Over het restaurant Pasta e Basta

De kunstvormen van Italië

Pasta e basta in Amsterdam heeft een bijzonder decor van schilderingen (een vrouw eet spaghetti) en kleurrijke kussens in een klassieke stijl. Tijdens het diner geniet je van live zang van het bedieningsteam. Shared dining is het concept, en wat kun je allemaal delen? Bijvoorbeeld risotto met eend, pompoen, cranberry of Strozzapreti met gorgonzola, vijgen, balsamico. Haast je!

Meer informatie over restaurant Pasta e Basta

Op vrijdag en zaterdag zelfs open vanaf 17.30 uur

Jouw recensie over het restaurant Pasta e Basta

Dewe S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wat een bijzonder leuk restaurant. Wij waren hier met een 9 personen en hebben werkelijk super gegeten. Eten was uitmuntend en de sfeer was ook goed. Onze bediening was heel erg leuk en goed. Helaas aan het einde van de avond werden we door een andere serveerder alles dan vriendelijk naar buiten geschopt. Hij deed de lampen aan met erbij de opmerking of het nu duidelijk was dat we weg moesten! Dit had prima gewoon vriendelijk gevraagd kunnen worden.
Beste mevrouw Stooker,

Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om dit te mogen ontvangen.
Wat goed te horen dat u zo heeft genoten dat onze gerechten, de sfeer en onze vriendelijke bediening. Heel fijn! Heel erg bedankt voor deze mooie complimenten.
U geeft ten tweede aan dat u op niet zo'n fijne manier ons restaurant heeft verlaten. Wat spijtig dit te horen. Ons streven is om iedereen blij en voldaan ons restaurant te laten verlaten en onze excuses dat dit niet bij u is gelukt. Het is absoluut nooit onze bedoeling om u het gevoel te geven dat u niet meer welkom bent. Wij vinden het alleen maar gezellig, wanneer u besluit nog even te blijven zitten. Wij zullen uw bemerking in ieder geval meenemen in onze wekelijkse evaluatie.
Hopelijk houdt u zich vast aan de fijne herinneringen welke u de hele avond heeft mogen ervaren aan en mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Suzanne (Pasta e Basta)
Daniel M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Comidas , atendimento e música sensacionais.
Dear Daniel,

Thank you so much for your great compliments and you gave us 4 times a 10..... Wow!
Great to hear you enjoyed our concept and hopefully we may welcome you again in Pasta e Basta!

Kind regards,

Suzanne (Pasta e Basta)
Anja W.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Was prima. werd extra zorg besteed aan een glutenvrije maaltijd. Leuke optredens .
Beste Anja,

Hartelijk dank voor uw bericht via Iens.

Wat goed te horen dat u genoten heeft van onze optredens en service. Ook vinden wij het prettig te mogen lezen dat u tevreden bent over onze zorg betreffende een glutenvrije maaltijd. Wij hebben glutenvrije pasta en brood en alle opties zijn mogelijk. Dit uiteraard wel in overleg. Wij vinden het erg belangrijk dat wij de juiste aandacht kunnen geven wanneer er dieetwensen en/of allergieën zijn, dus horen deze dan ook graag van tevoren.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen in ons restaurant.

Loes B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Heel gezellig pgrima service voor rolstoel net of het normaal is dank loes butzelaar
Ad S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
We waren samen met vrienden. We werden ontvanger door een hele vriendelijke hostes . We kregen een hele leuke tafel en bestelde het vier gangen menu. Fantastisch voorgerecht buffet en daarna heerlijke gerechten om te delen. Dat alles onder de heerlijke klanken van het zingende personeel. We hebben een top avond gehad.
Beste Ad,

Heel erg bedank voor uw mooie complimenten. Dat vinden wij altijd erg leuk te horen en ik zal deze doorgeven aan ons personeel. Leuk te horen dat u voor ons 4 gangen menu Favorito heeft gekozen. Zo bent u echt een avond uit en hebben wij o.a. de meest populaire pasta's al voor u samengesteld. Na afloop krijgt u een heerlijke limoncello. Ook goed te horen dat u genoten heeft van de muziek.
Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen in ons restaurant.

Ine C.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Zeer leuk.restaurant hele fijne bediening! Denken met je mee! Het zingen de muziek is uniek al.met al leuk uniek gezellig watm restaurant waar we zeker teug gaan
Beste Ine,

Hartelijk dank voor uw mooie complimenten. Wat fijn te horen dat u genoten heeft. Ook erg goed te horen dat u onze bediening fijn vond en een warm gevoel aan ons heeft overgehouden. Daar doen wij het voor! Leuk dat u zeker terug zal komen naar ons restaurant. Heel graag tot gauw!

