Passionata

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 18:00

• Af te huren , Catering , Terras
Rina V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Laatst hier al eens een heerlijk kopje koffie gedronken met Italiaanse appeltaart en nu geluncht. Op aanraden van paps had dochter en eigenaresse verschillende lekkere gerechtjes voor ons uitgezocht. Één bordje met lekkere pasta met vleessaus, vlees/knoflookballetjes en heerlijke lasagne. Een ander bordje met een frisse linzensalade, tonijnsalade en gegrilde groenten. Vergezeld met een prima witte wijn. Je merkt dat de eigenaresse hart heeft voor de zaak en weet wat lekker is. Prima plekje in Naarden-Vesting.
Marijemakkinje .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Zoals afgesproken stond het eten netjes voor ons klaar: een pasta schotel aangevuld net oa rucola en pijnboompitten. Afgewerkt met een heerlijke saus. Medewerker erg vriendelijk en het eten was overheerlijk. Alle verschillende ingrediënten kwamen tot hun recht qua smaak en het zag er ook nog eens uit als een plaatje! Zeker een aanrader!
Emma M.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Verschikkelijk slecht behandeld hier vandaag.

Mijn vriend en ik kochten wat peppadews en, zoals de mevrouw die ons hielp ons vertelde, een italiaans brood met tomaat om thuis af te bakken. Er werd ons echter niet verteld hoe lang of op welke temperatuur dat moest. Bij thuiskomst bleken de peppadews ontzettend bitter te zijn. Aangezien ik zelf enorm dol ben op peppadews, en weet hoe ze horen te smaken, wist ik dat er iets niet goed was. Daarnaast bleek dat, toen we het italiaanse brood uit de verpakking haalde, er naast tomaat ook nog ansjovis op te zitten, terwijl we expliciet hadden gevraagd wat er op de broden zat.

Vervolgens zijn we een kwartier later teruggegaan naar de winkel/restaurant. De eigenaresse hielp ons, en vertelde ons dat zij het brood wel kon omruilen, maar niks aan de peppadews kon doen, omdat ze "gewoon goed" zijn. Ze heeft niet aangeboden om te proeven, geld terug te geven of iets anders aangeboden. Geen eens te horen gekregen dat ze het vervelend vond, of iets dergelijks. Ik was zo verbouwereerd dat ik niet eens meer kon vragen op welke temperatuur en hoe lang ik het brood moest afbakken. Daarnaast is Passionata ook nog eens disproportioneel duur. Hier kom ik absoluut NOOIT meer terug. Zeer, maar dan ook zeer teleurstellend.

In het kort: Slecht eten en enorm slechte service, zelfs van de eigenaresse zelf.
Marco .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Je hebt van die pareltjes, en dit is er één. Gevonden! In het gezellige Naarden op zoek naar een leuk plekje voor een bak koffie worden we aangetrokken door een Italiaans decor in Italiaanse kleuren. Passionata doet aan als 'knus en gezellig' van buiten en eenmaal binnen is het precies zo. Er kan 16 man aanschuiven in de mooie winkel annex eethuisje. Een grote, winkel brede vitrine met huisgemaakt lekkers en de bijbehorende geuren zijn om te watertanden.
De kaart is niet te groot en geeft voor ieder wat wils. Aangezien men alles vers bereidt weet men ook alles van de producten. Dus als je iets een beetje aangepast wil hebben? Vraag het. Alles kan.
De bedrijvigheid is groot en desondanks blijft het gezellig. De mensen van Passionata maken de gezellige sfeer compleet met een grote gastvrijheid. Het eten is héérlijk! De 'tapas' voor 2 personen is een perfecte manier om de keuken te leren kennen. En de cappuccino en espresso zijn met zorg bereid en van de beste boontjes.
Geen horeca bakkie hier, maar koffie zoals het hoort.
We zijn die dag 2x bij Passionata geweest. En we komen zeker terug als we weer in de buurt zijn.
Roberto-c .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2013
Zondag hebben wij een heerlijke catering laten maken door Passionata.
Wij zijn eerder die week zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaresse die voor ons rustig de tijd nam om de verschillende cateringen door te nemen en die vol passie over haar eten praat en dat was ook zondag terug te proeven in de catering want het was weer uitzonderlijk goed.
Afgelopen zondag was het zeer druk bij Passionata maar de eigenaresse maakt toch ff snel tijd om mijn uit te leggen wat alles was.

