Partyboerderij Sallandshoeve

Holterweg 85a 8112 AE Nieuw Heeten Nederland Kaart

Over het restaurant Partyboerderij Sallandshoeve

Zorgeloos genieten

De Sallandshoeve in Nieuw heeten is een gezellig vakantiepark voor jong en oud. Maar het heerlijke eten is niet alleen voor de vakantiegangers. Ook jij geniet hier van een heerlijke maaltijd, in een onstpannen sfeer. Of je nu voor een romantisch diner komt of gezellig met een grote groep vrienden, je gaat hier een bijzondere avond tegemoet!

Meer informatie over restaurant Partyboerderij Sallandshoeve

6,7

Jouw recensie over het restaurant Partyboerderij Sallandshoeve

Gerrit N.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Afgelegen locatie, onderdeel van bungalow park. Gegeten via social deal actie. Beperkte keuze, maar voor soep kon toch een andere worden gekozen. Vriendelijk personeel. Eten prima. Aandacht besteed aan de opmaak. Inrichting eenvoudig maar gezellig.
Lana B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Eten en bediening genopt of aanmerkingen ambiance kan beter
Vera R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Lekker gegeten.
Nel Z.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Het eten was zeer matig, groente was nog rauw! Aardappeltjes. niet lekker. Alles was wel snel geserveerd. Vlees matig. Bier sloeg dood.

Op andere dag pizza gehaald, moest langer dan een half uur wachten, pizza Boulognese was niet lekker!
Taalbers A.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Voor een restaurant op een vakantiepark was het prima.
Voor het inwisselen van cadeaubon van Gift for You hebben we elders een luxere lunch genuttigd maar de lunch was verder goed.
Zikko S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Via een Bongo bon hier terecht gekomen. Aangemeld bij de bar waar al de nodige mensen voor mij stonden. Vooral campinggasten die friet bestelden. Eerste indruk was al dat er veel te weinig personeel rond loopt. 1 achter de bar en 2 voor het restaurant. De medewerker had geen idee waar de bon voor was dus dat maar even verteld. Buiten was mijn vriendin al gaan zitten en gezien de tijd die verstreken was had ik verwacht dat er al een drankje besteld was. Dat was niet het geval. Ik ging erbij zitten maar de bediening rende ons keer op keer voorbij. Toen ik iemand aan wilde houden was een tafel achter mij me net voor. Zij wilden graag bestellen waarop ik zei dat dit ook voor ons gold. Toen bleek dat wij tot dan gewoon genegeerd waren want "U wilt iets eten? Wij nemen geen bestellingen meer aan. De mensen aan deze tafel zaten al iets langer dan u dus die bestelling kan ik nog wel aannemen". Toen ik aangaf dat we een week eerder al hadden gereserveerd mochten we toch iets bestellen.

Eerst kwamen de drankjes. Ik had appelsap met ijs besteld en dat kwam in een groot glas met veel ijs. Prima. hierna duurde het nog eventjes voordat we de kaart kregen. Kaarten met vieze vlekken erop van koffie, sausjes en ik weet niet wat. Deze zijn echt aan vervanging toe, dat geef je toch niet aan je gasten?

Ondertussen werd bij een ander tafeltje gevraagd waarom ze een friet speciaal hadden gekregen terwijl een friet oorlog was besteld. Het antwoord was amusant. "er staan 2 nieuwe meisjes in de keuken en die weten hoe ze speciaal moeten maken. Met het bakje met saus wat erbij staat kunt u zelf oorlog maken". Wonderlijk......

Terwijl de campinggasten aan en afliepen duurde het vrij lang voordat we onze boerenschnitzel kregen. Toen dat uiteindelijk kwam bleek dat daar wel attent mee was omgegaan. Mijn vriendin houdt niet van (hele) champignons en dat hadden we aangegeven. Voor haar was de champignonsaus in een apart bakje gedaan omdat ook in de saus hele champignons zaten. Dan kon ze die laten liggen en zelf de saus op de schnitzel doen. Verder was het wel teleurstellend. De schnitzel was behoorlijk vet evenals de aardappeltjes. De friet was wel in orde. Dat verklaart waarschijnlijk ook de aanhoudende stroom campinggasten die, naar mijn idee, veel minder lang hoefden te wachten dan de bezoekers die aan de tafeltjes op het terras zaten. Nog maar even een drankje besteld. Deze keer kreeg ik een klein glas met 2 zielige ijsklontjes erin.

Als nagerecht namen we de Omelet Siberiene, die was heerlijk. Daarna maar even afrekenen en meteen aangegeven dat we een Bongo bon hadden ingeleverd want we hadden al door dat het anders vergeten zou worden. Even later kwam er iemand met een bon naar ons toe om te vertellen dat zij de bon niet accepteerden. Nu was het een AH bon waarmee gezwaaid werd dus dat was snel afgehandeld. Toch verbaas ik me daarover want die bon was achter de bar vandaan gehaald, blijkbaar eerst wel aangenomen en nu kregen de gasten die de AH bon hadden gegeven te horen dat ze toch het 2e gerecht moesten betalen.

