Paskamer

Lutmastraat 132 1073 HB Amsterdam Nederland Kaart
31-203627468

Over het restaurant Paskamer

Wijn en eetbar

De gerechten begeleiden hier een van de 50 wijnen die per glas te bestellen zijn. De rilette van eend is overigens om te smullen! In de lichte ruimte stralen tegeltjes aan de muur, in de hoek knikt een Chesterfield bank en de lange tafels nodigen uit om knus bij elkaar aan te schuiven.

Meer informatie over restaurant Paskamer

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 15:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 02:00

ferens G.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
erg vriendelijke bediening, fijne ontmoetingsplaats, goed en lekker eten, aanrader!
Alan K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Juliana G.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
A little heaven paradise hidden in de Pijp. Great food, nice choose of wine and lovely wine proof concepts to discover and enjoy.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Zo een fijne tent. Heerlijk ongecompliceerd. Leuke kaart met hapjes, leuke wijnen en fijne bediening. Lekker zitten aan de lage bar aan het raam. Soms verrassingen buiten de kaart om, dat was de laatste keer bouef bourguignon. Maar vooral de nieuwe zalm op de kaart is LEKKER. klassieker buikspek altijd doen en ook de asperges gegrild zijn top. Echt mijn favoriete tent in de buurt.
Josefien V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wijnproeverij gedaan en daarna wat hapjes gegeten. Alles was goed verzorgd en vooral leuk dat we persoonlijke aandacht kregen bij de proeverij. Zeker een aanrader!
Marijn K.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Ik heb hier afgelopen zaterdag gegeten en het was top! Aardige bediening, lekkere wijn en heerlijke gerechtjes. Vooral de burrata, het buikspek, de kaasbitterballen en de groene asperges vielen zeer in de smaak. We komen zeker een keer terug!
Kimberly K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vlak na de opening ben ik hier voor het eerst geweest en was toen zeer onder de indruk. Ook nu stelde de Paskamer niet teleur, sterker nog, het was heerlijk! Wat een goede gerechtjes; de asperges, buikspek met hoisin en zalm met biet en zoethout waren allen even goed en om je vingers bij af te likken. Fijne wijnkaart ook, met spannende wijnen die je niet overal tegenkomt. Enig mini-minpunt is dat wij (met z'n tweeën) met twee andere stellen op krukjes aan de bar/tafel bij het raam zaten. Je zit daar wel erg dicht op elkaar, onze ellebogen raakten regelmatig die van onze buren. Aan de andere kant is het wel zo gezellig rumoerig dat je elkaars gesprekken in ieder geval niet hoort.
Daniël V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Uitstekend restaurant met heerlijke tappa's en wijnen
Githa H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken hier. Het is duidelijk dat de hapjes (tapas) hier met zorg worden bereid. Begeleid door de eveneens heerlijke wijnen een culinair avondje om nog s over te doen.
Wolf32 B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wat hebben we genoten van de hartelijke ontvangst,de heerlijke gerechten en de mooie wijnen!
Bijzonder voor mij was dat ik in de slagerij van mijn vader en moeder terug was.
Wat is er een heerlijke plek van gemaakt.
Top, we komen zeker terug!!
Willy en Wim Bosma-Link
Arlène N.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Goede sfeer, erg vriendelijke bediening, ze nam alle tijd ons te woord te staan. En de gerechten, oooh echt mjammie! En bijzonder. Net zoals de wijn! Complimenten!
Irene Q.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
leuke en lekkere verassende gerechten. Vooral de avocado, goeie sfeer.
Leah A.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Heerlijke gerechten! Burrata was voortreffelijk, steak tartare ook. Avocado met roomkaas was ook heel bijzonder. Allerlei soorten wijnen die per glas te drinken zijn. Een plek naar mijn hart. Wel wat kleine kanttekeningen: de rode wijn is echt te koud naar mijn smaak. (ondanks dat het warm weer is) En de porties zijn wel echt aan de kleine kant. Hierdoor moet je behoorlijk wat gerechtjes eten voordat je vol zit en dan wordt het toch wat prijziger. Maar overall echt een mooi plekje, verscholen in de Pijp
Benno11 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Op aanraden van onze zoon hier gegeten. Echt een topper in een wijk waar je het wellicht niet zoekt. Het begint met de kennismaking, echt vriendelijk en zeer informatief over het concept. En dan ga je los op diverse perfecte gerechten zoals de mooie en originele steak tartaar, de verrassende makreel en de canale met kippenlever.. En daarbij, het is een wijnbar.., perfect en zeer verrassende keuze van de wijn. Afsluitend de prima macarons met een hele mooie limoncello (di cedro). Alles klopt en we komen zeker een keer terug
Yob D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Prettige tent, sharing principle, prima verzorgd, redelijk originele gerechtjes. Interieur binnen niet echt geschikt om te tafelen, krukken aan vensterbanken en hoge tafels. Niet heel sfeervol. Wel groot terras. Heel veel wijnen per glas, groot pluspunt. Leuke, relaxte bediening ook.
Liza F.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Echt originele en heerlijke gerechtjes, mooie wijn kaart, prachtig terras, vlotte bediening! Zeker een aanrader! Enige minpuntje was de muziek die op stond, pastte niet bij de algemene entourage, maar die werd op verzoek zachter gezet!
moeben .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wat een pareltje!Na de recensies te hebben gelezen leek me dit de ideale spot om gezellig met een vriendin bij te praten, lekkere wijn te drinken en wat kleins te eten.Na de heerlijke octopus, kaas en burrata waren we verzadigd maar konden we het niet weerstaan om nog meer te bestellen bij het zien van al dat heerlijks wat voorbij kwam.En wat is dat buikspek lekker!En die zoete aardappelfrietjes, jumm!! Ook erg vriendelijke bediening, ze nemen de tijd om het concept uit te leggen en laten je wijn proeven als je twijfelt.
Saskia E.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Wederom heerlijk gegeten en lekkere alcoholvrije cocktails gedronken! Zeker een aanrader en wij komen de volgende keer zeker terug voor de cocktails met alcohol :)!
boom86carvhh .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
De wijnbar is leuk ingericht en er hangt een goede sfeer. De bediening is erg behulpzaam en helpt graag bij het uitkiezen van een goed glas wijn. Onze bediener nam uitgebreid de tijd, liet ons veel proeven, gaf ons veel informatie over de diverse wijnen en deed dit vol enthousiasme en passie! Erg leuk :)!
Het eten was meer dan prima. Het ene gerecht was lekkerder/bijzonderder dan het andere. Porties perfecte grootte. De buikspek is een absolute aanrader!
Pjotr V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Wat een fijne avond hebben we hier gehad. De Paskamer doet alles goed. Meteen gratis kraanwater op tafel, zonder het te vragen. Vriendelijke en vlotte bediening, ondanks de vrijdag-avonddrukte. Interessante wijnkaart, met als vlaggenschip een witte wijn uit Maastricht. En ontzettend lekker eten, tapas met een twist. In de Paskamer zit vooral publiek uit de buurt en als je voor het raam mag zitten, kun je genieten van nog meer Amsterdam-Zuidse taferelen. De wandeling terug naar het station over de Albert Cuyp is ook een aanrader, voor non-locals.