Passie eten en drinken

Burchtplein 9 3452 Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Passie eten en drinken

Bijzonder en gezellig in Passie eten&drinken

Iedereen is welkom in het leuke restaurant Passie eten&drinken. Het restaurant is gelegen in winkelcentrum Vleuterweide en heeft een fijn uitzicht over het water. Het team van Passie doet er alles aan om jouw ervaring zo bijzonder mogelijk te maken. Hier geniet je van lekker en verrassend eten in een leuke sfeer!

Meer informatie over restaurant Passie eten en drinken

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
Edja .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
gisteren vrij laat nog gearriveerd, maar de keuken wil de zeker nog voor ons wat maken.
Kaart met kleine gerechten is gevarieerd, biedt voldoende keuze. Gerechten zijn smaakvol.
Wijn die geschonken wordt is prima. Bediening ook ruim voldoende, je wordt gezien, ook al is het druk. Kom zeker weer terug
Vanminkelen .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Het was niet druk in verband met de vakantieperiode dus we mochten een tafel uitkiezen dus we hebben lekker in de serre gezeten.
Ze hebben een leuke (nieuwe) kaart met gevarieerde gerechtjes die je ook samen kan delen.
We hebben dan ook lekker gegeten en de bediening was fijn en allert.
We komen zeker nog eens terug.
Twees .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Sinds de nieuwe kaart zijn de prijzen echt buiten proportie voor wat je krijgt. De ceasar salade was bijvoorbeeld niet meer dan blaadjes sla met wat ansjovis en dressing. Voor ons de laatste keer!
Bloempje H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Heel erg leuk een nieuwe kaart. De porties zijn nu zo dat je meer kunt proeven. Ook het concept samen delen is leuk. Bediening is vlot en maakt tijd voor een praatje. Wijnen blijven heerlijk en verrassend.. al met al weer heerlijk gegeten en gezeten bij Passie
Michiel N.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Van buiten doet het wellicht niet vermoeden dat het bijzonder is, maar we hebben heerlijk gegeten. Kreeft en krab vooraf met lamsrack als hoofdgerecht en lekkere friandises bij de koffie. Lekkere wijnen, zoals een mooi klein flesje prosecco als aperitief en houtgerijpte chardonnay. De sfeer is gezellig modern en de bediening is ongedwongen.
Vlegel V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Prima tentje om te lunchen; lekkere broodjes. Iets meer keus voor de vegetariër zou fijn zijn. De bediening was alert en vriendelijk.
HJVA .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Met 6 man het 5 gangen verassingsmenu met bijbehorend wijn arrangement genomen
In een woord Prima!
Leuk opgemaakte en vooral lekkere gerechten met goed bijpassende wijnen en ..,, ook belangrijk, uitstekende attente bediening.
Voor ons een uitstekend restaurant om vaker terug te komen, zeker gezien de prijs kwaliteit verhouding
Pascale R.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Bij Passie eten en drinken staat gastvrijheid hoog in het vaandel! Het eten is er verrukkelijk, de bijpassende wijnen maken het af! Afgelopen zondag weer heerlijk gegeten in de serre; het zonnetje op je gezicht en uitzicht over het watertje. Ook aan kinderen wordt gedacht, zonder dat het overheersend is. Kortom, voor iedereen een aanrader!
MMM1968 ..
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
De kaart is niet heel avontuurlijk, maar dat hoeft natuurlijk ook niet altijd. Het eten is goed bereid en smakelijk. De porties van de hoofdgerechten zijn alleen wel wat ongelijk van omvang. De eend en de entrecôte hadden maar weinig garnituur, de hamburger werd daarentegen vergezeld door een grote berg (overigens lekkere) frites. Dat laatste kwam dan mooi uit voor de anderen aan tafel.
Prima bediening, vriendelijk en professioneel. De plek van restaurant Passie in het winkelcentrum Vleuterweijde is niet zo sfeervol en op een winterse avond is het door het vele glas wat donker. Bij mooi weer komt het restaurant met het terras aan het het water vast beter tot zijn recht.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Vanavond heerlijk van het valentijn menu genoten de quiche en de rode mul van het voorgerecht waren echt zalig. De sukade van het hoofdgerecht smolt op de tong. De erbij gekozen sausjes en groente waren ook heerlijk van smaak. Kortom het was weer een zeer fijne smaak ervaring
