Over restaurant Pasta Company

Genieten in Scheveningen

Al jarenlang een begrip in de 2e binnenhaven van Scheveningen: de Pasta Company. En dat is niet voor niets. Hier worden de lekkerste gerechten door de chef op tafel getoverd terwijl jij geniet van een prachtig uitzicht over de jachthaven. Maar dat is nog niet alles. Dit restaurant heeft elk seizoen een nieuwe kaart, waardoor het zowel voor jou als voor de keukenbrigade spannend blijft wat er uiteindelijk op het bord belandt. Maar dat het goed is, dat is een ding dat zeker is!

Meer informatie over restaurant Pasta Company

Maandag t/m Zaterdag 11:00 - 22:00
- Ontbijt 09:30 - 11:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Esther T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Daniëlla J.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Al jaren komen we hier lunchen, borrelen en dineren; hetgeen altijd een prima prijs-kwaliteit/verhouding was. Sinds een paar maanden is, onverwachts en onder toezegging van een nieuwe acte, de 'kortingskaart' gestopt. Tevens is de menukaart aangepast qua menumogelijkheden en prijs. Helaas... het is bij lange na niet meer hetgeen het was. JAMMER! We kwamen hier graag maar nu op zoek naar een andere locatie.
Andy T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hadden vooraf de bruschetta die was heerlijk .Als hoofd hadden we de special pizza met carpaccio met truffelmayonaise kaas en rucola en de Irisch biefstuk (diamant runderhaas met kruiden boter)en heerlijke gegrilde groenten beide waren ook lekker.En als dessert namen we de tasting of icecreams 1 portie gedeeld met zijn 2en 4 bolletjes ijs vanille mango aardbeien en framboos met slagroom waar genoeg en erg lekker. We komen cekrrrr een keertje terug.Vriendelijke bediening .
MartinH51 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij Pasta Company aan de 2e Binnenhaven in Scheveningen. Omdat ik allergie/intolerantie heb t.a.v. voedsel had ik van te voren telefonisch contact opgenomen met Pasta Company. Alles wat was besproken bleek te zijn genoteerd. Heerlijke pasta gegeten met zalm. Zelfs de kok bleek erg betrokken want hij had een heerlijk sausje apart bereid die ik bij pasta kon eten. Door alle behulpzaamheid m.b.t. mijn intoleranties hebben mijn man en ik sinds jaren weer gezellig een drie gangen diner kunnen eten. En dat voor een spotprijs van € 17,95. Er werd helemaal niet bezuinigd op de hoeveelheid (wat vaak wel het geval is bij een meergangen menu. De bediening was super service gericht, had plezier in hun werk en geen moeite was hen te veel. Waar kom je dit nog tegen? Ook geen opdringerigheid t.o.v. het nuttigen van drankjes. Dus niet om de 10 seconden vragen of iemand nog wat wilde drinken. Zelfs honden zijn welkom. Nog een enorm pluspunt is dat er vrij parkeren is in dit deel van Scheveningen. Uitzicht op de 2e binnenhaven en slechts enkele loopafstand van strand/boulevard. Alsof je op vakantie bent in eigen land. De kaart is zeer overzichtelijk en de klant komt niet om in honderden keuzes. Kwaliteit boven kwantiteit. Ook heerlijke verse vis en vlees staan op het menu. Samenwerking met een kwaliteitsbakker m.b.t. gluten- en of tarwe allergie. Alle ingrediënten vers uit het schap. Zelfs saus en soep niet uit een pakje. Wij zijn zeer enthousiast over dit hele gezellige betaalbare restaurant op een super locatie in Den Haag. Wij komen zeker vaker dan 1x terug.
