Partycentrum 'De Voorst' & Pannenkoekhuis 'De Strooppot'

Leemringweg 29 8317 RD Kraggenburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Partycentrum 'De Voorst' & Pannenkoekhuis 'De Strooppot'

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 12:00 - 18:30
Zaterdag en Zondag 12:00 - 20:00

Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Gister zijn we een pannenkoek gaan eten bij de Voorst. We konden gelijk aan een tafel gaan zitten bij het raam. Ik had een pannenkoek met spek & brie. Binnen 10 minuten hadden we het eten en het heeft goed gesmaakt. Een aanrader om met familie en kinderen te gaan eten.
LisetteK .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Na een lekker boswandeling met 3 kinderen en 3 volwassenen pannenkoeken gegeten in De Strooppot. De inrichting is een beetje simpel en ouderwets, de dames van de bediening vriendelijk. Er is een leuk kinderhoekje ingericht maar op een vrij onhandige plek waardoor de kindjes steeds in de weg zitten voor de ober die met zijn dienblad vol glazen naar een andere ruimte loopt. De pannenkoeken kwamen snel maar waren vrij dik en daardoor niet helemaal gaar. Dat gold ook voor de geserveerde frietjes. Al met al aardige gegeten voor een prima prijs.
VanDijk1975 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
We hebben hier heerlijk gegeten met de hele familie (17 pers.).
Ondanks dat het hele restaurant vol zat werden we vlot en vriendelijk bediend.
Na het eten konden de kinderen fijn in de speeltuin spelen zodat de rest lekker kon natafelen.
Zeker een aanrader! we komen hier zeker terug
J F.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
We hadden hier een familie BBQ. Het etablissement is mooi gelegen en heeft een prima parkeergelegenheid. Voor kinderen is er een speeltuin. Wat betreft de BBQ, voor het eerst en ook voor het laatst hier.Voor 25 personen slechts een kleine gasbbq aanwezig, wat te weinig is voor een grote groep.Het vlees was smakeloos . De wijn werd in portglazen geserveerd. Niet echt gul dus. Hartog Jan bier van de tap. Prima koud biertje. Er was slechts een bediende beschikbaar die het werk niet aankon. Het vlees werd, ondoordacht in de zon gelegd, een ernstige fout. Het geheel maakt ISIN amateurische, maar goed bedoelde indruk. Ze moeten een professionele inhaalslag maken.
L80 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Geen aanrader... Pannenkoeken waren nog best lekker maar totaal geen sfeer in de inrichting. En beetje rare opmerking op de kaart; er wordt een toeslag berekend voor iedere niet opgegeten pannenkoek... Tja, dan is het ook niet echt onbeperkt eten als je alsnog extra moet betalen omdat je je pannenkoek niet op kunt... Geen aanrader....
Ans1969 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Wij hebben afgelopen weekend heerlijke pannenkoeken gegeten. Onlangs de warmte hebben de kinderen zich prima vermaakt op de skelterbaan en trampoline. De pannenkoek v.d. maand met zomerfruit was een toppertje !
Wierwar .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2012
Kindvriendelijk restaurant, gescheiden in pannekoeken/ poffertjes en overig gedeelte. Niet te ingewikkeld, gewoon goed. Mooi in de bossen, goede parkeerplaats, schoon en ruim sanitair. Speeltuintje buiten. Eten: volgens zoonlief "als ik ruimte had gehad voor 2 pannekoeken had ik er nog 1 genomen maar de toetjes zijn ook zo lekker..." Gezellige tent: als ik met kinderen in de buurt ben kom ik hier terug.