Partyboerderij Sallandshoeve

Holterweg 85a 8112 AE Nieuw Heeten Nederland Kaart

Over restaurant Partyboerderij Sallandshoeve

Zorgeloos genieten

De Sallandshoeve in Nieuw heeten is een gezellig vakantiepark voor jong en oud. Maar het heerlijke eten is niet alleen voor de vakantiegangers. Ook jij geniet hier van een heerlijke maaltijd, in een onstpannen sfeer. Of je nu voor een romantisch diner komt of gezellig met een grote groep vrienden, je gaat hier een bijzondere avond tegemoet!

Meer informatie over restaurant Partyboerderij Sallandshoeve

Maandag 12:00 - 21:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Voordelig
Anne P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Eenvoudige eetgelegenheid met terras. Vriendelijke bediening. Lekkere streekbieren, eenvoudige kaart. Voldoende grote en smakelijke gerechten. Een aanrader!
Bibber2 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Eenvoudige maar verzorgde eetgelegenheid in landelijk decor. Prijsniveau gemiddeld. Keuken eenvoudig maar verzorgd. Varken van de grill ('Sprintend varken') was langs de grill gesprint, want normaal gebraden. Wel royale moten. Toetje - Thee sallandhoeve - met likeurtje combineert goed. Personeel correct en vriendelijk, wel erg jong.
Joha22 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Hartelijke service door goede en vriendelijke gastheer die alleen op de vloer stond en toch iedere tafel voldoende in de gaten hield.
Kon kiezen uit de hele kaart. Smaakte prima. Was niet bijzonder maar wel lekker.
Moest soms wel wat lang wachten op het eten.
Denk dat we best nog wel eens terug kunnen komen.
Rinekebeuwer .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Wij zijn met 4 personen bij Partyboerderij Sanllandhoeve wezen eten. Het eten was PRIMA.
bij binnenkomst viel ons de gezellige ruimte meteen op. Er hing een prettige sfeer en het personeel was uiterst vriendelijk.
Kortom Partyboerderij is zeker een aanrader!
Pelg59JoMaEl .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Voorgerecht (soep) was goed, maar ietwat aan de zoute kant.
Hoofdgerecht :varkenshaas was goed. Gebakken aardappelen en groentes waren ietwat weinig.
Nagerecht: IJs met boerenjongens en ijs met advokaat was zeker goed van smaak en volume.
Jan.renee .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
wij waren de enig gasten voor een gratis 2e driegangenmenu, een grote groep zorgde voor een gourmet geur in de lawaaiige ruimte.
de houten tafels en stoelen hadden weinig sfeer.
Het eten was goed maar simpel en tussen de gangen door hebben we ongeveer een uur moeten wachten.
Renevandenbeld .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Het was lekker en genoeg. De kinderen namen de spare ribs, ze keken hun ogen uit naar de hoeveelheid(was er veel). Voordeel is ook dat er voor de kinderen een speelplek is in de kelder, waar ze tussendoor kunnen spelen
Kim.schrijver .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
De carpaccio was waterig, het hoofdgerecht (mixgrill) was lauw tot koud. De bijgerechten waren wel erg lekker en ook warm. Het dessert, waarbij wij allen hadden gekozen voor het granddessert viel tegen. Het stukje ijs was lekker, de crème brule was niet bedekt met een krokant korstje, de hangop smaakte ook goed, maar de cakejes leken weer zo uit de diepvries te komen. Thuis bleek de rekening ook nog eens niet te kloppen, daar vandaag nog maar even over bellen. €15 te veel is toch redelijk wat.
Beste Kim,
Bedankt voor uw recensie. We vinden het vervelend dat u het eten & service als een onvoldoende heeft ervaren. We hebben intern navraag gedaan en hebben besloten om aanvullende informatie te geven bij uw recensie.

De carpaccio wordt bij ons vers gesneden. Deze wordt vervolgens gelegd op een bedje van olijfolie aangemengd met diverse specerijen. Wij vermoeden dat dit de verwarring met water heeft veroorzaakt. Net als de mixed grill die niet op temperatuur was geldt dat wij u direct hadden kunnen bedienen als u het aan tafel had aangegeven toen gevraagd werd of alles naar wens was.

Ondanks dat we nog geen telefoontje van u hebben mogen hebben ontvangen hebben we wel vast de bon erbij gezocht. Hier kunnen wij geen opmerkelijke dingen aan opmerken. Allicht dat u uitging van onze driegangen aanbieding? Deze geldt helaas niet op de Albert Heijn actie.

Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben, kunt u altijd even bellen. We vinden vast en zeker een passende oplossing.

Met Sallandse Groeten,
Yoeri Maas

Partyboerderij Sallandshoeve
Gemert2 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Lekker gegeten bij Sallandshoeve. Heerlijk voorgerecht met garnalen en gerookte zalm. De biefstuk daarna was ook prima. Opvallend lekkere verse rode kool met appeltjes. Zowel witte als rode wijn pasten er goed bij.
De bediening is heel vriendelijk en persoonlijk. We voelen ons daar bijzonder welkom!
De boerderij is warm en sfeervol ingericht. We zijn er al vaker geweest en komen zeker weer terug.
R-wissink .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Het was goed en zeer kindvriendelijk. Kinderen kunnen zowel buiten als binnen spelen Wel een aanrader. Bediening zeer vriendelijk. Accommodatie ziet er gezellig uit.
Hvboxtel .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
We hebben prima buiten de deur gegeten.
Een hard werkende bediening, die ieder naar hun zin willen maken.
Vanuit een startpositie is het begrijpelijk, dat er wellicht bij de eigenaren een behoefte is om de entourage aan te passen. Terecht stellen zij voorlopig hun service en eten centraal bij hun klanten. Voor velen een aanbeveling om daar eens lekker uit eten te gaan.
Mariette S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Wij hebben met z'n 4en heerlijk gegeten . Ik heb een maagverkleining gehad en het personeel maakte er geen punt om een deel van mijn voorgerecht en hoofdgerecht in een doggybag mee te geven. Volop belangstelling of het smaakte en of er nog iets te drinken moest zijn. Gewoon een aanrader.
Wilma-552 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Je kunt daar goed eten,ze zijn klantvriendelijk.
Het was er knus en warm,en eten was heerlijk. Ze kwamen geregelt vragen of er genoeg was.
Annekestar .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
De tafeltjes hadden een vreemde plakkerige laag, wat we erg vreemd vonden. Het eten was in orde, maar de porties maaltijdsalade waren erg magertjes. De Apple crumble mocht de naam Apple crumble niet hebben. Er was geen appel in te vinden en het deeg was flauw. Personeel is erg leuk en vlot. Niet voor herhaling vatbaar, al met al was het erg duur voor wat je er voor terug kreeg.
Johannes-prins .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Wij hebben redelijk goed gegeten.Het gerecht van mijn vrouw was dik in orde, maar mijn gerecht met zalm was echt niet goed. De smaak liet eigenlijk al weten dat de zalm niet goed was , al was de aankleding wel in orde. Wie weet een volgend keer nog eens proberen.
Joopc1 .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Het vlees was goed maar de groente was maar drie bakjes voor vier personen en de wit lof was bruin niet lekker .
En de tafel pikte
Zal een ander zo niet aanraden daar te gaan eten.
Groeten
Benenricky .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Vlees en vis waren goed. Sausen niet overeenkomstig met menu kaart. Aan de basissaus vooral mayonaise was een smaakje toegevoegd en dan kreeg het de naam knoflooksaus/roomdille/sladressing. Aardappeltjes niet gaar
service:wachttijden oke. Bediening niet opdringerig
decor: versleten bekleding plafond wanden vloer niet in overeenstemming met elkaar en het meubilair. Grote ergenis: de vuile kleding van de ober
Theo R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
We hebben afgelopen zaterdag etentje en bowlen gehad via bon van groupon met z`n achten
Met de familie met zoons en vriendinnen ,
Leuk gebowld wel wat later dan gepland maar daarom nog drankje van de zaak gekregen,
Daarna heerlijk gegeten , was top en nette bediening !
Kortom aanrader.
Anneloes16 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Het is een rustgevende plek, waar het goed dineren is.
De sfeer is losjes en gezellig. Het eten is er royaal heel goed te doen.
De bediening is prima.
Beumer76 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Gisteren gegeten met mijn vrouw bij Sallandshoeve. Vorig jaar ook geweest en je ziet het daar veranderen in positieve zin. Sfeer kwa inrichting kan nog iets beter, maar daar wordt aan gewerkt begrepen we van de eigenaar. Lekker zalm met asperges gegeten, top.
Bediening netjes, dragen veel zorg.