Laat u niet tegenhouden door de naam Pasta. Er is zoveel meer mogelijk. Laat u niet tegenhouden door de werkzaamheden aan een deel van de haven. Hier merkt u niets van aan dit deel van de binnenhaven. Waarom wij zo enthousiast zijn? Omdat wij liefhebbers zijn van lekker eten in een no nonsens omgeving. Waar we ons prettig voelen en de bediening hun vak nog een roeping vindt. Waar mensen met een voedselallergie zich geen patiënt voelen. En waar ook de hond gezellig mee naar toe kan zonder gezeur.
Steef197 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Gister hier weer ns gegeten na een jaartje weggeweest te zijn. We hadden veel eerder terug moeten komen. Heerlijk gegeten, heerlijk gezeten, heerlijk geholpen. Op het zonnige terras uit de wind(!!!) konden we zelfs tot laat heerlijk in ons tshirt vertoeven! We begonnen met een bruschetta en antipasti, simpel, goed, lekker, veel en erna hadden we een pasta pesto, heerlijke verse pasta, verse pesto en een angus beef, top stukje vlees, ik ben erg te spreken ook vd service, wat een lieve meiden, helemaal leuk
Laura H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
De service was prima toen we net aankwamen maar zodra bleek dat we iets langer nodig hadden om te beslissen ging het mis. De voorgerechten (antipasti en calamaris) lieten ontzettend lang op zich wachten. Vervolgens kreeg mijn vriend die Arrabiata had gekozen een licht roze zwaar romige saus die vol met spaanse pepers zou zitten maar zelfs ik, die geen pittig eten kan hebben, heb ze niet kunnen proeven. De lamskoteletjes van de butchers choice waren volledig doorbakken wat echt ontzettend zonde is en deze werden geserveerd met kale pasta. Qua service: na ons eerstje drankje bij binnenkomst hebben ze niet meer gevraagd of we nog iets wilden hebben. Al met al zijn we niet echt te spreken over dit restaurant.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Al weer een tijdje terug dat ik bij de Pasta Company in Scheveningen heb gedineerd.
Gelijk bij binnenkomst was de avond al goed gestart met het heerlijke warme brood en de verrukkelijke aïoli en het mooie glas wijn.
Na de vrij grote kaart te hebben doorgelezen waarop mijn smaakpupillen getriggerd werden en klaar om te beginnen!
De kaart was zo overzichtelijk dat ik gelijk mijn keuze had gemaakt in het driegangen menu.
vooraf had ik de carpaccio met truffel mayonaise.
De carpaccio was goed op smaak en truffelmayonaise was ook erg lekker.
In de piece had ik de maiskip die overigens ook erg goed op smaak was en een mooie cuison had daarbij zaten diverse soorten groenten en een lekkere hollandaise.
Als dessert had ik de vrije keuze uit diversen desserts en koos voor de cheesecake die viel ook niet tegen.
Het personeel was erg vriendelijk en erg sociaal.
Met als afsluiter een espresso gedronken buiten op het terras en was de avond compleet!
Ik kom zeker terug!
Mtol_070 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Vanavond wezen wezen eten bij Pasta Company. Gestart met een broodje met lekkere aioli daarna als hoofdgerecht beide een pizza carpaccio. Eten heerlijk en meer als genoeg. Bediening prima. Locatie erg leuk met uitzicht over de haven.
Cynthia B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Het eten was lekker maar niet speciaal. Je kan verschillende keuzes samen stellen voor je 3 gangen menu. Kwaliteit en prijs verhouding is goed. We hadden de 3 gangen menu van rond de 27.50 besteld. De hoofdgerechten gerechten worden standaard met pasta en gegrilde goente geserveerd en ik vond zelf weinig smaak hieraan zitten. Het stukje vlees en vis welke wij hadden gegeten was wel goed op smaak. De bediening was aardig. Af en toe duurde het wel even voordat we geholpen werden. Het decor zag er leuk uit.
Nick S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Vieze vislucht buiten het restaurant was niet echt een geweldige binnenkomer.

