Partycentrum Knijn

5,1
5,6
Ethel M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
hier wezen eten met 8 man.
Wij kregen als voorgerecht een soepje. Wij konden kiezen uit mais of tomaten.
Zelf nam ik de mais, deze was gewoonweg vies.. smaakte naar paddenstoelensoep, erg vreemd.
Volgens mijn vrienden die de tomatensoep hadden was een pak unox soep lekkerder geweest.
vervolgens zijn wij gaan steengrillen, wij zouden 350gr vlees p.p krijgen maar dit was echt NIET zo!
Er werden twee borden met stukkies vlees op tafel gezet. Dat had gewoon nooit 350 gr p.p geweest kunnen zijn.

nare tegenvaller dit restaurant.
bowlen was wel leuk :)
J R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Bowlen en steengrillen, het lijkt een ijzersterke combinatie maar was dat het ook? Helaas niet.
Op zich is een uurtje bowlen hartstikke leuk, net lang genoeg dat het niet gaat vervelen maar dan... Het "Restaurant" is een soort van grote balzaal met lange tafels want er wordt hier uitsluitend in groepjes gegeten. De tafel stond al mooi gedekt klaar, de steengrill stond al aan maar verders bleef het stil... Niemand die even de drankjes kwam opnemen of iets van eten uitserveren en dat was jammer want bowlen maakt tenslotte hongerig!
Uiteindelijk kregen we een enorme schaal vlees, brood, wat sla, groente en een schaal friet.
Het was meer dan voldoende maar dat was het dan. Peper/zout niet voorhanden, frietjes niet gaar en dat was jammer. Ook gedurende het grillen niet of nauwelijks personeel gezien waardoor het bijna onmogelijk was om nog iets te bestellen. Jammer want het leek zo leuk...
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Naar Knijn ga je om te bowlen. Bij binnenkomst is een verplichte garderobe. Ik kreeg te horen dat ik een euro moest betalen, maar later begreep ik dat de garderobe bij het arrangement zat inbegrepen. Vervelende start. Knijn zorg gewoon dat de garderobe altijd is inbegrepen als die verplicht is|! Neem je een arrangement dan zit er ook eten bij en die kun je nuttigen in een ongezellig grote zaal. Gourmetten aan een lange tafel met drie soorten vlees een eitje om zelf te bakken. Het is allemaal niet spectaculair en de pannetjes gaan wat hard. Het vlees is wel aardig, hamburger, biefstuk, fricandeau en kip. Pannetjes zetten aan, waardoor je eitje vastplakt.
Bediening is aardig, al duurde het lang voor het eerste drankje kwam. Moesten eerst de andere tafels serveren. Bowlen prima, maar voor een goede maaltijd zijn er voldoende adressen in de omgeving.
J T.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Op uitnodiging bij Knijn wezen steengrillen met een groep van 30 man. Voor de verandering dacht de organisator om te gaan steengrillen i.p.v. gourmetten. We kwam in een zaal terecht met in het midden een lange tafel waar we konden aanschuiven. De steengrill stond al klaar op tafel.... klaar om aan te vallen?! Er waren twee bediendes, waarvan een de drankjes opnam (dit duurde even met een groep van 30 want ze sprak erg gebrekkig Nederlands), de helft van de order kwam niet of verkeerd aan. Per persoon werd er 350 gram vlees gourmet vlees en wat groentes opgediend. Als bijgerecht wat salade, brood en frietjes. Niks bijzonders, wel erg gezellig met een groep.
Jammer dat het personeel zich niet meer liet zien in de loop van de avond voor de drankjes. Aangezien we de enige waren in het restaurant en we onze eigen eten aan het grillen waren. (Hier kunnen ze met een grote groep dorstige mannen, goud geld mee verdienden)
We betaalden € 35,50 voor het eten exclusief drank, met een uurtje bowlen.

Zeker geen aanrader om hier met een groep te 'dineren', genoeg andere restaurants in de buurt van RAI waar je vooraf goedkoper en lekkerder kan eten en vervolgens om wel te gaan bowlen bij Knijn.