Nanda S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Het is weer gezellig als altijd wat veranderingen in voorgerechten niet allemaal mijn smaak helaas ....verder weer prachtige stemmen vooral Martijn vind ik erg goed!Ik blijf fan hoor!
Beste Nanda,

Hartelijk dank voor uw bericht via Iens. Heel fijn om een reactie te mogen ontvangen. Wij hebben een groot buffet met ongeveer 12 verschillende anti pasti gerechten. Deze worden in de piano gepresenteerd.
Wat spijtig te horen dat de gerechten niet uw smaak waren. Zat er niks voor u bij wat u lekker vond? Heeft u dit kenbaar gemaakt aan ons personeel? Wij kunnen altijd met onze chef op de avond zelf onze mogelijkheden bespreken om u ook te laten genieten van de heerlijke anti pasti.
Wat fijn te horen dat u o.a. Martijn zo goed vond, dit zal ik persoonlijk aan hem doorgeven.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Folkert V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Op maandag met groep kerels gegeten. Vriendelijk en attente bediening. Maar: de aantrekkingskracht was (vroeger?) toch een beetje het operagezang tussendoor, dat was er gisteren ook wel , maar slechts één aria, voor de rest van alles en nog wat (Madonna!), maar ik daar kom ik toch duidelijk minder voor.
Gilly H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Gezellig is het zeker maar voor 3 bordjes pasta voor 100 euro waar ik ruim ander half uur op wacht ben niet echt van gediend.
als deze 3 kleine schaaltjes nou super lekker waren had ik het nog door de vingers kunnen zien maar dat was niks bijzonders.
ik ben boos weg gegaan en heb niet nog eens een uur gewacht voor me dessert.
heb helaas ergens anders nog is moet eten.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Wat n heerlijke sfeer! Wat bijzonder dat jouw serveerster opeens een gouden strot blijkt te bezitten. Een geweldige avond voor iedereen die het respect kan opbrengen om die prachtige stemmen niet als muzikaal behang te gebruiken. Er is genoeg ruimte tussen de korte optredens voor n tafelgesprek. Ik heb genoten.
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Mijn derde bezoek. Resp 3 en 10 jaar geleden en nu. De anti pasta waren erg lekker en verbeterd, m.n. linzen, vitello en blokjes ei/groente-taart achtig. Van de drie pasta's 1 hele lekkere (de ravioli), de worstjes in de pasta met worstjes ook heel aardig. Lekkere wijn. Heerlijk kacheltje bij de ronde tafel voor om deurtocht tegen te gaan. Bediening zeer vriendelijk. Zingen leuk.
Altijdwat01 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Zeer leuke ervaring om met je gezin te doen we hebben heerlijk genoten. De bediening was erg vriendelijk en gaf een goede uitleg over het menu. Het eten was goed van smaak en werd op leuke manier geserveerd. De zingende bediening is harstikke leuk maakt een gezellige sfeer.
50 euro (ex drankjes) voor een avondje uit eten EN een avondje theater is een zeer keurige prijs.

Snap soms de mensen ( in andere recensies) niet die iets te zeuren hebben terwijl ze van tevoren niet eens weten wat ze geboekt of besteld hebben!!
Ramon V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Op een zondagavond met 3 vrienden hier gegeten. De aankomst verliep wat rommelig maar wel heel vriendelijk. De dag ervoor werd ik door het restaurant telefonisch benaderd en gevraagd of de afspraak door ging? Tijdens dit gesprek werd me gevraagd of ik in het bezit was van een 3 of 4 gangen menu, gekocht bij Social Deal.
Toen we aan tafel zaten kwam er een dame vragen of we geen zin hadden in een apperatief, en ze raadde een prosecco aan. Op zich was het eten prima. Het is zeker geen hoogstaand Italiaans eten. Daarvoor zijn er in Amsterdam zeker betere Italiaanse restaurants te vinden. Er werd ons door het personeel netjes gevraagd of we misschien nog trek hadden en we kregen als 4 kerels heel vriendelijk meer eten aangeboden. Het concept met zingend bedienend personeel is best leuk. Het onderbreekt weliswaar wel soms de tafelgesprekken maar dat kan ook niet anders en is uiteraard in dit restaurant te verwachten. Aan het einde bij het ontvangen van de rekening kwam er toch een grote teleurstelling naar voren. We kregen een aardig gepeperde rekening. Niet eens zozeer omdat het restaurant ondanks het telefoontje van de dag er voor toch het volledige menuprijs berekende. Dit kan gebeuren.
Waar met name de ergenis bij ons zat is dat de spontaan aangeprezen prosecco bleek te gaan om een fles van €45,50
Ik had het prettiger gevonden als de prijs er van te voren bij was vermeld. Als klant kies je immers ook niet helemaal zonder reden voor een voucher van SocialDeal. Ik vind namelijk een fles prosecco voor deze prijs beschamend hoog. Als klant mag je er redelijkerwijs vanuit gaan dat een fles prosecco goedkoper is dan een fles wijn. Het restaurant zou moeten begrijpen dat zo'n teleurstelling dan toch blijft hangen en in ieder geval bij ons een nare bijsmaak heeft gegeven..... ik heb het ook aan de mannelijke ober, die zelf ook mee zong aangegeven. Ik hoop dat ze het ter harte hebben genomen?
Uiteindelijk vond ik de totaalprijs niet in verhouding.
Hartelijk dank voor uw feedback en bemerkingen. Wij vinden het altijd erg prettig deze te mogen ontvangen. Wij hebben u een email gestuurd met uitleg en zijn benieuwd naar uw reactie. U kunt contact met ons opnemen via amsterdam@pastaebasta.nl of telefonisch tijdens kantoordagen en tijden: 020 422 22 22
Wij hopen van u te horen en heel graag tot een volgende keer in ons restaurant.
Michelle T.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Was gezellig. Gezellige decor. We hadden beide menu voor 49 euro.pp Kregen 3 kleine ikea schaal met wat pasta. Deze moesten we met 2 delen. Was niet bijzondere pasta. Ik kan dit makkelijk ook maken. Dessert was niet mijn smaak. Maar dat is persoonlijke smaak mss vind een ander het wel lekker. Ben niet dol op tiramisu. Was behoorlijk overprized. Maar wil je gezellige avondje uit met zingende obers die je nergens ziet in amsterdam dan ben je juiste adres. Wijn wel lekker. Bediening ook heel vriendeljjk en ze konden goed zingen. Mijn favorite was meneer zonder microfoon.

