Paso Doble

Meer informatie over restaurant Paso Doble

Voordelig
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Goed gegeten voor redelijke prijs. Bediening was heel erg vriendelijk en attent. Zaten helaas bij de voordeur en erg koud door open en dichtgaan van de deur. Deur sluit uit zichzelf niet goed en personeel moest de deur steeds zelf sluiten. Advies is dus om in deze tijd van het jaar niet bij de deur te zitten. Was het enige minpunt, verder super!
Gem D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
heel lekker gegeten. We komen zeker terug
Farieda R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Leuk restaurant, gezellige sfeer, er was te weinig personeel waardoor het personeel erg gehaast was. Maar eten was lekker, de verdejo/sauvignon blanc uitstekend!
Willemijn S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst en service. Erg lekkere tapas. Er was iets speciaals te vieren en daar werd heel leuk op gereageerd met een feestdrankje van het huis. Wij komen zeker terug!
Jimmy W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het is een rumoerig tapas restaurant, maar daar houden wij wel van en daarom vonden wij het een zeer gezellig restaurant met heel vriendelijk personeel.
Een aanrader en wij komen er zeker nog een keer terug.
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Het eten is hier zo verrukkelijk! Alles wordt vers bereid en in een goede verdeling, dus niet alles in een keer op tafel, geserveerd. Het is een populaire zaak, dus reserveren is aan te raden, want zeker op vrijdag stampvol. Niet alleen leuk om met vrienden naar toe te gaan, maar ook voor een familie-etentje of romantisch avondje voor twee zeer geschikt. Als je er een keer bent geweest kom je er ongetwijfeld vaker!
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Lekker eten en een gezellige eten, maar een beetje krap.
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Héérlijke Spaanse tapas! Hele fijne sfeer (écht Spaans).... Bediening is goed en vriendelijk! Gewoon een toptent!.......
Puttermartijn .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het eten was prima. De sfeer losjes en ongedwongen. Het was wel erg warm achterin het restaurant. De thermometer aan de muur gaf 28 graden aan. Maar de koude sangria maakte veel goed.
Leetje23 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Ik vond het eten heerlijk , ze zijn onwijs vriendelijk en een hele snelle service. Kortom ik ga dr snel weer heen .....:-)
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Bij Paso Doble eet je gewoon lekkere tapas met een goed glas wijn. Vooral de steak met uien in port en de kaaskroketjes vonden we erg lekker.
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Het vier ons enorm tegen. De gegrilde gerechtjes gingen nog wel, maar daar is niets aan te verprutsen, maar de andere hapjes die we hadden smaakten naar niets: smakeloze zwarte rijst en een prutje van lof met kaas uit een tube.

Het stond te boek als tapasrestaurant, maar met tapas had het niets te maken.

Voor wat we kregen veel te duur.
Jennifer J.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Super lekker gegeten samen met mijn zus die 15 jaar in Spanje heeft gewoond; voor haar leek het net alsof zij even weer terug was in Spanje.

Toen wij binnenkwamen was het er druk, maar er hing een goede sfeer van lekker eten, drinken en lekker tegen elkaar aan kletsen; dat was het ook voor de rest van de avond. Perfect, want wij hadden wat bij te kletsen en bij te borrelen, dus meteen maar aan de sangria!!!

De tapas: gambas a la plancha, pulpo a la gallega, en de boquerones, oh die boquerones fritos waren echt zo lekker licht en luchtig gefrituurd, heerlijk!

Wij komen hier zeker terug!
Roy A.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
We waren met 4 personen. 3 menu's genomen en een aantal losse gerechten. De menu's waren ruim voldoende samengesteld en heel lekker. Ik hoe normaliter niet van olijven, maar deze waren heerlijk! Papatas bravas: Pittig en heerlijk, Vlees gerechtjes: heerlijk, Salades: heerlijk. Gambas al ajillo: Zalig...kortom, gesmuld van alle, kleine heerlijkheden
Mooie prijs/kwaliteit verhouding en de bediening was correct, maar gezellig...heel aangenaam.
We komen zeker terug! Aanrader
Coen.van.gennip .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Top weer, erg lekker gegeten en fijne bediening vooral de chipirones waren heerlijk. Lekker wijntje erbij! Sfeer is altijd goed daar
Malibos .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Recht toe, recht aan tapas resteaurant. Gerechten zijn simpel, maar van goeie kwaliteit. Bij de garnaaltjes zat er 1 garnaal tussen met darmkanaaltje er nog in. Dit werd meteen prima opgelost door een compleet nieuw schaaltje te maken.
Bediening is "losjes" naar klanten toe. Ik hou daar wel van, maar als je wat formeler benaderd wil worden dan moet je hier niet zijn.
Alles bij elkaar prima restaurant om zomaar even ergens een hapje te gaan eten
R.hoekema .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Bij Paso Doble lekker gegeten: tonijnsalade, inktvisringen, garnalen, varkenshaasje. Alle gerechten waren prima. Verassing van het menu waren de twee taartpunten toe. Gasten aan andere tafels keken er bewonderend naar en bestelden toch ook maar een nagerecht.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Alsof ik zo in een Tapastentje in Andalusië binnenstapte. Wat een leuk restaurantje! De bediening is ook merendeel Spaans, dus een mengeling van Engels en Nederlands is meer regel dan uitzondering. We hebben een heel groot deel van de kaart geprobeerd, incl. de nodige kannen Sangria. Daar heb ik overigens wel een opmerking over. Wij hadden de versie met Cava en voor een liter betaal je EUR 27,50 en da's best aan de prijs, ook omdat de kan voor de helft gevuld is met ijsblokjes en fruit, daardoor is het dus een halve liter Sangria en dan is het gewoon echt duur. Maar.....hij is wel uitzonderlijk lekker. Ik betaal grif voor het recept hiervan!

Van alle uitgeprobeerde gerechtjes vond ik alleen de pulpo met peper iets te pittig, maar verder wel erg goed klaar gemaakt. Misschien was de kok een beetje uitgeschoten. De patatas bravas hebben we 2x besteld en de champignons in knoflook zelfs 3x, want O wat waren die lekker. Verder de kip in knoflook, gamba's a la plancha, inktvisringen, baby inktvisjes, ansjovis (zowel in olie als gebakken), lamskoteletten, Pata Negra, brood met alioli en de albondigas (fan-tas-tisch).

Voor ons is Paso Doble een definitief blijvertje en ik zou zeggen: probeer het zelf! Je zult niet teleurgesteld worden.
Romijntje .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Echt super authentiek Spaans eten. Mijn favoriete gerecht de champignons en de kip, maar ook de worstjes. Interieur iets veroudert maar heeft wel een bepaalde charme. Prijzen zijn zeer schappelijk.
Elil .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
heerlijk gegeten. service heel hulpzaam en vriendlijk. decor heeft een opfris beurt nodig maar is super cozy :-)
wij hebben genoeten. thanks