Styn N.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
1e Kerstavond. 4 volwassenen en het leek ons leuk om te bowlen en daarna te courmetten. Nou mensen geen aanrader. Ruim 20 minuten op ons eerste drankje moeten wachten. Wij moesten naar een ober lopen om om drinken te vragen en ook hetzelfde met ons eten, ze waren sausjes vergeten, de patat kregen wij toen wij praktisch klaar waren. Mijn dochter is vegetarisch zoals had aangegeven, maar elke keer kreeg ze vlees aangeboden. Mijn man vroeg rode wijn en kreeg witte wijn. Echt superslechte bediening. De avond begon zo leuk met het bowlen maar het restaurant was 3x niks en een behoorlijke domper????. Toen mijn man tijdens het afrekenen vertelde dat hij behoorlijk teleurgesteld was antwoorde de vrouw dat wij die avond de enigste waren die klaagde. Grapjasje???? Lees de recenties hier maar. Had ik ze maar eerder gelezen????.
Eefjes .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Teamuitje met " Italiaanse" proeverij. Bowlen is natuurlijk altijd leuk met z'n allen maar het eten was waardeloos! Hoe kun je dit voorschotelen. Voorafje , een plakje fricandeau met een plakje tomaat en plakje mozzarella . Daarna een soepkommetje met bouillon met daarin zwemmend 1 tortellini . Werkelijk schandalig!
Nooit meer. Als je een teamuitje organiseert, ga dan wel bowlen maar ga echt ergens anders eten.

Car88 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Met en vrij grote groep hebben wij hier het hamburgermenu gegeten. Deze werd vanaf een buffet geserveerd en de hamburgers waren koud. Toen wij hier iets van zeiden tegen het personeel, deden zij hier niets aan. Ook de broodjes waren niet vers, ik vind dat je als restaurant er voor moet zorgen dat de broodjes vers zijn, en niet van MD kwaliteit. Ook de frietjes die pas vrij laat werden geserveerd vielen erg tegen. Al met al zou ik hier niet nog een keer naartoe gaan.
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Hier vanavond met de familie wezen bowlen en eten . We hadden een arrangement waarvoor we voor de kinderen hetzelfde moesten betalen als voor de volwassenen. Beetje vreemd kinderen eten niet zo veel. Het eten was ruim voldoende en we konden nog veel meer krijgen maar was niet nodig. Enige min punt was de ontzettende kou in het restaurant brrr... airco stond volop aan!!!
Irmam .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
We hebben gegourmet, het vlees was heel erg goed en veel. Salades en friet en sausjes en de bakgroentes alles prima. De soep vooraf was wel lekker maar het is eigenlijk teveel. Toetje was ook lekker. Ook een aanrader als je niet wilt bowlen. Het was niet druk in hat restaurant maar de aankleding is mooi en het viel daardoor niet zo op dat het stil was. Bediening prima, ook bij de bowling.
Grunn .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Afgelopen weekend heb ik bij Knijn gebowld en gesteengrild. De aankleding van het restaurant is pretentieus, maar ongezellig. Dit kan echter te maken hebben gehad met het feit dat we de enigen waren. Ik vond de bediening niet onvriendelijk, maar erg onpersoonlijk. De dame bij de balie bij binnenkomst waar het bowlen en eten afgerekend moest worden was wel onvriendelijk; er kon geen lachje vanaf. Het vlees was goed, maar we hebben continue moeten vragen om saus en friet. Voor de grootte van de groep waren de bakjes saus te klein.
Debora J.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2012
Bij een bowling heb je geen hoge verwachtingen wat het eten betreft, maar dit is ronduit slecht. Geen servetten, geen zout op tafel, geen venkel in de venkelsalade, geen uiencompote bij de hamburger, geen smaak maar wel een draadje ijzer in de gamba's. De bediening lost het op met het van de rekening halen en een ander gerecht serveren, maar ja wat je dan krijgt? Voor bowling prima, maar als je trek krijgt neem dan gauw de benen!
Annette L.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
drankjes en bowlen, prima. Eten doe je liever ergens anders. De salade gerookte heilbot met venkel was prima, hoewel de venkel er niet heel smakelijk uitzag. De kipsat? was nogal zout maar verder ook wel okay. De frietjes dropen van het vet en waren denk ik twee keer gebakken. (ooit meegemaakt dat de friet niet op gaat? Teken aan de wand, lijkt me) Ook de atjar tjampoer was niet lekker, en de kroekoek taai. Het toetje, hangop met vanille en ananas was echt vies. De combinatie met rozemarijn werkte helemaal niet. Ik ga hier zeker niet meer eten.