Over het restaurant Pasta e Basta

De kunstvormen van Italië

Pasta e basta in Amsterdam heeft een bijzonder decor van schilderingen (een vrouw eet spaghetti) en kleurrijke kussens in een klassieke stijl. Tijdens het diner geniet je van live zang van het bedieningsteam. Shared dining is het concept, en wat kun je allemaal delen? Bijvoorbeeld risotto met eend, pompoen, cranberry of Strozzapreti met gorgonzola, vijgen, balsamico. Haast je!

Meer informatie over restaurant Pasta e Basta

- Bar vanaf 18:00
Op vrijdag en zaterdag zelfs open vanaf 17.30 uur

Ine C.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Zeer leuk.restaurant hele fijne bediening! Denken met je mee! Het zingen de muziek is uniek al.met al leuk uniek gezellig watm restaurant waar we zeker teug gaan
Beste Ine,

Hartelijk dank voor uw mooie complimenten. Wat fijn te horen dat u genoten heeft. Ook erg goed te horen dat u onze bediening fijn vond en een warm gevoel aan ons heeft overgehouden. Daar doen wij het voor! Leuk dat u zeker terug zal komen naar ons restaurant. Heel graag tot gauw!

Warme groeten,

Team Pasta e Basta
Nanda S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Het is weer gezellig als altijd wat veranderingen in voorgerechten niet allemaal mijn smaak helaas ....verder weer prachtige stemmen vooral Martijn vind ik erg goed!Ik blijf fan hoor!
Beste Nanda,

Hartelijk dank voor uw bericht via Iens. Heel fijn om een reactie te mogen ontvangen. Wij hebben een groot buffet met ongeveer 12 verschillende anti pasti gerechten. Deze worden in de piano gepresenteerd.
Wat spijtig te horen dat de gerechten niet uw smaak waren. Zat er niks voor u bij wat u lekker vond? Heeft u dit kenbaar gemaakt aan ons personeel? Wij kunnen altijd met onze chef op de avond zelf onze mogelijkheden bespreken om u ook te laten genieten van de heerlijke anti pasti.
Wat fijn te horen dat u o.a. Martijn zo goed vond, dit zal ik persoonlijk aan hem doorgeven.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Team Pasta e Basta
Folkert V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Op maandag met groep kerels gegeten. Vriendelijk en attente bediening. Maar: de aantrekkingskracht was (vroeger?) toch een beetje het operagezang tussendoor, dat was er gisteren ook wel , maar slechts één aria, voor de rest van alles en nog wat (Madonna!), maar ik daar kom ik toch duidelijk minder voor.
Gilly H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Gezellig is het zeker maar voor 3 bordjes pasta voor 100 euro waar ik ruim ander half uur op wacht ben niet echt van gediend.
als deze 3 kleine schaaltjes nou super lekker waren had ik het nog door de vingers kunnen zien maar dat was niks bijzonders.
ik ben boos weg gegaan en heb niet nog eens een uur gewacht voor me dessert.
heb helaas ergens anders nog is moet eten.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Wat n heerlijke sfeer! Wat bijzonder dat jouw serveerster opeens een gouden strot blijkt te bezitten. Een geweldige avond voor iedereen die het respect kan opbrengen om die prachtige stemmen niet als muzikaal behang te gebruiken. Er is genoeg ruimte tussen de korte optredens voor n tafelgesprek. Ik heb genoten.
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Mijn derde bezoek. Resp 3 en 10 jaar geleden en nu. De anti pasta waren erg lekker en verbeterd, m.n. linzen, vitello en blokjes ei/groente-taart achtig. Van de drie pasta's 1 hele lekkere (de ravioli), de worstjes in de pasta met worstjes ook heel aardig. Lekkere wijn. Heerlijk kacheltje bij de ronde tafel voor om deurtocht tegen te gaan. Bediening zeer vriendelijk. Zingen leuk.
Altijdwat01 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Zeer leuke ervaring om met je gezin te doen we hebben heerlijk genoten. De bediening was erg vriendelijk en gaf een goede uitleg over het menu. Het eten was goed van smaak en werd op leuke manier geserveerd. De zingende bediening is harstikke leuk maakt een gezellige sfeer.
50 euro (ex drankjes) voor een avondje uit eten EN een avondje theater is een zeer keurige prijs.

