Pasta, echter wel in de vestiging in de Ferdinand Bolstraat te Amsterdam. Het was reeds ons 3e bezoekje tijdens de lunch na een wandeling over de markt maar altijd even goed. De man die ons bediende liet ons zien hoe zij de pasta zelf maakten en op het vuur stonden 2 grote pannen met zelfgemaakte saus waarvan 1 met bolognaisesaus die 8 uur moet pruttelen. Prijzen zijn zeer scherp en je kan je eigen bord samenstellen. Wij zijn er een paar keer geweest en zeker niet voor de laatste keer.
Arjen H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Let op: de prijzen die bij Iens getoond worden, kloppen voor de pasta's niet! Die zijn van het filiaal in de Ferdinand Bolstraat, waar in kleine porties kan worden afgehaald.
Lekkere pasta's en pizza's en een vrolijke bediening. Het personeel is Italiaans. Qua plek is het natuurlijk een toeristending ... Niet voor een romantisch etentje, wel voor gezellig even lunchen of een gemakkelijke maaltijd.
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Gezellig restaurant voor een snelle hap. Lekker eten. Goede service.
Kayleigh V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
gezellig ingericht, eten was lekker en vriendelijke bediening.
Matthijs H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Gezellige tent, goede pizza, super vriendelijk personeel.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Na een ongemakkelijke entree, door een andere ober perfect geholpen, service was top. Bestek, zout en peper en servetten waren wat moeilijker te bemachtigen. Het eten was wel weer ontzettend goed voor een mooie prijs!
G. J.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Gastvrij personeel, lekker eten
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Een verassing qua smaken en niet verwacht gezien de vele Italiaanse keukens die Amsterdam telt, wat dat betreft een heuse Italiaanse keuken. Lasagne en kalfsoester gegeten wat prima van smaak was. De kok kwam persoonlijk uitleggen wat de verse ingrediënten waren en hoe het gerecht was klaar gemaakt. Dit kan ik waarderen. Ook vriendelijk personeel en alles bij elkaar: zeker een aanrader.....cibo gustoso. Bedankt.
Fleur S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Wat een teleurstelling, we kwamen voor de Italiaanse opera, alles was Engelstalig en het niveau was matig. De keuken is prima, maar veel te duur voor wat je krijgt en aangezien er niet op niveau gezongen wordt. Het concept is mooi, maar de allure van weleer is verdwenen. Er zitten alleen nog maar toeristen.
Jammer, wij komen niet meer terug en bevelen niet aan.
Kaus K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Hier met een vriendin naar toe geweest. We kregen een tafel aangewezen, niet ver van de deur vandaan. Heel erg geïrriteerd aan de deur die constant open ging en niet meer fatsoenlijk werd dicht gedaan door de andere klant. Ook kregen we een tafel net onder een "veranda" waar je de schoenen van andere etende klanten te zien kreeg, niet erg hygiënisch.

Al met al, redelijk gegeten. Mijn ravioli en de pasta van mijn vriendin waren net niet gaar genoeg. Mijn portie was net te weinig voor de prijs die ik betaalde. De smaak en manier hoe de pasta's worden voorbereidt doet me denken aan Vapiano pasta. Mocht je naar een echte Italiaan willen gaan, dan zou ik Pasta Pasta overslaan.

Personeel zeer attent en deed haar best. Prima gegeten maar niet zo zeer voor herhaling vatbaar.
Annemarie E.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Helaas hebben ze de kaart aangepast. Veel minder vrije keuze, maar daarentegen wel dure aanbevelingen van de chef. Helaas hebben ze ook de raviola carne (waar ik voor langskom) van de kaart gehaald. Dus nu maar een ravioli truffel genomen. Opzich niet verkeerd, maar 11,- is echt te duur en het was te weinig. Bediening was wel erg vriendelijk en de ruimte is fijn, met Katy B op de achtergrond.
Rolf S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
het eten is verbeterd door de samenwerking met de bekende chef Ron Blaauw. De sfeer en bediening is altijd al top geweest! De conservatoriumstudenten zingen uiteraard prachtig, maar ook zijn het vaklui qua bediening.
Als gids voor inkomend toerisme stuur ik vaak groepen, maar ook stelletjes door naar Pasta e Basta: tot nu toe krijg ik altijd een bedankmailtje van die toeristen terug dat ze zo blij waren met deze locatie ( die ze naders niet zo maar gevonden hadden...). Zo'n fijne ambiance!!
Asian-taste .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
een vriendin had mij aangeraden om bij Pasta-pasta te gaan eten. het was voor mij toen de eerste keer, en die dag was het niet druk en konden we genieten van de pasta, wat heerlijk was.

