Pasar Raya

Rijksstraatweg 50 2022 DB Haarlem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pasar Raya

Ted86 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Dit is de eerste keer dat we hier eten hebben gehaald. Het menu voor 2 personen was uitgebreid en daar zullen we zeker voor terugkomen. Denk er wel om dat als er wordt gezegd dat het gerecht heet is, dan is het ook echt heet! Alleen zou ik graag wat meer groente zien dus die zullen we volgende keer apart extra bijbestellen. De service was goed: de dame in kwestie nam haar tijd om uitleg te geven, de gerechtjes in de verschillende doosjes te doen en was uiterst vriendelijk maar kan me voorstellen dat dit tijdens drukte gaat irriteren.
AnsOudejans .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Ik haal al jaren ontzettend lekkere Indonesische maaltijden en gerechten bij dit afhaalrestaurant. Een echte Indonesische smaak en naast de doorsnee gerechten is er ook altijd wat speciaals te krijgen. Gisteren bijvoorbeeld de vegetarische rijsttafel gehaald. Heerlijke sambal goring kentang (geen doorsnee gerecht), tempeh was ook voortreffelijk gekruid, pittig maar niet te heet. Als groente hadden we sajur lodeh en oerapan. Ook nog ontzettend aardige mensen!
Sylvester V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Mijn broertje en zijn vriendin woonden jaren geleden om de hoek en zodoende de plek leren kennen. Zij haalde er toen regelmatig. Sindsdien zijn zij verhuisd naar heemskerk, maar rijden nog graag om. Ik rij zelf ook vanuit schagen met enige regelmaat naar haarlem om hier eten af te halen. Legendarisch lekker! En spotgoedkoop.
Philip P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Dit blijft mijn favoriete Toko. Nog steeds in Haarlem en Amsterdam geen betere gevonden. Elke dag vers en alle vlees en groente gerechten een eigen mooie smaak. Ik neem alles met witte rijst om optimaal van de smaken te genieten. Ook heerlijke lamssate te krijgen (wel even wachten). De beide eigenaren zeer attent en service gericht.
Maureen B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Pasar Raya is een toko waar je de gerechten alleen kunt meenemen (warm of koud). Dit doen wij al een paar jaar. Er wordt met passie gekookt en dat proef je. Elk gerecht heeft zijn eigen authentieke smaak (geen eenheidsmarinade/sausjes). Laatst hebben wij een catering besteld voor 75 personen. De vriendelijke eigenaresse gaf goed advies over mild en pittig en liet ons steeds even proeven, zodat we een mooie selectie gerechten konden voorschotelen aan onze gasten. Alles werd volgens afgesproken tijdstip afgeleverd en mooi opgesteld op de tafels met tafelkleden in wamhoudbakken en kaartjes met de gerechten omschreven. Iedereen was laaiend enthousiast en vroeg waar wij het eten besteld hadden. Veel van onze gasten hebben inmiddels de weg naar Pasar Raya ook gevonden. Dat was voor ons een teken dat ons feest wat eten betreft geslaagd was! Voor decor een 8. Het is een functionele winkel, geen restaurant.
Michel G.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2014
Al 7 jaar zit deze toko om de hoek en met regelmaat halen wij "af" want dat kan alleen maar. Dus ik wist dat de kwaliteit en service in orde was/is. Nu heb ik voor het eerst eten besteld voor 20 man op de voetbalclub. De bestelling werd goed opgenomen en de gerechten uitgekozen. De bestelling werd keurig afgeleverd in warmhouders en man man man wat een vers en vakkundig klaargemaakte rendang,kip, bami, nasi goreng noem maar op. Je merkt dat met liefde wordt gekookt en iedereen was enthousiast op de club. Fantastische service !!! Echte aanrader...
Bokkiew .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Ben hier zo'n twee jaar geleden op aanraden van buren in de straat terechtgekomen, kom hier al bijna twee jaar met enig regelmaat, soms wel 4x per maand, en moet zeggen dat dit bij verre weg een van de beste indonesiche toko's is waar ik eten heb besteld. Het is een afhaal restaurant, dus je kunt er niet zitten om te eten, vandaar 'maar' een acht voor decor. Toch hebben ze het leuk aangekleed.