Snap soms de mensen ( in andere recensies) niet die iets te zeuren hebben terwijl ze van tevoren niet eens weten wat ze geboekt of besteld hebben!!
Ramon V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Op een zondagavond met 3 vrienden hier gegeten. De aankomst verliep wat rommelig maar wel heel vriendelijk. De dag ervoor werd ik door het restaurant telefonisch benaderd en gevraagd of de afspraak door ging? Tijdens dit gesprek werd me gevraagd of ik in het bezit was van een 3 of 4 gangen menu, gekocht bij Social Deal.
Toen we aan tafel zaten kwam er een dame vragen of we geen zin hadden in een apperatief, en ze raadde een prosecco aan. Op zich was het eten prima. Het is zeker geen hoogstaand Italiaans eten. Daarvoor zijn er in Amsterdam zeker betere Italiaanse restaurants te vinden. Er werd ons door het personeel netjes gevraagd of we misschien nog trek hadden en we kregen als 4 kerels heel vriendelijk meer eten aangeboden. Het concept met zingend bedienend personeel is best leuk. Het onderbreekt weliswaar wel soms de tafelgesprekken maar dat kan ook niet anders en is uiteraard in dit restaurant te verwachten. Aan het einde bij het ontvangen van de rekening kwam er toch een grote teleurstelling naar voren. We kregen een aardig gepeperde rekening. Niet eens zozeer omdat het restaurant ondanks het telefoontje van de dag er voor toch het volledige menuprijs berekende. Dit kan gebeuren.
Waar met name de ergenis bij ons zat is dat de spontaan aangeprezen prosecco bleek te gaan om een fles van €45,50
Ik had het prettiger gevonden als de prijs er van te voren bij was vermeld. Als klant kies je immers ook niet helemaal zonder reden voor een voucher van SocialDeal. Ik vind namelijk een fles prosecco voor deze prijs beschamend hoog. Als klant mag je er redelijkerwijs vanuit gaan dat een fles prosecco goedkoper is dan een fles wijn. Het restaurant zou moeten begrijpen dat zo'n teleurstelling dan toch blijft hangen en in ieder geval bij ons een nare bijsmaak heeft gegeven..... ik heb het ook aan de mannelijke ober, die zelf ook mee zong aangegeven. Ik hoop dat ze het ter harte hebben genomen?
Uiteindelijk vond ik de totaalprijs niet in verhouding.
Hartelijk dank voor uw feedback en bemerkingen. Wij vinden het altijd erg prettig deze te mogen ontvangen. Wij hebben u een email gestuurd met uitleg en zijn benieuwd naar uw reactie. U kunt contact met ons opnemen via amsterdam@pastaebasta.nl of telefonisch tijdens kantoordagen en tijden: 020 422 22 22
Wij hopen van u te horen en heel graag tot een volgende keer in ons restaurant.
Michelle T.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Was gezellig. Gezellige decor. We hadden beide menu voor 49 euro.pp Kregen 3 kleine ikea schaal met wat pasta. Deze moesten we met 2 delen. Was niet bijzondere pasta. Ik kan dit makkelijk ook maken. Dessert was niet mijn smaak. Maar dat is persoonlijke smaak mss vind een ander het wel lekker. Ben niet dol op tiramisu. Was behoorlijk overprized. Maar wil je gezellige avondje uit met zingende obers die je nergens ziet in amsterdam dan ben je juiste adres. Wijn wel lekker. Bediening ook heel vriendeljjk en ze konden goed zingen. Mijn favorite was meneer zonder microfoon.

