Pas du Poespas

Piet Heinstraat 36 2518 CH Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Pas du Poespas

Geen gedoe, maar wel gewoon goed eten. En voor een normale prijs. Dat is wat ze bieden. Van onze originele morillesaus en heerlijke lunchgerechten tot een heerlijke entrecôte of unieke borrelhappen. Alle gerechten worden iedere dag vers door de chef bereid in eigen keuken.

In de gemoedelijke bistro-atmosfeer kan je genieten van het heerlijke eten en geweldige wijnen, waarvan vele per glas verkrijgbaar zijn. Misschien een bijzondere cocktail bij de lunch? Of probeer de beste gin-tonics als appetizer aan onze bar.

Meerdere redenen dus om in Pas du Poespas te komen genieten in de Piet Heinstraat 36 in het levendige Zeeheldenkwartier.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Pas du Poespas

• : Vóór het restaurant en in de straat kan het lastig parkeren zijn. Wij raden u aan om te parkeren in de nabijgelegen Parking van het Hilton Hotel aan de Zeestraat 35.

Maandag t/m zondag 11.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Pas du Poespas

Frederik R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Super bediening die erg lief en enthousiast waren voor onze kinderen
Rardy .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Pas du Poespas is ons favoriete buurtrestaurant. En zoals de naam al zegt, eten zonder poespas, lekker eten met de sfeer van een franse bistro net zoals de kaart. Ze hebben mooie wijnen. Ongedwongen leuke bediening..kortom ga proeven en genieten!
Tine K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Op dit restaurant kun je altijd rekenen, ook al ben je laat, de services is geweldig
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het eten was lekker de bediening was aardig en snel maar de sfeer is heel rustig en niet druk. Wat later op de avond werd het gezellig druk.
Hak K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Getruffeerde paté als voorgerecht, was we heel karig in relatie tot te prijs.Wat een klein stukje!Uitstekend van smaak,dat wel.Hoofdgerecht:kalfslapje was prima.Kaasplankje ook weer :goede keuze maar klein van volume.
Kate B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Mooie, warme Franse tent in hartje Den Haag. Erg genoten van de Kikkerbillen en als hoofdgerecht een sublieme steak tartare. Prijs kwaliteit top! De bediening is erg warm, professioneel en attent! Kom graag terug!
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige ongedwongen sfeer en dezelfde kok als It rains fishes (ontdekt via facebook) Aanrader!
John T.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Zodan, ik ben gisteren bij Pas du poespas wezen eten . Ik heb daar een verrukkelijke Kalf rib eye gegeten! De bediening is ook lief en top, want ze zien precies (hoe druk het ook is) wat op mijn tafel gebeurt. Als mijn glas bijna leeg is komen ze met nieuw. Mooie gezellige zaak in hartje Den Haag.
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Gastvrouw is uitermate geschikt voor de horeca. Vriendelijk, vlot, kennis van zaken en goed geheugen! Salade vooraf is top. Evenals de terrine. Zeebaars, salade, groentelasagne, allemaal goed. Als ik dan toch een heeeel klein puntje van feedback mag geven: serveer de kazen op kamertemperatuur .
Bas T.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Geweldig hoofdgerecht: Rib Eye!
Merel K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Echt een heel leuk tentje met verrassend lekkere gerechten. De avocado met blauwe kaas salade als voorgerecht was uitstekend en ook de zeebaars was zeer goed van smaak. Hoewel het rustig was op de avond dat wij er waren (o.a. vanwege de vakantieperiode), hing er toch een gezellige sfeer. Het personeel was ook uiterst vriendelijk.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het klopt hier: eenvoudige gerechten maar super goed genaakt. Zeebaars was topvers, heerlijke terrine gegeten en de cheesecake was uit eigen keuken. Komen we graag terug.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Stoeltjes zijn een beetje basic. Fijne vriendelijke bediening. Een bar in een restaurant is bedoeld om een aperatiefje te drinken. Ééntje van ons zessen vond het vlees niet lekker mals. Maar de rest vond het allemaal prima.
Tine K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Het is een gezellig restaurant, sfeer is goed, bediening vriendelijk.
maartje F.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Te lawaaig door de slechte akoestiek. Vriendelijke bediening, maar vergeet wel eens wat. Gerechten vrij simpel. Dat is niet erg, Maar het lijkt goedkoopen is het niet. Dat is doordat je aarappelen en groenten apart bij moet bestellen. Mijn jus is koud en smaakt naar een pakje. De mayo komt zo te proeven uit een potje. De entrecote is weliswaar goed mals, maar veel gaarder dan ik hem wens. Mij is niks gevraagd. Kortom: de keuken is niet slecht, maar zeker niet goed. Doordat ik van alles bij moet bestellen, voel ik me een beetje bedot.
Margreet D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prima restaurant, zeer vlotte en vriendelijke bediening. Goede prijs kwaliteitverhouding. Een aanrader!
Margreet L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker eten, lekkere wijn, goede sfeer, fijne bediening. Kortom, topavond gehad! Aanrader hoor!
Githa H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Met vrienden hebben we gisteravond heerlijk gegeten. Heerlijke voorgerechten zoals kikkerbilletjes en steak tartaar, gevolgd door mosselen en Thaise curry. En de desserts hebben we ook niet kunnen weerstaan, De Haagsche bluf en cheesecake waren voortreffelijk. De sfeer was goed, gezellige Franse muziek op de achtergrond en de bediening is heel vriendelijk. Al met al een dikke pluim en een aanrader!!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Goed eten. Vriendelijke bediening.
h B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
een held erbij in de zeeheldenbuurt. Uitstekende en originele keuken, prima wijnen ( van Marius) verderop in de straat en rustige bediening.