Paso Doble

Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Sylvia W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
wij namen het tapasmenu du chef maar kennelijk stond de chef niet op te letten want vrijwel alles wat gebakken was had zwarte randjes. En verder was het erg simpel, dus weinig gekruid. De cheescake vond ik nog het lekkerst. Het is er ook klein dus als het vol zit behoorlijk lawaaierig. De bediening was heel vriendelijk.
Wilmer S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Was wel erg druk en luidruchtig. Kregen het idee dat ze ons snel weg wilden hebben ivm plek. Service was wel vriendelijk en het eten was er snel. Geweldige sangria en dessert!
Cootje P.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Er was wat miscommunicatie betreft ons menu.
Verder prima naar ons zin gehad. Voor herhaling vatbaar :-)

We hebben dat gekregen wat we wilden. Eén voornamelijk vlees, de ander voornamelijk vis.
Erg lekker...
PeperenZout .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
17/9 hier gegeten, ontvangst zeer positief te noemen kregen een goed gelegen tafel en duidelijke uitleg over de nieuwe kaart, bestede genoeg aandacht ook tijdens het heten en de gerechten waren TOP zeker een aanrader wij komen zeker nog eens terug.
wiko R.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Heerlijk Spaans sfeertje, lekkere tapas en goede Spaanse muziek! Aardige bediening ook!
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Al vaker gegeten bij dit restaurant. Verandering van de inrichting is voor de gasten niet helemaal een verbetering. De tafels zijn te laag bij de vaste bank. De tapas is heerlijk maar de porties zijn kleiner dan voorheen en de prijzen lijken gestegen. Fles Sangria zat zo vol met ijsblokjes dat er net 3 glazen uit gingen. Dat levert dan niet echt voordeel op ten opzichte van ieder een glas. Sfeer is nog steeds goed, bediening vriendelijk en alert.
Nicola B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Lekkere en goed klaar gemaakte tapas. Vriendelijke, oplettende bediening. Op sommige gerechtjes moesten we lang wachten, maar het was ook erg druk. Daardoor ook nogal rumoerig. Lastig om elkaar te verstaan. Prima tent voor een avondje authentieke Tapas met vrienden.
shirley V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
zeer vriendelijk personeel, hard werkend en goede koks. Al eerder geweest en zeker voor herhaling vatbaar!
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Lekkere tapas gegeten hier, alleen wel super VET! Alles droop echt in de olie. Heel vriendelijke bediening en prijs-kwaliteit was ook oké. We hebben er een gezellige avond gehad, alleen als ik aan dat vet denk wil ik eerst nog andere tapas-tenten uitproberen voordat we hier terugkomen.
zula .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Een heerlijk keuze menu met verschillende tapas waardoor je je kunt laten verrassen. Verder zeer vriendelijke bediening en erg lekker eten.
m.heijde3 V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Soepele, ja Amsterdamse bediening! Dat wil zeggen: snel, ad rem en flexibel.
Voor een menu met 4 gangen, sangria en voorafje hadden we een prima deal.
Ontspannen sfeer en, als je wilt, makkelijk contact met de vaste gasten.
Wil je intiem, dan kan dat ook.
Roland K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
De kwaliteit van de gerechten staat werkelijk op geen enkele manier tot de prijs. Drie kleine en slecht gemaakte tappas gehad. Geen van de tappas had er ingrediënten in zitten die boven de euro uitkwamen. Beide huiswijntje gegeten en een rekening van 40 euro gepresenteerd gekregen. Achteraf voor 4 plakjes stokbrood met slecht bereide kruidenboter rekening van 8 euro gekregen en een glas wijn teveel berekend. Absoluut geen aanrader !!!!!
Daniel D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
De afgelopen jaren zijn wij hier toch regelmatig wezen eten, maar dit zal niet meer gebeuren! De nieuwe kaart? is een ramp. Het eten is duurder, kleinere porties en vooral veel minder in kwaliteit. De bediening is gezellig, daar ligt het niet aan, maar uiteindelijk kom je toch om lekker te eten. Helaas boys!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Zeer vriendelijke bediening en echt heerlijke tapas. We gingen maar de film en hadden niet zo veel tijd. Dit was geen probleem, alles kon snel geserveerd worden. Ik ga graag nog eens terug!
An A.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Ondanks de drukte werden we goed geholpen. De keuken is heerlijk! De inrichting is knus, maar mag wel hier en daar een opknapbeurt.
Frans M.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Een echte aanrader! Wij hadden het 5-gangen menu genomen en hebben steeds onze tafel vol gehad met heerlijke gerechtjes. Niet teveel en niet te weinig, maar precies goed. Ook de service was top.
mzoetebier .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, geweldige sangria, lekkere wijn en goede en vriendelijke bediening en een gezellige sfeer. Kortom alle ingrediënten voor een geslaagde avond! We komen hier zeker terug
jacquelinevd .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Kwalitiet van het eten erg goed en sfeer erg prettig, wel iets te lang wachten en erg rumoerig. Ook zijn de tafeltjes erg klein, de bestelde gerechten passen amper op tafel. Tip: iets minder tafeltjes neerzetten.
Hedi de Z.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017