Passar Baroe

Leyweg 1188-1190 2545 HJ Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Passar Baroe

Epicure .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Prima Indonesisch restaurant waar we toevallig in de buurt waren. Volgens de vriendelijke eigenaresse zitten ze al 18 jaar in dit pand. Dat zegt genoeg. De prijzen zijn niet hoog; voor rond de €11,- heb je een uitgebreide maaltijd (rames) met twee soorten groenten en twee soorten vlees. Er is een uitgebreide keuze. We proefden duidelijk verse kruiden al was één en ander vrij zoet (Javaans) De inrichting kan een opknapbeurt gebruiken.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Wij komen hier al jaaaaaren, vaak om mee te nemen, soms om het bij Pasar Baroe zelf op te eten, maar ook wordt het dikwijls thuis bezorgd. De zusjes zijn altijd heel vriendelijk en het eten is altijd top. De Ikan Bali en de Udang peteh zijn mijn favorieten. Ook de zoetzure vis is een aanrader. Vergeet ook de dagschotels niet: je kunt kiezen welke groenten en vlees je wilt en dat voor echt een lage prijs. Ben blij met Pasar Baroe!!
Anita.
miranda B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Omdat mijn moeder er om de hoek woont, wip ik hier minstens een keer per maand naar binnen om wat af te halen en meestal dezelfde gerechten: Babi Pangang Spek, Pepesan Makreel in bananenblad en potten heerlijke zelfgemaakte sambal. Vooral de sambal badjak en djeroek moeten bij ons thuis regelmatig worden aangevuld. Maar ook de potjes met roerbaksausen zijn aan te bevelen. Vriendelijke bediening door deze twee zusters.
Beproefd .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2013
Niet duur, maar er mist hier wel ??n en ander. Het eten mist de typische Indo-smaak. Niet alle gerechten leken kakel-vers.

Positieve uitzondering is de "sat?-mix" met 5 verschillende sat? soorten, die wordt vers bereidt.

Het personeel spreekt matig Nederlands. En met "bAHasa-indonesia" kom je hier niet weg, want het personeel spreekt g??n Indonesisch (wel Chinees).
Iefje S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
Wij halen hier regelmatig een rijsttafel of losse gerechten af. Soms warm, soms uit de vitrine om het thuis op te warmen. Eten is van een nette kwaliteit, niet te vet, niet te droog, niet te zoet of zout. De prijs kwaliteit verhouding is goed. Personeel is zeer vriendelijk. Verder is het een echt eettentje met plastic stoeltjes en dito tafeltjes. Als je sfeer wilt, zal je je eigen waxinelichtjes mee moeten nemen :-). Tip: ze cateren ook feestjes.