Kevin N.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Ik ben hier meerdere keren geweest en elke keer is het een feest. Vriendelijke bediening, goede service en heerlijk eten. Dit keer had ik de "parade Passie" (selectie van div. voorgerechten) en deze was heerlijk en als hoofdgerecht had ik de entrecote en ook dit was smaakvol en perfect bereid. Als dessert had ik de cheesecake wat ook weer heerlijk was. Een aanrader voor iedereen in Vleuten om te dineren.
Erik2015 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Goede, vriendelijke service. Bij binnenkomst wordt je jas meteen aangenomen en wordt je naar je tafel geleid. Je voelt je meteen welkom. Als kleine verrassing begin je met een amuse. Het eten was van goede kwaliteit, passie komt in het gerecht naar voren! De eend bijvoorbeeld was perfect bereid. Samen met mijn vrouw genoten van een heerlijk avondje uit eten.
Restaurant_proever .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Via Social Deal in dit restaurant gegeten. De bediening was erg vriendelijk maar miste wel het een en ander. Bv: 1 pers gaf aan liever geen suiker en gluten te eten en daar werd bij het voorgerecht goed rekening mee gehouden. Maar toen we aangaven dat het voorgerecht bij 1 pers niet naar wens was werd gereageerd met "kan gebeuren".
Verder vonden we het vreemd dat bij het hoofdgerecht 2 pers. eend kregen en 2 pers. pasta (deze zou zijn bedoeld voor degene die glutenvrij had aangegeven). De smaak van de gerechten was erg vlak.
Het dessert werd door geen van ons allen (waaronder echt twee toetjes monsters) gewaardeerd / opgegeten.
Pia-Rick V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Ik ben hier nu al verschillende keren geweest, en eigenlijk altijd tevreden naar huis gegaan. Bij binnenkomst komt er al snel een serveerster met de amuse van de dag. Er word dan ook telkens goed uitgelegd wat er nou eigenlijk op je bordje ligt. Leuk! Mijn man is gek op de hamburger, ikzelf ben meer van de entrecote :). Heerlijk gegeten, en een prachtig restaurant. Vooral de serre! Ik ga er in ieder geval snel weer naar toe!
Kirsty V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Heerlijk gerechten voor een betaaldbare prijs! De menu kaart is erg divers dus voor ieder wat wils. Personeel erg vriendelijk en klant gericht. Had je geen drinken meer dan word er gelijk gevraagd of je nog wat wilt.
Lc89 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Op advies van vrienden kwamen we met zijn 2en bij passie terecht. Bij aankomst aangenaam verast door de leuke entree/serre en warme inrichting. Bij binnenkomst werden we spontaan begroet en werden we meteen vriendelijk geholpen door het personeel en werd het menu en de dagvis toegelicht. Het voorgerecht en hoofdgerecht waren naar ons beiden mening zeer goed in prijs/kwaliteit verhouding. Over het nagerecht kunnen we helaas niet oordelen op dit moment, maar die gaan we zeker de volgende keer ook uitgebreid testen!
Bloempje H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Gezellig gegeten in Vleuterweide met 2 vriendinnen. Wij hadden een verassingsmenu genomen met bijpassende wijnen. Personeel was vriendelijk de jassen werden netjes aangenomen. Restaurant was helemaal in kerstsfeer met een prachtige kerstboom. Hele fijne avond gehad.
HelenP .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Op een vrijdagavond hebben we hier met zn 5en gegeten. De bediening is vriendelijk. De inrichting wat oubollig. De gerechten carpaccio en risotto hoog op smaak. Risotto te zout, maar dat werd keurig opgelost. Lekkere wijnen en ze vullen het kraanwater steeds bij. De los te bestellen aviko-friet is met 3,75 echt belachelijk duur. Voor dat geld verwacht ik toch echt een bijzondere huisgemaakte versie. Al met al prima gegeten, maar geen tent die een grote indruk achterlaat.
Anita P.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Hier weten ze wat Service is! Fantastisch !!! Super lekker eten en drinken! Heel mooi ambiance. Vriendelijk en meedenkend personeel.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Hebben met 4 personen gedineerd bij dit voortreffelijke restaurant! Bij binnenkomst keurig opgewacht, de jassen werden aangenomen en opgehangen en werden wij naar onze tafel begeleid. Keurig nette zaak en alles blinkt je tegemoet!
Als voorgerecht namen wij carpaccio die werkelijk uitstekend was.
Als hoofdgerecht namen 3 van ons parelhoen en 1 persoon ging voor de zeewolf.
Het klinkt eentonig maar ook hier wederom niets op aan te merken! Gewoon uitstekend met een smaakvolle garnering.
Nagerecht bestond uit panna cotta en was prima!
Uiterst correcte en vriendelijke bediening en ook bij het verlaten van het restaurant werden wij keurig uitgelaten!
Wij komen hier beslist terug!