Over het restaurant Paskamer

Wijn en eetbar

De gerechten begeleiden hier een van de 50 wijnen die per glas te bestellen zijn. De rilette van eend is overigens om te smullen! In de lichte ruimte stralen tegeltjes aan de muur, in de hoek knikt een Chesterfield bank en de lange tafels nodigen uit om knus bij elkaar aan te schuiven.

Meer informatie over restaurant Paskamer

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 15:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 02:00

Uitmuntend
9,4
9,1

Jouw recensie over het restaurant Paskamer

Doreen G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Gezellige ruimte om binnen te komen. De muziek stond alleen wat hard en de akoestiek is niet al te best. We kozen ervoor om ons te laten verrassen. De bediening was vlot en goed op de hoogte van wijn en spijs. De verschillende gerechtjes waren wisselend van kwaliteit, veelal lekker maar niet verfijnd. De wijnen waren goed gekozen. Een rosé met een onverwachte stevige afdronk. Lekker! De chef mag nog iets meer lef tonen bij het kruiden van de gerechtjes. De kabeljauwbitterbal bv was met veel ragout en wat minder vis bereid. Kwestie van smaak wellicht. Het gerechtje met ham en padron was heerlijk mals. Ik kom zeker nog een keer terug om de andere gerechtjes tr proeven.
JolandaZ V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Leuke wijnproeverij en lekker gegeten
Stefan M.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Great
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Judith O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Lekkere, verrassende en leuke gerechtjes met fijne wijnen en bubbels. Uitstekende bediening die prettig en snel was ook tijdens een drukke avond. Zeker voor herhaling vatbaar!
Hartelijk dank Judith! tot snel.
J. H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het was heel gezellig en druk. Lekkere wijnen gedronken.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Fijne sfeer, flexibel. Eten lekker, kleine gerechtjes, goede variatie. Personeel gekwalificeerd, betrokken en vriendelijk. Iets meer verwacht van de wijn-spijs combinatie. Dacht nav beschrijving dat er ook buiten de kaart gekookt werd nav gekozen wijn.
Hartelijk dank voor je review Wilma! We vinden het jammer dat je naar aanleiding van onze beschrijving meer verwacht had van de wijn-spijs combinatie. We hopen je snel weer te zien en je verwachtingen te overtreffen. Spreek ons er ajb op aan.
Tim L.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heerlijk avondje hier samen gehad met vriendinlief. Goede wijnen en lekkere kleine hapjes voor erbij. Leuke inrichting en een gezellige ongedwongen sfeer. We hadden alleen helaas iemand die net was of werd ingewerkt en daardoor nog weinig wist te vertellen over de gerechten of wijnen. Mocht echter de pret niet drukken en hij deed wel erg zijn best ;) zeker een aanrader!
Tamar W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Wat hebben wij een heerlijke avond gehad bij De Paskamer! Fijne bediening, lekkere wijnen en heerlijk eten! Kleinere gerechten die verrassen, en wijn met een verhaal! We komen graag snel terug.
Frederique G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijke hapjes, informele sfeer, mooie wijnen.
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Het klinkt haast ongeloofwaardig, 3 tienen, maar het is wat het is! Fenomenaal lekker gegeten. Het belangrijkste punt uiteraard: boeiende, niet-alledaagse kaart die heerlijk op tafel wordt gezet, een super prettige sfeer: gezellig druk, smaakvolle inrichting. Het personeel is relaxed, geeft goede adviezen en de chef is een enthousiaste maar bescheiden verteller. Absoluut snel voor herhaling vatbaar! En Paskamer; bedankt, het was subliem!
Heel graag gedaan Jasper, we blozen! Tot snel en hartelijk dank voor je review!
