Partycentrum 't Trefpunt

S. V. Drielstraat 4 2435 XP Zevenhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Partycentrum 't Trefpunt

Waar iedereen zich thuis voelt

Partycentrum ’t Trefpunt is dé plek waar iedereen zich thuis voelt. Of je nu komt voor een romantisch diner voor twee of gezellig dineren met een grote groep, hier weten ze hoe ze hun gasten een leuke avond moeten bezorgen. De sfeer van het restaurant is heel sfeervol en relaxed maar straalt toch enige luxe uit waardoor je hier ook goed terecht kunt voor een chique aangelegenheid.

Meer informatie over restaurant Partycentrum 't Trefpunt

Jouw recensie over het restaurant Partycentrum 't Trefpunt

Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We zijn afgelopen zaterdag 30 september wezen eten het was echt helemaal goed
We hadden een drie gangen menu niks op aan te merken helemaal goed.
We komen zeker nog een keer
Ans J.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Dit restaurant verdiend een dikke 10 !!! Het eten, de bediening en de prijs/kwaliteit alles is oké. Je komt zelden nog een restaurant tegen waar zoveel vers bereid word.
NIco V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
het eten was heerlijk er zat heel veel tijd tussen verder heerlijk verder voor herhaling vatbaar ////////////////////////////////////////////////////////////////
BEZICHT6 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
In een sfeervol restaurant hebben we lekker gegeten . Met onze AH-bon van de restaurantactie konden
we vrij kiezen van de kaart. De gebakken tongfilet en de gebakken schol waren onze favorieten .
De huiswijn - een Franse chardonnay - was ook heel goed.
N.M. V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantbon. Mochten uit alle gerechten kiezen. Heel vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
nowanowa .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Zoals ook de vorige keren dat wij hier gegeten hebben is het goed en zeer gastvrij. Met AH bon gewoon kiezen van de kaart. Groentes zijn allemaal vers en porties zijn ruim voldoende.
Weer voor herhaling vatbaar.
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We hebben een gezellig en lekker etentje gehad.
Het personeel was goed en attent.
De menukaart gaf voldoende keuzes. Bijzonder waren de aparte voorgerechtjes.
marion H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk eten, vriendelijke bediening, meneer hielp steeds voor ons om de parasol te verzetten op deze stralende vaderdag.. Wij komen vast vaker terug.
A.H. G.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Bijzonder fijne sfeer. Veel rust , buiten gezeten. Wind en zonneschermen. Eten was erg lekker en veel keus. Niet te duur! Een aanrader!
da4007 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Een 3 gangen-diner gegeten met vier personen in een gezellige omgeving en met een fijne, gemoedelijke bediening.
Het eten was heerlijk voor alle vier en had een juiste hoeveelheid.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heel gezellig restáurant. Vriendelijk ontvangen je voelt je gelijk thuis. Lekker gegeten voor een betaalbare prijs gastvrij.
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Gisteravond hier gegeten, het was best wel druk, maar hier hadden we geen last van, dat maakte het juist gezellig. Heerlijk gegeten. We hadden de tournedos en de varkenshaas, beide erg lekker! Heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk. Hier komen we zeker terug!
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Ik heb een gezellige avond gehad. De gastheer was zeer vriendelijk en het eten was heerlijk. Er waren diverse bijgerechten die we niet eens op kregen, omdat alles zo lekker was!
Rein R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellig en lekker. Attente bediening. Gastvrije ontvangst. Met de AH dinnerbon gegeten, maar je heb vrije keus uit het gehele menu. Goede kwaliteit eten.
Janbe1 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Met een AH dinerbon gisteravond Lekker gegeten, de bediening was erg prettig, de lokatie is goed en rustig. het startte met een plankje met Beemsterkaas en rauwe ham en voor mijn partner een garnalencocktail, allebei erg lekker, het hoofdgerecht was een entrecote, mooi rood en gebakken zoals gevraagd, en tongfilet met een citroenbotersaus, allebei heerlijk, en als verassing huisgemaakte parfait. afsluitend met een kopje espresso.
We hebben een fijne avond gehad.
Bedankt Wil en Marion, we komen terug.
AenA V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Hier gegeten omdat mijn tafelgenoten euthousiast waren over deze locatie. Prima kaart, keuze voor een ieder. Prima gastheer. Je voelt je hier welkom.
corwil .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het is uiteraard geen haute cuisine, maar die moet je daar ook niet zoeken.
We waren hier al een keer eerder geweest.
Het eten is recht voor zijn raap en wordt vers bereid dus het duurt ook ietsje langer. De voorgerechten zijn groots. Het geheel is simpel, voedzaam en lekker.
Er is alle aandacht en vriendelijkheid voor je en je voelt je gast.
Rick A.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het eten was erg lekker. De gastheer is een bekende dus dat maakt het makkelijk.. omdat wij er vaker zijn geweest in het verleden hebben we voor dit restaurant gekozen
Laura J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijke huisgemaakte soep (kreeft & ui) en lekker malse bavette, krokant gebakken frietjes en een frisse salade. Echt een aanrader voor een lekkere maaltijd op een onverwachte plek!
saskia V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
op basis van de recensies verwachtten we een bijzondere, lekkere ervaring. Bij binnenkomst waren we zeer verbaasd. Het leek alsof de klok in de jaren '80 stilgezet was en er per decennium een nihile update gedaan was. Wat een interieur. Op de barkruk zat een hond over de bar te kwijlen terwijl er mensen zaten te eten, maar goed dat kan gebeuren. De ober was ontzettend gepassioneerd, vriendelijk, gastvrij en zoals het hoort
We kregen het voorgerecht (nadat bleek dat de carpaccio niet volledig geserveerd kon worden en ik dus wisselde) na 40 minuten na bestelling omdat het druk was (3 tafels waren nog onbezet); de rauwkost hierbij was verlept, warm en met bruine randjes. Niet smakelijk dus.
Het hoofdgerecht (we zaten inmiddels 1.45u binnen) van mijn vriend was lekker. Potje van de chef. Mijn kalfsschnitzel was net zo 'mals' buiten als dat hij van binnen was en er zaten zemen aan. Met andere woorden: in te koud vet gebakken. Het garnituur was correct voor de gemiddelde leeftijd binnen: met de tong tegen het gehemelte te prakken en dus door en door gaar. Daarnaast werd er gekookte witlof in een bloempapje bij geserveerd hetgeen echt niet te eten was.
Plots zie ik de (bleek achteraf) kok met een hond in haar handen door het restaurant lopen. Sorry, maar dat vind ik toch te smerig voor woorden!
Het toetje was ontzettend lekker. Helaas kon het de sof van de entourage en twee voorgaande gangen niet goed maken.
Ik ga uit eten om lekkerder en bijzonderder te eten dan thuis. Dit voldeed absoluut niet aan die verwachtingen terwijl dat niet zo moeilijk is.