Pasta di Mamma

31-206913500

Meer informatie over restaurant Pasta di Mamma

Daniel F.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Super lekkere calzone gegeten voor een snelle hap. Lekker verse ingrediënten en krokant. Wij komen snel terug als we weer in de buurt zijn!
SmulvanAllEs .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2013
Heerlijk écht Italiaans eten met verse ingrediënten en een ruime keuze in pizza en pasta. De calzone is fantastisch en ook de bruschetta, lasagne en vegetarische pizza (met artisjok!) zijn ons
goed bevallen. Het decor mag iets sprankelender, maar de bediening is aardig en doet erg haar best. Ze zijn echt Italiaans / Spaans, dus spreken weinig Nederlands. We zijn al meerdere keren langs geweest, vanwege het lekkere eten en de goede prijs/kwaliteit verhouding!
Eric500 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Voor het eerst hier gegeten en en zeer voldaan het restaurant verlaten. Geweldige antipasti vooraf en een waanzinnige lekker pasta met grote garnalen gegeten. En dat in een prachtige zaak met erg leuk en vriendelijk personeel. Wat mij betrfet een echte aanrader.
Laurens W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Smakelijke broodjes, maar onbeschofte en lompe bediening. Je krijgt het gevoel dat ze verwachten dat je het een eer vindt wat van ze te mogen kopen. En waarom verkopen ze geen koffie?