Tot de volgende keer Passionata
Cd31 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2013
Passionata ziet er leuk en verzorgd uit bij binnenkomst. Ik word gelijk vriendelijk begroet en dat terwijl het gigantisch druk is ivm een foto festival in Naarden zelf. De menukaart geeft een rijke keuze en dan hebben ze ook nog een vitrine waar je heerlijke pasta's en hartige taarten uit kan kiezen. Ik weet niet wat ik moeten nemen. M'n vriend besluit een 'piadina' tonijnsalade te nemen en ik een 'piadina' bresaola.
Na 20 minuutjes wachttijd ivm te drukte komen ze eindelijk. 2 'platte' broden uit de oven heerlijk gesmolten en warm met alles ertussen. Wij hebben echt genoten en ook de service goed, zelfs ondanks de rommelige drukte. Trouwens een perfecte cappuccino. Wij komen graag vaker
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Passionata is leuk ingericht; de ontspannenheid van winkel en eet/drinkplek wekt de indruk van Italiaanse allure en stijl.

Wij wilden rond 16uur wat drinken en iets kleins eten. Er leek ook veel lekkers te krijgen. Maar toen; de jonge serveerster oogde erg ongeïnteresseerd. De taart die ik wilde werd af geraden omdat die te machtig zou zijn. Toch gedaan en inderdaad erg machtig.

Maar wat schetst mijn verbazing als bij de kassa blijkt dat je de stukken zo groot of zo klein kan kopen als je wilt. Waarom zei ze niet dat ik ook een klein stukje kon krijgen?

Mijn vriendin koos naar wat zij dacht een broodje tonijn. Het kostte ca. 20 minuten om het klaar te maken, erg lang naar onze mening en bleek bij nader inzien plat brood met tonijn te zijn dat werd opgewarmd en was niet wat wij verwachtten. Toen wij daar een opmerking over maakten werden we terecht gewezen. “dat wij het niet goed begrepen’’. Au, gastvrijheid.

Het afrekenen kon niet bij de serveerster kon, dat mocht zij niet, dat moest bij de kassa. Winkel of restaurant? We twijfelen

De kwaliteit van het eten is goed, maar verder…jammer jammer, mooie uitstraling, Italiaanse allure maar veel minder gastvrij dan je zou verwachten.
Ons zien ze niet meer terug.
M O.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2012
Nu 3 keer hier geweest. De vorige 2 keren waren prima met heerlijk eten en vriendelijke bediening (ik denk de eigenaresse zelf toen, in elk geval een vrouw met hart voor de zaak). Daarom kwam ik terug. Echter, vandaag (dinsdag 18-9-2012 lunchtijd) was het anders. Dezelfde salade die ik 2x eerder at hier was nu duidelijk anders (van opmaak en ingrediënten) dan de eerste twee keer. Niks crostini erbij zoals beloofd op de menukaart en eerdere keren netjes geleverd, maar nu 2 stukken gewoon koud bruin brood in plaats daarvan (vrouwelijke bediende hield vol dat het hoorde bij de kipsalade maar op de kaart staat crostini, toen kreeg ik te horen dat het crostini was! Nou dat was het zeer zeker niet.) Geen goede service dus. Ik heb mijn brood laten staan. Ook bleek er geen (zoals beloofd op de kaart en normaal wel) parmezaan in te zitten. Ten derde (en eigenlijk het ergst vind ik) zat er een verdwaalde witte broodkorst tussen de sla. Hier lunchen hoeft van mij niet meer.