Het eten is smaakvol, ruim voldoende en zeer vriendelijk geprijsd. Je hebt veel keus, van scherp tot zoet, rund, kip en vis. Qua groenten ook veel variatie.
Voor twee personen ben je al voor rond de €15 helemaal voorzien. Het winkeltje dat ze hebben verkoopt ook wat lokale Indonesische producten.

De service krijgt van mij ook een tien, altijd vriendelijke mensen die met hart en ziel hun zaakje runnen en meestal ook even tijd hebben voor een praatje.
Kortom: een aanrader.
Janine K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2014
De beste toko van Haarlem! Je krijgt waar voor je geld, kwalitatief maar ook in portie.
Als Indo ben ik heel kieskeurig, zeker als het om Indonesisch eten gaat. Ik kom hier al meer dan 6 jaar, dus dat zegt genoeg.
Sinds afgelopen oktober eet ik geen vlees meer, maar ook de vegetarische gerechten zijn heerlijk.
Mijn kinderen eten ook graag van deze toko en zien het als een feestje.
Afgelopen jaar heb ik voor het eerst de catering laten doen, en ook dat was een feestje op zich.
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2014
Ik kom hier eigenlijk te vaak, maar ja, het eten is ook zo lekker... En voor de prijs hoef je het niet te laten. Mijn kinderen nemen altijd hetzelfde: bami met zoete runderballetjes en een zoet ei. Ik varieer liever. Nasi, gele rijst, bami of mihoen. Lekker heet of mild. Verschillende soorten vlees, vis en groenten. Genoeg keuze. Yanti & Alfred hebben keihard gewerkt om deze toko een begrip te maken in de Indische buurt. Het eten was altijd al goed, maar na de verbouwing ziet het er ook top uit. Een echte aanrader.
Asom .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Met regelmaat bezoek ik dit afhaalrestaurant en geniet elke keer weer enorm van het eten. Het is volgens mij de beste toko / warung van Haarlem. Het is vers, lekker, echt Indisch en daarbij krijg je nog grote porties voor een prima prijs!!! En daarbij zijn de eigenaren bijzonder attent en vriendelijk. Echt een aanrader...
Annet
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Regelmatig haal ik bij Pasar Raya een maaltijd voor twee of meer personen. Heerlijke rijsttafel! Ook de winkel ziet er schoon, netjes en verder sober ingericht uit. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam.
Afgelopen zaterdag heeft Pasar Raya voor 100 personen een buffet verzorgd en de reacties waren allemaal lovend. Niet alleen de vleesgerechten waren prima, ook de groentegerechten waren van uitstekende kwaliteit: kraakvers en duidelijk met liefde klaargemaakt. Ook aan de vegetariërs was gedacht met tahu en tempe gerechten. Zelfs waren er voor de niet vleeseters en wel viseters een paar stukjes ikan Bali.
We hebben er van gesmuld. Kortom: een prima indonesische keuken.
D. P.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Wij zijn niet zo lang geleden hier in de buurt gaan wonen en nadat we een paar keer ergens anders in de buurt indonesisch eten gehaald hadden, besloten we deze toko uit te proberen.

Wat een teleurstelling.
We bestelden een vegetarisch menu, we kregen een heel karig gevuld bakje met droge mie en wat (gestoomde?) groente (oa broccoli en spruiten). Geen tofu, geen tempe.

Buiten het feit dat dit niet smaakte naar Indonesisch eten, smaakte het gewoon niet lekker. Als indo weet ik, soms smaakt het echt 'zoals thuis' en soms is het wat aangepast, maar toch nog lekker. Ook de eieren, die we er apart bij moesten kopen, waren zuur en niet lekker.

Nee, voor ons de eerste en laatste keer hier, heel jammer.
_maarten .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2013
De tent ziet er typisch uit, maar het eten in voortreffelijk lekker! En voor nette prijzen. Genoeg keuze en dezelfde dag bereid. De rendang is heerlijk. Aanrader !

ps. het is wel bedoelt om hier af te halen