Partycentrum 't Trefpunt

S. V. Drielstraat 4 2435 XP Zevenhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Partycentrum 't Trefpunt

Waar iedereen zich thuis voelt

Partycentrum ’t Trefpunt is dé plek waar iedereen zich thuis voelt. Of je nu komt voor een romantisch diner voor twee of gezellig dineren met een grote groep, hier weten ze hoe ze hun gasten een leuke avond moeten bezorgen. De sfeer van het restaurant is heel sfeervol en relaxed maar straalt toch enige luxe uit waardoor je hier ook goed terecht kunt voor een chique aangelegenheid.

Meer informatie over restaurant Partycentrum 't Trefpunt

marion H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk eten, vriendelijke bediening, meneer hielp steeds voor ons om de parasol te verzetten op deze stralende vaderdag.. Wij komen vast vaker terug.
Arie Hendrik G.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Bijzonder fijne sfeer. Veel rust , buiten gezeten. Wind en zonneschermen. Eten was erg lekker en veel keus. Niet te duur! Een aanrader!
da4007 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Een 3 gangen-diner gegeten met vier personen in een gezellige omgeving en met een fijne, gemoedelijke bediening.
Het eten was heerlijk voor alle vier en had een juiste hoeveelheid.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heel gezellig restáurant. Vriendelijk ontvangen je voelt je gelijk thuis. Lekker gegeten voor een betaalbare prijs gastvrij.
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Gisteravond hier gegeten, het was best wel druk, maar hier hadden we geen last van, dat maakte het juist gezellig. Heerlijk gegeten. We hadden de tournedos en de varkenshaas, beide erg lekker! Heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk. Hier komen we zeker terug!
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Ik heb een gezellige avond gehad. De gastheer was zeer vriendelijk en het eten was heerlijk. Er waren diverse bijgerechten die we niet eens op kregen, omdat alles zo lekker was!
Rein R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellig en lekker. Attente bediening. Gastvrije ontvangst. Met de AH dinnerbon gegeten, maar je heb vrije keus uit het gehele menu. Goede kwaliteit eten.
Janbe1 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Met een AH dinerbon gisteravond Lekker gegeten, de bediening was erg prettig, de lokatie is goed en rustig. het startte met een plankje met Beemsterkaas en rauwe ham en voor mijn partner een garnalencocktail, allebei erg lekker, het hoofdgerecht was een entrecote, mooi rood en gebakken zoals gevraagd, en tongfilet met een citroenbotersaus, allebei heerlijk, en als verassing huisgemaakte parfait. afsluitend met een kopje espresso.
We hebben een fijne avond gehad.
Bedankt Wil en Marion, we komen terug.
AenA V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Hier gegeten omdat mijn tafelgenoten euthousiast waren over deze locatie. Prima kaart, keuze voor een ieder. Prima gastheer. Je voelt je hier welkom.
corwil .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het is uiteraard geen haute cuisine, maar die moet je daar ook niet zoeken.
We waren hier al een keer eerder geweest.
Het eten is recht voor zijn raap en wordt vers bereid dus het duurt ook ietsje langer. De voorgerechten zijn groots. Het geheel is simpel, voedzaam en lekker.
Er is alle aandacht en vriendelijkheid voor je en je voelt je gast.
Rick A.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het eten was erg lekker. De gastheer is een bekende dus dat maakt het makkelijk.. omdat wij er vaker zijn geweest in het verleden hebben we voor dit restaurant gekozen
Laura J.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijke huisgemaakte soep (kreeft & ui) en lekker malse bavette, krokant gebakken frietjes en een frisse salade. Echt een aanrader voor een lekkere maaltijd op een onverwachte plek!
saskia V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
op basis van de recensies verwachtten we een bijzondere, lekkere ervaring. Bij binnenkomst waren we zeer verbaasd. Het leek alsof de klok in de jaren '80 stilgezet was en er per decennium een nihile update gedaan was. Wat een interieur. Op de barkruk zat een hond over de bar te kwijlen terwijl er mensen zaten te eten, maar goed dat kan gebeuren. De ober was ontzettend gepassioneerd, vriendelijk, gastvrij en zoals het hoort
We kregen het voorgerecht (nadat bleek dat de carpaccio niet volledig geserveerd kon worden en ik dus wisselde) na 40 minuten na bestelling omdat het druk was (3 tafels waren nog onbezet); de rauwkost hierbij was verlept, warm en met bruine randjes. Niet smakelijk dus.
Het hoofdgerecht (we zaten inmiddels 1.45u binnen) van mijn vriend was lekker. Potje van de chef. Mijn kalfsschnitzel was net zo 'mals' buiten als dat hij van binnen was en er zaten zemen aan. Met andere woorden: in te koud vet gebakken. Het garnituur was correct voor de gemiddelde leeftijd binnen: met de tong tegen het gehemelte te prakken en dus door en door gaar. Daarnaast werd er gekookte witlof in een bloempapje bij geserveerd hetgeen echt niet te eten was.
Plots zie ik de (bleek achteraf) kok met een hond in haar handen door het restaurant lopen. Sorry, maar dat vind ik toch te smerig voor woorden!
Het toetje was ontzettend lekker. Helaas kon het de sof van de entourage en twee voorgaande gangen niet goed maken.
Ik ga uit eten om lekkerder en bijzonderder te eten dan thuis. Dit voldeed absoluut niet aan die verwachtingen terwijl dat niet zo moeilijk is.
SEIKO .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Als Amstelveners voor het eerst een uitstapje gemaakt in Party Centrum het Trefpunt in Zevenhoven.
Leek verder weg dan we dachten,maar slechts ruim een kwartiertje rijden en we waren er al.
Zeer gastvrije ontvangst, en hele aardige mensen.
Nou en toen kwamen ze al snel met het eten.
Voorgerecht Laurel en Hardy super!!!
Hoofdgererecht Biefstuk Stroganoff met verse bloemkool,witlof worteltjes etc.
Allemaal teveel om op te noemen,was helemaal top.
Daar kunnen veel supersterren restaurants nog wat van leren.
Onverwacht lekker.
En creme brullee toe,precies zoals het hoort.