Maar toen ik met mijn vrienden voor de tweede keer gingen, op een vrijdag rond 6 uur, wanneer het normaal druk is, werden we niet erg vriendelijk behandeld. dat is het enige minpunt, maar dat kon ook wel door de drukte komen. Eten is en blijft heerlijk.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Salade: eenvoudig, fris, lekker. Pasta carbonara: beetje aan de droge kant. Het wordt dan een plakkerige massa. Wel lekker van smaak. Goede verhouding tussen spekjes en kaas.
Glas rode wijn: prima.
Muziek: voor mij veel te luid. Als je elkaar zonder stemverheffing niet meer kan verstaan (en er is niets mis met mijn gehoor) dan staat het te hard. Bediening is zoals ik bij PastaPasta gewend ben vriendelijk en basic.
Eva J.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Ik had de volkoren spaghetti pesto met broccoli en mozzarella. Het concept is leuk en makkelijk. Echter zat er vrij weinig smaak aan de pasta. Het zijn wel goede porties.
De bediening was vriendelijk en het restaurantje is leuk en hip ingericht.
Colette L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Het concept is erg leuk: je eigen pasta stap voor stap samenstellen! Als topping bestelde ik broccoli, maar ik kreeg bij elkaar misschien 2/3 stronkjes. Hetzelfde goldt voor de spinazie van een tafelgenoot. De service is daarentegen wel weer erg goed, want er werd gevraagd of alles naar wens was. Toen ik aangaf dat ik de hoeveelheid broccoli wat minimaal vond. Na 5 minuten werd er een bordje met extra, net geblancheerde, broccoli geserveerd. Goede service dus!
Debbie Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Hier met mijn mavo vriendinnetje gegeten. Bediening was een beetje warrig, kwam net aan en liep als een kip zonder kop de paar tafels af die bezet waren. Vergat steeds dingen en bleef zich maar verontschuldigen. Eten wordt gemaakt terwijl je kan kijken. Het principe van aan de bar bestellen ging niet door omdat ze onderbezet waren. Rond 18 uur werd het echt erg druk met zowel eters als halers.
Wij hadden de pesto dressing met rucola en spinazie tagliatelle. erg lekker, hoewel er wel zelf zout en peper bij gedaan moest worden. Lekkere witte huiswijn erbij.
Heerlijk kopje koffie na genomen.
Het is een leuk no nonsens concept en lijkt op Julia's. Wat wij wel erg raar vonden was dat de pin automaat er mee op hield en er gevraagd werd of we even ergens anders eerst wilden gaan pinnen. Waar wisten ze ook niet. We kregen de bon mee en hadden dus gewoon na pinnen niet kunnen gaan betalen, want we konden beide weg gaan. Wel netjes gaan betalen natuurlijk, maar het blijft een beetje raar. Ook niet even een kopje koffie aangeboden gekregen voor de gedane moeite ofzo.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Pasta Pasta is mijn nieuwe favoriete 'snelle hap na werk' restaurant! Wát een kwaliteit voor een goede prijs!

Ik heb weliswaar in het restaurant op de Ferdinand Bolstraat gegeten, maar deze heeft nog geen eigen pagina, vandaar dat ik het hier plaats. Het concept is simpel: kies een pastasoort, een saus en eventuele toppings en gaan! Het staat snel op tafel, en gelukkig wel in een bord en niet in zo'n kartonnen Julia's-doosje. Ik moet zeggen: dit is by far de lekkerste carbonara die ik ooit heb gegeten, en ik heb nota bene gewerkt in een Italiaans restaurant en ben er vele malen op vakantie geweest. Een romige saus, meer boter dan roomkaas, en verse pancetta die net even lekker aangebakken was. Het was een feestje in mijn mond! De pasta was lekker al dente en de wijn erbij was heerlijk!

Helaas was de tiramisu, het enige dessert op de kaart op, maar ter compensatie kreeg ik van de zeer attente gastheer een glaasje limoncello! Zijn manier van serveren was sowieso heel fijn, lekker even aan tafel zitten en lekker kletsen met de gast.

Een zeer fijn 'to-go' concept wat het zeker zal maken in ons mooie Amsterdam!
Annemarie E.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Als ik snel iets fatsoenlijks wil eten in Amsterdam centrum, dan ga ik vaak hier naartoe. Het concept is simpel. Je bestelt aan de counter welke pasta, saus en evt. topping je wilt, daarna krijg je een nummer mee. Vervolgens wordt het in rap tempo bij je gebracht. Gisteren had ik de ravioli carne met pomodoresaus, de ravioli is lekker beetgaar en goed gevuld, de saus was ook erg smaakvol. Qua wijnen kun je kiezen uit 1e, 2e of 3e klas wijn. Ik had voor de 3e klas rode wijn gekozen, welke voor de prijs prima was. De service is erg snel en attent zonder fratsen. Het decor ziet er mooi uit.