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij vinden het altijd erg fijn om ervaringen te mogen ontvangen. Fijn te horen dat u het een gezellige sfeer vond. Wat leuk te horen dat u voor ons menu Favorito heeft gekozen. Dit is een 4 gangen menu. Onze hoofdgerechten zijn om te delen met elkaar (sharing diner). U geeft aan dat dit niet geheel uw smaak was. Wat spijtig te horen! Heeft u dit kenbaar gemaakt aan uw tafeldame/heer? Wij willen namelijk altijd meedenken in onze mogelijkheden wanneer er enige teleurstelling is, graag zelfs. Ons streven is om iedereen een onvergetelijke avond te bezorgen. Het menu is inclusief entertainment. Wij hebben de hele avond live muziek en elke zanger(es) heeft zijn/haar eigen stijl. Leuk te horen dat u onze klassieke zanger uw favoriet was. Elke eerste dinsdag van de maand is het bij ons kl
Annegien R.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Gekozen voor het 4 gangen diner en wat waren de pasta's lekker! Ontzettend lekker gegeten en de bediening was heel erg vriendelijk en attent. Zeker voor herhaling vatbaar.
Monique C.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Heerlijk gegeten nadat wij hier 20 jaar geleden voor het laatst waren. Prachtig klassiek gezang, heerlijk eten. Ravioli met ricotta en gekarameliseerde boter, spaghetti vongole en verrukkelijke lasagne met spinazie. Goede antipasti.
Goede bediening, kortom voor herhaling vatbaar!
marlene B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
we hebben genoten,heerlijk gegeten en een sfeervolle ambiance,we komn beslist terug!
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
heerlijke, smaakvolle, gezellige avond beleefd ! Zeker tot ziens
Super om te horen! Dank.
Graag tot ziens bij Pasta e Basta
mvmannekes .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Een hele leuke tent met fantastisch zingende serveersters. Ben nu voor de tweede keer geweest en heb weer genoten.
We hadden online gereserveerd. Maar het restaurant had de reservering op een andere dag staan.
Daardoor moeten we met 3 personen aan een mini tafeltje eten. Was een gedoe met de borden en glazen. Een excuus drankje was op z'n plaats geweest.
Het mocht de pret niet drukken. Toch een leuke avond gehad.
Wat fijn om te horen dat jullie opnieuw genoten hebben bij Pasta e Basta. En dat jullie een leuke avond hebben gehad, top!
Wij waren in de veronderstelling dat wij jullie wel hadden voorzien van een excuus drankje, we gaan uitzoeken wat er is gebeurd en zullen jullie persoonlijk benaderen. Bedankt voor jullie feedback.
Labeldop V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Oei....bijna fout gegaan. Hadden een reservering gemaakt om 21,00 uur met bevestiging in de hand maar toen wij daar kwamen vertelde men ons dat men ons om 19.00 uur hadden verwacht. Dat is best wel slordig temeer omdat we een jarige in ons gezelschap hadden en ik de dag daarvoor nog had herbevestigd.
We moesten dus wachten aan de bar en na 20 minuten konden we toch aan tafel.
Men heeft het meer dan goed gemaakt en het eten en vertier was als vanouds ...top !
Al met al laat geworden....maar echt geweldig en dankjullie wel voor de oplossing
Bedankt voor de feedback, wij zullen dit zeker intern in behandeling nemen.
Wat ontzettend fijn te horen dat alles goed is opgelost en dat jullie alsnog hebben genoten van het eten en onze entertainment. Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen bij Pasta e Basta.
carindeboer1 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
De prijs is pittig voor pasta maar dat weegt niet op hoe de avond verloopt. wij hebben genoten van de talenten. Als je echt een aparte gezellige avond in Amsterdam wil hebben moet je zeker een keer heen gaan. Aanrader is wel om te boeken vooraf.
Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn te horen dat u heeft genoten van ons restaurant en concept. Wij zijn inderdaad (gelukkig) populair en het is aan te raden van tevoren bij ons een plekje te reserveren. Mochten er geen tafels meer beschikbaar zijn, hebben wij ook altijd nog de dinerbar. Een comfortabele bar met krukken. Ook hier kunt u dineren en genieten van alle muziek. We hebben verschillende menu's welke te vinden zijn op onze website. Ook hebben wij een uitgebreide wijnkaart met diverse en exclusieve wijnen. Uw kunt uw menukeuze aanpassen aan wat u zelf zou willen besteden. Mocht u hier vragen over hebben, neem gerust contact met ons op.
Hopelijk mogen wij u nogmaals verwelkomen in de toekomst en doen ons uiterste best om u weer een mooie avond te bezorgen.
johscher .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Zeker een leuke avond gehad. Service was goed. Bediening (lekker spontaan) niets op aan te merken. Ook het entertainment was uitstekend. Maar het eten (paar crostini's met toppings, een antipasta van het buffet, en 3 verschillende kleine porties pasta's , een bord met kleine dessertjes en een paar glaasjes wijn) voor 3 personen, ruim € 200,00 viel toch een beetje tegen. Niet dat het niet goed bereid was, maar erg simpel voor het vele geld wat er voor betaald moest worden.
petervdwouw .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Fantastisch !
Wat een gastvrijheid ! Op zijn Italiaans!
Joska , een stralende gastvrouwe, die er samen met haar collega's een heerlijke avond van heeft weten te maken voor ons!
Ook het Nessum Dorma was om te huilen zo mooi!
Dank! Wij verheugen ons op de volgende keer!
Oh ja, (we zouden het bijna vergeten )en het eten was verrukkelijk!
Wat ontzettend fijn te horen! Heel erg bedankt voor uw complimenten en wij geven dit zeker door aan ons personeel.
Hopelijk tot een volgende keer in Pasta e Basta!
Y K.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Gisteravond met zo' n 35 man de 80e verjaardag van mams gevierd bij pasta e basta. We hebben genoten. Wat een lieve zangers en zangeressen / obers.
Heerlijk eten serveren en tussen de bedrijven door ook nog eens prachtig zingen in een uiteenlopend repertoire!!!
Ook de feilloos spelende pianiste (ondanks dat men uit haar piano eten stond op te scheppen ) zong prachtig. Veel persoonlijke aandacht en flexibiliteit. Een echte aanrader!!!
Hartelijk dank voor uw mooie complimenten. Leuk te horen dat u de 80 ste verjaardag van uw moeder bij ons bent komen vieren.
Hopelijk mogen wij u nogmaals verwelkomen :)
kipjol .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Iens was vergeten onze reservering door te geven!
we zaten in een uithoekje, slecht zicht, matige bediening, drankje vergeten, verkeerde koffie...
Niet het gevoel dat we echt goed verzorgd werden...
Eten was heerlijk en goed!
Wat spijtig te horen dat Iens vergeten was de reservering door te geven. Wel fijn dat er in ieder geval nog een plaats vrij was. Wel fijn te horen dat u tevreden was over het diner. Ook erg spijtig te horen dat u het gevoel dat u niet echt goed verzorgd werd. Graag zou ik daar meer over willen weten en hoop dat ik uw teleurstelling kan wegnemen. Zou u contact met mij willen opnemen via 020-422 22 22 of via amsterdam@pastaebasta.nl? Ik kijk uit naar uw reactie.