Passie voor vis

Zeesweg 26 5975 PP Sevenum Nederland Kaart
31-652093208

Meer informatie over restaurant Passie voor vis

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zaterdag 10:00 - 16:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Passie voor vis

Chris V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Restaurant / brasserie dat gekoppeld is met een palingkwekerij. De ingang van de zaak is wat verborgen, een bordje met pijl zou helpen.

Vriendelijke ontvangst in het eenvoudig ingerichte restaurant, wel alles netjes en modern, achter de zaak ligt ook nog een klein terras.

Een 'restaurant' vind ik een groot woord voor deze zaak maar een leuke brasserie waar je een uitstekende visschotel kunt eten vind ik meer op zijn plaats. Goed van smaak, origineel en vers.

Een prettige zaak voor een uitgebreide lunch.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Na verleden jaar dit pareltje te zijn tegengekomen weer Passie voor Vis bezocht. Altijd benieuwd of het gevoel wat we verleden jaar beleefden weer aanwezig was. En jawel, weer een heerlijke paling/zalm schotel, de zgn proeverij met de in de prijzen gevallen eel licious salade.
Vis werkelijk weer subliem, genieten. Niet op kwaliteit ingeboet, we komen weer terug als we in de buurt zijn.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Eind augustus tijdens een korte vakantie in Limburg dit pareltje tegengekomen. Passie voor vis is een palingkwekerij met een klein restaurant. Uitstekende kwaliteit wat op je bord terecht komt. Diverse lekkere gerechten geprobeerd die zonder poespas geserveerd worden, vis zoals vis bedoeld is.
Paling boterzacht en zo ontzettend lekker, de warm gerookte zalm is een waar genoegen, de geserveerde salade wordt met streekprodukt dressing geserveerd, je blijft er van eten. Hun bijzondere palingsalade met een speciale naam werkelijk subliem.
Dus voor het huiswaarst keren hier weer langsgegaan en een klein voorraadje meegenomen. hier komen we zeker weer!