Pasta e Vino Pane

31-206459690

Meer informatie over restaurant Pasta e Vino Pane

Jeanette_Sprenger .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Heerlijk gegeten afgelopen dinsdag bij Pane e Vino. Bij het voorgerecht was de mozzarella zo vers dat het in mijn mond smolt. De pizza was erg lekker, goed gevuld. Alles was vers en smaakvol. We hebben een gezellige avond genoten met vrienden en gaan graag terug.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Het is een rechttoe rechtaan pizzeria. Het interieur is oud en versleten en is weinig sfeervol. De bediening is vriendelijk. De pizza en pasta die we aten waren prima, wel een beetje flauw van smaak. Prijs/kwaliteit is goed. Voor kinderen is dit een ideaal restaurant, er zijn lange tafels en genoeg kindermenu's. De toetjes komen helaas regelrecht van de groothandel en worden dus niet zelf gemaakt. Wij zouden niet zo gauw meer terugkomen.
Jaap T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2013
Voor de eerste maal zelf hier. Langwerpig restaurant met open pizza-bakker-keuken in het midden, normale keuken achterin.
Houten tafels, papieren servetten, simpele glazen. Bediening vriendelijk, Italiaan kortaf maar grappig, jongere dame in de bediening vriendelijk. Voor de prijs die je betaald was het eten goed. Vitello, knoflookgarnalen beide lekker maar zou nog iets beter kunnen. De dagschotels van het bord waren iets met carpaccio en ravioli al forno waren uitmuntend, zo ook de mozzerella met ham. De ossobuco was overheerlijk alleen er zat weinig vlees aan, bijna alleen bot, jammer. Duidelijk voldoende voor de prijs. Vera Sapori in Amstelveen is kwalitatief nog beter maar ook duurder. Komen zeker nog eens terug.
Sanne_k .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2012
Ik eet hier al jaren erg lekker. Zowel de pasta's als de pizza's zijn erg lekker. Leuk ook dat je met de pizzabakker mee kan kijken hoe jou pizza wordt gemaakt. De bediening is altijd vriendelijk. Het decor is wat verouderd maar dit heeft ook wel weer zijn charme.
Terencew47 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2012
Al jaren vaste gast voor een heerlijke afhaalmaaltijd. Ik zeg specifiek dat het afhalen goed is. Het zitten gaat altijd wat rommelig en het decor is oud en vergaan. Leuke mensen, maar niet professioneel. Enige is dat de kwaliteit van het eten afwisselend is. Mijn Penne Al Salmone is de ene keer goed op smaak met de juiste saus zoals op de kaart, de andere keer is het gewoon een tomatensaus en niet lekker. Erg jammer, want de pizza's zijn altijd steengoed! Heerlijk brood vooraf met kruidenboter, prima hap, maar echt ontspannen zitten is een tweede.
Ludzer S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2012
We hebben hier vorige week gegeten. We hadden de tagliatelle met zalm besteld en ravioli met tomatensaus, champignons en bechamel. Het eten wat prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Het grand dessert is niet echt een aanrader: gewoon van alles wat op een bord met een hoop slagroom en cacao erover. Je krijgt wel erg veel brood vooraf. Niet erg slim als je goede omzet wil draaien. Verder kan er aan het interieur wel wat gedaan worden. Bediening was vriendelijk maar niet erg professioneel. Iedereen heeft andere kleren aan. Op zich een goede optie voor grote groepen en families met kinderen. Wat minder geschikt voor een romantisch avondje uit.