Pasta Factory

31-203417824

Meer informatie over restaurant Pasta Factory

Lettie H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Snel, bovenverwachting goed en redelijk gezellig eten. Niets mis mee, bediening was vriendelijk, het zit op een plek waar alleen toeristen komen maar het was wat eten betreft prima.
MBons .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2015
Pasta Factory was voor mij een prettige verrassing zo midden in het centrum! Samen met een vriendin waarmee ik veel naar de bioscoop ga (Tuschinski / de Munt) hier een keer gaan eten omdat het makkelijk / in de buurt was. Het decor spreekt niet echt aan, het ziet er uit als een normaal eettentje gericht op snelle hap en toeristen - wat logisch is op een ontzettend toeristische plek.
Maar de pasta is boven verwachting goed! Favoriet zijn de aglio e olio, tortellaci neri en pasta gegrilde groenten. Komen hier nu regelmatig en ook de bediening is erg aardig, soms duurt het iets langer omdat het vaak druk is. Maar niet storend! Het is altijd leuk en gezellig om hier weer terug te komen.
Nina N.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2015
Leuk restaurantje waar je gezellig even aanschuift. Heerlijke verse pasta's tegen een redelijke prijs en vriendelijke bediening. Als je echt lang wilt tafelen is dit restaurant minder geschikt.
Tijger0101 .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Prima eetgelegenheid voor de snelle hap
Goede prijs/kwaliteit
Vlotte bediening
Verwacht geen culinaire hoogstandjes, daar is het concept niet naar
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Ontzettend lekkere pasta. De garnering was alleen een beetje slordig gedaan. Kan iets meer met plezier op een bord opgeschept worden. Leuke mensen die (volgens mij) met veel plezier bedienen. De hoeveelheden waren wel heftig. Iets subtieler mag ook wel. Ik ben zéker van plan terug te komen en dit is zeker een aanrader om even snel ergens een hapje te eten. Voor een chique uitstapje is het wat minder geschikt. Dit restaurant heeft mij een goed beginnende avond bezorgd!
Nienke S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Voorafgaand aan een bezoek aan Pathe, ben je hier aan een prima adres. Dineren en de bioscoop valt moeilijk te combineren. Een lekker diner moet snel verorberd worden om op tijd bij de aanvang van de film te zijn. Of de film begint zo laat dat dineren nachtwerk wordt.
Nee, ga dan naar de Pasta Factory, gelegen naast Pathe. Zelfs op een vrijdagavond is er zomaar een tafel. Het interieur is eenvoudig en prettig. De bediening heel vriendelijk en correct.
Het restaurant doet zijn naam eer aan: de Pasta Fabriek, de kaart toont een eindeloze variatie aan pasta's. De ingredienten zijn vers, de pasta's goed bereid. Prima eten in deze tent.

Justin V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Snel wat gegeten omdat we bij de buren (Pathe De Munt) een film gingen kijken.

Smerige tafeltjes, haastige bediening en zwaar overkookte pasta. Voor een restaurant dat alleen pasta serveert, zou je denken dat de basis wel in orde is. Helaas niet dus. De prijzen zijn niet hoog, maar wanneer je dit vergelijkt met vergelijkbare horeca-concepten betaal je gewoon veel te veel.
Irena25 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2014
Lekker gegeten alleen service was wat minimaal, eten was simpel lekker alleen mocht er mog wel wat extra passie bij geserveerd worden.