Paskamer

Lutmastraat 132 1073 HB Amsterdam Nederland Kaart
31-203627468

Over het restaurant Paskamer

Wijn en eetbar

De gerechten begeleiden hier een van de 50 wijnen die per glas te bestellen zijn. De rilette van eend is overigens om te smullen! In de lichte ruimte stralen tegeltjes aan de muur, in de hoek knikt een Chesterfield bank en de lange tafels nodigen uit om knus bij elkaar aan te schuiven.

Meer informatie over restaurant Paskamer

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 15:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 02:00

9,1
9,2

Jouw recensie over het restaurant Paskamer

Christian R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ons laten verassen door te kiezen voor drie kleine gerechten en een bijpassende wijn. Zeer vakkundig personeel die goed de balans weten te vinden tussen de maaltijd en de wijn.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten en geweldige wijnen. We zijn hier al vaker geweest, en het is elke keer weer een fijne avond! Heerlijk eten, en erg mooie passende wijnen. Bediening is ook uitstekend! Goed wijnadvies en ze praten vol enthousiasme over de wijnen en het eten.
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Erg vriendelijke bediening. Eten is geweldig; erg creatief, vers en smaakvol! Erg gezellig terras.
Sophie J.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Een verademing om in Amsterdam een restaurant te vinden waar iedereen passie heeft voor wat die doet en oprecht de gast het naar de zin te maken. Wat een gezellige avond in mooie tent op een rustig straat (wat het terras ook aanlokkelijk maakt). De serveerster gaf tijd en aandacht en kwam met leuke suggesties. Wijn en water werden de hele avond bijgeschonken zonder dat het heel opvallend was. Heerlijke kaart, gerechtjes zeer divers en smaakte erg lekker. Wijn was top! En dit allen voor een hele prima prijs. Ik heb een nieuwe favoriet erbij!! Top avond gehad!
Anne-Ruthi K.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Bijzondere gerechten en intersssante combinaties van ingrediënten. Uitermate vriendelijke bediening en zeker een must voor alle Amsterdammers!
Jolies V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Nog niet eerder bij de Paskamer geweest, maar ga hier zeker terugkomen! Wat een heerlijk en verrassend eten. Fijne bediening ook. Top!
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Bij de Paskamer kun je heerlijk eten en de bediening is voortreffelijk!
ferens G.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
erg vriendelijke bediening, fijne ontmoetingsplaats, goed en lekker eten, aanrader!
Alan K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Fabulous food service and atmosphere .
The restaurant is a gem food { tapas} was outstanding , five plates between 2 was more than enough and wine was top class
I will definately visit again when in amsterdam
Juliana G.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
A little heaven paradise hidden in de Pijp. Great food, nice choose of wine and lovely wine proof concepts to discover and enjoy.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Zo een fijne tent. Heerlijk ongecompliceerd. Leuke kaart met hapjes, leuke wijnen en fijne bediening. Lekker zitten aan de lage bar aan het raam. Soms verrassingen buiten de kaart om, dat was de laatste keer bouef bourguignon. Maar vooral de nieuwe zalm op de kaart is LEKKER. klassieker buikspek altijd doen en ook de asperges gegrild zijn top. Echt mijn favoriete tent in de buurt.
Josefien V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wijnproeverij gedaan en daarna wat hapjes gegeten. Alles was goed verzorgd en vooral leuk dat we persoonlijke aandacht kregen bij de proeverij. Zeker een aanrader!
Marijn K.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Ik heb hier afgelopen zaterdag gegeten en het was top! Aardige bediening, lekkere wijn en heerlijke gerechtjes. Vooral de burrata, het buikspek, de kaasbitterballen en de groene asperges vielen zeer in de smaak. We komen zeker een keer terug!
Kimberly K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vlak na de opening ben ik hier voor het eerst geweest en was toen zeer onder de indruk. Ook nu stelde de Paskamer niet teleur, sterker nog, het was heerlijk! Wat een goede gerechtjes; de asperges, buikspek met hoisin en zalm met biet en zoethout waren allen even goed en om je vingers bij af te likken. Fijne wijnkaart ook, met spannende wijnen die je niet overal tegenkomt. Enig mini-minpunt is dat wij (met z'n tweeën) met twee andere stellen op krukjes aan de bar/tafel bij het raam zaten. Je zit daar wel erg dicht op elkaar, onze ellebogen raakten regelmatig die van onze buren. Aan de andere kant is het wel zo gezellig rumoerig dat je elkaars gesprekken in ieder geval niet hoort.
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Uitstekend restaurant met heerlijke tappa's en wijnen
Githa H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken hier. Het is duidelijk dat de hapjes (tapas) hier met zorg worden bereid. Begeleid door de eveneens heerlijke wijnen een culinair avondje om nog s over te doen.
Wolf32 B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wat hebben we genoten van de hartelijke ontvangst,de heerlijke gerechten en de mooie wijnen!
Bijzonder voor mij was dat ik in de slagerij van mijn vader en moeder terug was.
Wat is er een heerlijke plek van gemaakt.
Top, we komen zeker terug!!
Willy en Wim Bosma-Link
Arlène N.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Goede sfeer, erg vriendelijke bediening, ze nam alle tijd ons te woord te staan. En de gerechten, oooh echt mjammie! En bijzonder. Net zoals de wijn! Complimenten!
Irene Q.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
leuke en lekkere verassende gerechten. Vooral de avocado, goeie sfeer.
Leah A.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Heerlijke gerechten! Burrata was voortreffelijk, steak tartare ook. Avocado met roomkaas was ook heel bijzonder. Allerlei soorten wijnen die per glas te drinken zijn. Een plek naar mijn hart. Wel wat kleine kanttekeningen: de rode wijn is echt te koud naar mijn smaak. (ondanks dat het warm weer is) En de porties zijn wel echt aan de kleine kant. Hierdoor moet je behoorlijk wat gerechtjes eten voordat je vol zit en dan wordt het toch wat prijziger. Maar overall echt een mooi plekje, verscholen in de Pijp