Ondanks de paar positieve punten vond ik dit toch een slechte ervaring. Dit zal deels ook komen doordat de eigenaar het liefst veel geld verdient met zo weinig mogelijk personeel (vermoed ik) maar buiten dat was de service echt beneden peil. Vooral het "we nemen geen bestellingen meer aan" terwijl je gereserveerd had slaat helemaal nergens op.
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Na gereserveerd te hebben konden we een plek uitzoeken. Echter hebben we 25 minuten gewacht tot er een serveerster kwam maar tevergeefs. Na nog niet eens een drankje aangeboden te krijgen zijn we maar weggegaan... Treurig begin van de avond.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
De bediening was vriendelijk en snel. Het eten was heerlijk! We gaan zeker nog eens terug!
Anne P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Eenvoudige eetgelegenheid met terras. Vriendelijke bediening. Lekkere streekbieren, eenvoudige kaart. Voldoende grote en smakelijke gerechten. Een aanrader!
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Eenvoudige maar verzorgde eetgelegenheid in landelijk decor. Prijsniveau gemiddeld. Keuken eenvoudig maar verzorgd. Varken van de grill ('Sprintend varken') was langs de grill gesprint, want normaal gebraden. Wel royale moten. Toetje - Thee sallandhoeve - met likeurtje combineert goed. Personeel correct en vriendelijk, wel erg jong.
joha22 H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Hartelijke service door goede en vriendelijke gastheer die alleen op de vloer stond en toch iedere tafel voldoende in de gaten hield.
Kon kiezen uit de hele kaart. Smaakte prima. Was niet bijzonder maar wel lekker.
Moest soms wel wat lang wachten op het eten.
Denk dat we best nog wel eens terug kunnen komen.
Pelg59JoMaEl .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Voorgerecht (soep) was goed, maar ietwat aan de zoute kant.
Hoofdgerecht :varkenshaas was goed. Gebakken aardappelen en groentes waren ietwat weinig.
Nagerecht: IJs met boerenjongens en ijs met advokaat was zeker goed van smaak en volume.
jan.renee T.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
wij waren de enig gasten voor een gratis 2e driegangenmenu, een grote groep zorgde voor een gourmet geur in de lawaaiige ruimte.
de houten tafels en stoelen hadden weinig sfeer.
Het eten was goed maar simpel en tussen de gangen door hebben we ongeveer een uur moeten wachten.
Jeanny V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Lekker gegeten bij Sallandshoeve. Heerlijk voorgerecht met garnalen en gerookte zalm. De biefstuk daarna was ook prima. Opvallend lekkere verse rode kool met appeltjes. Zowel witte als rode wijn pasten er goed bij.
De bediening is heel vriendelijk en persoonlijk. We voelen ons daar bijzonder welkom!
De boerderij is warm en sfeervol ingericht. We zijn er al vaker geweest en komen zeker weer terug.
R-wissink W.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Het was goed en zeer kindvriendelijk. Kinderen kunnen zowel buiten als binnen spelen Wel een aanrader. Bediening zeer vriendelijk. Accommodatie ziet er gezellig uit.
hvboxtel .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
We hebben prima buiten de deur gegeten.
Een hard werkende bediening, die ieder naar hun zin willen maken.
Vanuit een startpositie is het begrijpelijk, dat er wellicht bij de eigenaren een behoefte is om de entourage aan te passen. Terecht stellen zij voorlopig hun service en eten centraal bij hun klanten. Voor velen een aanbeveling om daar eens lekker uit eten te gaan.
Mariette S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Wij hebben met z'n 4en heerlijk gegeten . Ik heb een maagverkleining gehad en het personeel maakte er geen punt om een deel van mijn voorgerecht en hoofdgerecht in een doggybag mee te geven. Volop belangstelling of het smaakte en of er nog iets te drinken moest zijn. Gewoon een aanrader.
Theo R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
We hebben afgelopen zaterdag etentje en bowlen gehad via bon van groupon met z`n achten
Met de familie met zoons en vriendinnen ,
Leuk gebowld wel wat later dan gepland maar daarom nog drankje van de zaak gekregen,
Daarna heerlijk gegeten , was top en nette bediening !
Kortom aanrader.
Luciedmm .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Helaas een slecht avondje uit bij de sallandshoeve. We hadden om17:00 gereserveerd.4 volwassenen en 2 kinderen. Om 18:15 hadden we nog steeds geen voorgerecht. Om 19:10 nog geen hoofdgerecht. Toen dat eindelijk kwam zat er een salade bij met bruine sla zonder dressing, spruitjes die uitgedroogd en zwart waren en biefstuk puntjes als hoofdgerecht die ipv rood, compleet doorbakken waren. We zijn niet meer aan een nagerecht toegekomen ivm de kinderen. Bij het afreken werden er twee kindermenu's van de rekening afgetrokken ipv twee hoofdgerechten van de in totaal 4 aanwezige volwassen. ( ah bonnen)Hier zijn wij niet mee akkoord gegaan en toen hebben ze nog een extra hoofdgerecht afgetrokken. Verder is de menukaart die op de site staat, niet de kaart in het restaurant. Dit is al weken zo en volgens hun is dit de nieuwe kaart. (Wel gek dat je die dan al ruim een maand eerder op je website zet). Bediening vriendelijk, maar niet in staat de gast tegemoet te komen bij klachten.
Eens maar nooit weer!
Trudy K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
De ontvangst was prima. Vriendelijk voorkomend en de inrichting en het gebouw gaven een heel huiselijk gevoel. Stoelen waar je ook langere tijd goed op kunt zitten. Gezellige drukte.
Het vlees was aan de droge kant en de champignonsaus was een beetje dik en leek niet helemaal gelukt. Smaak was overigens wel goed. De biefstukpuntjes en saus waren prima.
Ruim voldoende garnituur. Ook voor grote eters.