Paso Doble

31-204212670

Meer informatie over restaurant Paso Doble

Laura K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Lekkere tapas gegeten hier, alleen wel super VET! Alles droop echt in de olie. Heel vriendelijke bediening en prijs-kwaliteit was ook oké. We hebben er een gezellige avond gehad, alleen als ik aan dat vet denk wil ik eerst nog andere tapas-tenten uitproberen voordat we hier terugkomen.
zula .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Een heerlijk keuze menu met verschillende tapas waardoor je je kunt laten verrassen. Verder zeer vriendelijke bediening en erg lekker eten.
m.heijde3 V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Soepele, ja Amsterdamse bediening! Dat wil zeggen: snel, ad rem en flexibel.
Voor een menu met 4 gangen, sangria en voorafje hadden we een prima deal.
Ontspannen sfeer en, als je wilt, makkelijk contact met de vaste gasten.
Wil je intiem, dan kan dat ook.
Roland K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
De kwaliteit van de gerechten staat werkelijk op geen enkele manier tot de prijs. Drie kleine en slecht gemaakte tappas gehad. Geen van de tappas had er ingrediënten in zitten die boven de euro uitkwamen. Beide huiswijntje gegeten en een rekening van 40 euro gepresenteerd gekregen. Achteraf voor 4 plakjes stokbrood met slecht bereide kruidenboter rekening van 8 euro gekregen en een glas wijn teveel berekend. Absoluut geen aanrader !!!!!
Daniel D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
De afgelopen jaren zijn wij hier toch regelmatig wezen eten, maar dit zal niet meer gebeuren! De nieuwe kaart? is een ramp. Het eten is duurder, kleinere porties en vooral veel minder in kwaliteit. De bediening is gezellig, daar ligt het niet aan, maar uiteindelijk kom je toch om lekker te eten. Helaas boys!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Zeer vriendelijke bediening en echt heerlijke tapas. We gingen maar de film en hadden niet zo veel tijd. Dit was geen probleem, alles kon snel geserveerd worden. Ik ga graag nog eens terug!
An A.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Ondanks de drukte werden we goed geholpen. De keuken is heerlijk! De inrichting is knus, maar mag wel hier en daar een opknapbeurt.
Frans M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Een echte aanrader! Wij hadden het 5-gangen menu genomen en hebben steeds onze tafel vol gehad met heerlijke gerechtjes. Niet teveel en niet te weinig, maar precies goed. Ook de service was top.
mzoetebier .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, geweldige sangria, lekkere wijn en goede en vriendelijke bediening en een gezellige sfeer. Kortom alle ingrediënten voor een geslaagde avond! We komen hier zeker terug
jacquelinevd .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Kwalitiet van het eten erg goed en sfeer erg prettig, wel iets te lang wachten en erg rumoerig. Ook zijn de tafeltjes erg klein, de bestelde gerechten passen amper op tafel. Tip: iets minder tafeltjes neerzetten.
Hedi de Z.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Voor herhaling vatbaar!
Gerrie H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
't Was rustig bij binnenkomst, maar al gauw werd het gezellig druk en 't geluid was niet storend
Het menu-arrangement is een aanrader! Je hoeft dan niet steeds de kaart te bestuderen en laat je
gewoon verrassen! We waren hier ooit al eens geweest en hadden 't toen ook erg naar onze zin en dit
adres daardoor ingeprent. Komt zeker nog eens voor herhaling aan de orde.
Vriendelijke bediening, ook niet onbelangrijk.
Coen R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij hebben hier heerlijk tapa's gegeten! Restaurant is laagdrempelig waardoor je lekker op je gemak kunt eten. Wij zaten achterin het restaurant wat prima was, voorin zit je namelijk dicht bij je buren. Geitenkaas omwikkeld met seranoham was werkelijk fantastisch. Twijfel je nog? GO!
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
prima prijs/kwaliteit, gezellig en ontspannen, flexibel, leuke vlotte bediening!
cees V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Goed gegeten voor redelijke prijs. Bediening was heel erg vriendelijk en attent. Zaten helaas bij de voordeur en erg koud door open en dichtgaan van de deur. Deur sluit uit zichzelf niet goed en personeel moest de deur steeds zelf sluiten. Advies is dus om in deze tijd van het jaar niet bij de deur te zitten. Was het enige minpunt, verder super!
Gem D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
heel lekker gegeten. We komen zeker terug
Farieda R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Leuk restaurant, gezellige sfeer, er was te weinig personeel waardoor het personeel erg gehaast was. Maar eten was lekker, de verdejo/sauvignon blanc uitstekend!
Willemijn S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst en service. Erg lekkere tapas. Er was iets speciaals te vieren en daar werd heel leuk op gereageerd met een feestdrankje van het huis. Wij komen zeker terug!
Jimmy W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het is een rumoerig tapas restaurant, maar daar houden wij wel van en daarom vonden wij het een zeer gezellig restaurant met heel vriendelijk personeel.
Een aanrader en wij komen er zeker nog een keer terug.
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Het eten is hier zo verrukkelijk! Alles wordt vers bereid en in een goede verdeling, dus niet alles in een keer op tafel, geserveerd. Het is een populaire zaak, dus reserveren is aan te raden, want zeker op vrijdag stampvol. Niet alleen leuk om met vrienden naar toe te gaan, maar ook voor een familie-etentje of romantisch avondje voor twee zeer geschikt. Als je er een keer bent geweest kom je er ongetwijfeld vaker!