Pasta E Basta 2.0

Nieuwe Spiegelstraat 8 1017 DE Amsterdam Nederland Kaart
31-204222222

Over het restaurant Pasta E Basta 2.0

Van Italiaanse aria’s tot moderne popballads en jazzstandards, de zingende obers en serveersters van Pasta en Basta zingen u en uw gasten toe terwijl ze u de beste service van de stad bieden.
Beroemde sterrenchef Ron Blaauw deelde als groot fan van Pasta e Basta zijn culinaire expertise en creëerde samen met onze chefkok Diederick Landhuis een prachtig menu bestaande uit de lekkerste antipasti en pasta’s. Ons concept van shared dining maakt het mogelijk verschillende creaties van Ron en Diederick te proeven.

Meer informatie over restaurant Pasta E Basta 2.0

Tram 2, 12
  • : Keizersgracht 485

Zondag t/m Donderdag: 18:00 tot 22:00 uur
Vrijdag & Zaterdag: 17:30 tot 23:00 uur

• Amex , Diners Club , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi
9,3

Jouw recensie over het restaurant Pasta E Basta 2.0

Bertus B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Vrienden van ons hadden een dinerbon van dit restaurant gekregen en vroegen of wij mee wilden naar Amsterdam. Met genoegen uiteraard. We wilden ons wel laten verrassen. We werden heel plezierig verwelkomd in dit geweldig gezellige restaurant. Wat een sublieme sfeer. Eenmaal aan de mooie ronde tafel gezeten werden wij nogmaals door Tobias (onze tafelheer voor de avond) welkom geheten en werd duidelijk uitgelegd hoe de avond zou verlopen. En die verliep voor ons zessen geweldig. Wat zongen de bedienende dames en heren geweldig bij de pianobegeleiding. En na hun optreden tussen de tafels door was het "gewoon" weer bedienen en de gasten met heerlijke gerechten (shared dining in ons geval) verwennen. Kortom het was een top-avond en een grote aanrader. Alles klopte en we verlieten het geweldige pand met de muzikale klanken nog in de oren weer richting tram en trein. Terug naar de Veluwe.
Marco F.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
geweldige locatie om een verjaardag te vieren op een speciale manier!
Beste mevrouw Kersten, bedankt voor uw mooie recensie! Wij vinden het enorm leuk dat u zo'n fijne avond heeft gehad. Voor nu wil ik u een top 2019 wensen en wij hopen u snel weer terug te zien in ons restaurant. Met vriendelijke groet, Natalja
Guido M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018