Pasja Restaurant & Brasserie

Maasdijk 20 4941 TD Raamsdonksveer Nederland Kaart

Over restaurant Pasja Restaurant & Brasserie

De deur naar Turkije

Glimmende theepotjes, warme houten vloer, Turkse lampen. In Pasja ben je te gast in een andere wereld. Omringd door gouden en rode tinten eet je hier een geweldige lunch of diner. Velen zullen de kebab en baklava al kennen, dus tijd om eens iets nieuws te proberen! Pasja is ook voor bedrijfsuitjes en andere bijeenkomsten zeer geschikt.

Meer informatie over restaurant Pasja Restaurant & Brasserie

Dinsdag t/m Zondag vanaf 15:00

Voordelig
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Leuk restaurant, aardige mensen en goed bediend. We hebben heerlijk gegeten van de Turkse keuken en meer dan genoeg. Redelijk eenvoudige gerechten maar mooi gepresenteerd en goed bereid. Vriendelijke uitleg erbij en dat alles voor een zeer schappelijke prijs. Jammer dat de sfeer wat minder was omdat bij aankomst slechts drie tafels bezet waren. Later waren we alleen! En dat voor een vrijdagavond! Ondergewaardeerd!
Tip: doe eens wat gezellige lampjes/kaarsjes aan op de tafel. Ook buiten wat verzorgder en meer uitnodigend zou een plus zijn! Conclusie: een aanrader!
Anita F.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Wederom heerlijk gegeten. De Adena kebab was zeer goed gekruid zoals het moet zijn. Personeel is zeer vriendelijk en ja de sfeer daar mag wel wat aangedaan worden. In de avond is het oke maar bij daglicht is het een kille uitstraling.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en we mochten zelf een tafeltje uitzoeken. We hadden een restaurant bon van Ah en hadden voor het 4 gangen menu gekozen. Dit was een zeer goede keus. Men legde goed uit wat er geserveerd werd en het was heerlijk. Ga zo door en we komen zeker nog eens terug.
KarinLeontine .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
We waren uitgenodigd door familie en hebben met 4en gegeten (mét AH-bon). Geen sfeervol restaurant, maar vrij kaal. Wat ik jammer vind, want de Turkse sfeer kan zó gezellig zijn. Het eten was lekker en werd leuk gepresenteerd, maar was niet speciaal. Vriendelijk personeel en een zeer schappelijke prijs.
Tip: kleed het interieur wat gezelliger aan met mooie accessoires, zodat het wat meer "gevuld" is en niet zo kaal aandoet.
Carlvandewiel .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Voorgerecht was geweldig lekker. hoofdgerecht wat minder. lamsvlees was niet mals. Kip wel. Zeer gastvrij ontvangen. Veel beter dan andere restaurants waar je aankomt met een AH bon!
Anita F.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wederom lekker gegeten. Alleen duurde het wel heel lang voordat er iets doorkwam. Alles was zeer vers bereid en mooi opgemaakt. Prijs kwaliteit is zeer goed.
A R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Super lekker gegeten, echt eens een keer wat heel anders, we waren wat laat en daardoor wslijk al wel wat stil. Het eten en de prijs beide meer dan perfect!
Arnella1 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
T pand valt vanaf de weg niet erg op, maar van binnen leuke en nette zaak.
Bediening was vriendelijk en we hebben lekker gegeten.
Niek W.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
De voorgerechten zijn eenvoudig maar smaken lekker. Ik had een prima houmous, mijn tafelgenoten een smakelijk dip van feta en een couscouskroket gevuld met kalfsgehakt. Ook lekker. Als hoofdgerecht een Pasja tafel voor alledrie. Prima zalm, lekker gehakt en spiezen van goede kip en lamsvlees met rijst en groenten. Prima gegeten en een goede prijs-kwaliteitverhouding!
Sylvia P.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk, bij ieder gerecht kregen we duidelijke uitleg wat er op ons, mooi opgemaakt, bord lag.
Ondanks de ligging aan de rand van een industrieterrein, was het er aangenaam druk.
Ons zien ze hier vast nog eens terug, bestellen dan wel kleinere porties want het was erg veel.
Wim-does58 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij zijn met vrienden wezen eten bij Pasja , we werden gastvriendelijk ontvangen het eten was erg lekker , goede bediening legde ook alles netjes uit , en het zag er gezellig uit , wij zouden het iedereen aanraden
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Zeer eenvoudig ingericht, vriendelijke bediening, maar vermoedelijk te weinig ervaring, bv in het voorbijlopen het doosje met de rekening op de tafel mikken en doorlopen. Eten was aanvaardbaar, maar niet bijzonder. T was t net allemaal niet.. voorgerecht prima, hoofdgerecht mager, nagerecht te eenvoudig. Menu van t restaurant krijg je niet te zien, ook geen prijzen van drank. We zijn nu over de afgelopen paar jaar 4 keer voor de restaurant actie gaan eten en alle 4 die keren zeggen ze bij binnenkomt, ohh u komt voor de restaurant actie en wordt je op een andere manier behandeld en weg gemoffelt aan een minder tafeltje dan regulier betalende gasten.
MBHJaspers .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Een erg goed restaurant met een ongedwongen sfeer. Ook parkeren en bereikbaarheid is erg gemakkelijk. Zeker een aanrader!
Eetfie .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Mooi restaurant met supervriendelijk personeel. Het menu is gewoon een feestje en veel te veel om op te krijgen. Je kan zien dat aan elke gang veel aandacht is geschonken.
Ver-meeren1960 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk gegeten vriendelijke bediening en alles keurig geserveerd echt een aanbeveler !
Omdat het heerlijk weer was hebben we buiten gegeten maar voor de sfeer is binnen denk gezelliger .
Clemens_Piena .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijk gegeten met 2 volwassenen en 3 kids. Zeer vriendelijke bediening en het wten was ronduit verrukkelijk! (Wij hebben voor, hoofd en nagerecht in de vorm van Pasjas genomen)
Marcelx21 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Heerlijk eten, wel wat veel voor ons maar dat kregen we goed verpakt mee naar huis. Leuke en vriendelijke bediening. Het eten duurde wat langer als gevolg van een misverstand met de keuken, maar dat werd keurig opgelost met een drankje van het huis. Een absolute aanrader!!
Huibvanboxtel .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het eten was lekker en voldoende, voor mijn gevoel niet echt Turks, maar dat maakte niet uit. De service was in orde, hoewel het erg lang duurde voordat het hoofdgerecht werd opgediend. Kon komen door de drukte want het restaurant was volgeboekt.
Het decor was beneden de maat, vooral door de lampen die vol spinnenwebben zaten.
Juul_K .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Goede aanwinst voor Raamsdonksveer. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Naatmate de avond vorderde werd de bediening wel iets minder: hoofdgerecht liet lang op zich wachten en we moesten zelf vragen of we nog wat te drinken mochten. Wel heel vriendelijke bediening! Leuk avondje gehad. Restaurant qua eten vergelijkbaar met Sultan Lounge: lekker en veel ;-)
Puntjes .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Via de AH-actie hier "op goed geluk" naar toe. Het heeft ons bijzonder verrast! Een smakelijke maaltijd, prima en zeer attente dames in de bediening, rustige entourage; Pasja heeft ons verrast en we zullen er zeker nog eens terug komen.