Pas du Poespas

Piet Heinstraat 36 2518 CH Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Pas du Poespas

Geen gedoe, maar wel gewoon goed eten. En voor een normale prijs. Dat is wat ze bieden. Van onze originele morillesaus en heerlijke lunchgerechten tot een heerlijke entrecôte of unieke borrelhappen. Alle gerechten worden iedere dag vers door de chef bereid in eigen keuken.

In de gemoedelijke bistro-atmosfeer kan je genieten van het heerlijke eten en geweldige wijnen, waarvan vele per glas verkrijgbaar zijn. Misschien een bijzondere cocktail bij de lunch? Of probeer de beste gin-tonics als appetizer aan onze bar.

Meerdere redenen dus om in Pas du Poespas te komen genieten in de Piet Heinstraat 36 in het levendige Zeeheldenkwartier.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Pas du Poespas

• : Vóór het restaurant en in de straat kan het lastig parkeren zijn. Wij raden u aan om te parkeren in de nabijgelegen Parking van het Hilton Hotel aan de Zeestraat 35.

Maandag t/m zondag 11.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Pas du Poespas

Margreet D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prima restaurant, zeer vlotte en vriendelijke bediening. Goede prijs kwaliteitverhouding. Een aanrader!
Margreet L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker eten, lekkere wijn, goede sfeer, fijne bediening. Kortom, topavond gehad! Aanrader hoor!
Githa H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Met vrienden hebben we gisteravond heerlijk gegeten. Heerlijke voorgerechten zoals kikkerbilletjes en steak tartaar, gevolgd door mosselen en Thaise curry. En de desserts hebben we ook niet kunnen weerstaan, De Haagsche bluf en cheesecake waren voortreffelijk. De sfeer was goed, gezellige Franse muziek op de achtergrond en de bediening is heel vriendelijk. Al met al een dikke pluim en een aanrader!!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Goed eten. Vriendelijke bediening.
h B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
een held erbij in de zeeheldenbuurt. Uitstekende en originele keuken, prima wijnen ( van Marius) verderop in de straat en rustige bediening.
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Gisteren met mijn vrouw hier gegeten. Inderdaad Pas du Poespas maar wel lekker eten. Leuk adres voor zo tussendoor. Aanwinst voor de buurt.
Marlou V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Lekker eten en leuke ambiance. Niet te duur.
Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Mooi rustige, beetje klassieke en toch trendy inrichting. Vlotte attente bediening en onze hoofdgerechten (sliptong en confit de canard) waren uitstekend bereid.
Marlou B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Echt heerlijk gegeten. Knapperig, fransig, fris. Ik ga zeker weer.
ElizabethW .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Foie gras en de escargots zoals het hoort te zijn, heerlijk. Kalfsschnitzel en de Canard in het bijzonder, heel lekker. Chocolade lava taartje top. Aardige bediening en leuke zaak. Wij waren met z'n zessen dik tevreden en komen zeker terug.
Oem F.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Voortreffelijke steak tartare! Blinis met een heeeerlijke zalm! Echt heel goed. Mooie zaak echt een aanwinst voor de wijk! Wij komen hier snel terug!
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Het eten was lekker, de bediening vriendelijk en het lang verwachte toetje bleek niet voorradig, maar werd charmant goed gemaakt.
Arjen W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Eten was prima, bediening goed. Enige minpunt - ik kreeg twee sliptongetjes die lekker waren maar wat magertjes. Verder geen aandacht aan besteed totdat tijdens het dessert dezelfde bestelling geserveerd werd ectafel naast ons echter ditmaal lagen er drie van die heerlijke sliptongetjes op het bord... ging ik toch met een beetje nare nasmaak naar huis. De eend van mijn mijn echtgenote was prima en qua hoeveelheid genoeg.
Floor B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Pareltje van Den Haag. Via vrienden zijn we hier terecht gekomen. Bij binnenkomst viel er direct een heerlijk ontspannen bistro-sfeer over ons heen. De bediening was uitermate vriendelijk en spontaan. De kaart heeft mooie Franse gerechten en alles was vol van smaak. Vooraf de Rundertartaar en de Carpaccio. Beiden mooi op smaak. Vervolgens de Confit de Canard en de sliptongen. Ronduit geweldig. Een echte aanwinst voor het Zeeheldenkwartier en Den Haag.
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Goede huisgemaakte gerechten voor een concurrerende prijs. Ook de wijn is betaalbaar, wat al bijzonder is in de Nederlandse horeca. Bediening vriendelijk en professioneel. Hier komen we nog eens!
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijke smaken, alles even lekker en zonder poespas. Goede prijs kwaliteit verhouding. Bediening vlot en vriendelijk. Wij komen zeker terug.