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Bediening zeer vriendelijk en kennis van hun waren. Overzichtelijke menukaart. Gerechten vond ik allemaal goed, met zorg bereid. Leuk dat je 3 wijnen kunt proeven voor een leuk bedrag, uitleg wat de verschillen erbij met passie gebracht door bediening.
J. H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Kleine hapjes met een goed glas wijn.
Charissa M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het eten was lekker, bediening was top.
Alleen 1 opmerking voor de website.
De tijden vermelden voor reservering van een wijnproeverij. Ging even mis met de reservering waardoor we geen proeverij konden doen op een avond.
Bedankt voor de feedback!
Claire W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Een heerlijke avond gehad bij de Paskamer. We werden hartelijk ontvangen (mijn natte regenkleding werd zelfs voor mij aan de kapstok gehangen) en ook de rest van de avond zijn we uitstekend bedient. We kozen ervoor om ons te laten verrassen. In samenspraak werd er bij iedere gang een glas wijn uitgekozen, die we van te voren mochten proeven. En daarbij ontvingen we per ronde 2 aparte gerechtjes om te delen. Tot slot nog een kaasplankje en bijpassend dessertwijntje. Niet goedkoop maar ook niet schrikbarend duur. Alles bij elkaar waren we gezamenlijk 100 euro kwijt. Ik kom hier zeker nog eens terug!
Hartelijk dank voor je recensie! Wat heerlijk om te lezen dat je het naar je zin gehad hebt en dat je je hebt laten verrassen. Tja en regen... vinden wij ook arelaxed dus it's the least we can do :) Tot snel!
Lucien V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Zonder te reserveren nar binnen gestapt om 18.00 en gelukkig was er nog een plekje op de bank vrij. Gekozen voor de wijn proefglzen zowel wit als rood. Deze worden ter plekke samengesteld. Bijzonderen wijnen met een goed verhaal. Het eten bestaat uit kleine gerechtjes, soort tapas (shared dining). Het buikspek is echt een aanrader! Verder leuke sfeer, uitstekende bediening met passie voor het vak. Zeker voor herhaling vatbaar!
Hartelijk dank voor je recensie! We vinden het geweldig om te lezen hoe gasten Wijnbar de Paskamer beleven. Heel eerlijk vinden wij het buikspek ook een topper! Hopelijk tot snel!
Christian R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ons laten verassen door te kiezen voor drie kleine gerechten en een bijpassende wijn. Zeer vakkundig personeel die goed de balans weten te vinden tussen de maaltijd en de wijn.
Super bedankt voor je positieve recensie! Daar worden we heel blij van! Nog blijer dat we je gewoon mochten verrassen! Leuk!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten en geweldige wijnen. We zijn hier al vaker geweest, en het is elke keer weer een fijne avond! Heerlijk eten, en erg mooie passende wijnen. Bediening is ook uitstekend! Goed wijnadvies en ze praten vol enthousiasme over de wijnen en het eten.
Super bedankt voor je recensie! Wijn zit ook wel echt in ons DNA ;) Fijn dat je zo enthousiast bent en er de tijd voor neemt om andere dat te laten weten! Heel erg bedankt, tot snel!
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Erg vriendelijke bediening. Eten is geweldig; erg creatief, vers en smaakvol! Erg gezellig terras.
Hartelijk dank voor je recensie!
Sophie J.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Een verademing om in Amsterdam een restaurant te vinden waar iedereen passie heeft voor wat die doet en oprecht de gast het naar de zin te maken. Wat een gezellige avond in mooie tent op een rustig straat (wat het terras ook aanlokkelijk maakt). De serveerster gaf tijd en aandacht en kwam met leuke suggesties. Wijn en water werden de hele avond bijgeschonken zonder dat het heel opvallend was. Heerlijke kaart, gerechtjes zeer divers en smaakte erg lekker. Wijn was top! En dit allen voor een hele prima prijs. Ik heb een nieuwe favoriet erbij!! Top avond gehad!
We blozen helemaal! Hartelijk dank voor je recensie. Geweldig om te lezen hoe je het ervaren hebt en dat je de tijd neemt om dat met andere te delen! Merci!