Paso Doble

31-204212670

Meer informatie over restaurant Paso Doble

mzoetebier .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, geweldige sangria, lekkere wijn en goede en vriendelijke bediening en een gezellige sfeer. Kortom alle ingrediënten voor een geslaagde avond! We komen hier zeker terug
jacquelinevd .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Kwalitiet van het eten erg goed en sfeer erg prettig, wel iets te lang wachten en erg rumoerig. Ook zijn de tafeltjes erg klein, de bestelde gerechten passen amper op tafel. Tip: iets minder tafeltjes neerzetten.
Hedi de Z.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Voor herhaling vatbaar!
Gerrie H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
't Was rustig bij binnenkomst, maar al gauw werd het gezellig druk en 't geluid was niet storend
Het menu-arrangement is een aanrader! Je hoeft dan niet steeds de kaart te bestuderen en laat je
gewoon verrassen! We waren hier ooit al eens geweest en hadden 't toen ook erg naar onze zin en dit
adres daardoor ingeprent. Komt zeker nog eens voor herhaling aan de orde.
Vriendelijke bediening, ook niet onbelangrijk.
Coen R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij hebben hier heerlijk tapa's gegeten! Restaurant is laagdrempelig waardoor je lekker op je gemak kunt eten. Wij zaten achterin het restaurant wat prima was, voorin zit je namelijk dicht bij je buren. Geitenkaas omwikkeld met seranoham was werkelijk fantastisch. Twijfel je nog? GO!
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
prima prijs/kwaliteit, gezellig en ontspannen, flexibel, leuke vlotte bediening!
cees V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Goed gegeten voor redelijke prijs. Bediening was heel erg vriendelijk en attent. Zaten helaas bij de voordeur en erg koud door open en dichtgaan van de deur. Deur sluit uit zichzelf niet goed en personeel moest de deur steeds zelf sluiten. Advies is dus om in deze tijd van het jaar niet bij de deur te zitten. Was het enige minpunt, verder super!
Gem D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
heel lekker gegeten. We komen zeker terug
Farieda R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Leuk restaurant, gezellige sfeer, er was te weinig personeel waardoor het personeel erg gehaast was. Maar eten was lekker, de verdejo/sauvignon blanc uitstekend!
Willemijn S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst en service. Erg lekkere tapas. Er was iets speciaals te vieren en daar werd heel leuk op gereageerd met een feestdrankje van het huis. Wij komen zeker terug!
Jimmy W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het is een rumoerig tapas restaurant, maar daar houden wij wel van en daarom vonden wij het een zeer gezellig restaurant met heel vriendelijk personeel.
Een aanrader en wij komen er zeker nog een keer terug.
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Het eten is hier zo verrukkelijk! Alles wordt vers bereid en in een goede verdeling, dus niet alles in een keer op tafel, geserveerd. Het is een populaire zaak, dus reserveren is aan te raden, want zeker op vrijdag stampvol. Niet alleen leuk om met vrienden naar toe te gaan, maar ook voor een familie-etentje of romantisch avondje voor twee zeer geschikt. Als je er een keer bent geweest kom je er ongetwijfeld vaker!
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Lekker eten en een gezellige eten, maar een beetje krap.
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Héérlijke Spaanse tapas! Hele fijne sfeer (écht Spaans).... Bediening is goed en vriendelijk! Gewoon een toptent!.......
puttermartijn .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het eten was prima. De sfeer losjes en ongedwongen. Het was wel erg warm achterin het restaurant. De thermometer aan de muur gaf 28 graden aan. Maar de koude sangria maakte veel goed.
leetje23 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Ik vond het eten heerlijk , ze zijn onwijs vriendelijk en een hele snelle service. Kortom ik ga dr snel weer heen .....:-)
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Bij Paso Doble eet je gewoon lekkere tapas met een goed glas wijn. Vooral de steak met uien in port en de kaaskroketjes vonden we erg lekker.
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Het vier ons enorm tegen. De gegrilde gerechtjes gingen nog wel, maar daar is niets aan te verprutsen, maar de andere hapjes die we hadden smaakten naar niets: smakeloze zwarte rijst en een prutje van lof met kaas uit een tube.

Het stond te boek als tapasrestaurant, maar met tapas had het niets te maken.

Voor wat we kregen veel te duur.
Jennifer J.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Super lekker gegeten samen met mijn zus die 15 jaar in Spanje heeft gewoond; voor haar leek het net alsof zij even weer terug was in Spanje.

Toen wij binnenkwamen was het er druk, maar er hing een goede sfeer van lekker eten, drinken en lekker tegen elkaar aan kletsen; dat was het ook voor de rest van de avond. Perfect, want wij hadden wat bij te kletsen en bij te borrelen, dus meteen maar aan de sangria!!!

De tapas: gambas a la plancha, pulpo a la gallega, en de boquerones, oh die boquerones fritos waren echt zo lekker licht en luchtig gefrituurd, heerlijk!

Wij komen hier zeker terug!
Roy A.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
We waren met 4 personen. 3 menu's genomen en een aantal losse gerechten. De menu's waren ruim voldoende samengesteld en heel lekker. Ik hoe normaliter niet van olijven, maar deze waren heerlijk! Papatas bravas: Pittig en heerlijk, Vlees gerechtjes: heerlijk, Salades: heerlijk. Gambas al ajillo: Zalig...kortom, gesmuld van alle, kleine heerlijkheden
Mooie prijs/kwaliteit verhouding en de bediening was correct, maar gezellig...heel aangenaam.
We komen zeker terug! Aanrader