Over het restaurant Paskamer

Wijn en eetbar

De gerechten begeleiden hier een van de 50 wijnen die per glas te bestellen zijn. De rilette van eend is overigens om te smullen! In de lichte ruimte stralen tegeltjes aan de muur, in de hoek knikt een Chesterfield bank en de lange tafels nodigen uit om knus bij elkaar aan te schuiven.

Meer informatie over restaurant Paskamer

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 15:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 02:00

Uitmuntend
9,4
9,2

Jouw recensie over het restaurant Paskamer

patriciavannoort .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Super gastheer Wouter en vriendelijk personeel dat goed adviseert en toelicht. Heerlijk eten, goede combinaties. Leuke keuzes in gerechten en drankjes.
Myra K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Eten en wijnen zeer goed, fijne bediening, prijs heel redelijk, superleuke plek buiten op terras.
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Fijne bediening, lekker eten en wijn, gewoon heel goed!
Leonie K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijke eenvoudige avond met super hapjes en zeer goede wijn! Geen poespas, wel geweldige service. Aanrader voor een bijkletsavond!
oscar E.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Geweldige wijnen bij de gerechten. Leuk om verrast te worden met gerechten en niets zelf te kiezen. Hele aardige bediening.
J. H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
We hebben heerlijk op het terras gezeten. Heerlijke wijnen en lekkere hapjes.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Lekker eten en goede wijn.
Martin O.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Echt leuk!
Doreen G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Gezellige ruimte om binnen te komen. De muziek stond alleen wat hard en de akoestiek is niet al te best. We kozen ervoor om ons te laten verrassen. De bediening was vlot en goed op de hoogte van wijn en spijs. De verschillende gerechtjes waren wisselend van kwaliteit, veelal lekker maar niet verfijnd. De wijnen waren goed gekozen. Een rosé met een onverwachte stevige afdronk. Lekker! De chef mag nog iets meer lef tonen bij het kruiden van de gerechtjes. De kabeljauwbitterbal bv was met veel ragout en wat minder vis bereid. Kwestie van smaak wellicht. Het gerechtje met ham en padron was heerlijk mals. Ik kom zeker nog een keer terug om de andere gerechtjes tr proeven.
JolandaZ V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Leuke wijnproeverij en lekker gegeten
Stefan M.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Great
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Ontzettend lekker gegeten, maar op aan het begin al erg lang moeten wachten op een drankje en kaart. Vervolgens na het eten ook weer lang moeten wachten en uiteindelijk 45 min gewacht op de rekening, terwijl het niet eens stampvol zat.
Judith O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Lekkere, verrassende en leuke gerechtjes met fijne wijnen en bubbels. Uitstekende bediening die prettig en snel was ook tijdens een drukke avond. Zeker voor herhaling vatbaar!
Hartelijk dank Judith! tot snel.
J. H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het was heel gezellig en druk. Lekkere wijnen gedronken.
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Fijne sfeer, flexibel. Eten lekker, kleine gerechtjes, goede variatie. Personeel gekwalificeerd, betrokken en vriendelijk. Iets meer verwacht van de wijn-spijs combinatie. Dacht nav beschrijving dat er ook buiten de kaart gekookt werd nav gekozen wijn.
Hartelijk dank voor je review Wilma! We vinden het jammer dat je naar aanleiding van onze beschrijving meer verwacht had van de wijn-spijs combinatie. We hopen je snel weer te zien en je verwachtingen te overtreffen. Spreek ons er ajb op aan.
Tim L.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Heerlijk avondje hier samen gehad met vriendinlief. Goede wijnen en lekkere kleine hapjes voor erbij. Leuke inrichting en een gezellige ongedwongen sfeer. We hadden alleen helaas iemand die net was of werd ingewerkt en daardoor nog weinig wist te vertellen over de gerechten of wijnen. Mocht echter de pret niet drukken en hij deed wel erg zijn best ;) zeker een aanrader!
Tamar W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Wat hebben wij een heerlijke avond gehad bij De Paskamer! Fijne bediening, lekkere wijnen en heerlijk eten! Kleinere gerechten die verrassen, en wijn met een verhaal! We komen graag snel terug.
Frederique G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijke hapjes, informele sfeer, mooie wijnen.
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Het klinkt haast ongeloofwaardig, 3 tienen, maar het is wat het is! Fenomenaal lekker gegeten. Het belangrijkste punt uiteraard: boeiende, niet-alledaagse kaart die heerlijk op tafel wordt gezet, een super prettige sfeer: gezellig druk, smaakvolle inrichting. Het personeel is relaxed, geeft goede adviezen en de chef is een enthousiaste maar bescheiden verteller. Absoluut snel voor herhaling vatbaar! En Paskamer; bedankt, het was subliem!
Heel graag gedaan Jasper, we blozen! Tot snel en hartelijk dank voor je review!
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Bediening zeer vriendelijk en kennis van hun waren. Overzichtelijke menukaart. Gerechten vond ik allemaal goed, met zorg bereid. Leuk dat je 3 wijnen kunt proeven voor een leuk bedrag, uitleg wat de verschillen erbij met passie gebracht door bediening.