Het decor binnen is dik voor elkaar, hip in het steigerhout en lampen met filament. De voorgerechten waren heerlijk maar op het hoofdgerecht hebben we dik 3 kwartier mogen wachten, waardoor we er eigenlijk al geen zin meer in hadden. Personeel was duidelijk meer met zichzelf bezig, eigenlijk was alleen de volwassen vrouw die het eten naar onze tafel bracht was attent naar ons toe.

De mousse was voortreffelijk, de tiramisu echt om te huilen, leek qua smaak meer op een verlepte moorkop, veel te zoet en de mascarpone was er absoluut niet in terug te vinden.. zonde!
Lavender .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Met wat vrienden hebben we ingetekend op een wijnarrangement met bijpassende hapjes. 7 wijnen, keurig in opbouw, zeven gangen. Kosten €35 pp.
Het is een supergezellige avond geworden. Hartelijke ontvangst door de wijnkenner en de eigenaar. Samen hebben ze voor een aantal mooie combinaties gezorgd, startend met een Argentijnse wijn met tortillachips / cevichevan scholfilet en eindigend met een Zuid Afrikaanse merlot met kangoeroebiefstuk. Lekker! En het gezelschap was ook helemaal in orde ;-)
Jacob70 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Leuke spontane bediening, een jongeman die erg zijn best deed. Pasta pesto besteld en dit was een ruim bord vol die heerlijk smaakte. Leuk uitzicht op de haven , een geslaagde avond.
E L.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
In verleden hier heerlijk gegeten. Nu met groep van 12 personen. Bediening was in begin snel en vriendelijk. Echter na hoofdgerecht duurde het eindeloos voor de borden werden weggehaald. De bediening hierop geattendeerd en toen werd de helft van de borden weggehaald. Weer bediening moeten inseinen om rest weg te halen. Of we nog een toetje wilden werd niet gevraagd.
Qua eten: champignon-truffelsoep was overheerlijk. Echter hoofdgerecht viel erg tegen. Pasta biefstuk en groenten: ossenhaas taai, weinig smaak. Pizza salami had hele vieze salami. Dit laatste ook gemeld maar daar werd weinig mee gedaan.
Was voorlopig dus de laatste keer.
LoveFOOD35 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Ons leek het eens leuk om aan de haven te gaan eten aangezien dit lang geleden was voor ons. Pasta company zit leuk gelegen op een hoek bij de eerste haven. We kregen een leuk tafeltje aan het raam. De broodjes vooraf kregen wij van het huis (waar maak je dit nou nog mee). Allebei trek in pizza dus ik nam een pizza met carpaccio, deze was echt heerlijk, de truffelmayonaise maakte het compleet. Een dessert ging er niet meer in bij ons dus namen we alleen een kopje koffie, en hoe grappig... bij de koffie krijgt men dus een bolletje ijs erbij. Alsnog een beetje zoetigheid om de avond af te sluiten.
Jwverkiel .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Ongedwongen sfeer, prima met kids, leuke bediening,geweldig uitzicht op de haven. Eten is gewoon prima...geen haute cuisine maar wel lekker.
Joyce H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Wij vonden het erg gezellig, uitzicht op de Scheveningse haven. Prima zitplek en heel vriendelijke bediening. Het eten was precies wat we er van verwachtten, heerlijk. We hebben een fijne avond uit gehad en we komen hier zeker snel terug! Een echte aanrader dus.
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Lekker gegeten met de AH kortingsactie,
Kindermenu viel bij de jongens goed in de smaak.
We waren in de kerstvakantie op een maandag, tent zat vol
Hou je niet van kinderen of hun geluid? Dan niet hierheen gaan, vooral gezinnen met kleine kinderen toen wij er waren.
Steef197 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
zaterdag voor het eerst bij de pasta company in scheveningen haven gegeten. ik was erg benieuwd naar dit restaurant omdat de prijzen aan de wat lagere kant zijn, ik had dus een ietwat klein vooroordeel, daar kwam ik snel van terug! wat een geweldig, gezellig restaurant, zeer vriendelijke bediening en het eten was voortreffelijk, ik kan niet anders zeggen.
vooraf kregen we een GRATIS(!!!) broodje met dip, heerlijk, beide namen we het "duurdere" menu van 29,- mijn vriendin de sushi a la pasta company, erg verrassend en lekker, ikzelf de gambas super!!! als hoofd hadden we beide de angus biefstuk genomen, zeer mals, medium gebakken top, als dessert besloten we beide voor koffie met likeur te gaan, prima
op de rekening stond een persoonlijke notitie van de dame die ons de hele avond zeer vriendelijk geholpen heeft, leuk!!! een echte aanrader dit restaurant en de prijs-kwaliteit verhouding was boven verwachting geweldig!!
Bridestar .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Gezellig restaurant! Mooi decor en goed eten.
Restaurant zit op een mooie locatie aan de haven.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Jennyschaareman .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
het dessert de bediening was erg vriendelijk en het restaurant ziet er fris en verzorgt uit

ik kom er al een aantal jaren