Passie!

Oosterburen 9 8891 GA Midsland (Terschelling) Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Passie!

Maandag t/m Zaterdag 08:30 - 17:00
Zondag Gesloten

Montse .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Ik kom altijd graag een broodje eten of halen bij Passie. Je moet er soms even op wachten maar dat komt omdat alles vers belegd wordt en dat kost nu eenmaal tijd. Mijn favoriet is de tosti passie, perfecte combi tussen tosti en uitsmijter!
Jenniferboersma .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Een heel simpel tentje waar je alles wel kunt krijgen voor bij de lunch. Voor ieder wat wils. Ik kan vertellen dat de zelfgemaakte taart heerlijk is (vooral de chocoladetaart). Het personeel is erg vriendelijk en staan open voor een gezellig praatje. De inrichting vind ik persoonlijk niet mooi, maar dat wordt goedgemaakt door het lekkere chocoladetaartje.
Martin O.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Even een ijsje gehaald bij Passie. Nou de passie was ver te zoeken in deze. Een ietwat rommelige zaak waar we lang moesten wachten voordat we werden geholpen. Ijs was oud en de chocolade ijs was taai en uitgekristalliseerd ook de hoeveelheid was om te huilen, minibolletjes voor 1,10 euro.
Dat was dus eenmalig volgende keer wel gewoon naar de echte ijssalon.
M10 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2012
Werden snel geholpen. Broodje passie was lekker maar wel aan de prijs voor de hoeveelheid. Broodje schapenkaas viel tegen. Broodje niet heel vers en slappe sla. De sla thuis van 2 dagen terug is beter...