Voor ons een super avond.
jorindas .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk gegeten van de ah actie, het was top!! Gemoedelijk sfeer, mensen zeer gastvrij. Je moet niet snel even iets willen eten, want je moet soms wel even wachten maar dat is het zeker waard!! Je mag gewoon kiezen a la carte, een aanrader!!!
j.f.vandenberg .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hebben met 4 personen een reuze gezellige avond gehad, Het eten was goed, maar erg veel en het duurde soms wat lang voordat het kwam. Daardoor werd het wel een gezellige avondvullend etentje. De bediening was gezellig.
tbmjanssen .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
van de week weer met een clubje daar gegeten en ook nu was het super. Diverse voorgerechten zoals de zalm en paling waren voortreffelijk. Als hoofdgerecht hadden we onderandere de tournados en geitenkaas salade. Het dessert was huisgemaakt ijs en was ook erg lekker.
Kortom, we hadden weer een top avond met zeer goed eten en een gezellige omgeving. De volgende keer is alweer gepland! Dank jullie wel.
spaargaren .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Prima eten; veel dingen worden zelf gemaakt, zoals de heerlijke Stroganoff saus, chocolade toetje etc. Bediening is ook goed, de locatie is niet echt sfeervol. Het is echt een Partycentrum. Op alle gangen moesten we lang wachten.
gijsenwil .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijkgegeten!!! de aanrader van het dagmenu genomen dit was ,meloen met ham vooraf.
sliptong als hoofd gerecht en het toetje was een verassing ,ook heerlijk . Het is zeker een aanrader om in het trefpunt te gaan eten.de bediening is zeer gast vrij. G+W
A. M.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Voor mijn verjaardag had ik 65 personen uitgenodigd.
Mijn wens was een "walking dinner", al zou deze s'middags plaats vinden.
De gasten kwamen om 14u. Het was zo zonnig dat wij heerlijk van de prachtige terras konden genieten.
De dranken werden geserveerd door Monique die alles perfect in de gaten hield, niemand kwam één drankje tekort.
Aan de bar, Wil, een goede kastelein te noemen...
Alle hapjes waren zo mooi, zo smaakvol gemaakt, kleurrijk en verrukkelijk, zeer divers; alle gasten waren zeer tevreden.
Er werd goed rekening gehouden met de vegetariers, ook met de personen die glutenallergie hebben.
Het bedienend personeel, Renée, Ruben, Julia en nog vele anderen plus de kok, Marion en de dames in de keuken, chapeau. Jullie hebben het mooiste werk geleverd.
Hoe kijk ik terug op deze feest?
Prachtig, zonnig, geweldige kwaliteit, fantastisch personeel, in één woord perfect.