Pasar Makan

Meer informatie over restaurant Pasar Makan

• Catering , Huisdieren welkom
Eatpoint ..
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Per toeval hier terecht gekomen...te gekke toko met uitstekend eten. Nasi rames besteld met portie kipsaté. Dit restaurant gaan we zeker vaker komen...bediening is vriendelijk.
Diederik N.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Bij deze afhaal toko redelijke goede nasi rames gegeten, gegeven het feit dat hij uit de magnetron komt. De bediening is nonchalant en te zakelijk. Weinig aandacht voor de klant. Voor een afhaal toko toch nog wel een leuke inrichting
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
In een goede Indonesische ambiance authentieke gerechten gegeten. Het eten leek opgewarmd in de magnetron, maar de kwaliteit was toch goed op orde Hier is de prijs/kwaliteit nog zoals het overal hoort te zijn. Een portie pangsit,een portie sate ajam, een dagschotel en een vleeschotel + 2 cola voor 27 Euro. Veel afhalers maar dit stoort niet tijdens het eten.
Oscart .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Vandaag eten gehaald bij Pasar Makan, dus we hebben enkel gezien hoe het restaurant eruit zag.
Voor een eethuisje voldoet dat prima en er is een rustige sfeer.
We werden als afhalers iig netjes en goed bediend en als we wilden weten wat iets was werd dat keurig uitgelegd.
Tijdje geleden saté gegeten (tijdens Rijswijks zomerfeest) en daardoor teruggekomen voor een maaltijd.
We hebben nu een paar gerechten genomen (groenten en verschillende bami's) en dat was zeer de moeite waard.
Als toe hadden we een spekkoek genomen en die is ook geweldig!
Nu dus heel benieuwd naar de grote Indische rijsttafel, gaan we binnenkort zeker proberen!
Rokie .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Het eten is wisselend, vaak heerlijk maar zeker niet altijd. Het is ook een afhaalrestaurant, dus alle gerechten staan koud klaar in de vitrine en worden schijnbaar vervolgens opgewarmd in de magnetron. Waarschijnlijk daardoor is het vlees dan erg droog.
Rokie .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Het eten is wisselend, vaak heerlijk maar zeker niet altijd. Het is ook een afhaalrestaurant, dus alle gerechten staan koud klaar in de vitrine en worden dan in de restaurantruimte zichtbaar opgewarmd in de magnetron. Waarschijnlijk daardoor is het vlees dan vaak droog.
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Na enige tijd weer eens aangeschoven bij Pasar Makan. Ik was altijd heel tevreden, maar nu vond ik het bijzonder tegen vallen. Bij binnenkomst lang moeten wachten tot we werden geholpen, hele trage service. Het eten (uit de magnetron?) dampte van mijn bord af. De gewone bami is smakeloos. De gerechten erbij zorgde dat het meer smaak kreeg. De tjendol was beneden de maat. Heel jammer!
Faith2you .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
Authentiek eten, niet overmatig pittig, wel goed gekruid.
Vriendelijke bediening, het decor is eigenlijk zoals het hoort in een eethuis. Matig, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door de goed prijs kwaliteit verhouding.
Cuypers .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
het echte eten begint hier bij pasar makan,de originele gerechten de sfeer en de zeer vriendelijke bediening plus de zeer uitgebreide keuken met de daar bij horende prijs kwaliteit verhouding is perfect.
dus een grote aanrader,selamat makan bij pasar makan.
Hubert S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Al vele jaren kom ik regelmatig in dit Indonesische eethuisje. Zoals vaker bij dit soort eethuisjes is de inrichting vrij sober, maar bij Pasar Makan wordt dat volledig gecompenseerd. Je hebt er een ruime keuze uit rijsttafels en je kan ook zelf aan de vitrine je keuze bepalen. Zelf bestellen we er wisselend de grote vleesrijsttafel, of stellen we zelf ons bord samen. De saté is erg lekker en vergeet ook niet vooraf de pangsit te bestellen! Alle gerechten zijn zeer vers en dat kan ook niet anders want het is er vaak erg druk, ook door afhalers. Reserveren is in het weekeinde aan te bevelen. Het personeel doet er alles aan om je je er thuis te voelen en daar slaagt ze ook goed in. Ik zou zeggen: Selamat makan bij Pasar Makan.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Met zijn tweeën gegeten in (afhaal)restaurant Pasar Makan in het historische centrum van Rijswijk. Het is keurig ingericht en je hebt geen overlast van de frequente afhalers. Dat beloofde een goede keuken! En dat bleek ook bewaarheid te worden. De grote rijstafel met 16 gerechten was voortreffelijk. Je kon kiezen voor mild of pittig. Voortreffelijke groentes, heerlijke vleesgerechten, tahoe en tempeh, van alles een overdaad. Alles goed gekruid en lekker vers. Een portie konden we meenemen voor thuis. De bediening is erg attent en vriendelijk. De prijs was uitermate gunstig. We komen hier zeker vaker terug.
ZSnoek .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
Met de kinderen en familie heerlijk gegeten, iedereen was enthousiast. Voor de fijnproevers (en ook de grotere eters) meer dan genoeg. Leuke bediening, leuke prijs. Sfeervolle ambiance. Het is er druk. Er wordt ook veel gebruik gemaakt van het afhalen, maar het restaurant is ook drukbezet. Ik kom graag terug.
Sandra Snoek
TvW .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
Met 7 personen gegeten en iedereen vond het overheerlijk! Prima saté, veel verse groente en goedgevulde borden!
Zelfs de espresso was heerlijk! Een aanrader!
Een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Alle tafels bezet en terecht!
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
Wij halen hier vaker dan dat we hier eten, ondanks dat het een ontzettend gezellig eethuisje is. Dit doen we overigens al jaren. Het eten is altijd vers en de keuze is uitgebreid. Voor nog geen 10 euro kun je kiezen uit een basis, 2 groenten, 2 vlees en een ei. Prijs-kwaliteitverhouding is top! Vriendelijk personeel. Een hele goede optie als je een avondje niet wil koken.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2013
Met vrienden (die hier regelmatig komen) heel lekker gegeten. Gezellige inrichting, heel vriendelijk personeel, vlotte bediening en, vooral: erg smakelijke gerechten. Ten slotte: niet duur.
Loes L.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2013
Geweldig eethuis met lekkere dagschotel. Verhouding prijs, kwaliteit en hoeveelheid erg goed in balans. Een reden om terug te komen en andere gerechten te proberen. Uiterst vriendelijk personeel.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2013
De afgelopen jaren eten we hier zeer regelmatig.
We kiezen vaak voor een kleine rijsttafel met 12 diverse gerechten of nemen ons alternatief en kiezen voor een compleet "bordje", een Indonesche schotel. De, à la minute gegrillde,saté Kambing is voortreffelijk en ook de Pepesan (pittige graatloze makreel) is heerlijk.
En er wordt goede koffie geschonken.
Dat de toko om 20.00 sluit is wel iets om rekening mee te houden.