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij vinden het altijd erg fijn om ervaringen te mogen ontvangen. Fijn te horen dat u het een gezellige sfeer vond. Wat leuk te horen dat u voor ons menu Favorito heeft gekozen. Dit is een 4 gangen menu. Onze hoofdgerechten zijn om te delen met elkaar (sharing diner). U geeft aan dat dit niet geheel uw smaak was. Wat spijtig te horen! Heeft u dit kenbaar gemaakt aan uw tafeldame/heer? Wij willen namelijk altijd meedenken in onze mogelijkheden wanneer er enige teleurstelling is, graag zelfs. Ons streven is om iedereen een onvergetelijke avond te bezorgen. Het menu is inclusief entertainment. Wij hebben de hele avond live muziek en elke zanger(es) heeft zijn/haar eigen stijl. Leuk te horen dat u onze klassieke zanger uw favoriet was. Elke eerste dinsdag van de maand is het bij ons kl
Annegien R.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Gekozen voor het 4 gangen diner en wat waren de pasta's lekker! Ontzettend lekker gegeten en de bediening was heel erg vriendelijk en attent. Zeker voor herhaling vatbaar.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Heerlijk gegeten nadat wij hier 20 jaar geleden voor het laatst waren. Prachtig klassiek gezang, heerlijk eten. Ravioli met ricotta en gekarameliseerde boter, spaghetti vongole en verrukkelijke lasagne met spinazie. Goede antipasti.
Goede bediening, kortom voor herhaling vatbaar!
marlene B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
we hebben genoten,heerlijk gegeten en een sfeervolle ambiance,we komn beslist terug!
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
heerlijke, smaakvolle, gezellige avond beleefd ! Zeker tot ziens
Super om te horen! Dank.
Graag tot ziens bij Pasta e Basta
mvmannekes .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Een hele leuke tent met fantastisch zingende serveersters. Ben nu voor de tweede keer geweest en heb weer genoten.
We hadden online gereserveerd. Maar het restaurant had de reservering op een andere dag staan.
Daardoor moeten we met 3 personen aan een mini tafeltje eten. Was een gedoe met de borden en glazen. Een excuus drankje was op z'n plaats geweest.
Het mocht de pret niet drukken. Toch een leuke avond gehad.
Wat fijn om te horen dat jullie opnieuw genoten hebben bij Pasta e Basta. En dat jullie een leuke avond hebben gehad, top!
Wij waren in de veronderstelling dat wij jullie wel hadden voorzien van een excuus drankje, we gaan uitzoeken wat er is gebeurd en zullen jullie persoonlijk benaderen. Bedankt voor jullie feedback.
Labeldop V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Oei....bijna fout gegaan. Hadden een reservering gemaakt om 21,00 uur met bevestiging in de hand maar toen wij daar kwamen vertelde men ons dat men ons om 19.00 uur hadden verwacht. Dat is best wel slordig temeer omdat we een jarige in ons gezelschap hadden en ik de dag daarvoor nog had herbevestigd.
We moesten dus wachten aan de bar en na 20 minuten konden we toch aan tafel.
Men heeft het meer dan goed gemaakt en het eten en vertier was als vanouds ...top !
Al met al laat geworden....maar echt geweldig en dankjullie wel voor de oplossing
Bedankt voor de feedback, wij zullen dit zeker intern in behandeling nemen.
Wat ontzettend fijn te horen dat alles goed is opgelost en dat jullie alsnog hebben genoten van het eten en onze entertainment. Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen bij Pasta e Basta.